ВОВ@Н

Участник
  • Публикаций

    3 672
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Победитель дней

    11
  • Отзывы

    N/A

ВОВ@Н стал победителем дня 22 февраля

ВОВ@Н имел наиболее популярный контент!

Репутация

114 Доверенный

Social Info

10 Подписчиков

Информация о ВОВ@Н

  • День рождения 15.05.1984

Информация

  • Автомобиль
    ВАЗ 2108
  • Пол
    Мужчина
  • Город
    м.Іллінці, Вінницька обл.

Контакты

  • Сайт
    http://
  • ICQ
    0

Посетители профиля

5 848 просмотров профиля
  1. ВОВ@Н

    Мій ВАЗик 2108

    Звідки картинка?
  2. ВОВ@Н

    Мій ВАЗик 2108

    А ЕПХХ карбюратора не впливає на холості при роботі на газу? Підключив бензоподачу до карба по схемі, яку подава раніше Вже майже дві неділі катаюсь то все нормально. При роботі на газу бенз через клапан йде в обратку і в бак, насос працює в штатному режимі. Єдине що при переході на бенз, сам процес займає на пару секунд довше, бо все одно якась частина бензину уходе через тройнік в обратку. Але зняйшов вихід - перехожу на бензин не стоячи на місці, а на ходу, розрахувавши відстань до фінішу (стоянка\гараж) 50-70 метрів.
  3. ВОВ@Н

    Мій ВАЗик 2108

    Ні, заїхав у бокс, експерти почали фоткати машину дивитись і фоткати номер на стакані, на моторі, а потім мене питають чого я приїхав, типу знімати з обліку? Кажу ні, газ поставив, хочу зареєструвати. Вони кажуть ми газ не дивимось - виїжжай. Виїхав, здав у віконечко ті документи, що мені надали при установці (свідоцтво і т.д) і сидів чекав.
  4. Ну, якщо фару то нормально.
  5. ВОВ@Н

    Мій ВАЗик 2108

    371 грн за новий техпаспорт (я так розумію) і 30 грн послуги банку. Свідоцтва і інші бумаги у мене були при установці ГБО.
  6. ВОВ@Н

    Мій ВАЗик 2108

    В суботу був у МРЕО м.Гайсин, зробив законну експлуатацію ГБО на своїй авто. Вистояв в черзі з 11:30 до 16:00 це капець якийсь.
  7. А при заміні лампочки у цій лінзі треба скло від фари відклеювати?
  8. ВОВ@Н

    Мій ВАЗик 2108

    В каструлі у мене дві подачі, через передній хобот, але тудою не модже йти, бо стоїть регулятор 2107 зима—літо і він перекритий на нижній забір через металеву гофру, не думаю, що там такий потік повітря, що на швидкості 15—20 км/год буде задувати в каструлю. Я пробував перекривати і нижню подачу воздуху, то обороти хх на місці підвищуються, а якщо б і задувало то вони б понижалися.
  9. ВОВ@Н

    Мій ВАЗик 2108

    Не допомагає, воно само піднімає і скидає причому хх залежить від швидкості.
  10. ВОВ@Н

    Мій ВАЗик 2108

    Спробую ввечері. Може у тебе вайбер є, бо інтернет у нас не скрізь ловить?
  11. ВОВ@Н

    Мій ВАЗик 2108

    Якщо я його закручу на четверть, то обороти ХХ на місці теж впадуть, чи їх підняти латунним гвинтом до норми? Ввечері буду їхати з роботи попробую, як ти порадив.
  12. ВОВ@Н

    Мій ВАЗик 2108

    Спробую, але я його вже викручував і закручував і все те саме, на місці наче настроїв все добре, в русі обороти підіймаються. Настроював як по відео мужик на Ланосі розказував — все без змін.
  13. ВОВ@Н

    Мій ВАЗик 2108

    На бензині пробував, то наче нормально, з 3000 оберти падають до 1200 швидко, а потім по трішки зменшуються до 900-950 і тримаються. Блін в мене не машина, а гібрид якийсь. Пляски з бубном, а точніше з ХХ продовжуються. Те що я писав що ХХ піднімається сам з 950 до 1230 продовжуються. Що помітив, якщо на газу стояти на місці ХХ 900-950 майже стабільний, якщо їхати, то в русі з допустимо 2500-3000 він падає тільки до 1230 і інколи 1110, і тільки зупинюся - вирівнюється до 950 і стоїть. Сьогодні робив експеремент, доїхав -докотився до спуску (дорога з горбка) на нейтралці, оберти 1250, ручником, щоб не давити на педаль тормоза і не подавати лишнього повітря в колектор, зупинився, стою з горбка - обороти вирівнялися 950 так простояв пару хвилин - обороти тримаються 930-950, відпускаю ручник, щоб машина почала котитися з горбка і чим швидше котится, тим більше росте ХХ і знову він виріс до 1250 хоча педаль газу я не натискав.
  14. ВОВ@Н

    Мій ВАЗик 2108

    Так де ж там 30? Там від 1250 до 930 об. Якщо їхати припустимо 4 передачею десь 100 км/год, хоча б 1 км, а потім вмикнути нейтралку, то обороти різко падають до 540 об (і чуть чуть не заглохне) , а потім по трошки підіймаються до 1100 і так тримаються поки авто котиться, а на місці хх тримається постійний у межах 900—950. Я вже нічого не розумію. VID_20190314_183258.mp4 На відео видно як обороти, з 3200 падають до 540 і самі ж виростають.
  15. ВОВ@Н

    Мій ВАЗик 2108

    Ось, сьогодні зняв на телефон, як міняються обороти ХХ з переходу з швидкості в нейтралку і на місці