Vetalll

Участник
  • Публикаций

    36
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

0 Обычный

Информация о Vetalll

  • День рождения 26.03.1983

Информация

  • Автомобиль
    ВАЗ 2108, 1.3, 4 ст.
  • Пол
    Мужчина
  • Город
    смт. Рокитно Ровенская обл.
  1. Торпеду нужно с печкой покупатьС открытием
  2. Підключив до кінця приборку і розібрався з показчиком рівня пального, все працює. Змонтував КП в панель виникла проблема з козирьком, стоковий ніяк не можна приколхозити, придеться попрацювати з епоксидкою чи купити якусь накладку Доклеїв панель кожзамом (трохи халтурно в деяких місцях ) і встановив Трохи поїздивши спостерігається вмикання двірників, коли включаю світло чи перемикаюсь на дальній (випадки поодинокі, проте є) щось намудрив з проводкою Можливо в когось ідеї куди дивитись, при підключені КП все ізолювалось Ну і таким "чудом" їздим на пейнтбол
  3. Приїхала приборка 2115 VDO від Юрія (onet) Затарившись інфою з нету та схемами приступив до роботи Керувався цим мануалом: http://forum.2108.kiev.ua/index.php?act=attach&type=post&id=12822 з деякими поправками контр. лампа стояночного тормоза біла колодка(2115) 11 клема з білої 3, а не з красної 7 (2108) клема 13 (красна колодка) на клему "50" запалювання і "сім раз відміряй раз відріж" продзвонюючи все тестером перш ніж підключати приборку і уникнути ЧП залишилось підключити датчик швидкості рівень пального щось на 0 стоїть і резервка не горить, в баку є приблизно 5 літрів. Тр
  4. Приїхали димчаті фонарі (Подяка Yurec 9) на машині і так фотка Після встановлення калинозамка, ляда сильно гуляє. Буду мінять ущільнювач і завіси, там буде видно.
  5. Та які вже будуть, притулю як-нібуть З наступним заказом закинеш 2 шт., думаю на тій неділі це діло буде
  6. Кнопка тактовая, тип 3 SWT-1 - 2 шт. В себе я точно не найду
  7. Встановив калинозамок ( Дякую за замок і комплект встановлення Івану (Zvir)) і пружини в амори Місце для кнопочки ще не вибрав. підключав по схемі Підключив до сігналки - не робить. Розібравши брелок виявив відсутність 2-х кнопок (випаяні попереднім власником) Можливо хто знає де знайти (купити) такий брелок Cenmax Ultra X-200
  8. Можно, я свою сам снимаю, ставить - тут уже помощь нужна.Нужно инструмент и желание
  9. Роботи хоть і дуже помалу, проте ідуть. бампера: передній новий задній покрасив салон: зачистив до металу, обробив "преобразователем ржавчины" , погрунтував і почав промазувати антікорозійною бітумно-якоюсь там мастикою поки нема фінансів на нормальну підвіску, занизив шляхом обрізки сток пружин по 2 витка спереді і ззаді виглядає так, враховуючи що салон "голий" поки все найближчим часом шумо-вібро ізоляция, вкладання проводки, покупка та встановлення калинозамка далі буде.....
  10. Занявся проводкою і вірішив підключити назад сігналку, була викинута по причині непрацездатності. Розібрав її, виявилось перегоріли дорожки, попаяв підключив, робить. Зявилась проблема з двома виходами 12.bmp Куди підключати вихід 30 з реле, і спарений 85 і 87А??? На реле до виходів 85 і 87А йде від сигналки зажигание +12, на вихід 86 блокировка стартера (-) Може хто стикався???
  11. Каким уже покрасил привыкну Щас по вечерам занимаюсь подготовкой салона под оклейку вибры и шумки (зачистка до метала, обробка преобразователем ржавчины, потом акриловой мастикой)
  12. Вірішив обновити бортовик. Неділі 3 тому попав в невеличке ДТП. Наслідки: помяті крило, капот, побита фара, лобове скло. Куплено довгий капот, крила, пороги, задні арки і до зварювальника. Був повністю розібраний салон Ну і власне зварочні роботи заварені всі отвори ляди вварені нові завіси на двері пошпакльовано, погрунтовано і покрашено Колір взяв міраж (був мокрий асвальт) і він мене трохи розчарував. На сонці віддає синьоватим, хотів світло сірий (по тех. паспорту - сірий) Сьогодні займався підгонкой бамперів на черзі салон поки все
  13. Поршень ходит на шатуне свободноА на счет направлялки может даже быть, оттуда и расход масла, и брызги с выхлопной (все на конденсат грешил)
  14. После снятия клапанов наблюдается странный нагар в выпускном канале 3-го цилиндра???? Завтра зачистка, притирка и т.п. Вот собственно мастерская Может кто чо скажет по поводу поршня в предыдущем посте
  15. В связи с сильным расходом масла, пришлось разобрать мотор. Перегрев поршней не наблюдается, кольца целые, зазор кольца в цилиндре ~ 1мм Вот что бросилось в глаза: походу поршни трутся об цилиндр из-за чего? поршня стояли правильно плюс вкладыш коленвала на 4-от поршне на коленвале износ не заметен вот еще выработка на ГБЦ Пока зрительно не наблюдаю из-за чего расход масла, разбираю ГБЦ для притирки клапанов.