RomaM
Участник-
Публикаций
12 -
Зарегистрирован
-
Посещение
Репутация
0 ОбычныйИнформация о RomaM
- День рождения 29.12.1985
Информация
-
Автомобиль
Peugeot 307SW
-
Пол
Мужчина
-
Город
Львів
Контакты
-
Сайт
http://
-
ICQ
0
-
Якшо мотор періодично крутити, то масло він і буде хавати. + за 60 тик від капіталки сальники клапанів підзносилися + течі. Як варіант - може бути забита вентиляція каптеру (металеві пластини в кришці головки), через то тоже може підхавувати, попробуй почистити.
-
Матеріал підійде, правда то - віброїзоляція 1. Знімаєш дах 2. Обезжирюєш поверхню 3. Клеїш матеріал, перед тим вирізаєш куски по формі 4. Ставиш обшивку назад Товшина матеріалу - 2мм, встане все ідеально, поверх нього можеш кинути шумку типу сплену на клеючій основі. П.С. В неті купа тем про шумку, даху в тому числі -дядько google поможе. Капот клеїться віброю - тим же STP m2
-
Дохне діодний міст в гені
-
Ти б хоть машинку написав
-
Не однакові. В 2109 більший
-
Реле або запобіжник, окислені клеми ЧЯ, перебиті дроти
-
Провірити хіба стробоскопом. Воно в тебе раннє. Попробуй покрути трамблер (наскільки пам'ятаю проти годинникоовї стрілки). А взагалі шукай МАНуал. Прочитай, поможе Вуставление зажигания на ВАЗ-2108 карбюратор
-
Перевір запалювання, подивись на вакуумний коректор та шланг до нього, як варіант міг перепригнути ремінь ГРМ (дивись мітки на РВ та маховику). + Забув за поганий бензин
-
Може бути підсос повітря (перевір чи не прогнута нижня площина), економайзер (забитий канал чи клапан). Обороти плавають через ВУТ - в принципі нормально.