Активность

Лента обновляется автоматически

  1. Последний час
  2. Сурово, потом лампочки с паяльником менять
  3. Вчера
  4. накрывал 1.6 блок головой 1.5 и ездил 100 000 км лично сам, потом продал. ездит дальше у родственников. 92 лил, газ 2 поколение. разницы не заметил. такое часто делают в глубинке, там бюджеты скромные на ремонты. мозги бош 7.9.7 стояли, но думаю не принципиально.
  5. Последняя неделя
  6. Замінив пильник рейки. Невже буває, щоб просто відкрутив, зняв, вдягнув, закрутив? Якось незвично)) Залишається ще в задніх ліхтарях трохи паяльником по працювати, напряму до лампочок дроти по припаюю, бо піджимний пластик контактів вже посипався на деяких. На деяких вже такий радикальний спосіб застосував. Замінити опору задню мотора, вчепити захист, кріплення вогнегасника переварити з 2х одне і по розміру підігнат. Перевзути ще пару коліс в зиму. І можна буде виїхати покататись на тести.
  7. разница для тебя только в обьеме камеры сгорания. 1118 можно фрезернуть до 21083, но смысл
  8. Продаються різні набори для відновлення різьби. В мене теж відновлювали - купував такий м11×1.5. Проте хороший коштує десь 1500-1600 грн
  9. Каких-либо технических несовместимостей я не знаю. Да, по хорошему бы откатать прошивку, но не скажу что критично.
  10. Моїй ГБЦ приходить кінець. Брати б/у і неперевірену якось страшно. Прийдеться купувати нову ГБЦ, і бачу що 21083 дешевша за 1118, але як гласить Інтернет при установці на блок 1,6 голови 21083 вилазить немало нюансів. От і думаю може брати 1118 і не видумувати лісапет.
  11. У меня был такой конфиг, да ещё и нормально плоскости ГБЦ было снято, от этого степень под 11 стремилась (10.87 расчётных), сразу лил только 98ой, а потом оказалось что мотор собран криво, жрёт масло и мне стало жаль кормить его так дорого, перешёл на обычный 95ый, отличий не заметил.
  12. Встановив електропідсилювач керма куплений з @Mustang-1991 99ї. Здавалось би, вже стояло на машині, просто прикрутити треба буде. Але ні. Без болгарки не обійшлось. Треба ще пару шпильок якось вкоротити, бо заважають регулюванню керма. Замість датчика швидкості під'єднав потенціометр для регулювання зусилля. 3 вечора на це діло пішло. З них 1.5 на проводку (паралельно там ще шматок проводки переробити вирішив раз уж один дріт на тахометр треба було під'єднати) і 1 на зняти все, допиляти і поставити назад. Наступний фронт робіт: замінити пильник рульової рейки (потімив розрив), замінити р
  13. Отакий подаруночок сусід по стоянці зробив...
  14. Так вже 2 роки скоро от буде як стоїть)) Я за ці 3 тижні поки нема роботи майже зробив більше, ніж зазвичай за 3 місяці. Це при тому, що паралельно ще 8ку ковиряю зараз. День там, день там. По салону я думаю вечора за 2-3 справлюсь. Поки холодно, то іржею і покраскою днища я не займаюсь. З технічного там зібрати мотор на нових деталях треба, потім витягти котрий зараз стоїть і вкинути відремонтований; глянути шо там з роздаткою. І сальники в мосту всі 3 зразу замінити (сам не буду це робити). По мотору поки міжсезоння, то треба хоча б низ Віталіку віддати зібрати. От тільки там задн
  15. если 95й лить то возможно станет чуть лучше ехать
  16. А для бензину як буде, буває і на бензині інколи їздю? З настройками ЕБУ що треба робити?
  17. cтепень сжатия вырастет и всё, там разница 5 кубов в камере. для гбо лучше
  18. Як вплине на роботу мотора 2109 з об'ємом 1.6, якщо його накрити ГБЦ 21083, а не 1118? Авто на газу ГБО4. Кажуть що для газу буде краще якщо ГБЦ 21083 і мотор 1.6
  19. А простий фіксатор червоний не підійде?
  20. По идее резьбового герметика должно хватить. Какой ни будь анаэробный типа "лактайт".
  21. Поки пробую оживити акум щоб переставити машину на 180о щоб зняти роздатку, трошки захопився прокладкою дротів і розкидав салон. Явно треба детейлінг)))
  1. Загрузить ещё активность