tuningist

Участник
  • Публикаций

    20
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

0 Обычный

Информация о tuningist

  • День рождения 5 сентября

Информация

  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Львов
  1. я думав ви про задні арки в нас була проблема шо затирало з середини,а проставку не поставиш бо арка не розкатана. тфу,ти шо???яке підняття?сплюнь і більше не говори таких нецензурних слів! а з передніми колесами проблем не було,15-ка влазить без проблем правда краби поставили регульовані
  2. затирає за бризговик,а проставок в світі нема? капотік є один
  3. да треба капот,можна і без нього. можу помогти з тим,можу капот від славути підігнати,або зразу з бедлуком! спойлер треба оріджинал! молдінги знімаєш феном і залишки анти бітумом! арки можна розкатати!
  4. давай бедлук!і диски в білий!тавра-чотка!респект!тоже хочу таку зажигалочку після горбатого зробити а то через Данковий тавр маю до них любов і відяху закинь!!!
  5. Які краще шиються і тд? Чекаю любої інфи!наперед дякую!
  6. в мене вконтакті є це відео на плазмену вирішив не везти,а купив сьодні кусок 50х40 10мм сталі завтра везу до токаря нехай робить плиту і перепресовує вінець маховика забрав свій спаяний блок МПСЗ,завтра поїду міняти прошивку під ДПКВ на платну ше 30 баксів ((( помалу шукаю делорто за нормальні гроші закину трохи старих фот:
  7. вчора вирішив проблему перехідної плити. зробив маке,дешо переробив,приципив сівй стартер,зараз везу на плазмену порізку
  8. то всьо фігня,америкоси дують і нічього,в нас стареотипи,їх треба ламати!!! чим і займаюсь! але думаю буду важко їздтити з такою системою,тай коефіцєнт тому скоріш за все буде атмо,після того як вдую
  9. нормально! тепер таке питання: я не сильно шарю як там в 2108 мені треба перейди на ДПКВ для МПСЗ шо мені треба для цього? маслонасос шків і ше хочу викинути трабльор з БН,бо не поміщається.то мені треба інжектрорний рапред вал і заглушку?
  10. ну я впринципі догадувався шо в піддон,але як?вварити штуцерпрямо в піддоні?ше питання:є різниця якою стороною ставити турбіну?і з якої сторони подавати масло? чи нема різниці вхід-вихід? тому впринципі на буст малаб на вищих оборотах виходити,так як треба мені! але як буде побачим дяку паци за підтримку,мені дуже приємно
  11. там не тільки горбаті були...я туда не попав( не мав на чому їхати
  12. це шо дизель пофік)дути буде от на яких оборотах,це вже спірне питання!? краще скажіть звідки взяти підвод масла...думав з ГБц там де датчик тиску масла,а куда дальше зливати від турбіни?
  13. мотор покішо сток 1.3 стан нормальний багато поміняно,відмив...нулька) прижини задні 2108 прогресивні,підуть на перед з новою ходовою! супорти диски 2108,без коментарів) деталі від кпп естонія,будем шось мудрити) Дякую Сявік)! руль італія прибори гамерика) заготовка для вихлопу 50 труба нерж сідухи мазда 323 гт(будуть гроші-буде ковш) турбінка від спрінтера,покша в роздумах,але думаю дуну(карб перед турбіною) більше схиляюсь до атмо на дроселях,через зиму забабахаю,якшо все добре буде мрія дитинства) простор) 235мм ширина)
  14. підрукою є всі зч від 2108)а точніше ціля 2108 під розбір зараз читаю мудрі книжки буду вираховувати ричаги
  15. Дякую всім за теплі слова це просто не одна машина яка була в мене,тому процес затягнувся) донедавна літав на заниженій шосі,ше зроблю пізніше закину фото,ми її далі доробляєм,бо продав її своєму другові і наставляю його на правильний олдскульний шлях) сьодні накидав на папері зародиші підвіски)вирішив робити все на ШС-ках(наших,без корпусів які) з пильниками придумав корпуса для них і втулки,лишилось найти їх у Львові затаритись і можна йти до токаря точити все ричаги будуть А образні з профільної труби(холоднотянуту важко найти,якшо найду то з неї) сьодні не встиг поробити фотки,завтр