RomaM

Участник
  • Публикаций

    12
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

0 Обычный

Информация о RomaM

  • День рождения 29.12.1985

Информация

  • Автомобиль
    Peugeot 307SW
  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Львів

Контакты

  • Сайт
    http://
  • ICQ
    0
  1. Якшо мотор періодично крутити, то масло він і буде хавати. + за 60 тик від капіталки сальники клапанів підзносилися + течі. Як варіант - може бути забита вентиляція каптеру (металеві пластини в кришці головки), через то тоже може підхавувати, попробуй почистити.
  2. Матеріал підійде, правда то - віброїзоляція 1. Знімаєш дах 2. Обезжирюєш поверхню 3. Клеїш матеріал, перед тим вирізаєш куски по формі 4. Ставиш обшивку назад Товшина матеріалу - 2мм, встане все ідеально, поверх нього можеш кинути шумку типу сплену на клеючій основі. П.С. В неті купа тем про шумку, даху в тому числі -дядько google поможе. Капот клеїться віброю - тим же STP m2
  3. Реле або запобіжник, окислені клеми ЧЯ, перебиті дроти
  4. Провірити хіба стробоскопом. Воно в тебе раннє. Попробуй покрути трамблер (наскільки пам'ятаю проти годинникоовї стрілки). А взагалі шукай МАНуал. Прочитай, поможе Вуставление зажигания на ВАЗ-2108 карбюратор
  5. Перевір запалювання, подивись на вакуумний коректор та шланг до нього, як варіант міг перепригнути ремінь ГРМ (дивись мітки на РВ та маховику). + Забув за поганий бензин
  6. Може бути підсос повітря (перевір чи не прогнута нижня площина), економайзер (забитий канал чи клапан). Обороти плавають через ВУТ - в принципі нормально.