-
Публикаций
20 -
Зарегистрирован
-
Посещение
Репутация
0 ОбычныйИнформация о tuningist
- День рождения 5 сентября
Информация
-
Пол
Мужчина
-
Город
Львов
-
я думав ви про задні арки в нас була проблема шо затирало з середини,а проставку не поставиш бо арка не розкатана. тфу,ти шо???яке підняття?сплюнь і більше не говори таких нецензурних слів! а з передніми колесами проблем не було,15-ка влазить без проблем правда краби поставили регульовані
-
затирає за бризговик,а проставок в світі нема? капотік є один
-
да треба капот,можна і без нього. можу помогти з тим,можу капот від славути підігнати,або зразу з бедлуком! спойлер треба оріджинал! молдінги знімаєш феном і залишки анти бітумом! арки можна розкатати!
-
давай бедлук!і диски в білий!тавра-чотка!респект!тоже хочу таку зажигалочку після горбатого зробити а то через Данковий тавр маю до них любов і відяху закинь!!!
-
Які краще шиються і тд? Чекаю любої інфи!наперед дякую!
-
в мене вконтакті є це відео на плазмену вирішив не везти,а купив сьодні кусок 50х40 10мм сталі завтра везу до токаря нехай робить плиту і перепресовує вінець маховика забрав свій спаяний блок МПСЗ,завтра поїду міняти прошивку під ДПКВ на платну ше 30 баксів ((( помалу шукаю делорто за нормальні гроші закину трохи старих фот:
-
вчора вирішив проблему перехідної плити. зробив маке,дешо переробив,приципив сівй стартер,зараз везу на плазмену порізку
-
то всьо фігня,америкоси дують і нічього,в нас стареотипи,їх треба ламати!!! чим і займаюсь! але думаю буду важко їздтити з такою системою,тай коефіцєнт тому скоріш за все буде атмо,після того як вдую
-
нормально! тепер таке питання: я не сильно шарю як там в 2108 мені треба перейди на ДПКВ для МПСЗ шо мені треба для цього? маслонасос шків і ше хочу викинути трабльор з БН,бо не поміщається.то мені треба інжектрорний рапред вал і заглушку?
-
ну я впринципі догадувався шо в піддон,але як?вварити штуцерпрямо в піддоні?ше питання:є різниця якою стороною ставити турбіну?і з якої сторони подавати масло? чи нема різниці вхід-вихід? тому впринципі на буст малаб на вищих оборотах виходити,так як треба мені! але як буде побачим дяку паци за підтримку,мені дуже приємно
-
там не тільки горбаті були...я туда не попав( не мав на чому їхати
-
це шо дизель пофік)дути буде от на яких оборотах,це вже спірне питання!? краще скажіть звідки взяти підвод масла...думав з ГБц там де датчик тиску масла,а куда дальше зливати від турбіни?
-
мотор покішо сток 1.3 стан нормальний багато поміняно,відмив...нулька) прижини задні 2108 прогресивні,підуть на перед з новою ходовою! супорти диски 2108,без коментарів) деталі від кпп естонія,будем шось мудрити) Дякую Сявік)! руль італія прибори гамерика) заготовка для вихлопу 50 труба нерж сідухи мазда 323 гт(будуть гроші-буде ковш) турбінка від спрінтера,покша в роздумах,але думаю дуну(карб перед турбіною) більше схиляюсь до атмо на дроселях,через зиму забабахаю,якшо все добре буде мрія дитинства) простор) 235мм ширина)
-
підрукою є всі зч від 2108)а точніше ціля 2108 під розбір зараз читаю мудрі книжки буду вираховувати ричаги
-
Дякую всім за теплі слова це просто не одна машина яка була в мене,тому процес затягнувся) донедавна літав на заниженій шосі,ше зроблю пізніше закину фото,ми її далі доробляєм,бо продав її своєму другові і наставляю його на правильний олдскульний шлях) сьодні накидав на папері зародиші підвіски)вирішив робити все на ШС-ках(наших,без корпусів які) з пильниками придумав корпуса для них і втулки,лишилось найти їх у Львові затаритись і можна йти до токаря точити все ричаги будуть А образні з профільної труби(холоднотянуту важко найти,якшо найду то з неї) сьодні не встиг поробити фотки,завтр