-
Публикаций
74 -
Зарегистрирован
-
Посещение
Репутация
0 ОбычныйИнформация о rwach110
- День рождения 10.04.1984
Информация
-
Автомобиль
vaz 2110
-
Пол
Мужчина
-
Город
Черновцы
Посетители профиля
1 938 просмотров профиля
-
І знову кидаюсь з крайності в крайність, то тиску нема, то забагато. Сьогодні відключив маслокулер, бо ніяк не можу знайти хомути, такі щоб іх не виривало, бо вириває навіть ті, шо видно на фотках више.(це так щоб не казали мені про т-болт). На даний момент шукаю шланги від гура із завальцованими краями, також думав зібрати із паливо подачі, но по нових виходить кучеряво, буду шукати інші варіанти шоб було бюджетно, знайду повідомлю. доречі, бюджт насоса склав 180грн насос-80, труди 100, але є направляйки уже.
-
І мені також подобається. Як, запуск був? Які результати, і думка творця? Яка СЖ, чи сходиться з розрахунковою? І мені також подобається. Як, запуск був? Які результати, і думка творця? Яка СЖ, чи сходиться з розрахунковою?
-
Удачі в постройці. Як мені здається мінімумом діло не скінчеться, я теж думав мінімум, а вийшло трохи інше.
-
І мені цікаво чому не підійдуть, бо здається ще голову можна довести, і дути не 1,5.
-
Придивись уважніше до фото Андрюха типа ти не маньяк. Ну як причепив ту приблуду?
-
Тиск масла, а точніше його відсутність привела до гибелі вкладишів, і до запореного коліна(благо двигун ще не стуканув). Причина заключається в масло форсах без клапана, в моєму виконанні . І так, на четвертій тис. шліфанув вал на 0,25, замінив всі вкладиші, переробив маслофорси, зменшивши отвір(в такому варіанті поршні постійно орошаються маслом), понові перебрав низ, поршнева виявилась ідеал, туди не ліз, лише легенько змив бензином, щоб можна в руки взяти. Голова правда не ідеальна, без гідриків вали явно болтаються, але зібрав і встановив спершу сток маслонасос, побоявся ліпити своє т
-
7 атм непотрібно, максимум 4 . 7 потрібно для мех інжнктора(к джетронік і похідні), от літраж в годину це цікавіше. З стокових, то раніше ставив вебер, зараз стоїть денсо від субару на 190 л.год, стае один в один, тиск в системі 3,4 атм. Цього вистачае для турбо при 0,7 бар надлишку, ще і з запасом на варіант неспрацювання клапана.
-
Дякую за відповідь.Турба, ККК 24, змащуеться через оригінальну трубку з отвором в 6мм, тому прийшлось зменшити, на старих ауді як я зрозумів масло в турбу просто переливається з голови по певному каналу де тиск нижчий ніж в моторі (перевірив з окремою банкою масла на турбіні, не димить). З форсами дійсно провтикав, вже поправив,(а точніше переробив). Також визначив причину, а причина виявилась досить банальною, не знаю як, але канали в блоці залоїлись якимось Г, по голові отримав вал, вкладиші(треба шліфувати). Постіль і так була не ідельною, але ще побігає. Маслонасос доробив по принципу кла
-
І знову проблеми, вже задовбало. Поставив маслокулер від волги, доп фари, доробив маслонасос, а проблема з тиском масла не пропала. на прогрітий двигун(90 град.) загоряється лампочка тиску масла, провірив манометром, холодна на холостих 0,3-0,5, прогретая на оборотах 1000+ 0,2. масло 10в40, Провірено и дороблено масло насос(зробив по принципу насоса класики, замість шестерней по 7,5 мм поставил по две 6 ммметрові), поміняна резинка на маслоприйомнику, уменьшено отвір в рестрикторі турбіни с 3мм на 2. Чув і читав десь що в маслофорсунках є якийсь клапан, але що воно таке без поняття, просві
-
Построил турбо, немного покатался и потеплело. в блок влепил маслофорсы самопал, с отверстием 0,8, на прогретый двигатель(90 град.) загорается лампочка давления, проверил манометром, холодная на холостых 0,3-0,5, прогретая на оборотах свыше 1000 0,2. масло 10в40, Проверено и доработано масло насос, поменяна резинка на маслоприемнике, уменьшено отверстие в рестрикторе турбины с 3мм на 2. Слишал, и читал гдето в сети что в маслофорсунках есть какойто клапан, но что оно такое и с чем его едят без понятия, просветите плиз кто знает, может в них причина, возможно при постройке шото провтыкал, инте
-
Днище лутше снизу пихать, только осторожно с резкой кузова, и желетельно в проем двери прихватить распорки, которие в дальнейшем можно срезатть, также не спеши срезать пороги, срежишь посли вварки днища. Удачи в постройке
-
Так. Майже те саме і в мене, крім валів, і турба інша. Дякую за інфу. Буду слідкувати за бортовиком.
-
На рахонок ксераліка, цікаво подивитись що вийшло, сам пробував декілька варіантів, то в лаковому прослойку вийшло набагато краще ніж в базі, вітаю з відкриттям.