And_TC
Участник-
Публикаций
26 -
Зарегистрирован
-
Посещение
Репутация
0 ОбычныйИнформация о And_TC
- День рождения 22.12.1972
Информация
-
Автомобиль
2108
-
Пол
Мужчина
-
Город
Тернопіль
Контакты
-
ICQ
108146498
-
"спереди слева" це зліва мотору при відкритому капоті? чи по ходу руху ?
-
підсос витягувати в холодну пору обовязково і счеплення вижимати також. хоча на скільки витягувати це залежеть від настройок карбюратора і запалювання. в мого батька була вісімка, яка навіть літом зранку заводилась при повністю витягнутому підсосі, але якщо підгазувати то можна було залити свічки. в моїй літом на холодну витягую підсос десь на третину, зараз більше половини, зимою повністю. якщо не їжджу пару днів то підкачую бензинчик помпою.
-
повністю згоден! ремкомплект ручніка (планки, пружинки і решту шо там є) вартує до 20 грн, а якщо його не поміняти то ручнік спочатку триматиме наприкінці, а після того як чуть зносяться колодки взагалі не триматиме...
-
придбай собі два девайсики - АЗ (аварийное зажигание) і МД (мгновенная диагностика) такі як на http://shemavto.ru/zajiganie.html вартують 25 грн разом перший втикаєш замість датчика хола другий замість комутатора (з ними є маленьків інструкції) і по світлодіодах визначаєш несправність - датчик хола, комутатор, котушка
-
тоже було таке, поки не поміняв плати в задніх фонарях...
-
однозначно зробити самому - дихати місяць тосолом небезпечно для здоровя! робив собі сам і помагав колезі також. понель низька, її не розбирав, тільки піднімав на пару см. потрібно новий радіатор, кран, 4 патрубки (2 зовні і 2 внутрішні) і хомути, викуртка і ключ вроді на 10 коротко по процедурі: 1. зливаєш весь тосол 2. знімаєш кришку бороди (4 саморізи ) 3. відкручуєш саморіз в барбачку 4. відкучує саморіз кріплення панелі з сторони пасажира (з сторони дверки) 5. лягаєш на спину там де пасажир ставить ноги, знімаєш хомути і патрубки з крану і радіатора. присвічуєш і бачиш 3 само
-
На моїй вісімці був Іста, в якому після 3 років коротнули банки. Зараз Веста - чуть більше року, тому нічого поки про нього не можу сказати. На батьковій вісімці (яку продали літом) був німецький, бо машину реекспортнули в 2000 році. фірми не памятаю (шось їхнє) випуск його 1999 рік, успішно відїздив до 2007 року.
-
було таке ж. літня 165, а поставив зимову 175 на яках зачіпало. поправив підкрилки і все стало на місце.
-
якщо пробіг 42 тис і масло ще з заводу то краще його поміняти повністю!
-
проблема була в кнопці аварійки! поміняв і все ок. вона в розімкнутому стані замикає купу контактів на підрульовий перемикач.
-
напиши в чому була проблема і як її рішив. в самого таке буває....
-
наскільки я знаю то під час регулювання спочатку ставиться руль рівно а потім вже саме регулювання. майстер захалтурив. підїдь нехай поправить.
-
на вихідні зняв сидіння і просушив їх технічним феном - всьо класно. войлок, той що в багажнику не вдалося просушити - залиши до весни, положив по колгоспному кусок ліноліуму тему можна закривати.