-
Публикаций
14 -
Зарегистрирован
-
Посещение
Репутация
0 ОбычныйИнформация о Deranged
- День рождения 11.12.1977
Информация
-
Автомобиль
2108; 1,3; 88 р.в.
-
Город
Київ
-
Интересы
мотоцикли
Контакты
-
Сайт
http://
-
ICQ
0
-
чи надового?????
-
блін, флудоводи, а про стойки, шо вже не кацяво????
-
газ по 4 ніхто купляти не буде
-
у мене карбюратор (читайте уважніше)
-
Поставив собі TOMASETTO (редуктор,клапана http://www.tomasetto.com/english/prodotti.html) пару місяців назад. Балон тороідальний польський в запаску STAKO на 42 л (отсєкатєль настроєний на 80% - 36 л.) Змішувач під кастрюлю на карб - білоруський. За все взяли 1600 грн. Прикидував вартість самого обладнання - виходить трохи більше 200 у.йо. , тобто за роботу 100 у.йо. Якби до цього бачив як це робиться поставив би сам, роботи там реально небагато і вона нескладна Шо я маю після цього: 1. витрата бензина 8,5/100 - проїхати 1 км коштує 32 коп. витрата газа трохи менше 10/100
-
Для цього мабуть трос треба зняти????
-
Карб два місяці тому повністю перебирали чистили і т.і. думаю ось тут нідочого
-
Заметил вот такую ерунду... Как полностю прибрал к рукам 2108 (отец купил себе Деу СЕКС) заметил такую особенность - туговато нажимаэтся педаль газа, подумал про возвратную пружину и попривыкнув не обращал внимания. Пока не пришлось зимой оставить машину на улице на длительное время.. (обычно моя машина ночует в тьоплой бройлерной и зимой и летом )..Так вот после стоянки на улице (т.е. как хорошо остынет) педаль газа нажимается значительно легче, а как прогрею до рабочей температури - та же херня. Вот и вчера постояла день под дождиком, вечером завел - педаль шо у отца на сенсе льогенько, л
-
ЦД магнітола "Порнослонік" CQ-DFX202N видає 45 Вт на канал, отже потрібні динаміки з такою ж потужністю. Динаміки ще не придбав, поки збираю інформацію, які кращі. Якщо є поради із задоволенням вислухаю Ваші думки.Так де мона купити подіуми?
-
На вихідних трохи поквирявся у своїй вісімці.... Погано працював склопідіймач лівих дверей. Зняв карту і трохи підрегулював, але знявши карту побачив, що незважаючи на великий розмір дверей, майже немає місця для встановлення акустики (чи мені так здалося ). Отже підкажіть куди саме (конкретно в якому місці) краще всього вирізати в картах отвори під акустику. Дякую за участь.
-
Можна про ці речі більш детально?
-
сначала над сделать коробочку 5 ступеньку как по мне...это не дорого но дает эфект...поставить гл. пару 4,13... сделать нормальный карб...десяточный вал можно ставить..но я разницы совсем на нем не почуствовал...ты хочеш бюджетный тюнинг делать? или как могем более детатьно поговорить... Ну "тюнінг" це мабуть круто сказано, а от слово "бюджетний" мені подобається Я розумію, що вклавши мінімум отримати максимум дуже складно, але треба ж із чогось починати. Можна детальніше про коробку? Бо в книжці я прочитав що 5-ти ст. коробка відрізняється від 4-ьох ст. тільки наявністю 5-ої передачі, а пе
-
Підвіска та гальма на данний момент мене влаштовують, а потужність двигуна -ні! Мета моя не є створення автомобіля для стрітрейсінгу (можливо поки що ). Хочеться просто нормальної потужності двигуна.
-
Привіт усім! Дісталась, так би мовити, мені у спадщину "вісімка". 1988 р.н. 1300 куб. см 4 ст. КПП 112 000 км проїхала (в основному їздила по вихідним в село та назад їз швидкістю до 90 км/ч, їздив мій батько )) тобто стан у неї нормальний. Виїхавши на трасу Київ-Обухів, вирішив перевірити її максималку, результат за показаннями спідометра =150 км/год (їхав один не завантажений) Динаміку перевірити ще не довелось (мається на увазі заміряти час секундоміром), але на натискання педалі газу машинка відкликається і наче доволі жваво. Але якщо посадити в неї трьох пасажирів, то їздити вже