emigrant-l

Помощник клуба
  • Публикации

    741
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Days Won

    3
  • Отзывы

    N/A

emigrant-l last won the day on 18 февраля

emigrant-l had the most liked content!

Репутация

54 Доверенный

2 подписчика

О emigrant-l

  • День рождения 16.03.1987

Старые поля

  • Автомобиль
    ВАЗ 21099і, 2005 р.в.

Контакты

  • Сайт
    http://
  • ICQ
    347402431

Информация

  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Київ (в основному) та Волинь

Посетители профиля

2 334 просмотра профиля
  1. Антон, вчора ввечері забрав посилочку. Дуже дякую! Все як завжди в кращому вигляді! Також взяв на пробу нову омивайку скла, дійсно не ядовита.
  2. Така витрата газу напевне із-за неправильних налаштувань. Але все залежить і як їздити (тягнучки/затори). Та і зимою витрата збільшується, навіть якщо дороги +/- чисті, перевірено на власному досвіді. Думаю це із-за м'якості зимової гуми, температура повітря, ну і останнє - кажуть що зимою сам газ на заправках якийсь трохи не такий як влітку (по співвідношенню пропан/бутан). Ну і не варто відкидати що і газ навчились бадяжити... Нещодавно треба було мені спустити газ та відключити редуктор (від газового ТО проїхав 2 ткм), так такої загаженості фільтра грубої очистки в мене ще ніколи не було, а заправлявся на тих же заправках що і завжди. В мене ГБО-4, взимку по місту +/- стабільна витрата 10л/100км, якщо часто попадати в затори/тягнучки то буде і більше
  3. А як зробити правильно? Не раз чув що паяти не можна - бо припой боїться вібрацій. А якщо скрутити та пропаяти? Просто якщо чисто скрутка, то окислення скрутки = неконтакт (в мене таке було з датчиком температури редуктора).
  4. Сам ніколи такого не робив, але знаю що таке можливе (недавно в друга була ситуація що авто закрилось з ключами всередині). Відтягуєш ущільнювач скла (злизувач) і чимось тонким (металева лінійка чи проводком) тягнеш на тягу безпосередньо на замку внутрішньому. Більш за все, що в тебе злетів (або розламався) пластиковий накінечник тяги, який насаджуєтсья на штирьок тяги замка - хоча (по пам'яті) там пласмаска ще та... ось тут є відеоогляд конструкції механізму замка
  5. Випадково знайшов відос з мого ВР (сорі за якість - краще він не пише). Це на вул. Щусєва десь ще минулої осені ЗІ: на ВР батарейка також слабка, тому в нього постійно дата 2013 рік...
  6. Ні, таки забув, замінив також датчик тиску мастила, вродь там було трохи мокро, тому вирішив замінити. Про закон підлості та добре що не на трасі - в яблучко. Я точно так само подумав. Приспособу для калібровки робив сам, тут описував - http://2108.kiev.ua/topic/130458-21099-by-emigrant-l/?do=findComment&comment=1053232285 По СЦТ - я хз, замінюю їх десь раз в 25-30 тис км, хоча в реаль на бензі пробіг сам розумієш який великий... По резинках напевне так і буде... Температуру дивився по стрілці на приборці, БК німає Щодо чистки доріг. траса то державного значення, чомусь в житомирській та київських областях біло видно і техніку і підчищені дороги. Але "розворот" моя помилка, недодивився... Фільтр в обратці - подивися записи. його пробіг 17 ткм. минулого ТО не міняв його, оскільки на вигляд вродь був досить живим, та і не очікував, що може призвезти до таких наслідків... (хоча далі ще дорозповідаю, можливо і не в тому фільтрику прикол був) Ну на цій помпі, яку замінив, прокатався на двох типах антифризу. Вона без люфтів, не шумить, все вродь з нею гуд. "хочеш зробити добре - зроби сам" - Окрім того, що зробиш добре - отримаєш ще й економію і моральне задоволення. Нажаль при цьому приходиться витрачати досить багато часу... Ок, продовжу розказувати про свої пригоди... 19.01.2017, пробіг 101 469 Через два дні, коли я ввечері їхав за дружиною в мене загорівся джекічан. По звуку вродь все як працювало так і працює. Ну лад, їду далі. Доїхав до роботи дружини, заглушив, заглянув під капот – на вигляд все ок. Забрав дружину, їдемо далі, думки вже не веселі – ну тільки з ремонту виїхав. І тут чується "кряк" та появляється якийсь лівий шум, але авто себе веде норм. Проїхав метрів 50 і заїхав в дворик, щоб не стояти на аварійці посеред дороги в час пік. Відкриваю капот на заведеному авто і бачу як шків гени вібрує шо дурний. Заглушив і побачив що порвало шків на гені (його нижню платформу). Дзвінок другу за порадою (Ярику звісно ))), напевне я йому зі своїми дзвінками та питаннями вже надоїв))). Перебравши декілька варіантів виявлений найбільш оптимальний – зняти ремінь генератора та доїхати додому на акумі. Так і відбулось. Було вже темно, я їхав на габаритах. Вуличного освітлення в принципі достатньо, а від поліцаїв мене захистили світлодіодні габарити які світять досить гарно. Доїхав нормас (біля 8 км, +/- 60% дороги по тягучках). До речі, в дорозі потух джекічан… Новий шків в мене є, я його купував для свого стокового гени, а тут виявилось що він мені потрібний трохи раніше. Якби на вулиці було тепло, то я б зайнявся ремонтом напевне там же де й зламався (просто поїхав би на маршрутці за інструментом та новим шківом), а так на наступний день після роботи поїхав на гараж до кума. Акума хватило завестись і туди заїхати. Генератор зняли, розібрали. Прифігіли від того що сталось зі шківом. Ніколи не чув/не бачив щоб таке було. Поставили новий шків, натягнули ремінь. Але від мого акума вже завестись не зміг, сів бідолага. З собою я на всяк випадок взяв свій резервний акум (зараз їзджу на відновленому попередньому Веста, а резервний Іста з менше як рік пробігу). Від нього і "прикурився". Того ж вечора трохи покатались з дружиною, щоб підзарядити акума, все гуд. Джекічан не загорався. фото/відео трабла зі шківом 22.01.2017 в мене знову загорівся джекічан і через 10 км потух. 23.01.2017 домовився з Яриком що підскочу ввечері до нього на читання помилки (в нього є кабельок). Тут чуть вплететься історія з його бортовика))) Ми домовились на конкретну годину, я вспівав заїхати додому і повечеряти. Сиджу значить я спокійно собі вдома, в теплі, п'ю чайок, лажу в неті – загалом фігньою маюсь) Ну, думаю напишу йому в вайбер чи все в силі (вайбер на компі також стоїть). На моє запитання Ярик пише щоб я йому перетелефонував. І тут я починаю шукати свій тел… а його блін немає. Я кабанчиком метнувся до машини – а він там собі преспокійно лежить. Не пам'ятаю скільки там було пропущених викликів від Ярика… Факт в тому, що в нього закінчився бенз і він біля години вже на морозі чекає допомоги. А всього навсього треба було не забути телефон в машині. На момент коли я "добрався" до телефона, в моїй допомозі вже не було необхідності… Давно мені не було так соромно… єдиний раз коли була потрібна моя допомога я провтикав телефон в машині… Ярик, я вже говорив, але повторюсь, дуже дуже вибачаюсь, я не морозився і реально не спеціально забув телефон, це якесь злощасне зпівпадіння і мій провтик телефона ((((. Загалом того вечора ми таки зустрілись, просто це було пізніше. Прога показала помилку "0343 Высокий уровень сигнала датчика фаз". Також того вечора виявлено перегорівшу ліву лампочку габаритів – замінено на місці. І того ж таки вечора почались глюки з включенням задньої передачі. Тобто з самою передачею все ок, а от з включенням фонарів і камери заднього огляду, яка живиться від тих же фонарів – глюки. Вткнеш задню – загориться, виключиш, вткнеш знову – не горить. Або на заглушеному авто включаєш-виключаєш-включаєш і так хоч до сто біса раз – все ок, заведеш авто – вже не працює. В загальному через раз. Отже було вирішено купити нові Датчик РВ та бездемпферний демпферний шків (вирішив і його замінити після того як шків генератора попрацював в режимі вібратора) і на вихідних це все діло замінити паралельно заглянувши до датчика включення задньої передачі. А ще був розрізаний старий термостат, ось так він виглядає. Як там кажуть: прийшла біда – відкривай ворота. Реально щось новий 2017 рік в мене почався з затяжної сіро-чорної полоси по автомобільній тематиці… 29.01.2017 (неділя) мали ми з дружиною заїхати декуди і після того ввечері думав зайнятись заміною шківа КВ та датчика фаз. Все як зазвичай, завів авто щоб прогрівалось. Стрілка піднялась до 50+ градусів – поїхав. Не проїхав я і 500 метрів як стрілка температури почала активно лізти догори і пічка дути холодним. Ну що вже знову! Я під капот і бачу ситуацію, яка була в мене на дорозі до Києва після свят – вся ОЖ в бачку. Я знову спускаю повітря, перевіряб чи не забитий той фільтри в обратці – та ні, все ок. Лад, їду далі. Проїхав ще 500 метрів – ситуація повторилась. Ну блін! А нам реально треба було туди попасти. Тут я стояв під горку, гарно спустив повітря з ДЗ, все скрутив, ми зачекали ще хвилин 10 і поїхали. Ну вродь все ок. Так ми їхали десь кілометрів 2… і симптоми повторились… Досить багато думав що могло стати і звідки береться повітря в ДЗ. Варіантів в мене було два: 1. Газовий редуктор, який я перебирав і підключив в обігрів ДЗ десь подає газ в то сольну камеру. 2. Пробита прокладка ГБЦ. В варіант №2 я просто не хотів вірити. Так як до підігріву редуктора добратись легко, я просто викинув його з контуру ДЗ, знову зпустив повітря і поїхав далі. Симптоми не пропали. Так я зрозумів що нікуди я не доїду і треба розвертатись і їхати додому. Реально ставало гірше. Тепер я міг проїхати ну метрів 200-300, не більше. На одній з тих багатьох зупинок по дорозі додому я телефонував до Ярика та Антону за порадами, що ж це за біда може бути, за що дуже вдячний! Після всіх отриманих порад, я нажимав всі патрубки які міг, щоб вигнати повітря, дивився на вихлоп і викручував свічки. Свічки в 1-3 циліндрах ідеальні, а в четвертому – мокра, ізолятор рожевий (пробіг свічки до 2 ткм, антифриз червоний). Коли викрутив – з свічного отвору пішов такий легкий димок, як з відкоркованої бутилки пива… Ну що сказати, як би я цього не хотів, але всі признаки Варіанту №2. Ще за три зупинки ми доїхали нарешті додому і я почав збиратись з думками що і як і де робити…. Пробіг 102 046 км Фото свічок від 1-ої до 4-ої
  7. Дуже дякую за інформацію! Якраз подібну статистику хотів десь побачити/почитати...
  8. Закупився запчастинами та антифризом (дякую, Антон! ) і 15.01.2017 з орієнтовним пробігом 101 250 знову загнав машину до кума на гараж. За половину дня встиг тричі промити систему ОЖ дистильованою водою (перша промивка була з очисником), після цього все розібрати (гемінь грм, помпа, нижня шестерня, всі патрубки підкапотні і термостат) + зняв радіатор. Каки вимив немало (по фото побачите). Термостат продувався у всіх напрямках – заклинив у відкритому стані. Ще вспів поставити на місце нову помпу (на герметик). Далі вже була пізня ніч і пора було їхати додому. Наступного дня після роботи в гараж і давай продовжувати. З ГРМ все просто. Щодо потрубків ОЖ. Вирішив замінити патрубки на пічку, патрубки на радіатор, обратку з радіатора, вставка між блоком і термосом, патрубки на обігрів ДЗ (той що від бачка до термоса дув замінений ще влітку). Зі стокових з заводу лишився тільки один – з труби від помпи на термостат. Його не захотів замінювати бо до хомута на тій трубі хрін долізеш. По патрубках пічки (фото прикладаю). Коли мені ставили ГБО, підігрів редуктора мені включили в контур підігрів ДЗ. Через деякий час на одному СТО мене переконали що так хріново і що потрібно зробити так, щоб було паралельно пічці. Хоча нарікань на ГБО в мене не було, вирішив послухати більш досвідчених людей і попросив щоб мені зробили перепідключення. На скільки я вже зараз знаю, патрубки пічки – 19 мм. Патрубки на редуктор – 16 мм. По правильному мають стояти трійники 19-16-19. Мені ж зробили перепідключення з використанням трійників 16-16-16 просто "ужавши" патрубки пічки. Висновок – уважно приймайте виконані вам роботи на СТО, навіть на тих СТО, кому довіряєте. Зараз я вирішив підключити редуктор в обігрів ДЗ, тому нові патрубки на пічку не різав (хоча на всяк випадок я купив трійники 19-16-19). На наших двигунах потоку ОЖ через ДЗ абсолютно достатньо для підігріву редуктора, я ще й додатково редуктор включив першим до потоку ОЖ. А також є ще додаткові "+": 1. Влітку дуже просто відключити підігрів ДЗ. 2. Температура пічки взимку по ідеї має бути більшою. 3. Зняти редуктор тепер простіше не буває і зливати ОЖ не треба, наявний доступ до всього і вся без ями і . Коли до радіатора прикручували обратку – обламали той штуцерок ((( Штуцерок той калічний! В ньому отвір просвердлений не по центру, а близько до однієї із стінок. Думаю що із-за цього прослаблення і відламався він. Ну що, або пробувати відновлювати, або новий радіатор. Реально були думки взяти новий радіатор, оскільки той почав час від часу прокапувати (ще коли знімали осінню КПП замітили під ним мокроту). Але прокапував він геть трішки. Ну а так як коштів на додаткові вливання в авто немає, було вирішено спробувати відновити. В одному ГБОшному магазі був куплений штуцер подачі газу в карбюратор діаметром 8 мм (не реклама, ось такий Купить продажа Штуцер подачи газа в карбюратор D8 мм недорого стоимость отзывы цена ), його трохи модифікували (відрізали продовження яке йшло після різьби). В радіку розсверлили отвір до 7,5 мм. Мітчиком нарізали різьбу М8. При сверлінні та нарізанні різьби в радіатор копресором подавали невеликий тиск, щоб стружка всередину не летіла... На штуцері різьба не метрична, або крок різьби не такий як в мого мітчика. Корпус радіка пластиковий, тому я просто штуцером прогнав ту різьбу до того, щоб він норм туди вкручувався. Далі різьба штуцера промазувалась герметиком і він вкручувався. Після цього холодною сваркою все обробив і притрамбував. Результат перевищив всі очікування. Получилось і гарно і герметично. Далі зібрали все разом. Залили ОЖ. І все запустили і прогріли до включення вентилятора. Все працює гуд і я був цьому дуже радий. Нарешті я був знову на колесах. Термостат відкривається напевне десь на 85 градусах. І температура двига на прогрітому стані тепер завжди 90+ Також був замінений кронштейн який тримає штани. Старий геть "того"... І нарешті на патрубки подачі газу насадив самозажимні хомутики. Ще з часу встановлення ГБО там не було взагалі ніяких хомутиків, просто на штуцери насаджувались патрубки. Отже під заміну були: 1. нижня шестерня ГРМ 2. Ремінь грм 3. натяжний ролик 4. Помпа (нова Дольц) 5. Фактично всі патрубки системи ОЖ. (нові БРТ) 6. Термостат Вернет 7. ОЖ - готовий фірмовий тойотовський 8. Хомути 9. Встановлені перехідники 10-16 мм для підключення редуктора в контур обігріву ДЗ. вродь нічого не забув... Але щастя було не довгим...
  9. Привіт! Потрібно на форд мондео (мк1) випресувати та запресувати сайлент в ричагах. Є думка зварити прес на основі гідродомкрата. Питання таке, якого мінімального тонажу має бути домкрат? Щось ніде не можу знайти інфу...
  10. Далі був Новий рік. 31.12.2016 в 00:52 (я тоді якраз їхав до рідних) на одометрі стало 100 000 км. 03.01.2017 при вранішньому прогріві вирішив заглянути під капот і "офігів". Бачок ОЖ був повним. Наче ОЖ гнало з двигуна назад в бачок. Я тоді бистренько переставив машину (до цього стояла носом вниз), зняв патрубок з ДЗ і таким чином вродь все нормалізувалось. Взагалі, було замічено що по трасі двиг повністю не прогрівається. Максимум до 80 градусів (і то навряд). Відразу подумав що не працює термостат, ну і подумав що можливо із-за нього гонить ОЖ в бачок. Трохи неспокійно, але проїхав ще до тещі, в дорозі вродь проблем не замічено (зупинявся, заглядав). 04.01.2017 (пробіг не записав) було замічено що вентилятор радіатора чомусь сам вмикається. В мене стоїть блок контролю роботи вентилятора від комфортмотоспорт, купував колись давним давно в форумчанина з ніком Вайпер. По всіх признаках був неконтакт проводу з цього блоку до датчика температури ОЖ. І таки да. Той провід відламався від піна, що в датчик вставляється. Коли підключав (ще хз коли), я сам пін я не переобжимав, а накрутив на нього цей провід і поверх нього обжав гільзу – ну не хотілось мені викидати заводський пін і не хотілось оголяти заводський провід. Цей проводок до блоку керування якийсь ну не автомобільний ізоляція вся подубівша, при зачистці жили обриваються. В загальному провід замінив на нормальний і все норм зажав – тепер все ок. Далі вдарили морози) В бачку склоомивача в мене було набадяжено ліквімолівський концентрат на температуру десь -13. На місці концентрату взагалі не знайшов, продавали готову рідину на -30, а в мене майже цілий бачок тоді був, ну максимум влізти могло б до літри. Вихід знайшов наступним чином – в аптеці придбав медичний спирт і його в бачок залив. Морози були досить сильні, рідина не замерзла) 07.01.2017 з пробігом 100 532 був замічений запах бензину в салоні. Запах був присутній і при рухові на газу і при рухові на бензі. Огляд виявив що "пітніє" з'єднання гумового шлангу подачі палива з паливною рампою. Скільки міг, піджав ту гайку, але толку нуль. Правда стало менше запаху бенза. Коли їхав назад до Києва, запаха вже не було. Думаю що із-за морозів ущільнююче кільце дало тічку. Як температура нормалізувалась, "пітніння" більше не було. 09.01.2017 їхав в Київ…. Дорога, м'яко кажучи не прикольна. Снігу насипало досить багато, трасу в рівненській області почистили як… та не почистили ніхріна, з двох полос їхали тільки в одній. Місцями де не було засипано, можна було йти на випередження. Нажаль, на одному з таких випереджень, мене розвернуло. Реально аналізуючи – моя помилка. Я недобачив що там далі високий, втрамбований сніг, заїхав лівим переднім колесом в нього, ну а далі думаю всім зрозуміло що було. Проте мені досить сильно почастило. Відділався легким переляком. Коли мені стало зрозуміло, що спереду сніг, зкинув газ, тому авто, яке брав на випередження, пішло вперед. Ззаду нікого не було на дистанції біля 400 - 500 метрів. Розвернуло мене десь на 200 градусів, мордою відбійника не торкнувся, задниця також зупинилась в 30 см від відбійника. Збитий сніг зіграв роль подушки безпеки. Я фактично став поперек дороги, навіть трохи мордою дивився на тих хто їхав ззаду. Найважче було виїхати звідти. Старався розкачати авто. Але важко було зловити момент, оскільки трафік був ще той. Також додав мені адреналіну якийсь Пажеро, який пішов на такий же маневр не зважаючи на те що поперед був я в цій полосі і на аварійці… Трохи мене засмучує те, що всі, хто бачив як я "розвернувся" спокійно поїхали далі навіть не притормозивши. Ну то таке... Далі моменти для випередження я вже вибирав більш прискіпливо. Але біда не заставляє себе чекати. На під'їзді до Києва була, як і очікувалось, тягнучка кілометрів так на 10, а то і більше. Десь посеред цієї тягнучки я почав замічати дивну річ – пічка на хх починає дути холодним. Даси трохи обертів – дує теплим. Дивно, такого не було раніше. При тому при всьому газовий редуктор не відключається (а він же включений паралельно пічці). З такими симптомами я проїхав метрів 500. І тут симптоми стають гірші – окрім того що пічка починає дути холодним стрілка температури двигуна швиденько лізе за 90 градусів. Вмикаю аварійку, глушу двих і скочуюсь на обочину. Під капот – а там повний бачок ОЖ, і навіть трохи через пробку витікло. Ну якась хрінь собача. Послабив хомут патрубка на дросельній заслонці, пробку відкрутив, зняв патрубок – ОЖ пішла з бачка в двиг. Дивно. Постояв трохи. Поїхав далі, десь через кілометр починаються ті ж самі симптоми. Знову зупинка, знову та ж сама ситуація і ті ж самі мої дії. Через 1 км ще одна така ж зупинка. На цей раз я вирішив "задути" ОЖ по максимому в двиг. В обратці в мене фільтр бензиновий стоїть. Я його відкрутив зі сторони радіатора, закрутив пробку бачка і давай дмухати, а воно не дмухається. Відкрутив той фільтри повністю, попробував, а він не продувається. Шикарно! ) Пару раз я його "трусанув" і всередині його відвалилась та гармошка від корпусу. Тобто фільтр перестав бути фільтром. Поставив назад і додому тих останніх кілометрів 15 доїхав вже без проблем але з невеселими думками. Пороздумуючи трохи я дійшов висновку, що треба швидко зайнятись системою ОЖ. Про те що температура двига в русі не перевищує 80 градусів вже писав – під заміну термостат. Також підходить час заміни реміня ГРМ. Раз вже буду зливати ОЖ, та міняти ремінь ГРМ, то вже й помпу треба міняти. Щодо помпи (дольц, пробіг біля 60 ткм) в мене були сумніви. Маю авто стетоскоп, і моя помпа взагалі не шуміла. Але все таки вирішив, що краще заміню, щоб потім менше під капот лазити, але не тут то було...
  11. а, ще знайшов скріни по настройці ГБО після перебору Ось трос сцепи Кедр - то було найкраще що зміг знайти в понеділок (трос порвався в неділю ввечері-вночі, а в понеділок ринки не працюють) Троси ручника белмаг - от не пам'ятаю.. хтось порадив. Золекс - то страшна помилка)))))) повівся на ціну... Про дааз треба буде собі занотувати)
  12. так, за два. я не всі ціни пишу, тільки ті, що десь зафіксував))) якоь спочатку ще вів журнал скільки потратив на авто, а потім закинув))) Остальні цінники: ремкомплект редуктора - +/- 270 грн трансмісійне мастило - +/- 160 грн /літр бензофільтр - 80 свічки - +/- 200 все що знайшов...
  13. і не кажи... але я, якщо чесно, то згідний на скучне життя від ТО до ТО ))))) Продовжу. Новорічні свята невпинно наближались і, відповідно, подорож в рідні краї ) Вирішив що негоже в новий рік вступати з траблами і вирішив що перед НР потрібно по дотягувати хвости. Та і на 100 000 в мене мав би бути велике ТО... Отже 24.12.2016 з пробігом 99471 загнав авто до кума на гараж... Весь той день я присвятив ГБО ТО № 8 плюс дрібниці по ходу. 1. Нарешті перебрав редуктор (Аляска). Це його перший перебор, за накат біля 72,5 ткм. Ну що сказти, говнеця вродь не так багато як я очікував, а от стан мембран, особливо першої камери - +/- такий як очікував – вся в тріщинах. В ремкомплекті також була нова кришка фільтра грубої очистки. Все замінив. Все скрутив. Єдине, чого як на мене не вистачає в ремкомплекті – це бойок газового реле. Це єдина резинка, яка лишилась "сток". Далі були замінені всі шланги окрім 5 мм від форсунок до штуцерів (вони замінювались минулого ТО). 2. Зняв і провів повторне калібрування форсунок (всіма любимі червоні Валтек)))) ) Після останнього ТО, на якому я замінив їм ремкомплекти всі форси просіли однаково. З виставленого зазору 0,43 стали 0,55. Підрегулював назад на 0,43. 3. Виставив на редукторі тиск 1,2 бар. Так як я не гуру налаштувань ГБО, зробив автокалібрування, і трохи пізніше (через декілька днів, після накату) підправив коефіцієнти корекції. Після того як знизив тиск в редукторі, коефіцієнти стали дуже близькі до одиниці. 4. Перевірив теплові зазори клапанів. Ліз туди не спецом. Просто щоб дістати газові форси мені потрібно зняти клапанну кришку. Раз її зняв, то 15 хв потикати щупами проблеми немає) 5. Замінив свічки запалення. Також в той же день виконана заміна мастила ДВС та масляного і повітряного фільтрів. Авто переночувало в гаражі і наступного дня я приїхав попрацювати далі. Наступного дня було замінене мастило в КПП. Останнього разу мастило я замінював на 15 ткм. Тоді було залите Лікві моллі 75в90. Зараз воно, гадина, дороге)) Було куплене Comma 75W90. Коли його заливав, був здивований її кольором і запахом. Запах не знаю як пояснити. Просто ні на що не схоже. Колір та консистенція – як дуууууже рафінована олія, фактично прозоре. Після зміни мастила, нічого екстраординарного не відбулось (проїхав вже біля 3 ткм). Далі взявся за задні тормоза. Десь вже описував, при тормозінні є ритмічне постукування. Ну і ручник… не працював він ще десь з весни – вже й звик без нього їздити. Не працював по причині «тугості». Були куплені нові троси ручника (Белмаг) і пружинки (куплені реально ще десь в середині літа), нові барабани (Автоваз, алюм). Перше що зробив – демонтував старі троси ручника. Косяк в них знайшовся швидко. Потріскана зовнішня ізоляція та проржавівши все в середині в місці переходу від кузова до балки (там де його гне). Встановив нові тросики зі сторони тормозів, до ручника я їх не зміг дотягнути – пружинки на кінцевиках в цих тросах просто жесть. Лад, зайнявся встановленням нових барабанів. А вони не налазять! І розжимні пластини в нормі і колодки по максимуму зжаті. Влітку я міняв томозні колодки. Старі колодки були в +/- норм стані, але замінив їх оскільки думав що вібрація від них йшла. Це допомогло не на довго. Старі колодки не пам'ятаю чийого виробництва. Ті що поставив – Zolex. Не рекомендую нікому ці колодки. Я вже одного разу купував фільтр повітряний золекс – кака. Влітку колодки взяв "по бюджету". Постараюсь ніколи більше не брати запчастин цього виробника. Викинув ці колодки золекс, поставив попередні і все гуд. Але блін часу потратив поки додув що треба викинути цей золекс… Видно старі барабани досить сильно вже "розточились"… Правле та ліве зібрав. Гарно виглядають нові барабани, Блистять прям) А далі я години дві грався з тим, щоб дотягнути коромисло до вінта ручника. Реально ці пружинки на кінцях тросика жесть які дубові. Я вже і придумував натяжитєль якйсь і фіксував і врешті получилось. По-перше я зажав кнопку ручника, щоб з під дна я міг піднімати і опускати його. Взяв гвинт довгий, металеву пластину з гайкою і цим гвитом натягував коромисло в сторону гвинта ручника з опорою об кронштейна кузова, в який вставляється опльотка тросів. Натягував до того часу, поки гвинт ручника вже неможливо було рухати далі (тобто ручник повністю піднятий). Іншим тросом (з старих тросів ручника) намагався закріпити коромисло об кронштейн кріплення середньої частини вихлопу, відпускав гвинт-натягувач і вже тоді появлялось місце щоб в коромисло пройшов гвинт ручника. Ось тому і потрібно щоб ручник в цей момент був піднятий, бо гвинт має проскочити в свій отвір і потріно наживити на нього гайку. В загальному, з задніми гальмами я "займався коханням" десь години три а то і чотири. Але результатом задоволений. І "на закуску" був замінений паливний фільтр (SCT ST330). Також виявлено що одна з резинок під пружину СС-20 (задні аморти, а ці резинкки свіжі, міняв їх осінню здається) порвалась. Те що лишнє я просто відрізав канцелярським ножем. Колись заміню. Розбор редуктора: Заміна мастила КПП (на другій фотці в лійці мастило - просто прозоре як вода. Порвана резинка задні тормоза і саме кримінальне місце тросиків ручника
  14. Привіт всім! Щось ніяк не знайду достатньо часу для того щоб догнати бортовик. Спробую найближчим часом описати всі пригоди, що були у мене по сьогодні, а їх якось сталось як на мене багато) В неділю 04.12.2016 ввечері (орієнтовний пробіг був 98 507) я приїхав до магазу на м.Святошино. Припаркувався собі спокійно, заглушив авто, ну і так як ручник в мене вже більше як півроку не працює, нажимаю сцепу щоб втикнути 1-шу передачу і тут неочікуваний стук під капотом і педаль вже не опирається нозі – просто лежить. Обірвався трос сцепи. Ввечері в неділю… ) просто клас) Потрібно якось евакуюватись звідти) Подзвонив куму – не варіант, він вже пивком балується), співробітнику який неподалік живе – і тут не фарт. Дуже дякую Ярику (Мустанг-1991) за допомогу та буксирування мене до моєї роботи (вона відносно недалеко від місця обрива сцепи). Наступного дня купив два троса сцепи (вир-к Кедр-Плюс), -230грн з гаманця) Два штуки спецом, щоб один з них в багажнику валявся))) Після роботи ввечері всі додому, а я під капот))) (із-за цього і тягнули до роботи) Блін, холодно я вам скажу міняти трос сцепи на вулиці при мінусовій температурі))) на все про все в мене пішло десь до години (біля 50 хв) найбільш геморно було насадити поводок тросу (той трикутник) на вилку сцепи. Вона зараза так близько до втягуючого реле стартера, що ніяк не просунути. В загальному самим найбільшим ключем, який був під рукою, на 22 ледве зміг вижати вилку десь на сантиметр. Так і надів. Старий трос обірвало біля вушка всередині салону. Також виявлена причина скрипу педалі сцепи – розкоцана втулочка, яка між тим вушком і штирьком педалі. Ту втулочку поставив назад, перед тим щедро змазав її літолом. Новий трос підрегулював і вже спокійно поїхав додому. Ще раз дякую Мустангу за допомогу! Фото на пам'ять: розкоцана втулка та обірване від старого тросу "вушко" ЗІ: цей був перший в мому житті досвід коли мене буксирували...
  15. :) так суть притензії не до покраски, а до бокопорства з баком) фотки того як виглядає виконана робота Саня виклав на відповідь бокопора про те, що він все класно зробив. +3 - це не точна сума, орієнтовно така сума була додатково поступово заплачена ще до того, як був виконаний ремонт авто. виконавець постійно жалівся, що йому немає чим заправити його ж авто і, на скільки я розумію, для того щоб робота йшла, Саня його заправляв.