-
Публикаций
9 -
Зарегистрирован
-
Посещение
Репутация
0 ОбычныйИнформация о Dimonglass
- День рождения 18.08.1982
Информация
-
Автомобиль
2108
-
Пол
Мужчина
-
Город
Дубровиця
-
Щось схоже і вмене трапилося. Сьогодні замінив "високовольтні провода", авто завелося без проблем. Почав перевіряти чи працюють свічки запалення від"єднуючи провода від свічок? і на четвертій (з права на ліво) від"єнавши, авто заглохло. Спроба завести знову не дало результатів, посадив аккумулятор. Блін, що сталося????
-
Дякую всім за допомогу. Буду пробувати щось робити. До речі, а як завести авто після такої ситуації? Діло в тому що не заводиться, тільки після довгого виснаження акумулятора починає ледь-ледь хапати.
-
Може бути. А що робити при калильному запаленні? Як його усунути. Бо таке трапилося у мене недавно.
-
Є така проблема: коли глушу авто- відбувається детонація двигуна, після чого дуже важко заводиться авто. Інколи заводиться вже на кінцевій стадії акумулятора. Підкажіть, що робиться з двигуном, і як правильно завести авто після детонації??? Можливо, це через наш "якісний" бензин???
-
Спробував у воду, включився десь хвилину після кипіння. Пішов поміняв. При чому продавець мені сказав що вода має 100 град. кипіння, а датчик включається при 99 град. (тобто доказував мені що він справний) Взяв другий, теж саме, десь після хвилини кипіння він включився. Поїхав до СТО ставити, там таким же методом перевіряли в холодному приміщені кипятильником, не влючився взагалі. Хлопці сказали йти міняти знову, бо буду постійно кипіти. Що робити? Я б його поставив би, але ж 40 грн. платити за заміну а потім знову якщо він браковий, не хочеться.



