soltek141 0 Опубликовано 10 марта, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 10 марта, 2013 всім привіт. не влаштовує мене робота двигуна мого. авто ваз 21083 з мотором 1,5. на повишених передачах( 3,4,5) немає тяги. під горку взагалі не хоче на них їхати. був в карбюраторщика,все виставив,почистив. без змін. поміняв ремінь грм і ролік, ремінь зіскочив був на 2 зубці, без змін. свічки і провода добрі. компресію міряв всюди 11 то в чому ж проблема? Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
gazon 0 Опубликовано 10 марта, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 10 марта, 2013 Проверить давление в колесах надо возможно колодки подклинивают... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
pashazt 0 Опубликовано 10 марта, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 10 марта, 2013 Сцепление. Поставь на ручник и попробуй тронуться. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
soltek141 0 Опубликовано 10 марта, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 10 марта, 2013 зцеплення добре, бензин 95,колеса в нормі....навіть незнаю в чому може бути причина.... спробую ще купити нові свічки і поставити, може ще в них проблема....але не думаю Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
astro 0 Опубликовано 10 марта, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 10 марта, 2013 (изменено) Я би шукав проблемі в запаленні, щось схоже на це...... Ти виставляв запалення як? по метках чи стробоскопом? Що значить перескочив на 2 зубці? Виставили неправильно ремінь ГРМ чи був розслаблений і перескочив? Було памятаю. Сусід на фіаті перебрав був весь карбюратор, а фіат тупить. Кажу йому що може ремінь перескочив на зуб та запалення є пізнє чи раннє, та він каже що виставляв не може бути, мучив мучив і подивився до ременя і виявилось - що було виставлено не по мітках (поставив ремінь ГРМ як по книжці, зажав добре) і все стало добре Ланос знайомого також тупив, він теж намучився з ним, я подивився до ремня а там на шківі є зазубринка щоб не прокручувався шків на коленвалі, і вона обломалася(в ваз шпонка, а там на шківу) і шків прокрутився трохи і запалення збите. Ланос їхав, заводився, але ж тупив добряче. Изменено 10 марта, 2013 пользователем astro Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
soltek141 0 Опубликовано 10 марта, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 10 марта, 2013 сам цього не робив, поїхав до моториста він сказав що ремінь грм не був на свому місці...причину цього незнаю...чи зіскочив він сам...чи погано поставили його попередньо. був і в карбюраторщика, він і до трамбльора заліз був, все виставив.незнаю як він це робив( лишив машину в нього) авто заводить з пів оборота,що при -20 так і при +20 ніяких нарікань на роботу двигуна я незамічаю....працює ідеально от така проблема...чи то такі майстри чи що.... чи вже прийшов час робити капіталку....хз....незнаю що робити Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ваз 21083 21 Опубликовано 11 марта, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 марта, 2013 проверяй ремень и зажигание.Проверь совпадение ВМТ и метки на маховике и шестерне р/в. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
vuzderevytch 0 Опубликовано 11 марта, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 марта, 2013 всім привіт. не влаштовує мене робота двигуна мого. авто ваз 21083 з мотором 1,5.на повишених передачах( 3,4,5) немає тяги. під горку взагалі не хоче на них їхати. був в карбюраторщика,все виставив,почистив. без змін.поміняв ремінь грм і ролік, ремінь зіскочив був на 2 зубці, без змін. свічки і провода добрі. компресію міряв всюди 11то в чому ж проблема?була в мене похожа фігня залив в бак якогось тріперу. Подивись може якась сітка забита або в баці багато мусора. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
$ashokok 0 Опубликовано 25 марта, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 25 марта, 2013 була в мене похожа фігня залив в бак якогось тріперу. Подивись може якась сітка забита або в баці багато мусора.а может умирает бензонасос? Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
serega83 0 Опубликовано 25 марта, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 25 марта, 2013 Была похожая ситуация поменял топливный фильтр и все стало гудсам цього не робив, поїхав до моториста він сказав що ремінь грм не був на свому місці...причину цього незнаю...чи зіскочив він сам...чи погано поставили його попередньо. був і в карбюраторщика, він і до трамбльора заліз був, все виставив.незнаю як він це робив( лишив машину в нього)авто заводить з пів оборота,що при -20 так і при +20ніяких нарікань на роботу двигуна я незамічаю....працює ідеальноот така проблема...чи то такі майстри чи що....чи вже прийшов час робити капіталку....хз....незнаю що робитиВыставь метку в лючке КПП сними клапанную крышку и посмотри на 4 цилиндр=клапана должны быть нажаты на одном уровне Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти