ВОВ@Н

Участник
  • Публикаций

    3 944
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Победитель дней

    39

ВОВ@Н стал победителем дня 29 сентября

ВОВ@Н имел наиболее популярный контент!

Репутация

193 Доверенный

Информация о ВОВ@Н

  • День рождения 15.05.1984

Информация

  • Автомобиль
    ВАЗ 2108
  • Пол
    Мужчина
  • Город
    м.Іллінці, Вінницька обл.

Контакты

  • Сайт
    http://
  • ICQ
    0

Посетители профиля

6 821 просмотр профиля
  1. Можливо, але стараюся, щоб все було добре в машині.
  2. Курити й не треба. Береш банку півлітрову з залізною кришкою (для кращої герметчності) робиш в кришці дві дирки, щоб туди вставити два штуцера з безкамерки, тільки дирки треба менші робити, щоб штуцера ввійшли плотно. На один штуцер надіваєш шланг, (викрутивши з ньго ніпель), інший кінець шланга вставляєш або у ресивер, або як я робив, (знімав з адсорбера шлангочку, що йде до дроселя і туди вставляв). В іншому штуцері залишаєш ніпель і до ньгого підключаєш автокомпресор. Відкручуєш кришку, в штуцер із шлангочкою вставляєш підпалену сигарету (підкурювати не обовязково) і швидко закриваєш
  3. На днях зробив димогенератор із півлітрової банки з металевою кришкою, в яку вставлено два штуцера з безкамерок. За допомогою сигаретного диму і автокомпресора напускаємо в двигун дим, перекривше вхід пакетом на гофрі біля ДМРВ. В мене димок пішов попід кільце датчику фаз і з під щупа. Вже все устранив.
  4. Міняв його після 19750 тисяч. Тепер точно буду з маслом міняти, як і робив на 2108.
  5. Сьогодні випадково знайшов "свою сестру" - 2115 Замінив воздушний фільт. Цей раз взяв Zollex. Він із металейвою сіткою всередині, та й ціна майже в двічі менша. А це мій старий WIX, пробіг майже 20000.
  6. Довго мучився із біднішою сумішшю на газу на високих обертах. На ХХ і на середніх наче все нормально, а на високих по карті газу видно, що газова лінія нижча за бензинову. Взяв у товариша планку з форсунками для проби. Валтек червоні 3 Ом. Дюзи десь мабуть 2.2 мм бо сверло 2 мм пролітає в них Все підєднав, включаю газ, кнопка матюкається і комп видає помилку-проблема з 3-ю форсункою. Думав може провода не підключив, перевірив все норм. Автокалібровка навіть не запустилася. Зняв, поставив свої сірі 2 Ом тільки з жиклерами від червоних. Калібровка пройшла але не написало що дюзи в
  7. В Январі 7.2 (дивився відео) треба виводити провід з ЄБУ, який має замикатися на масу, щоб була можливість переходу між прошивками. Але у нас в місті таким не займаються.
  8. А під ГБО 4 треба пробиватися, чи можна на стандарті їздити?
  9. Підняв 'тиск газу до 1,25, зробив автокалібровку, і на 6 кліків підняв коефіцієнт (жовту лінію). Поки що лінії сходиться і вприск майже не міняється. Покатаюся кілометрів 100, а там побачу
  10. Після того я замінив на новий редуктор і МАП, які лежали вже з півроку на полиці. Проблема зараз в іншому, що трохи бідніша суміш ніж бензинова, і вприск на ХХ на бензині майже 4,60 м.с. а норма має бути 3,5-4,3. Правда прошивка на ЕБУ стоїть від Лєдокола, там ХХ завишений - 870 об., може тому й вприск бензину більший.
  11. Трохи покатавшись графік вийшов такий Відхилення становлять 5% від норми, але хочеться зробити щоб все було один в один. Суміш наче трохи бідна. Але якщо я жовту лінію підійму на рівень синьої, то у мене міняється час вприску бензинових форсунок. Тобто на бензині вони показують десь 4.60, а коли вмикаю газ падають на 4,45-4,50. Теоретично лінію треба опускати, щоб час бензинових форсунок не мінявся, але якщо опущу лінію, то зелена стане ще набагато нижче синьої аніж є. Радять підняти тиск газу на редукторі вручну і знову зробити атокалібровку.