ВОВ@Н

Участник
  • Публикаций

    3 503
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Победитель дней

    10

ВОВ@Н стал победителем дня 27 марта

ВОВ@Н имел наиболее популярный контент!

Репутация

102 Доверенный

10 Подписчиков

Информация о ВОВ@Н

  • День рождения 15.05.1984

Информация

  • Автомобиль
    ВАЗ 2108
  • Пол
    Мужчина
  • Город
    м.Іллінці, Вінницька обл.

Контакты

  • Сайт
    http://
  • ICQ
    0

Посетители профиля

5 649 просмотров профиля
  1. Поставив інший карбюратор, запинання при старті залишилось. Правда коли поставив жиклер ХХ з великою диркою, а гвинт якості відкрутив лише на 6 обертів від початку, і добавив гвинтом кількості трішки обертів, (тобто привідуривши дросельну заснонку трішки більше), то запинання стало меншим, а на гарячому двигуні майже не відчувається, але ХХ не стабільний і мотором трясе як лихорадочним. Коли знімаю клему з електроклапана—мотор глохне. Вже й не знаю що робити, на третьому карбюраторі симптоми однакові.
  2. Сьогодні проводив експеремент. У мене є ще одна нижня частина карбюратора. Так от я її поставив на авто, правда клапан ХХ і розпилювач із того карба що був. І результат той самий, провал чи більше похоже на запинання при старті остався. Хоча гвинтом якості виставляв хх і знаходив ту саму «горку». Щось мені вже не віриться що проблема в карбюраторі, бо два карбюратори не можуть працювати однаково. Якщо стартувати швидко, то авто зразу клює носом, що аж головою об руль можна вдаритись, а потім через 0,5 секунди начинає нормально їхати, а якщо помалу і поступово то все нормально, я думаю чи не проблема в вакумному регуляторі що стоїть на трамрлері. Хоча на ХХ, якщо знятися шланг з карбюрато і втягнути ротом повітря, то оберти піднімаються.
  3. Це там де продовгувата дірка біля заслонки 1 камери, то я її пропшикував карбклінером і продував компресором але нічого не допомагає. Чи є ще якась процедура?
  4. Я вже 2 неділі борюся із провалом при старті, поміняв все що можна: і розпилювачі і жиклери хх і мембрани і все одно від провалу на старті не можу позбавитись. Якщо рушати плавно, то все нормально, а якщо трохи різкіше чи швидше наприклад під гору чи на світофорі, то машина якто клює носом десь на 1500 обертів, а потім починає їхати нормально, заміна жиклерів ХХ теж не допомагає. Якщо ставити більший, то гвинт якості приходиться закручувати, якшо менший, то відкручувати, але на провал при старті ні в одному випадку не впливає.
  5. Ще хочу спробувати 35/40 як по стандарту в обидві камери. А потім визначусь що залишити.
  6. З приводу розходу палива. Так як зараз приходиться їздити кожен день по 120км вирішив провести експеременти із ускорітєльними насосами на карбі 2108. Кожен раз під капот ставилася пляшка 1,5 літра, вигазовував весь бензин із карбюратора, з пляшки підключав подачу, а обратку також заводив у пляшку. Всі тести проводилися на одному і тому ж відрізку дороги. І так: 1) ускорітель Нива—45 в першу камеру , на 1.5 літра я проїхав 23,3 км. 2) 35/40 загнутий у першу камеру —23 км. 3) 45/40 кожен у свою камеру —20 км. Флажок стоїть №7, жиклери 1 кам. 95/155, 2 камери — 97,5/125, ХХ—41. Найкращий підхват на всіх діапазонах сподобався на 35/40 загнутий у першу камеру. Так що ті хто кажуть, що ускорітєлі не грають роль при їзді на головній дозуючій системі, мабуть помиляються, бо заміри очевидні.
  7. Я їх купив років 2 назад по дорозі з моря, бо інших не було, потім користувався обичним Чемпіоном, а ці просто лежали, але із установкою простих мідних проводів треба було ставити свічки із резисторами, от і поставив ці. Розхід я заміряв, у мене 1,5 літра вистачило на 23,3 км, то наче нормально, враховуючи зимову резину на залізяках і ускорітель насоса одинарний на 45 від Ниви. Проблема виходить візуального характеру, бо прибори від 2109 інжекторної а поплавок в баку стоїть карбюраторний.
  8. А якогось резистора впаяти не вийде?
  9. А як взнати який мені треба? Міняти треба покажчик той що із стрілкою, чи датчик, той що в баку?
  10. То шо треба міняти в приборах датчик на 2108?
  11. Прибори у мене стоять від 2109 висока панель інж, а в баку залишився датчик мій 2108, може вони не дружать, бо на 30 літпах показує повний бак.
  12. ВОВ@Н

    Мій ВАЗик 2108

    Попалися мені прибори від 2109 висока панель. Довго я їх мучив, щоб під ключити на свою 2108, але все ж таки зробив. Також переробив під себе шкали приборів. Мають вони тепер ось такий вигляд, там де біле віконце, стоть прибор Штурман 6, який показує режим Вольтметра, Тахометра і годинник. Режими перемикаються на правій ручці під кермом, перемикачі від Калини, тож клавіші перемикання БК пригодилися. Більш детальніше розпишу у бортовику пізніше. Роздрукував я їх на ультрафіолетовому друці на самоклейці. Клеїв на оргскло 1 мм, щоб білі діоли підсвічували з під низу тільки цифри а чорний фон ма бути непрозорим, але з часом самоклейка почала відклеюватись і шкали поробились із зморшками. Підкажіть де можна роздрукувати такі шкали на якомусь пластику чи на чомусь подібному, щоб просвічувалось все крім чорного фону. Такоєж є варіант 2 Розмір шкал 31,4 см на 8,7 см. Написав електронкою у Харків якісь фірмі чи поліграфії, то вони загнули 280 грн.
  13. Нічого не пойму, сьогодні заміряв розход бензу. Під капот закріпив пляшку 1,5 літра, випалив все з карбюратора підключив подачу і обратку бензину і поїхав. На 1,5 літрах проїхав 23,4 км, виходить 6,5 літри на 100. Їхав в середньому 80—100. І це вже на зимовій резині і залізн х дисках. Наче не погано, а як подивлюся на датчик бензину, то стрілка прямо на очах зохе до нуля втекти.
  14. ВОВ@Н

    Dim.on-Zt 2108 довгобуд.

    А для якої цілі використовуватиметься авто?-Бо для раллі такі бампера на один раз.
  15. ВОВ@Н

    Dim.on-Zt 2108 довгобуд.

    Прикольна розкраска.