emigrant-l

Помощник клуба
  • Публикации

    710
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Days Won

    1
  • Отзывы

    N/A

emigrant-l last won the day on 27 декабря 2016

emigrant-l had the most liked content!

Репутация

42 Очень хороший

2 подписчика

О emigrant-l

  • День рождения 16.03.1987

Старые поля

  • Автомобиль
    ВАЗ 21099і, 2005 р.в.

Контакты

  • Сайт
    http://
  • ICQ
    347402431

Информация

  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Київ (в основному) та Волинь

Посетители профиля

2 267 просмотров профиля
  1. +1 Недавно отримав свій "гіркий" досвід". В обратці в мене встановлений бензиной фільтр. Чомусь останнього ТО не замінив його (на вигляд був вродь норм). На новорічних вихідних була ситуація що гнало ОЖ в бачок (прогрівав, відкрив капот подивитись чи все норм і був "під враженням"), але вродь потім рівень ОЖ "попустило". Потім в дорозі пічка стала слабо гріти і гріла тільки на норм обертах, а температура двигуна підніматись. Два рази ставав. Баочк ОЖ повний антифриза під саму кришку. Дросельна заслонка холодна і там повітря. Спускав повітря. Як другим разом зупинявся, вирішив окрім того як спустити повітря, загнати антифриз побільше в двиг, для цього відкрутив патрубок з фільтра і давай туди дути, а воно не дується! Так я визначив що цей галімий фільтрик, який і 20 грн не коштує, забитий наглухо, і із-за нього доводив двиг до значних температур .
  2. Дякую, Максиме, кронштейни вчора отримав. Вражений пакуванням! ) Дві залізяки без будь-яких рухомих або крихких частин були запаковані так, наче це хрусталь))))) Рекомендую!
  3. Вітаю всіх, хто читає з новим 2017 роком та Різдвом! Хоч вже і 2017, але все дописую що було зроблено по авто. Отже 07.11.2016 з побігом 95 857 була зкинута КПП. Так як включений режим економії, то домовився з одним хорошим чоловіком, що буду йому підмайстром, і по ціні буде 50%. Зкинули КПП (заразом помили її трохи). Вигляд вінця маховика досить сильно позабавив майстра))) Сцепа підтерта, на диску канавок майже не було вже, пелюстки корзини підтерті, вижимний в стані "+ / - - ". Сцепа мінялась приблизно 50 ткм назад. Тоді був замінений вижимний і сам диск. Щодо запчастин. Десь ще в липні 2016 купив в Халка б/у комплектик в склад маховик + комплект сцепи. Сцепа з якимось невеликим пробігом, типу 2-3 ткм, нажаль не запамятав марки. Вижимний Інна. Маховик же трошки місцем перегрітий. Ми по місцю скинуи вінець з мого маховика та купленого. Мій пожований - в брухт. Феном прогріли норм вінець та й насадили на мій маховик, стороною з тою невеличкою виробіткою до двигуна. Сцепу поставили ту, що купив. Більше нічого не міняли. Все зібрали назад. Перший пуск та наступні пуски двигуна мене не могли не радувати. Був тільки один нюанс. На холодну чомусь включився вентилятор охолодження. Дивний глюк. В мене встановлений контроллер вентилятора КомфортМотоСпорт (там вентилятор включається на малі оберти і підтримує певну задану температуру двигуна), купував клись давно тут в Вайпера. По факту виявилось, що проводок від того блочка до датчика температури тупо відламався і контачив "через раз". Проводок якийсь не для авто, ізоляція задубіла і, походу, із-за неї він і відламався. Зараз все "виправив", все воркінгає. Паралельно з тим, як ставили коробку, виявилось, що в того майстра є рідина для відновлення ниток обігріву заднього скла. В мене якраз відгоріла одна ниточка. Зачистив як получилось, капнув там і все, не перевіряв до першого снігу) Все ворікнгає гуд. Що потрібно ще в майбутньому. Пильники обох внутішніх гранат потребують заміни. Також наявна тріщина пильника вилки сцепи.
  4. Писк який? П`ять коротких сигналів? В мене на Стаг 4 еко таке було (про 5 сигналів). Сталось все різко. Їхав на газу, запищало і переключилось на бенз. Назад на газ не перемикалось. По компу видало відсутній сигнал з 3-ої форсунки. По факту тупо зіскочила фішка з форсунки, не знаю як, але зіскочила сама. Надів назад і все стало ОК.
  5. в мене були схожі симптоми (тільки вихлопну не занюхував). Все закінчилось після того, як перебрав редуктор (замінив мембрани). Мембрана в першій камері була геть туга і в тріщинках). Зараз все ок, а раніше поки редуктор не прогріється до градусів біля 50-ти їздити було не дуже...
  6. Дякую за наводку! Я спочатку спробую когось знайти тут по місцю, вже як тут нікого толкового не знайду, тоді звернусь, щоб нікому лишній раз голову не морочити. Дякую за пораду, але думаю не буду так заморочуватись. судячи зі всього цей 3-ох рівневий регулятор напруги для генератора 55 А. Думаю що просто виставлю його на продаж, а потім, якщо мені треба буде вже куплю для цього гени...
  7. 18 шт в Л200? в кузові хтось лежав?))) згадався відос: )))))))))
  8. 14.10.2016 з пробігом 94 434 км я зайнявся заміною генератора. Спочатку хочу подякувати toxa777 за допомогу з купівлею генератора! Дякую, що ввійшов тоді в моє положення! Отже. Мій генератор КЗАТЕ 9402.3701 (14В 80А) разом почав ну дуже шуміти, час від часу проскользував ремінь. Уграв я його Купив в Антона генератор (він якраз продавав точно такий самий перебраний генератор з регулятором ВТН). З старим генератором на хх було 13,77, ближнє світло + підігрів скла + пічка - 13,48 все попереднє + підігрів обох сидінь + підігрів дзеркал + музика на повну - 12,94 З купленим генератором - хх 14,37 ближнє + підгрів + пічка - 14,31 попереднє + підіргів сидінь + дзеркал + музика - 14,26. Фото особо не робив, там і нічого робити... Найбільше цікаво було що з моїм сток геною... а там пічалька... відтягував написання цього посту допоки не розберу його, що нарешті сьогодні зробив. Але це по завершенню. В той же день я хотів попробувати як це заводити авто на редукторному стартері. Вище описував, в мене були реальні трабли з заводкою, а саме скрежет від неспівпадіння зупців бендикса з зубцями маховика. І все ставало гірше і гірше. Дійшло до того, що випадково заглох на перехесті в момент коли авто не прогріте і переключилось на газ та і, йоли-пали, завестись не можу!!!... Аварійка - п'ята передача - поштовх - назад за кермо, сцепа, заводка двигуна, перша і газу звідти.... :(((((( Поговорив з Антоном (Атомом), він мені вислав на пробу свого редукторного стартера, за що я дуже йому вдячний! Коли я добрався до того, щоб поставити його стартер, мене осяйнула думка " а давай я якось прокручу маховик та подивлюсь чи він по всій окружності нормальний. Як же я раніше недопетрав до цього... ті два чи три рази, коли до того знімав стартер попадав на вінець маховика, ділянка якого в норм стані.... Ось відео "прокрутки" (трошки затягнуте, так як я був сам, поки з ями до колеса, поки назад в яму... ) Фото "заходу" в найбільш печальне місце: Ставити стартер не було резону мені стало все зрозуміло... потрібно замінювати маховик або вінець маховика.... це відклалось на деякий період. В той же день я нарешті зробив ВВ провода з нульовим опором. Матеріал (провід) купив ще перед минулими новорічними святами (2015-2016). Просто пару фото процесу і фотка всіх разом (зверху для 1 циліндра, знизу для 4-го.... ). На все пішло трошки менше 2-ох метрів проводу. Отже, мій рідний генератор. Перше що я замітив ще коли його зняв - величезний осьовий люфт в одноному напрямку (напевне нвпрямок натягу реміня), биття шківа, невеличке шурхотіння в одному з положень ротора. Далі розтин. Сам по собі основний підшипник люфту особого не має. По зовнішній площині видно задири та остатки алюмінію. В посадочному місці також все розпердолено. На статорі видні дрібні царапинки (видно це той звук шурхотіння). На роторі в одному місці ледве ледве є, але мізер, навіть на фото не показало. І саме найбільше що мене турбує - виробітка на кінці вала ротора. По фото статор наче геть затертий, по факту не так, це видно вспишка так засвітила. Попередньо я придбав нову передню кришку + новий шків та нові гайки/шайби. Кришку встановив. Новий шків трохи відрізняється від стокового (місце під ремінь чуть вужче). Комплект шайб/гайок - дистанційна шайба яка ставиться між підшипником та шківом меншого діаметру чим потрібно десь на міліметрів 2-3, поставив попередню. Зібав все назад. Люфт шківа лишився попередня дистанційна шайба не при чому, пробував і без неї. Головні питання, які мене цікавить - це ремонтопригодність. Неодноразово чув, що ротори що продаються - китай і реальне уг. Мій ротор реально поремонтувати? Чи це вже брухт? До кого віднести (бажано по місцю, Київ)? Резон ремонтувати вгалалі є, чи "шкурка вичинки не варта" ? І ще дещо, що мене цікавить. Колись давним давно, вже напевне роки три, а то і більше, назад купив я трьох-рівневий регулятор напруги. Вродь як для цього гени. Навіть в бамажці в коробочці того регулятора так написано. Але воно ну не підходить. Так з того часу і лежить ніразу не юзане. Хтось може підсказати чому так, в мене може щось нестандартне? фото далі
  9. Таки да, нагрузився я був трохи.) кілограм десь на 400-450 + я (90 кг). Їхалось нормально, машина їхала тугіше, але норм, очікував гіршого. Просісти-просіла, але не критично, вона в мене на старих пружинах так просідала при загрузці перед поїздкою на море)))))))))))) @Mustang-1991 будь-ласка ;)
  10. Можливо тобі потірбне щось із цього? Аналогічно, знаючи ситуацію, тобі подарую.
  11. передні пружини сток (накат в них майже 100 тис). Задні 2111, біля 10 ткм пробіг
  12. Привіт! Найближчим часом потрібно буде мені перевезти дещо досить важке, кілограм так на 400. а ще + я + пасажир то походу буде десь до 600 кг... в паспорних даних 21099 написана вантажепід'ємність 425 кг... а в мене ще й ГБО є, типу -50 кг від вантажепід'ємності :) Загалом, хто що возив, поділіться досвідом, чи можна "перегружатись", яким боком це може мені вилізти?
  13. в 21099 потрібно спочатку відкрутити ремені безпеки, зняти пластикові боковини обшивки багажника, тоді відкрутити ці обшивки стаканів від підлоги і по трохи відтягувати. зі сторони салону вони (пластикові обшивки) заведені під ущільнювач дверей. ще, можливо обшивка порогу може прижимати спереду до підлоги.
  14. в мене є сток перемикач поворотів. глючить при включенні поворота направо (включає дальнє світло). в остальному повністю робочий. але знаходитсья в Києві...
  15. Шини та диски продані. Всім дякую!. Закрийде плс тему.