Регламент III этап ККР "Ралли ГЕПАРД"


Рекомендуемые сообщения

УЗГОДЖЕНО «ОСЕРЕДОК ФАУ» ЗАТВЕРДЖЕНОЧМГО “АВТОМОТОКЛУБ “ГЕПАРД”

АВТОМОБІЛЬНА ФЕДЕРАЦІЯ УКРАЇНИ

АК «Київ»

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ РЕГЛАМЕНТ

Ралі «ГЕПАРД»

ЗМІСТ

Стаття

І. Програма

ІІ. Організація 1

ІІІ. Загальні характеристики 2-9

Статус ралі 2

Опис 3

Допущені автомобілі 4

Допущені учасники 5

Заявка на участь – внесення в список 6

Заявочні внески 7

Страхування 8

Зміни Регламенту – Доповнення 9

Застосування і тлумачення Регламенту 10

ІV. Загальні обов’язки 11-15

Екіпажі 11

Порядок старту – Емблеми - Номери 12

Контрольна Карта 13

Рух – Ремонт – Паливо 14

Реклама 15

V. Проходження Ралі 16-21

Старт 16

Контролі - Загальні положення 17

Контроль Проходження (КП) - Контроль Часу (КЧ) – Виключення учасника змагання 18

Контроль перегрупування 19

Спеціальні ділянки (СД) 20

Закритий парк 21

VІ. Перевірки – Пеналізація 22-24

Перевірка перед стартом і під час змагань 22

Остаточний контроль 23

Зведена таблиця пеналізації 24

VІІ. Протести - Апеляції - Класифікація – Нагороди 25-27

Протести - Апеляції 25

Класифікація 26

Призи – Кубки 27

І. ПРОГРАМА :

Публікація списку екіпажів допущених до старту (місце і час)

Офіційна дошка оголошень м.Чернігів, вул. Боженко, б.71

Штаб Ралі м.Чернігів, вул. Боженко, б.71

Прес-центр м.Чернігів, вул. Боженко, б.71

ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ

СТАТТЯ 1

1.1. ВИЗНАЧЕННЯ:

ОРГАНІЗАТОР організує ралі: № 3 етап Кубку Клубного Ралі „Ралі ГЕПАРД” які відбудуться 10-11 червня 2006 року. Змагання проводяться у відповідності з Регламентом Кубку Клубного Ралі (далі Регламент Кубку), МСК ФІА та НСК ФАУ та цим Регламентом, затвердженим ФАУ (Свідоцтво організатора змагання № ______від “___“__________2006 року).

Всі водії, учасники, офіційні особи, представники преси, і всі інші особи, які мають відношення до підготовки і проведення змагання діють у відповідності з вимогами НСК ФАУ, іншими регламентуючими документами ФАУ, Регламентом Кубку та цим Регламентом.

1.2.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ

Голова: Світличний Дмитро Олександрович

Члени Оргкомітету: Малій Станислав, Дубовик Віталій, Голубенко Виктор

Адреса постійного Секретаріату: м.Чернігів, вул. Боженко, б.71

тел./факс.: 8 0462 614-464; 8 050 313-26-97

1.3.ОФIЦIЙНI ОСОБИ ЗМАГАННЯ

Голова Колегії Спортивних Комісарів: Прізвище, Ім’я, (місто) ліцензія N

Спортивні Комісари: Прізвище, Ім’я, (місто) ліцензія N

Прізвище, Ім’я, (місто) ліцензія N

Секретар Колегії Спортивних Комісарів: Прізвище, Ім’я, (місто) ліцензія N

Директор змагання: Прізвище, Ім’я, (місто) ліцензія N

Начальник безпеки ралі: Прізвище, Ім’я, (місто) ліцензія N

Технічний Комісар: Прізвище, Ім’я, (місто) ліцензія N

Секретар (Головний секретар) змагання: Прізвище, Ім’я, (місто) ліцензія N

Головний хронометрист змагання: Прізвище, Ім’я, (місто) ліцензія N

1.4. СПОСТЕРІГАЧ ФАУ

Спостерігач ФАУ: Прізвище, Ім’я, (місто)

ІІІ. ЗАГАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

СТАТТЯ 2. СТАТУС ЗМАГАННЯ

Змагання „Ралі ГЕПАРД” включене у залік: Кубку Клубного Ралі.

СТАТТЯ 3. ОПИС

Ралі включає трасу загальною довжиною … км, з якої … км швидкісних змагань , кількість додаткових змагань типу слалом - 4, кількість додаткових змагань типу швидкісне маневрування -4; регулярність руху – 1.; режимні ділянки - … .

Розподіл маршруту, як і контроль часу, контроль проходження, періоди нейтралізації і т.і. включені у контрольну карту і у Легенду.

СТАТТЯ 4. ДОПУЩЕНІ АВТОМОБІЛІ

4.1. До участі у Кубку допускаються;

4.1.1. У заліку Клуб-стандарт:

Серійні легкові автомобілі з закритим кузовом До участі у Кубку допускаються автомобілі, що мають державну реєстрацію і відповідають вимогам Правил Дорожнього руху України;

- Каркас безпеки заборонений;

- Учасник повинен подати підтвердження права власності або розпорядження автомобілем.

- Дозволяється застосування тільки шин, сертифікованих для шляхів загального користування (на боці повинно бути нанесено фабричним способом клеймо у вигляді букви „Е”(з індексом в колі);

- Рекомендується застосування ременів безпеки, що складаються з двох плечових і одного поясного ременя та мають що найменше три точки кріплення до кузову;

- Допускається застосування тільки ременів, що мають сертифікацію ЄС (знак „Є” з цифрою в колі) та ремені, що відповідають стандартам ФІА: 8853 – 1985, 8854 – 1991 тільки до 31.12.2007 р.; 8853 – 1998, 8854 – 1998;

- Обов’язкові захисні шоломи автомобільного або мотоциклетного типу, що мають сертифікацію ЄС (знак „Є” з цифрою в колі). Використання шоломів омологованих FIA – рекомендовано.

клас Опис об’єм двигуна залік

- Абсолютний залік до 3500 см3 -

ЛА1 Легкові стандартні автомобілі. 2001-3500 см3 Клуб-стандарт

ЛА2 1601-2000 см3

ЛА3 1401-1600 см3

ЛА4 До 1400 см3

Коефіцієнти для двигунів обладнаних системою наддува відповідають ст. 252 Додатку „J” до МСК ФІА.

4.2. На автомобілях всіх класів в обов’язковому порядку з обох боків наносяться написи на крилах або на задніх бокових вікнах автомобілів: прізвище, ім’я водіїв, репродукції державного прапора України. Висота шрифту не менше 40 мм для написів на крилах, та не більше 100 мм для написів на вікнах. Інші написи і реклама - згідно НСК ФАУ.

4.3. Застосування шин з шипами забороняється в період з 1 квітня по 1 листопада.

СТАТТЯ 5. ДОПУЩЕНІ УЧАСНИКИ

5.1. До участі у Кубку допускаються тільки володарі національних ліцензій водія категорії "К1"; "Д6"; "Д-юніор"; „К-юніор”, виданих ФАУ та дійсних у поточному році , які мають документи, згідно НСК ФАУ та інших регламентуючих документів ФАУ, внесені у Реєстр володарів ліцензій ФАУ. Володарі національних ліцензій „Д0”; „Д1”, допускаються до участі у Кубку поза заліком.

5.2. Під час керування і коли учасник - особа юридична, чи коли він не є членом екіпажу, всі його обов’язки і відповідальність покладаються повністю на першого водія, який декларований у заявці на участь у змаганні.

СТАТТЯ 6. ЗАЯВКА НА УЧАСТЬ - ВНЕСЕННЯ У СПИСОК

6.1. Будь-яка особа або команда, що бажає взяти участь у Змаганні „Ралі НАЗВА” повинна у порядку, передбаченому Загальним Регламентом Кубку, адресувати у Секретаріат Змагання: м.Чернігів, вул. Боженко, б.71

Заявку на участь, належним чином заповнену до 9 години ранку 7.06 2006 року. Дані стосовно другого водія можуть заповнюватись до 9 години ранку 10.06 2006 року.

6.2. Жодних змін не може бути внесено у заявку на участь, за винятком випадків передбачених цим Регламентом. Однак, до моменту перевірок учасники вільно можуть заміняти декларований автомобіль на інший тієї ж групи і того ж класу.

6.3. Після закриття прийому заявок будь-які заміни учасника заборонені. Але, 1 член екіпажу може бути замінений при згоді:

- організаційного комітету до початку адміністративних перевірок;

- Колегії Спортивних Комісарів з початку цих перевірок до публікації списку екіпажів, допущених до старту.

Тільки ФАУ може дозволити заміну 2 членів екіпажу.

6.4. Якщо в момент передстартового контролю на старті виявиться, що автомобіль не відповідає по своїй конфігурації (обрисам) представленому у групі і/чи класі, у якому він був заявлений, цей автомобіль за пропозицією Технічних Комісарів може бути переведено по рішенню Колегії Спортивних Комісарів у другу групу і/чи клас.

6.5. Поставивши свої підписи на офіційному бланку заявки, учасник, як і всі члени екіпажу, підкоряються тільки спортивній юрисдикції, визначеній НСК ФАУ і положеннями даного Регламенту.

6.6. Організатор має право відмовити у прийомі заявки без вказування причин (ст. 74 НСК ФАУ). Якщо організатор змагання відмовляє учаснику у прийомі його заявки, він повинен на протязі 48 годин повідомити про це учасника, який подав заявку (якщо необхідно, зробити це через ФАУ), а також проінформувати ФАУ.

6.7. Максимальна кількість екіпажів - 50.

СТАТТЯ 7. ЗАЯВОЧНІ ВНЕСКИ

7.1. Доброчинний внесок на розвиток автомобільного спорту (заявочні внески) встановлені:

а) за кожний екіпаж 100 грн.

б) за кожну команду 100 грн.

7.2. Учасники з інших областей і екіпажі, що стартують поза заліком сплачують 50 % стартового внеску.

7.3. Заявочний внесок буде повернено повністю:

а) особам, заявки яких було повністю відхилено;

б) у випадку коли змагання не відбулося.

7.4. Якщо заявлений учасник з форс-мажорних обставин, належним чином перевірених ФАУ, не брав участі у змаганні йому повертається 50% заявочного внеску.

7.5. Заявочні внески перераховуються на р/р у вигляді, який встановлює Організатор або готівкою під час реєстрації.

7.6. У разі невиконання учасниками вимог п. 4.2.1. або п. 4.2.2. Загального Регламенту Кубку заявочні внески збільшуються відповідно на 20 або 50 відсотків.

СТАТТЯ 8. СТРАХУВАННЯ

8.1. Всі учасники і водії повинні мати страховий захист від нещасних випадків на суму еквівалентну не менше 1000 грн.

8.2. Організатор не відповідає за збитки та шкоду як по відношенню до водіїв і їх майну так і за збитки, що заподіяні стороннім особам і їх майну.

8.3. У випадку аварії учасник і водій виконують вимоги Організатора та відмовляються від права на протест по відношенню до них.

СТАТТЯ 9. ЗМІНИ РЕГЛАМЕНТУ – ДОПОВНЕННЯ

9.1. Положення даного Регламенту можуть змінюватись тільки в межах ст. 66 та 141 НСК ФАУ.

9.2. Всі можливі зміни і додаткові положення оголошуються через доповнення, датовані і пронумеровані, які діють як складова частина даного Регламенту. Ці доповнення повинні бути надруковані на жовтому папері.

9.3. Ці доповнення вивішуються у Секретаріаті, на дошці оголошень ралі. Одночасно, у найкоротший термін вони доводяться безпосередньо учасникам, і останні повинні підтвердити їх отримання під підпис, за винятком фізичної неможливості під час проходження змагань.

СТАТТЯ 10. ЗАСТОСУВАННЯ І ТЛУМАЧЕННЯ РЕГЛАМЕНТА

10.1. Директор Змагання застосовує даний Регламент і його положення під час проходження змагання. Однак, він повинен інформувати Колегію Спортивних Комісарів про всі важливі рішення, які він прийме, застосовуючи загальну чи індивідуальну регламентацію змагань.

10.2. Всі протести по рішеннях передаються для вивчення в Колегію Спортивних Комісарів (ст. 171 НСК ФАУ).

10.3. Так само, всі непередбачені випадки вивчаються Колегією Спортивних Комісарів, яка виключно має право приймати рішення (ст. 141 НСК ФАУ).

10.4. У спірних питаннях інтерпретації даного Регламенту необхідно використовувати тільки український текст.

10.5. Для точної інтерпретації даного Регламенту необхідно використовувати слова:

- "учасник" – використовується для власника ліцензії учасника;

- "екіпаж" – перший водій та другий водій (штурман);

- "етап" – кожна частина ралі, що розділена мінімально встановленим часом зупинки;

- "дорожній сектор" – маршрут між двома послідовними пунктами контролю часу;

- "секція" – частина ралі між стартом і першим перегрупуванням, між двома послідовними перегрупуваннями, між останнім перегрупуванням і фінішем етапу або ралі.

10.6. Будь-яка неправильна, обманлива чи не спортивна дія, здійснена учасником або членом екіпажу, буде осуджена Колегією Спортивних Комісарів, яка оголосить будь-яке можливе покарання, аж до виключення.

ІV. ЗАГАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ

СТАТТЯ 11. ЕКІПАЖІ

11.1. Старт може дозволятися екіпажам, що складаються з двох осіб.

11.2. Два члени екіпажу вказуються як перший водій і другий водій (штурман).

11.3. Всі члени екіпажу можуть управляти під час змагання і повинні обов’язково володіти ліцензією водія ФАУ, дійсною в рік змагання.

11.4. Якщо один член екіпажу вибуває із змагань або третя особа допускається на борт автомобіля (за винятком випадку транспортування пораненого), екіпаж буде виключено з ралі.

11.5. Спеціальний лист, який розглядається як "ідентифікаційна карта", на якому прикріплено недавні фотографії (4Х4 см), з підписами двох членів екіпажу та даними відносно автомобіля, повинен знаходитися на борту автомобіля під час змагання і пред’являтися на будь-яку вимогу офіційних осіб під загрозою виключення.

СТАТТЯ 12. ПОРЯДОК СТАРТУ - ЕМБЛЕМИ – НОМЕРИ

12.1. Присвоєння стартових номерів здійснюється згідно Загального Регламенту Кубку.

12.2. Старт дається згідно стартової відомості. Порядок старту повинен відповідати проміжному положенню першого водія в абсолютному заліку Кубку на момент старту. Проміжне положення в Кубку визначається згідно п. 8.3. Загального Регламенту.

12.3. Початковий порядок старту залишається незмінним, доки не буде пройдене не менше, ніж 10% загального кілометражу спеціальних ділянок.

Потім порядок старту екіпажів буде встановлюватись у відповідності з тимчасовою класифікацією, яка встановлюється в кінці попереднього етапу (у випадку неможливості встановлення цієї класифікації у бажаний час старт буде даватися у відповідності з порядком фінішу попереднього етапу). По закінченню кожного етапу Спортивні Комісари можуть на свій розсуд перекласифікувати пріоритетних водіїв ФАУ у тому, що стосується порядку старту наступного етапу. Пріоритетні водії ФАУ повинні бути перекласифіковані Спортивними Комісарами, щонайменше, позаду всіх інших правильно класифікованих пріоритетних водіїв.

12.4. Організатор надає кожному екіпажу одну емблеми ралі і два панно з присвоєними номерами змагань.

12.5. Емблема ралі повинна встановлюватися згідно схеми розміщення на автомобілі протягом всієї тривалості змагань. Передня емблема в кожному випадку не повинна перекривати, навіть частково, номерний знак автомобіля під загрозою грошового штрафу у розмірі 30 грн. (ст. 24).

12.6. Номери змагань, які надаються Організатором, обов’язково повинні закріплюватися на кожній з двох передніх дверей автомобіля під час всієї тривалості змагання.

12.7. У будь-який момент змагання:

12.7.1. Відсутність хоча б одного номера змагання чи однієї емблеми ралі потягне за собою грошовий штраф (ст. 24);

12.7.2. Відсутність одночасно двох номерів змагань чи емблеми ралі потягне за собою виключення (ст. 24).

12.8. Під загрозою грошового штрафу у розмірі 30 грн прізвища першого і другого водія та репродукція державних прапорів водіїв, повинні розміщуватися з кожного боку на передніх крилах автомобіля або на задніх бокових вікнах (ст. 24).

12.9. У випадку, коли вікно розіб'ється, грошовий штраф за відсутність прізвищ накладатися не буде.

СТАТТЯ 13. КОНТРОЛЬНА КАРТА

13.1. На старті ралі кожен екіпаж отримує контрольну карту, на якій буде відмічено контрольний, плановий час проїзду дистанції між двома контрольними пунктами контролю часу. Ця карта повертається на контролі фінішу секції (етапу) і замінюється на нову карту перед стартом наступної секції (етапу). Екіпаж відповідає за свою контрольну карту. У випадку втрати або руйнування видається копія з наступним внесенням даних з суддівських протоколів за умови оплати штрафу у розмірі 30 грн.

13.2. Контрольна карта повинна бути в наявності і пред’являтися на будь-яку вимогу, особливо на всіх контрольних постах, де вона повинна пред’являтися особисто членом екіпажу для візування.

13.3. Будь-яке виправлення чи зміна, внесені у контрольну карту, потягнуть за собою виключення, якщо це виправлення чи зміна не затверджені відповідальною офіційною особою.

13.4. Відсутність візи будь-якого контрольного пункту або не подання контрольної карти на будь-якому контрольному пункті (часу або проходження), пункту перегрупування або фінішу потягне за собою виключення.

13.5. Картки швидкісних та слаломних ділянок є складовою частиною контрольної карти, і на них розповсюджується вищенаведена система покарань.

13.6. Подання контрольної карти на різних контролях і точність записів залишається на повній відповідальності екіпажів.

13.7. Екіпажу належить представляти у необхідний час свою контрольну карту відповідальній офіційній особі і перевіряти коректність відміток часу.

13.8. Тільки Комісару на пункті контролю дозволяється записувати час в контрольну карту від руки або з допомогою печатного апарату.

13.9. Будь-яка різниця між записами часу, внесеними в контрольну карту екіпажу і в офіційні документи ралі, буде об’єктом розслідування Спортивних Комісарів, які внесуть остаточне рішення.

СТАТТЯ 14. РУХ – РЕМОНТ

14.1. Під час всієї тривалості змагання екіпажі повинні точно дотримуватися Правил дорожнього руху України. Кожен екіпаж, який не дотримується цієї вимоги, понесе покарання передбачене нижче (див. ст. 24):

14.1.1. 1-е порушення ПДР: грошовий штраф у розмірі 10 грн.

14.1.2. 2-е порушення ПДР: 300 секунд педалізації.

14.1.3. 3-е порушення ПДР: виключення.

14.2. Автоінспектори чи офіційні особи, які встановлюють порушення Правил дорожнього руху, допущені екіпажем, повинні це відмітити таким же чином, як це застосовується для інших учасників дорожнього руху. У випадку, якщо екіпаж не виконав вимоги автоінспектора чи офіційної особи щодо зупинки – до такого екіпажу застосовується виключення.

14.3. У випадку, якщо вони приймуть рішення не зупиняти водія-порушника, вони можуть зробити запит на застосування покарань, передбачених індивідуальним Регламентом змагання, який передбачає, що:

14.3.1. Повідомлення про порушення доставляється офіційним шляхом у письмовій формі перед афішуванням поточної класифікації;

14.3.2. Протоколи повинні бути достатньо докладними, дозволяючи безсумнівно встановити водія-порушника, місце і час повинні остаточно уточнюватися;

14.3.3. Протоколи порушень не повинні викликати різні тлумачення.

14.4. Заборонено під загрозою виключення буксирувати, транспортувати чи штовхати автомобілі, якщо це застосовується не для того, щоб повернути їх на дорогу або звільнити її.

14.5. Екіпажу також заборонено під загрозою виключення:

14.5.1. Навмисно блокувати проїзд автомобілів-учасників змагання або перешкоджати обгону;

14.5.2. Вести себе, не дотримуючись спортивної етики.

14.6. На протязі всього ралі ремонт і заправка дозволені в будь який час крім часу перебування на трасі швидкісних ділянок. У всіх інших місцях окрім передбачених Регламентом зон "закритого парку" будь-який ремонт або заправка може виконуватись тільки бортовими засобами автомобіля і виключно екіпажем. За дотриманням цих приписів будуть слідкувати судді і будь-яке порушення потягне за собою накладання санкцій аж до виключення.

СТАТТЯ 15. РЕКЛАМА

15.1. Учасникам змагання дозволяється вільно розміщувати будь-яку рекламу на своїх автомобілях при умові, що ця реклама:

а) відповідає вимогам МСК ФІА, НСК ФАУ, та інших регламентуючих документів ФІА та ФАУ;

б) дозволена законодавчими актами України;

в) не носить образливого характеру;

г) не займає місця, зарезервовані для емблем, номерів змагання та обов'язкової реклами Організатора;

д) не заважає видимості з місця водія.

15.2. Учасник змагання повинен розмістити на автомобілі обов'язкову рекламу Організатора до початку передстартового контролю.

15.3. Забороняється присутність на автомобілі емблем інших змагань. При порушенні – виключення.

15.4. Якщо реклама не відповідає вищевказаним вимогам, учасник виключається із змагання.

V. ПРОХОДЖЕННЯ ЗМАГАННЯ

СТАТТЯ 16. СТАРТ

Нагадування: Перед стартом Організатори можуть передбачити збір всіх автомобілів-учасників змагань у стартовій зоні при дотриманні умов, передбачених Регламентом.

16.1. Екіпаж може ввійти в закритий парк старту за 10 хв. до свого часу старту. При порушенні запізнення на вході накладається грошовий штраф у розмірі 20 грн.

16.2. Точний час старту фігурує у контрольній карті кожного екіпажу або у стартовій відомості, що знаходиться на старті відповідної ділянки.

16.3. Кожне запізнення на старт змагання, етапу, секції чи парку сервісу буде каратися 2 сек. за кожну хвилину запізнення. При запізненні більше ніж на 15 хв. старт екіпажа буде відмінено.

16.4. Екіпажам, які мають 15 хвилин, щоб представитися на старті змагання, етапу або секції, якщо вони представилися у цей 15-хвилинний термін, точний час старту буде записано у контрольній карті. Між екіпажами повинен забезпечуватися мінімальний інтервал (одна хвилина).

16.5. Мінімальний інтервал між екіпажами у ралі - одна хвилина, для перших п’яти екіпажів - дві хвилини.

16.6. Екіпажі повинні під загрозою виключення здійснювати контроль свого проходження через всі пункти, вміщені в їх контрольних картах, і в порядку їх нумерації.

16.7. Ідеальний час проходження дистанції між двома пунктами вказано у контрольній карті.

16.8. Години і хвилини завжди вказуються від 00.01 до 24.00, причому враховуються тільки хвилини, що пройшли. Під час всієї тривалості змагання офіційний час буде Київський

16.9. Всі екіпажі отримають Легенду, у якій детально описується маршрут, по якому обов’язково необхідно проходити під загрозою виключення (дата розповсюдження цієї Легенди - мінімум 4 дні до старту, повинна вказуватися у програмі, крім випадків використання „секретних трас).

СТАТТЯ 17. КОНТРОЛІ - ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

17.1. Всі контролі, тобто контроль часу і проходження ( у тому числі і несподівані контролі часу і проходження) , старту і фінішу спеціальних ділянок, контроль перегрупування або нейтралізації, будуть вказуватися за допомогою панно, стандартизованих ФАУ.

17.2. Початок зони контролю вказується за допомогою попереджуючого знаку на жовтому фоні. На відстані приблизно 25 м місце розміщення контрольного поста позначене ідентичним знаком на червоному фоні. Кінець контрольної зони приблизно на 25 м далі, позначений за допомогою знаку на бежевому фоні з трьома поперечними чорними смугами.

17.3. Всі контрольні зони (тобто всі зони між першим жовтим попереджувальним знаком і останнім бежевим знаком з трьома поперечними смугами) розглядаються як "закритий парк" (ст. 21.1.2.)

17.4. Тривалість зупинки у кожній контрольній зоні не повинна перевищувати час, необхідний для виконання контролю.

17.5. Суворо заборонено під загрозою виключення:

17.5.1. В’їжджати у контрольну зону у напрямку, що не співпадає з передбаченим маршрутом ралі;

17.5.2. Повторно перетинати або повторно в’їжджати у контрольну зону, якщо у карті вже відмічено цей контроль.

17.6. Відповідальність за відмітку ідеального часу належить тільки екіпажу, який може подивитися на офіційний годинник, розташований на столі контролю.

17.7. Комісари на посту не можуть давати ніякої інформації по цьому відміченому ідеальному часові.

17.8. Контрольні пости починають функціонувати за 15 хвилин до ідеального часу проходження першого екіпажа.

17.9. Контрольні пости закінчують роботу через 15 хвилин після ідеального часу останнього автомобіля, збільшеного на запізнення, яке потягне за собою виключення, за винятком інших рішень Директора Змагання. В разі втручання непереборної сили, рішення КСК за поданням Директора змагання час роботи посту може бути подовжено, а педалізацію запізнення більш ніж на 15 хв – нейтралізовано.

17.10. Екіпажі зобов’язані під загрозою виключення, що оголошується по рішенню Спортивних Комісарів, дотримуватися інструкцій Комісара кожного контрольного посту.

17.11. Розпізнавальними знаками Шляхових Комісарів і Начальників постів будуть повідомлені додатково у інформаційному бюлетені.

СТАТТЯ 18. КОНТРОЛЬ ПРОХОДЖЕННЯ (КП) - КОНТРОЛЬ ЧАСУ(КЧ) – НЕСПОДІВАННИЙ КОНТРОЛЬ ПРОХОДЖЕННЯ – НЕСПОДІВАННИЙ КОНТРОЛЬ ЧАСУ

- ВИКЛЮЧЕННЯ УЧАСНИКА ЗМАГАННЯ

18.1. Контроль проходження: на цих контролях Комісари повинні просто візувати контрольну карту, як тільки вона їм буде надана екіпажем, але без відмітки про час проходження.

18.1.2 Несподіванний контроль проходження (НКП)

На даних пунктах контролю Комісари знаходяться у місцях, що не позначені в Легенді, та повинні візувати контрольну карту.

18.2. Контроль часу: на цих контролях Комісари Постів вказують у контрольній карті час її подання.

18.2.2 Несподіванний контроль часу (НКП)

На даних пунктах контролю Комісари знаходяться у місцях, що не позначені в Легенді, та повинні вказати у контрольній карті час її подання.

18.3. Процедура реєстрації:

18.3.1. Процедура реєстрації починається в момент, коли автомобіль проходить вхідний знак зони контролю часу.

18.3.2. Між вхідним знаком зони і контрольним постом екіпажу заборонено робити будь-яку зупинку або застосовувати ненормально повільний темп руху.

18.3.3. Відмітка у карті може бути виконана, якщо 2 члени екіпажу і автомобіль знаходяться у контрольній зоні безпосередньо біля контрольного столу, при цьому одному члену екіпажу дозволяється вийти з автомобіля.

18.3.4. Час відмітки відповідає точному моменту, коли один з членів екіпажу подає контрольну карту Комісару Поста.

18.3.5. Комісар Поста записує у картку вручну або за допомогою печатного приладу точний час і тільки його.

18.3.6. Ідеальний час відмітки - це час, який отримано при додаванні часу, наданого для проходження сектора зв’язку, з часом старту на цей сектор; цей час виражається у хвилинах.

18.3.7. Екіпаж не підлягає ніякому штрафу при випередженні, якщо час входження автомобіля у контрольну зону відповідає проходженню ідеальної хвилини відмітки або попередньої хвилини.

18.3.8. Екіпаж не підлягає ніякому штрафу при запізненні, якщо час пред’явлення карти Комісару Поста відповідає проходженню ідеальної хвилини відмітки.

18.3.9. Наприклад, екіпаж, зобов’язаний пройти контроль о 18 год. 58 хв., буде визнаний у часі, якщо відмітка виконана між 18.58 хв. і 18 год. 58 хв. 59 сек. Будь-яка відмінність між реальним часом відмітки і ідеальним часом відмітки буде педалізована.

18.3.9.1. Пеналізація за будь-яке запізнення: 2 сек. за хвилину чи частку хвилини.

18.3.9.2. Пеналізація за будь-яке випередження: 5 с за хвилину чи частку хвилини.

18.3.10. Екіпаж пеналізований за випередження, може бути нейтралізований на час, що необхідний йому для повернення до свого ідеального часу.

18.3.11. Нагадування:

а) Кожне відхилення від ідеального часу повинно потягти за собою покарання, щонайменше у два рази більше за випередження, ніж за запізнення.

б) При контролі часу прибуття в кінець етапу або в кінець змагання Організатори можуть дозволити екіпажам відмічатися наперед без пеналізації, забезпечивши, щоб це положення було викладено у Індивідуальному Регламенті чи у подальших доповненнях.

18.3.12. Нарешті, кожне недотримання екіпажем процедурних правил відмітки, визначених вище (і, зокрема, випадок входження у контрольну зону більше, ніж на одну хвилину раніше дійсного часу реєстрації), повинно стати предметом письмової доповіді Начальника контрольного посту Директору Змагання, яке передається у Колегію Спортивних Комісарів, яка накладає будь-які відповідні санкції.

18.4. Час старту із зони контролю:

18.4.1. Якщо наступний сектор зв’язку не починається із ділянки швидкісних змагань, то час відмітки, внесений у контрольну карту, є одночасно часом остаточного прибуття в сектор зв’язку і часом старту на наступний сектор.

18.4.2. Якщо контроль часу пов’язаний з контролем старту ділянки швидкісних змагань, буде застосовуватися наступна процедура:

а) Два пости будуть включатися в одну контрольну зону (див. ст. 17.3. і ст. 21.1.2.) знаки якої будуть розміщуватися таким чином:

А 1 - попереджувальний жовтий знак (початок зони);

А 2 - приблизно через 25 м червоний знак з циферблатом

(пост контролю часу);

А 3 - на дистанції від 50 до 200 м червоний знак з прапором

(старт спеціальних ділянок);

А 4 - нарешті, далі на 50 м знак кінця зони контролю

(три поперечні смуги на бежевому фоні).

в) На контролі часу прибуття в сектор зв’язку Комісар посту вписує в карту, з одного боку, час реєстрації екіпажа, з іншого боку, його попередній час старту для наступного сектора зв’язку. Останнє повинно забезпечити розрив у 3 хв., щоб екіпаж зміг підготуватися до старту. Крім того, у випадку проколу шини цьому екіпажу буде надано додатково максимум 5 хвилин. Час старту, призначений екіпажу після ремонту, повинен узгоджуватися з іншим екіпажем, що стартує перед ним з інтервалом, що відповідає його класифікації або його пріоритету.

с) Після відмітки на контролі часу екіпаж негайно направляється на старт ділянки швидкісних змагань. Комісар, що очолює цей пост, запише у карту спеціальної ділянки час, передбачений для старту цієї ділянки швидкісних змагань, який відповідає, як правило, попередньому часу старту для сектора зв’язку. Потім він дає старт екіпажу згідно регламентуючих процедур (ст. 20.4.).

д) Якщо у випадку інциденту існує відмінність між двома записами, приймається правильним час старту ділянки швидкісних змагань з суддівського протоколу, якщо інакше не вирішить Колегія Спортивних Комісарів.

18.5. Виключення учасника змагання:

18.5.1. Будь-яке запізнення більше ніж на 15 хвилин від обов’язкового розкладу між двома контролями часу або запізнення більш ніж на 30 хвилин на кінець кожної секції і/чи етапу ралі або, крім того, загальне запізнення більш ніж на 30 хвилин, потягне за собою виключення учасника змагання.

18.5.2. Випередження ідеального часу не дозволяє в жодному випадку зменшувати запізнення, що тягне за собою виключення. Але штрафи за передчасну реєстрацію на пункті контролю часу не будуть братися до уваги при підрахунку максимального запізнення, яке тягне за собою виключення.

18.5.3. Час запізнення, що потягне за собою виключення, може збільшуватися у будь-який момент рішенням Колегії Спортивних Комісарів за пропозицією Директора Змагання. Екіпажі повинні інформуватися про це у можливо короткий термін.

18.5.4. Виключення учасника змагання при перевищенні максимально дозволеного запізнення може бути оголошене тільки у кінці секції або етапу.

СТАТТЯ 19. КОНТРОЛЬ ПЕРЕГРУПУВАННЯ

19.1. Зони перегрупування можуть помічатися в маршруті. Цей контроль входу і виходу буде здійснюватися за загальними правилами, якими керуються контрольні пости (ст.ст. 17, 21).

19.2. Перегрупування служить для скорочення більш-менш значних інтервалів, які можуть створюватися між екіпажами внаслідок запізнень і/чи відмов. Отже, треба взяти до уваги час старту з перегрупування, не беручи до уваги час тривалості перегрупування.

19.3. По прибутті на контроль перегрупування екіпажі передають Комісару посту контрольну карту і, можливо, свої карти спеціальних ділянок. Вони отримають інструкції про свій час старту. Потім вони повинні негайно направити свій автомобіль прямо у закритий парк (ст. 21). Далі вони повинні заглушити свої двигуни. Організатори можуть передати екіпажу нову контрольну карту як на в’їзді, так і на виїзді закритого парку.

19.4. Після перегрупування порядок старту такий же, як порядок загальної класифікації, встановлений після прибуття на це перегрупування. В інакшому випадку автомобілі знову направляються у путь у відповідності з їх послідовністю прибуття. Ні в якому випадку не дозволяється брати до уваги тільки час, вказаний на спеціальних ділянках, а буде класифікація, встановлена з шляховими штрафами.

19.5. Рішення про включення перегрупування до складу Змагання приймає організатор етапу.

СТАТТЯ 20. ШВИДКІСНІ ЗМАГАННЯ.

20.1. В якості швидкісних змагань для заліку Клуб-Стандарт використовуються Додаткові Змагання з швидкісного маневрування (ШМ), регулярності руху (РР), слалому (СЛ) та режимні ділянки(РД).

20.1.1. Змагання з швидкісного маневрування, слалому та режимні ділянки повинні проводитися на шляхах та майданчиках, спеціально закритих для загального користування.

20.1.2. Порядок проходження змагань з швидкісного маневрування та слалому вказується у додаткових схемах. Відмінність цих видів змагань полягає у загальній відстані цих додаткових змагань. Так для швидкісного маневрування вона не повинна бути меншою за 200 метрів, а для слалому – більшою за 200 метрів.

20.1.3. Метою змагань з регулярності руху є дотримання середньої швидкості на певному відрізку. Пеналізується як випередження, так і відставання від заданого часу.

20.1.4. Метою змагань на режимних ділянках є дотримання середньої швидкості на певному відрізку. Пеналізується тільки відставання від зданого часу.

20.2. Під час руху по ділянці швидкісних змагань (крім РР), знаходячись в автомобілі, всі члени екіпажу повинні бути у захисних шоломах та пристебнутими ременями безпеки, повинне бути включене ближнє світло під загрозою виключення.

20.2.1. Якщо траса додаткових змагань типу швидкісне маневрування або слалом позначена маркерами у вигляді конусів та стрічок, то дотик до маркера пеналізується додаванням до часу екіпажа однієї секунди за кожен дотик.

20.2.2. Екіпаж, що порушив порядок проходження ділянки швидкісних змагань, знімається з дистанції та йому зараховується найгірший заліковий час проходження у відповідному класі помножений на коефіцієнт 1,07.

20.3. Екіпажам під загрозою виключення заборонено рух у напрямку, протилежному руху на ділянках швидкісних змагань.

20.4. Порядок ознайомлення з трасою:

20.4.1. Під час ознайомлення з трасою забороняється зупинятися та перешкоджати руху інших учасників під загрозою виключення окрім форс-мажорних обставин.

20.4.2. Під час ознайомлення із ділянками швидкісних змагань під загрозою виключення максимальна швидкість руху не повинна перевищувати 30 км/год. Шолома під час ознайомлення можуть не використовуватись.

20.5. Старт буде даватися з місця, двигун на лінії старту обов’язково повинен працювати. Ближнє світло повинно бути включене. Екіпаж повинен бути у захисних шоломах та з пристебнутими ременями безпеки. Передня вісь автомобіля повинна бути розташована паралельно лінії старту та жодний елемент кузову не повинен перетинати лінію старту. Екіпаж, що не може представити свій автомобіль з працюючим двигуном буде відразу виключений із змагання.

20.6. Старти ділянкок швидкісних змагань будуть додаватися таким чином: на лінії старту суддя оголошує спочатку про 30 секундну готовність, а потім про 15 секундну готовність до старту. За 5 секунд до старту починає зворотній по секундний відлік та команду „Старт”.

20.6.1. Як тільки автомобіль з екіпажем на борту зупиниться біля старту, Комісар посту запише у карті час, передбачений для старту цього автомобіля (години і хвилини). Він передасть контрольну карту екіпажу і оголосить йому голосно 30 сек., 15 сек., 10 сек. і останні 5 секунд одна за одною.

20.6.2. Після закінчення останніх 5 секунд буде подано сигнал старту, після якого автомобіль повинен стартувати негайно.

20.6.3. Сигналом старту є сигнал рукою судді старту.

20.6.4. Дозволяється організація старту за допомогою світлофору. У цьому випадку порядок старту повинен чітко визначатися Індивідуальним Регламентом.

20.7. Старт ділянки швидкісних змагань у час, вказаний у контрольній карті, може затриматися Комісаром посту тільки у випадку форс-мажорних обставин.

20.8. У випадку запізнення екіпажу на старт, Начальник посту запише новий час старту, а запізнення на старт буде розглядатися як запізнення, записане у секторах зв’язку.

20.9. Учасник, який допустив фальстарт, пеналізується нижчезазначеними штрафами та не виключають більш серйозних санкцій, які можуть накладатися Колегією Спортивних Комісарів, і, зокрема, у випадку повторення.:

20.9.1. Учасник буде пеналізований на 10 секунд за перший фальстарт в гонці.

20.9.2. Учасник буде пеналізований на 60 сек за другий фальшстарт.

20.9.3. Учасник буде пеналізований на 180 сек за третій та всі наступні фальшстарти.

20.10. Фініш додаткових змагань типу швидкісне маневрування або слалом – базою автомобіля. Базою автомобіля є відстань між передньою та задньою віссями автомобіля. Зупинка між попереджувальним знаком і знаком "СТОП" заборонена під загрозою виключення. Хронометраж буде здійснюватися на лінії фінішу за допомогою хронометра або реєстраційного апарата, який повинен обов’язково мати печатний пристрій, та точність вимірювання до 0.1 секунди.

20.11.1. На дистанції від 10 до 150 м після фінішу екіпаж повинен зупинятися на контрольному посту (пункт "СТОП"), позначеному червоним знаком "STOP", щоб зробити запис у хронометражній карті свого часу фінішу (години, хвилини, секунди та десяті долі секунди). Якщо хронометристи не можуть повідомити негайно точний час фінішу відповідальним Комісарам, останні тільки проставляють свою візу у картці екіпажа, і запис часу буде виконано на наступних постах контролю, нейтралізації або перегрупування.

20.11.2. Заборонено затримуватись у зоні ФІНІШУ на час більше ніж потрібно для фіксації суддями виконання «бази» автомобіля. За умисну затримку накладається педалізація у розмірі 10-ти штрафних секунд.

20.12. Якщо з вини екіпажу запис часу не буде виконано, будуть застосовуватися такі покарання:

20.12.1. Якщо на старті ділянки не буде виконано запис часу – виключення.

20.12.2. Якщо на фініші ділянки не буде виконано запис часу (пункт "СТОП") накладається штраф у розмірі 50 сек.

20.13. Час, витрачений екіпажами у кожній спеціальній ділянці, виражений у годинах, хвилинах, секундах та десятих долях секунди, буде додаватися до інших штрафів (шляхових, технічних і т.і.), виражених у часі.

20.13.1. На ділянках швидкісних змагань, де проводиться змагання з регулярності руху, заліковим часом є різниця між заданим часом та фактичним часом, який показав екіпаж. Заборонена зупинка в зоні прямої видимості фінішу ділянки регулярності руху. Нарахування штрафного часу відбувається відповідно до Статті 24 даного регламенту.

20.13.2. На Режимних ділянках (РД) штрафним часом є час відставання екіпажу від заданого часу.

20.14 Під час ділянок швидкісного маневрування, слалому, режимної гонки обслуговування заборонено. Будь-яке порушення буде пеналізовано Колегією Спортивних Комісарів, яка автоматично оголосить про виключення із змагання учасника що допустив порушення.

20.15. Стартові інтервали спеціальних ділянок повинні відповідати інтервалам, передбаченим для старту даного етапу.

20.16. Кожен екіпаж, що відмовився стартувати на старті ділянки швидкісних змагань у час та у вказаній черговості, які йому приписані, буде оштрафований Колегією Спортивних Комісарів на 60 секунд, аж до виключення, якщо цього запросить Директор Змагання, незалежно від того, чи пройдена спеціальна ділянка, чи ні.

20.17. Кожен екіпаж, який не в змозі стартувати на протязі 29 секунд після сигналу старту, повинен бути виштовханим з метою очистити хронометражну зону і відразу виключений із змагання.

20.18. Переривання ділянки швидкісних змагань:

20.18.1. Коли проходження ділянки швидкісних змагань буде остаточно зупинено до проходження останнього екіпажу з будь-якої причини, класифікація ділянки може бути встановлена шляхом встановлення екіпажам, яких стосуються обставини переривання, найгіршого часу, реалізованого до зупинки гонки.

20.18.2. Ця класифікація може здійснюватися, навіть якщо тільки один екіпаж зміг пройти на маршрут у нормальних умовах гонки.

20.18.3. Застосування цього положення залишається у компетенції виключно Колегії Спортивних Комісарів після представлення Дирекцією Змагання звіту про мотиви переривання.

20.18.4. У випадку, якщо Колегія ставить під сумнів сам принцип достовірності найгіршого часу, показаного у змаганні, вона може вибрати вихідним один із часів, який вона вважатиме найбільш прийнятим між чотирьох інших найгірших часів.

20.18.5. Нарешті, будь-який екіпаж, відповідальний за зупинку гонки, у жодному разі не зможе мати з цього вигоди. Цьому екіпажу присвоюється фактичний час, реалізований їм у гонці, якщо він вище фіктивного часу, присвоєного іншим екіпажам.

20.19. Безпека учасників:

20.19.1. В кожному автомобілі, що бере участь у змаганні повинен бути червоний трикутник світловідбивач, який, у випадку зупинки автомобіля на спеціальній ділянці, повинен бути встановлений членом екіпажу в добре видимому місці не менш ніж за 50 метрів позаду автомобіля з метою попередження наступних екіпажів.

20.19.2. У випадку аварії без потерпілих, що потребують термінової медичної допомоги, знак „ОК” з легенди повинен бути якісно показаний як мінімум трьом наступним екіпажам.

20.19.3. Екіпаж повинен зупинитись біля автомобіля, що потерпів аварію у тому випадку, коли її наслідки невідомі (відсутній знаки „ОК”(„+”) або не виставлено червоний трикутник). У цьому випадку буде застосовано п.20.17. Регламенту.

20.19.4. Будь-який екіпаж, що порушив пункти 20.19.1. та 20.19.2., буде покараний грошовим штрафом у розмірі 50 грн.

20.20. Для зменшення швидкості руху можуть бути встановлені ретардери (штучні перепони) за допомогою автомобільних колес або інших засобів.

СТАТТЯ 21. ЗАКРИТИЙ ПАРК

21.1. Автомобілі підкоряються правилам закритого парку:

21.1.1. Від їх входу у зону парку, старту, якщо вона існує, перегрупування або кінця етапу і до їх старту з цих зон (ст. 19.4);

21.1.2. Від їх входу в зону контролю і до їх старту з неї (ст.ст. 17.3; 18.2; 20.9).

21.1.3. Від їх прибуття в кінець змагання і до закінчення терміну подання протестів (ст. 25).

21.2. Ремонт:

21.2.1. Під час знаходження у закритому парку заборонено під загрозою виключення виконувати ремонт або заправку.

21.2.2. Проте, якщо Технічні Комісари встановлять, що автомобіль припустимо знаходиться у стані, несумісному з нормальним шляховим використанням, вони повинні негайно інформувати Директора Змагання, який може вимагати привести її у справний стан.

21.2.3. У цьому випадку хвилини, використані для виконання втручання, будуть розглядатися як стільки ж хвилин зареєстрованого запізнення у сектор зв’язку. Вони будуть також прийняті до уваги при підрахунку часу виключення. Тому час, використаний для ремонту, не може перевищувати часу виключення. Якщо цей час закінчиться, буде оголошено виключення.

21.2.4. І нарешті, щоб не дозволити екіпажу старатися нагнати своє запізнення після ремонту, екіпаж отримує новий час старту.

21.3. Всі роботи повинні бути повністю закінченими до часу старту, у іншому випадку перевищення часу потягне за собою штраф на таких же умовах, як це передбачено ст. 21.2.3.

21.4. Для того, щоб виїхати із закритого парку старту, перегрупування або кінця етапу (ст. 21.1.1.), екіпажу буде дозволено ввійти у зону за 10 хвилин до їх часу старту.

21.5. Якщо автомобіль не може рухатися сам:

21.5.1. На вході чи виході зони старту, перегрупування, кінця етапу або контролю часу, він може бути виштовханий офіційними особами поста і/чи членами присутніх екіпажів. За цей маневр він буде оштрафований на 30 секунд. Цей штраф не враховується при виключенні.

21.5.2. На старті швидкісної чи слаломної ділянки, він буде виключений.

21.6. Будь-яке порушення режиму закритого парку потягне за собою виключення.

21.7. Швидкість руху у закритому парку обмежується 20 км/год. У разі порушення – штраф у розмірі 50 грн. За несплату до початку найближчої секції – виключення.

VІ. ПЕРЕВІРКИ – ПЕНАЛІЗАЦІЯ

СТАТТЯ 22 ПЕРЕВІРКИ ПЕРЕД СТАРТОМ І ПІД ЧАС ЗМАГАННЯ.

22.1. Кожен екіпаж, що бере участь у змаганні, повинен представлятися укомплектованим зі своїм автомобілем на перевірки, передбачені програмою змагань.

22.2. Будь-який автомобіль, який буде представлено для перевірки із запізненням більше граничного, передбаченого індивідуальним Регламентом змагання, не буде допущений до старту, за винятком випадків форс-мажорних обставин, визнаних Колегією Спортивних Комісарів.

22.3. Екіпаж повинен надати технічний паспорт (для автомобілів заліку „Клуб-Стандарт”) і можливі доповнення. У випадку ненадання цих документів Спортивні Комісари можуть відмінити старт.

22.4. Після технічної перевірки, у випадку невідповідності автомобіля, Спортивні Комісари можуть дати строк для приведення у відповідність цього автомобіля.

22.5. Старт кожного невідповідного вимогам автомобіля буде відмінено.

22.6. Буде проводитися:

22.6.1. Ідентифікація екіпажа: кожен член екіпажа повинен мати документ з фотокарткою, що засвідчує його особу.

22.6.2. Ідентифікація автомобіля, шасі і блока двигуна, які можуть піддаватися у будь який момент маркуванню за розпорядженням Организаторів.

22.7. Перед стартом кожного дня змагання буде проводитися медичний контроль екіпажу. У випадку відсутності або не проходження контролю – виключення.

22.8. Будь який автомобіль, допускається до старту у заліку Клуб-Стандарт, повинен бути обов’язково обладнаний всіма засобами безпеки згідно правил дорожнього руху України. Старт буде заборонено будь-якому автомобілю, який не відповідає вимогам ПДР України.

22.9. У випадку якщо відмітки ідентифікації (ст. 22.7, 22.8) буде зроблено, екіпажу належить піклуватися під свою відповідальність про них (відмітки), збереження до кінця змагання ; їх відсутність потягне за собою негайне виключення.

22.10. У будь-який момент на протязі змагання можуть виконуватися перевірки як членів екіпажу, так і автомобілів. Учасник несе відповідальність у будь-який момент змагання за технічну відповідність свого автомобіля регламенту змагання та вимогам ПДР під загрозою виключення.

22.11. Кожен встановлений обман, зокрема факт надання підправленої відмітки ідентифікації, потягне за собою виключення екіпажу, а також кожного учасника чи екіпажа, що допомагали або полегшували здійснення порушення; за це можливе застосування більш значних санкцій.

СТАТТЯ 23. ОСТАТОЧНИЙ КОНТРОЛЬ

23.1. З моменту свого фінішу (прибуття) о: (вказати час, дата, місце.) кожен екіпаж заводить свій автомобіль у закритий парк. Там буде здійснено швидкий контроль автомобіля:

23.1.1. Його відповідність тому, що надавався при перевірці на старті;

23.1.2. Функціонування передбачених ПДР фар або вогнів - грошовий штраф за несправність 10 грн. Сплата штрафу не виключає обов’язку екіпажу до усунення несправності (ст. 24).

23.2. Відсутність однієї з ідентифікаційних відміток, передбачених у ст. 22.6, потягне за собою виключення.

23.3. Повна і детальна перевірка, яка допускає демонтаж автомобіля, для екіпажів, які зайняли перші місця у загальній класифікації і/чи у кожній групі, як і можливо будь-якого іншого автомобіля, може проводитися за розпорядженням Спортивних Комісарів, які діють на власний розсуд, або внаслідок протестів, або за рішенням Директора Змагання.

23.4. У випадку, якщо згадуваний демонтаж буде наслідком протесту, гарантійний внесок (заставка) на суму 500 грн, що покриває всі видатки, що стосуються цього демонтажу, повинен попередньо внести протестуючий. Якщо протест виявиться обґрунтованим, цей внесок буде повернено протестуючому. Видатки, що стосуються демонтажу, відносяться на рахунок порушника.

СТАТТЯ 24. ЗВЕДЕНА ТАБЛИЦЯ ПЕНАЛІЗАЦІЇ

№ Зміст Викл. зі змагань Відміна старту Пеналізація

Час Гроші

14.1.2. ЧАСОВА ПЕНАЛІЗАЦІЯ 300 сек

16.3. 2 сек

18.3.9.1. 2 сек

18.3.9.2. 5 сек

20.2.1. 1 сек

20.2.2. коеф. 1,07

20.8. 2 сек

20.9.1. 10 сек

20.9.2. 60 сек

20.9.3. 180 сек

20.11.2. 10 сек

20.12.2. 50 сек

21.2.3. 2 сек

21.3.4. 2 сек

21.5.1. 30 сек

12.5. ГРОШОВА ПЕНАЛІЗАЦІЯ 30 грн

12.7.1. 30 грн

12.8. 30 грн

13.1. 30 грн

14.1.1. 10 грн

16.1. 20 грн

20.19.4. 50 грн

21.8. 30 грн

23.1.2. 10 грн

11.4. ВИКЛЮЧЕННЯ ЗІ ЗМАГАННЯ *

11.5. *

12.7.2. *

13.3. *

13.4. *

14.1.3. *

14.2. *

14.4. *

14.5.1. *

14.5.2. *

15.3. *

15.4. *

16.6. *

16.9. *

17.5.1. *

17.5.2. *

17.9. *

17.10. *

18.5.1. *

18.5.2. *

20.2. *

20.3. *

20.4.1. *

20.5. *

20.10. *

20.12.1. *

20.14. *

20.16. *

20.17. *

21.2.1. *

21.2.3. *

21.3.4. *

21.5.2. *

21.6. *

21.7. *

22.7. *

22.9. *

22.10. *

22.11. *

23.2. *

22.3. ВІДМІНА СТАРТУ *

22.5. *

22.8. *

10.6. РІШЕННЯ КСК

13.9.

14.6.

17.9.

18.3.12.

20.16.

22.11.

VІІ. ПРОТЕСТИ - АПЕЛЯЦІЇ - КЛАСИФІКАЦІЇ – НАГОРОДИ

СТАТТЯ 25. ПРОТЕСТИ – АПЕЛЯЦІЇ

25.1. Кожен протест повинен подаватися у відповідності з умовами Національного Спортивного Кодексу (ст. 171-174 НСК ФАУ).

25.2. Будь-який протест може подаватися у письмовій формі і передаватися Директору Змагання разом із сумою 30 грн., яку не буде повернено, якщо протест виявиться необґрунтованим.

25.3. Якщо протест вимагає демонтажу різних частин автомобіля, протестуючий повинен, крім того, внести гарантійний внесок:

25.3.1. 200 грн за протест, що стосується тільки окремої частини автомобіля (двигуна, трансмісія, управління, гальмівна система, електрообладнання і т. і.);

25.3.2. 500 грн за протест, що стосується всього автомобіля.

25.4. Затрати, викликані роботами і транспортуванням автомобіля, буде віднесено за рахунок протестуючого, якщо протест не підтвердиться, і за рахунок учасника, вказаного у протесті, у іншому випадку.

25.5. Якщо протест не підтверджується, і якщо затрати, викликані протестом (перевірка, транспортування та ін.) перевищують гарантійний внесок, різниця буде покрита за рахунок протестуючого. Але якщо вони (затрати) нижчі, йому буде повернуто різницю.

25.6. Учасники можуть подавати апеляції у ФАУ проти прийнятих рішень згідно з Розділом ХІІІ Національного Спортивного Кодексу ФАУ.

СТАТТЯ 26. КЛАСИФІКАЦІЯ

26.1. Штрафи виражаються у годинах, хвилинах і секундах. Остаточна класифікація встановлюється додаванням часу, реалізованого на спеціальних ділянках з штрафами, отриманими у секторах зв’язку, і з будь-якими іншими штрафами, вираженими у часі. Той хто досягне загального меншого часу, буде оголошений переможцем загальної класифікації, наступний буде другим і так далі. Класифікації по групах і класах будуть встановлюватися таким же чином.

26.2. У випадку рівності буде оголошено переможцем того, хто реалізував кращий час на першій спеціальній ділянці. Якщо цього не достатньо, то буде братися до уваги час 2-ої, 3-ої, 4-ої спеціальних ділянок. Це правило може застосовуватися у кожен момент змагання.

26.3. Результати оголошуються згідно Програми змагання. Місце і час оголошення повинні чітко визначатися Індивідуальним Регламентом.

26.4. Класифікація є офіційною наприкінці змагання і остаточною через годину після оголошення результатів.

26.5. В кінці етапів можуть публікуватися часткові офіційні класифікації. Місце і час оголошення цих класифікацій повинні уточнюватися у Індивідуальному Регламенті змагання.

26.6. При дотриманні подвійної умови:

26.6.1. Інтервал між етапами повинен бути достатньо значним, щоб дозволити дотримання процедурних правил стосовно строків подання протестів по класифікаціях (ст. 174 НСК ФАУ);

26.6.2. Повинно чітко уточнюватися у Індивідуальному Регламенті змагання, що такі класифікації будуть розповсюджені.

Ці класифікації стають остаточними через 1 годину після оголошення частин, які використовуються при складанні цих класифікацій. Ці частини, і тільки вони, вже не можуть стати предметом будь-яких подальших протестів, коли офіційна класифікація опублікована наприкінці змагання.

26.7. Факультативно і незалежно від загальної класифікації ралі може встановлюватися будь-яка інша класифікація.

26.7.1. Всіх водіїв, які не входять у списки Пріоритету ФАУ.

26.7.2. Всіх водіїв, що виступають під своїм особистим іменем на автомобілях, що їм належать.

26.7.3. У цьому випадку перед стартом буде складатися список екіпажів, допущених у цю класифікацію.

26.7.4. Спірні випадки будуть розглядатися Колегією Спортивних Комісарів, яка буде вирішувати безапеляційно.

26.8. Таким же чином може бути передбачений Кубок Дизеля, що призначається для автомобілів з дизельним двигуном, належним чином заявлених у ралі; класифікація цього Кубка вибирається із загальної класифікації всіх груп, разом узятих.

СТАТТЯ 27. ПРИЗИ – КУБКИ

27.1. Перелік призів і кубків.

27.2. Інші нагороди: Залишається на розгляд Організаторів.

27.3. Кубки Виробників, ФАУ і Спортивних Організацій будуть присвоюватися тільки тоді, коли будуть стартувати щонайменше 3 команди для кожного Кубка.

27.4. Вручення нагород відбудеться МІСЦЕ та ЧАС

www.gepard.com.ua8 050 313 26 97

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Дима вы в этом пункте по моему погорячились. Хотя если действительно будет так то хотелось бы действительно получить легенду заранее :)

16.9. Всі екіпажі отримають Легенду, у якій детально описується маршрут, по якому обов’язково необхідно проходити під загрозою виключення (дата розповсюдження цієї Легенди - мінімум 4 дні до старту, повинна вказуватися у програмі, крім випадків використання „секретних трас).

Сергей

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Дима вы в этом пункте по моему погорячились. Хотя если действительно будет так то хотелось бы действительно получить легенду заранее :)

16.9. Всі екіпажі отримають Легенду, у якій детально описується маршрут, по якому обов’язково необхідно проходити під загрозою виключення (дата розповсюдження цієї Легенди - мінімум 4 дні до старту, повинна вказуватися у програмі, крім випадків використання „секретних трас).

Сергей

А это еще кто-то читает?! :lol: Я на это не расчитывал. :D

По маршруту Легенды будут выставленны маршалы на посты контроля прохождения.

Тема такая: Если использутся трассы с предварительными тренировочными проездами, то Легенду выдаем заранее в штабе ралли. Но, так-как используются секретные трассы то легенды на старте за 30мин.

www.gepard.com.ua8 050 313 26 97

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А это еще кто-то читает?! :lol: Я на это не расчитывал. :D

будем надеятся, что регламент читают и следуют ему не только харьковские экипажи, а также и все остальные участники, чтоб не было разговоров, нафиг ехать по легенде, если мы и так знаем куда приехать.

Побольше КП, ВКВ. Хороших и разных!!!!!!

Шануймося!

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Там пункт действительно интересный :) А так как трассы секретные :) - на старте :)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

8.1. Всі учасники і водії повинні мати страховий захист від нещасних випадків на суму еквівалентну не менше 1000 грн.

этот пункт тоже можно "пропустить"???

если нет, то расскажите сколько реальных денег будет такая страховка стоить.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

8.1. Всі учасники і водії повинні мати страховий захист від нещасних випадків на суму еквівалентну не менше 1000 грн.

этот пункт тоже можно "пропустить"???

если нет, то расскажите сколько реальных денег будет такая страховка стоить.

Пропустить нельзя. Идешь в страховую и покупаешь страховку. Дорого стоить не будет - это не КАСКО

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Пропустить нельзя. Идешь в страховую и покупаешь страховку. Дорого стоить не будет - это не КАСКО

Ничего покупать не надо! Все участники застрахованы!

www.gepard.com.ua8 050 313 26 97

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ах да - сорри :o

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ничего покупать не надо! Все участники застрахованы!

Вот и чудненько. Едем.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти