ВОВ@Н

Участник
  • Публикаций

    3 925
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Победитель дней

    30

ВОВ@Н стал победителем дня 9 июня

ВОВ@Н имел наиболее популярный контент!

Репутация

174 Доверенный

Информация о ВОВ@Н

  • День рождения 15.05.1984

Информация

  • Автомобиль
    ВАЗ 2108
  • Пол
    Мужчина
  • Город
    м.Іллінці, Вінницька обл.

Контакты

  • Сайт
    http://
  • ICQ
    0

Посетители профиля

6 723 просмотра профиля
  1. Оказується реле вентилятора у мене стоїть не коло мозгів, а у блоці запобіжників і підписано як омивач фар А як від нього підключити доп реле і кнопку?
  2. А не треба діода ніякого в розрив провода, щоб мозг не думав чого вентилятор викинувся без нього?
  3. Вибачаюсь, а можеш якось намалювати ту схему, щоб було наглядніше. Дякую А це не воно?
  4. Вибачаюсь, а можеш якось намалювати ту схему, щоб було наглядніше. Дякую
  5. Вона вже понижена, але хотілося б щоб було "ручне управління" на всяк випадок А схема є? Бо якусь таку знайшов
  6. Дайте робочу схему як підключити вмикання вентилятора охолодження через кнопку на ваз 21099 інж, мозги Январь 7.2
  7. Тоже думав в когось взяти приборку. Але в кого євпропанель, то не хочуть давати прибори на пробу.
  8. Та приходиться. Не заміню ущільнювачі - прийдеться тоді пол міняти, бо згниє. Щоб не клеїти пятачок тримання салонного зеркала (бо кажуть що всеодно може відпасти), купив такий тримач на 2108 теж такий був. Так же само переніс зеркало трохи вище штатного місця, так воно майже не труситься під чс їзди. Бо коли прикручене там де має бути, то трясеться навіть від роботи двигуна. Задув пороги в чорний і зняв пласмасові накладки (банани) із задніх арок, бо під ними мусору повно і вже почало місцями ржавіти коло дирок. Зачистив закрасив і поклеїв чорну плівку у формі того ж "б
  9. Замінив ущільнювач і лобове скло. Скло брав нове, бо на старому була тріщина в районі двірника і вона збільшилася пока я демонтував скло, установку воно б не пережило.
  10. Пункт 2 вчора зробив. Замінив фільтра ГБО, масло фільт і масло. Також передивився зазори в клапанах. Також зробив увімкнення світла в багажнику коли піднімаю кришку. Поставивши в петлю багажника такий кінцевик на розрив маси. Там навіть отвір є готовий. Картинка зроблена у фотошопі. Тепер при ввімкнених габаритах, кол відкривається багажник вмикається світло.
  11. Привіт. Та ні, у мене, що на старому ДУТі, що на новому - поплавок ходить легко. Коли їхати накатом тільки із ввімкненим запаленням, без запуску мотора, стрілка реагує на найменші коливання бенизу в баку, а тільки запустив мотор вона затерпає і потім помаленьку падає до якоїсь певної точки. Цікаво те, що якщо менше бензину, то вона падає наприклад на 5 л менше, і навіть якщо майже повний бак - так само показує на 5 л менше.
  12. Замінив ущільнювач на задньому склі, заварив тріщини і зачистив ржавчину.Бо коли йде навіть невеликий дощ, в багажнику калюжі стоять. А в ніші балон лежить, не хочеться щоб поржавів. Коле все робив на дворі йшли дощі. Коли поставив скло і нову резинку, дощу немає щоб провірити. Далі буде заміна лобового ущільнювача, бо він дубовий і теж пропускає воду. В планах: 1. Переборка передньої ходової 2. Заміна масла і маслофільтра. + огляд зазорів клапанів. 3. Заміна основного радіатора, всіх патрубків і редуктора ГБО. 4. Заміна задніх колодок, циліндриків, і
  13. Мабуть спробую на інший герметик одно фару. Переробив з'єднання задніх фонарів, вони хоч і на патронах, але заводська колодка не дуже надійна Купив колодки папа і мама на 6 контактів і зробив так Так наче надійніше