Таблица лидеров


Популярный контент

Показан контент с высокой репутацией 09.02.2017 во всех областях

  1. 3 балла
    Нема такого поняття навіть . Все залежить від конструкції та розміру сайлентблока . Та ступіня його окислення . Наприклад сайленти пер. ричагів - Авео , Октавія тур, и т.д. потрібне зусилля не більше ніж 4т. . А задній сайлент Фольц. Т 5 близько 10т. Сайлент переднього заднього кривого ричага Мазда 6 , Пассат Б 5 потребує иноді 15т. Заявляю це як власник пресса 20т. з манометром. І взагалі коли на Авео на ричагу треба міняти шарову і обидва сайленти - то дешевше купити ричаг в зборі. Я беру за зняття та установку ричага 100грн. перепресовку одого сайлента 40грн ( це в середньому така ціна ) Подумай про це та добряче порахуй перед тим як щось купувати та варити . Моя тобі порада.
  2. 2 балла
    Горбань пару раз в кадр попал\
  3. 2 балла
    Многие понимают, но свое же всегда кажется дороже чем чье то другое. :)
  4. 2 балла
    Вадим,это бесполезно... Люди видимо не смотрят на рынок и не понимают что за эти деньги можно сейчас купить.
  5. 1 балл
    куплю фары с экспортных тазов под названием карлотта,я в Одессе 0976990603
  6. 1 балл
    Ні, таки забув, замінив також датчик тиску мастила, вродь там було трохи мокро, тому вирішив замінити. Про закон підлості та добре що не на трасі - в яблучко. Я точно так само подумав. Приспособу для калібровки робив сам, тут описував - http://2108.kiev.ua/topic/130458-21099-by-emigrant-l/?do=findComment&comment=1053232285 По СЦТ - я хз, замінюю їх десь раз в 25-30 тис км, хоча в реаль на бензі пробіг сам розумієш який великий... По резинках напевне так і буде... Температуру дивився по стрілці на приборці, БК німає Щодо чистки доріг. траса то державного значення, чомусь в житомирській та київських областях біло видно і техніку і підчищені дороги. Але "розворот" моя помилка, недодивився... Фільтр в обратці - подивися записи. його пробіг 17 ткм. минулого ТО не міняв його, оскільки на вигляд вродь був досить живим, та і не очікував, що може призвезти до таких наслідків... (хоча далі ще дорозповідаю, можливо і не в тому фільтрику прикол був) Ну на цій помпі, яку замінив, прокатався на двох типах антифризу. Вона без люфтів, не шумить, все вродь з нею гуд. "хочеш зробити добре - зроби сам" - Окрім того, що зробиш добре - отримаєш ще й економію і моральне задоволення. Нажаль при цьому приходиться витрачати досить багато часу... Ок, продовжу розказувати про свої пригоди... 19.01.2017, пробіг 101 469 Через два дні, коли я ввечері їхав за дружиною в мене загорівся джекічан. По звуку вродь все як працювало так і працює. Ну лад, їду далі. Доїхав до роботи дружини, заглушив, заглянув під капот – на вигляд все ок. Забрав дружину, їдемо далі, думки вже не веселі – ну тільки з ремонту виїхав. І тут чується "кряк" та появляється якийсь лівий шум, але авто себе веде норм. Проїхав метрів 50 і заїхав в дворик, щоб не стояти на аварійці посеред дороги в час пік. Відкриваю капот на заведеному авто і бачу як шків гени вібрує шо дурний. Заглушив і побачив що порвало шків на гені (його нижню платформу). Дзвінок другу за порадою (Ярику звісно ))), напевне я йому зі своїми дзвінками та питаннями вже надоїв))). Перебравши декілька варіантів виявлений найбільш оптимальний – зняти ремінь генератора та доїхати додому на акумі. Так і відбулось. Було вже темно, я їхав на габаритах. Вуличного освітлення в принципі достатньо, а від поліцаїв мене захистили світлодіодні габарити які світять досить гарно. Доїхав нормас (біля 8 км, +/- 60% дороги по тягучках). До речі, в дорозі потух джекічан… Новий шків в мене є, я його купував для свого стокового гени, а тут виявилось що він мені потрібний трохи раніше. Якби на вулиці було тепло, то я б зайнявся ремонтом напевне там же де й зламався (просто поїхав би на маршрутці за інструментом та новим шківом), а так на наступний день після роботи поїхав на гараж до кума. Акума хватило завестись і туди заїхати. Генератор зняли, розібрали. Прифігіли від того що сталось зі шківом. Ніколи не чув/не бачив щоб таке було. Поставили новий шків, натягнули ремінь. Але від мого акума вже завестись не зміг, сів бідолага. З собою я на всяк випадок взяв свій резервний акум (зараз їзджу на відновленому попередньому Веста, а резервний Іста з менше як рік пробігу). Від нього і "прикурився". Того ж вечора трохи покатались з дружиною, щоб підзарядити акума, все гуд. Джекічан не загорався. фото/відео трабла зі шківом 22.01.2017 в мене знову загорівся джекічан і через 10 км потух. 23.01.2017 домовився з Яриком що підскочу ввечері до нього на читання помилки (в нього є кабельок). Тут чуть вплететься історія з його бортовика))) Ми домовились на конкретну годину, я вспівав заїхати додому і повечеряти. Сиджу значить я спокійно собі вдома, в теплі, п'ю чайок, лажу в неті – загалом фігньою маюсь) Ну, думаю напишу йому в вайбер чи все в силі (вайбер на компі також стоїть). На моє запитання Ярик пише щоб я йому перетелефонував. І тут я починаю шукати свій тел… а його блін немає. Я кабанчиком метнувся до машини – а він там собі преспокійно лежить. Не пам'ятаю скільки там було пропущених викликів від Ярика… Факт в тому, що в нього закінчився бенз і він біля години вже на морозі чекає допомоги. А всього навсього треба було не забути телефон в машині. На момент коли я "добрався" до телефона, в моїй допомозі вже не було необхідності… Давно мені не було так соромно… єдиний раз коли була потрібна моя допомога я провтикав телефон в машині… Ярик, я вже говорив, але повторюсь, дуже дуже вибачаюсь, я не морозився і реально не спеціально забув телефон, це якесь злощасне зпівпадіння і мій провтик телефона ((((. Загалом того вечора ми таки зустрілись, просто це було пізніше. Прога показала помилку "0343 Высокий уровень сигнала датчика фаз". Також того вечора виявлено перегорівшу ліву лампочку габаритів – замінено на місці. І того ж таки вечора почались глюки з включенням задньої передачі. Тобто з самою передачею все ок, а от з включенням фонарів і камери заднього огляду, яка живиться від тих же фонарів – глюки. Вткнеш задню – загориться, виключиш, вткнеш знову – не горить. Або на заглушеному авто включаєш-виключаєш-включаєш і так хоч до сто біса раз – все ок, заведеш авто – вже не працює. В загальному через раз. Отже було вирішено купити нові Датчик РВ та бездемпферний демпферний шків (вирішив і його замінити після того як шків генератора попрацював в режимі вібратора) і на вихідних це все діло замінити паралельно заглянувши до датчика включення задньої передачі. А ще був розрізаний старий термостат, ось так він виглядає. Як там кажуть: прийшла біда – відкривай ворота. Реально щось новий 2017 рік в мене почався з затяжної сіро-чорної полоси по автомобільній тематиці… 29.01.2017 (неділя) мали ми з дружиною заїхати декуди і після того ввечері думав зайнятись заміною шківа КВ та датчика фаз. Все як зазвичай, завів авто щоб прогрівалось. Стрілка піднялась до 50+ градусів – поїхав. Не проїхав я і 500 метрів як стрілка температури почала активно лізти догори і пічка дути холодним. Ну що вже знову! Я під капот і бачу ситуацію, яка була в мене на дорозі до Києва після свят – вся ОЖ в бачку. Я знову спускаю повітря, перевіряб чи не забитий той фільтри в обратці – та ні, все ок. Лад, їду далі. Проїхав ще 500 метрів – ситуація повторилась. Ну блін! А нам реально треба було туди попасти. Тут я стояв під горку, гарно спустив повітря з ДЗ, все скрутив, ми зачекали ще хвилин 10 і поїхали. Ну вродь все ок. Так ми їхали десь кілометрів 2… і симптоми повторились… Досить багато думав що могло стати і звідки береться повітря в ДЗ. Варіантів в мене було два: 1. Газовий редуктор, який я перебирав і підключив в обігрів ДЗ десь подає газ в то сольну камеру. 2. Пробита прокладка ГБЦ. В варіант №2 я просто не хотів вірити. Так як до підігріву редуктора добратись легко, я просто викинув його з контуру ДЗ, знову зпустив повітря і поїхав далі. Симптоми не пропали. Так я зрозумів що нікуди я не доїду і треба розвертатись і їхати додому. Реально ставало гірше. Тепер я міг проїхати ну метрів 200-300, не більше. На одній з тих багатьох зупинок по дорозі додому я телефонував до Ярика та Антону за порадами, що ж це за біда може бути, за що дуже вдячний! Після всіх отриманих порад, я нажимав всі патрубки які міг, щоб вигнати повітря, дивився на вихлоп і викручував свічки. Свічки в 1-3 циліндрах ідеальні, а в четвертому – мокра, ізолятор рожевий (пробіг свічки до 2 ткм, антифриз червоний). Коли викрутив – з свічного отвору пішов такий легкий димок, як з відкоркованої бутилки пива… Ну що сказати, як би я цього не хотів, але всі признаки Варіанту №2. Ще за три зупинки ми доїхали нарешті додому і я почав збиратись з думками що і як і де робити…. Пробіг 102 046 км Фото свічок від 1-ої до 4-ої
  7. 1 балл
    да шейкдаун был один суперспешл другой завтра длинные допы думаю все расставят по своим местам!
  8. 1 балл
    лайф на фесбуке: лайф на фесбуке: Ярик ПЕРВЫЙ ! двигает невиля
  9. 1 балл
    Дуже дякую за інформацію! Якраз подібну статистику хотів десь побачити/почитати...
  10. 1 балл
  11. 1 балл
    а, ще знайшов скріни по настройці ГБО після перебору Ось трос сцепи Кедр - то було найкраще що зміг знайти в понеділок (трос порвався в неділю ввечері-вночі, а в понеділок ринки не працюють) Троси ручника белмаг - от не пам'ятаю.. хтось порадив. Золекс - то страшна помилка)))))) повівся на ціну... Про дааз треба буде собі занотувати)
  12. 1 балл
    ну кедр так собі ) як і белмаг )) Треба брати дааз, вони хоч ходять! про золекс мовчу взагалі ))
  13. 1 балл
    @emigrant-l Завжди будь-ласка! Ох, шановні читачі... Скажу я Вам, що далі буде цікавіше)))
  14. 1 балл
    Привіт всім! Щось ніяк не знайду достатньо часу для того щоб догнати бортовик. Спробую найближчим часом описати всі пригоди, що були у мене по сьогодні, а їх якось сталось як на мене багато) В неділю 04.12.2016 ввечері (орієнтовний пробіг був 98 507) я приїхав до магазу на м.Святошино. Припаркувався собі спокійно, заглушив авто, ну і так як ручник в мене вже більше як півроку не працює, нажимаю сцепу щоб втикнути 1-шу передачу і тут неочікуваний стук під капотом і педаль вже не опирається нозі – просто лежить. Обірвався трос сцепи. Ввечері в неділю… ) просто клас) Потрібно якось евакуюватись звідти) Подзвонив куму – не варіант, він вже пивком балується), співробітнику який неподалік живе – і тут не фарт. Дуже дякую Ярику (Мустанг-1991) за допомогу та буксирування мене до моєї роботи (вона відносно недалеко від місця обрива сцепи). Наступного дня купив два троса сцепи (вир-к Кедр-Плюс), -230грн з гаманця) Два штуки спецом, щоб один з них в багажнику валявся))) Після роботи ввечері всі додому, а я під капот))) (із-за цього і тягнули до роботи) Блін, холодно я вам скажу міняти трос сцепи на вулиці при мінусовій температурі))) на все про все в мене пішло десь до години (біля 50 хв) найбільш геморно було насадити поводок тросу (той трикутник) на вилку сцепи. Вона зараза так близько до втягуючого реле стартера, що ніяк не просунути. В загальному самим найбільшим ключем, який був під рукою, на 22 ледве зміг вижати вилку десь на сантиметр. Так і надів. Старий трос обірвало біля вушка всередині салону. Також виявлена причина скрипу педалі сцепи – розкоцана втулочка, яка між тим вушком і штирьком педалі. Ту втулочку поставив назад, перед тим щедро змазав її літолом. Новий трос підрегулював і вже спокійно поїхав додому. Ще раз дякую Мустангу за допомогу! Фото на пам'ять: розкоцана втулка та обірване від старого тросу "вушко" ЗІ: цей був перший в мому житті досвід коли мене буксирували...
  15. 1 балл
    Продается спортивка Lada Priora (Ваз 2172), еще один авто, подготовленный Николаем Шабазовым для Чемпионата Украины по шоссейно - кольцевым гонкам. Автомобиль был куплен новым с салона в 2011 году, омологированный каркас ИПК Колобок (г.Тольятти). Двигатель со спорт. распредвалом, 1.6 16v от Павел Остроушко. Передняя подвеска на 50ом штоке Андрея Чижа. Небольшой пробег - 4 этапа, ровная геометрия кузова. Вся топливная и тормозная система построена на армированных шлангах и фитингах. Автомобиль укомплектован и готов к соревнованиям, спортивный техпаспорт, государственная регистрация. Цена 10800уе. Реальный торг возле автомобиля. Просмотр в Киеве на Чайке. Детальнее по тел. 067.9ЧЗ-ЗО-ОО.
  16. 1 балл
    мог бы и промолчать.... вы ищите головы у потенциально " одарённых". город не указан, а такие головы нужно смотреть в живую, если они сделаны с 1986 по 1991 год. им по 25...30 лет. кто вам её отсылать будет чтобы потом на пересылку в две стороны полинять? у меня есть голова 21083 с пробегом 45 штук рассия 2003 год, но меньше 100$- пусть лежит там же где и лежит с 2005 года.
  17. 1 балл
    модный, крутой , супер спорт , и на ету прелесть зафигачили гбо 2 ??? я патсталом
  18. 1 балл
    Как же быстро все начинается...буду в Украине не ранее апреля...очень жаль. Работаешь, работаешь и все на колеса...