Багряная француженка 2108


Рекомендуемые сообщения

С 08.2010 по 12.2012 в машину вложил в общей сложности около 3000 грн. (100 грн в месяц)

Как ВАзовод - это ты еще отделался лёгким испугом :lol:

15. Для поднятия мощи знакомые советуют поменять кольца в моторе, но боюсь трогать мотор (в него еще никто не лез, моторист сказал, что звук мотора - песня). Но жду ваших советов по этому поводу

Че там бояться, делов то на пол дня... :)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 23
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

15. Для поднятия мощи знакомые советуют поменять кольца в моторе, но боюсь трогать мотор (в него еще никто не лез, моторист сказал, что звук мотора - песня). Но жду ваших советов по этому поводу

А які є причини міняти кільця? Проблеми з компресією? Чи масло їсть і з труби сизий дим валиить?

Буває, що заміна самих кілець може призвести до подальшого прискореного зносу циліндрів і швидкої капіталки.

Тому продіагностувати двигун. Якщо є проблеми і потрібен капітальний ремонт, то потрібен капітальний ремонт. Якщо проблем немає, то навіщо заважати техніці працювати?

Якщо є причини думати, що двигун не розвиває усієї потіжності, але масло не їсть, то спочатку треба відрегулювати клапани (їх треба регулювати раз в тисяч 25), подивитись, чи не промахнулись на один зуб, коли ставили приводний ремінь, виставити запалювання, почистити карбюратор, подивитись, в якому стані свічки і високовольтні проводи.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А які є причини міняти кільця? Проблеми з компресією? Чи масло їсть і з труби сизий дим валиить?

Буває, що заміна самих кілець може призвести до подальшого прискореного зносу циліндрів і швидкої капіталки.

Тому продіагностувати двигун. Якщо є проблеми і потрібен капітальний ремонт, то потрібен капітальний ремонт. Якщо проблем немає, то навіщо заважати техніці працювати?

Якщо є причини думати, що двигун не розвиває усієї потіжності, але масло не їсть, то спочатку треба відрегулювати клапани (їх треба регулювати раз в тисяч 25), подивитись, чи не промахнулись на один зуб, коли ставили приводний ремінь, виставити запалювання, почистити карбюратор, подивитись, в якому стані свічки і високовольтні проводи.

двигун не діагностував. Але недровіра двигуну є - масло їсть 200 грамм на 1000 км і підозрюю, що копресії недостатньо.

Однозначно, діагностика покаже що до чого.

Як високовольтні проводи впливаюто на роботу мотора?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

двигун не діагностував. Але недровіра двигуну є - масло їсть 200 грамм на 1000 км і підозрюю, що копресії недостатньо.

Однозначно, діагностика покаже що до чого.

Яке масло?

Мінералка, якщо крутити нормально мотор, а щоб зубило їхало, його все рівно доводиться крутити, стандартно ужирається нормально. Тому 200 мл на тисячу для мінералки не кримінал. Але на холостих, і при не сильних прогазовуваннях на місці дим не має бути сизим з вихлопної. Тільки коли тапкою в підлогу.

А краще користуватись півсинтетикою. І то перевіреною. Мені якось кастрол попався, півсинтетика, якої мотор з'їв дві літри за 5 тисяч. Нарватись на підробку популярного масла легко.

Тому я перейшов на Аддінол, його у нас з Європи возять. Це взагалі не вигорає, як до максимума при заміні налив, так добре, якщо на пару міліметрів впаде рівень за всі 10 тисяч, до наступної заміни. І то скоріше під прокладки виганяє :)

Компресію поміряти, без масла, з маслом, з відкритою дросельною, з закритою... коротше, поїхати до грамотного фахівця, тому що при різних умовах заміру можна судити про різні речі, це не така тривіальна процедура, як здається.

А в кастрюлю повітряного фільтра маслом не закидає? Це, звичайно, може бути і по причині забрудненого масловідділювача, але і про стан мотора теж дещо говорить.

Як високовольтні проводи впливаюто на роботу мотора?

Паразитними мікророзрядами по дорозі. Тоді енергія розряду на свічках падає. Можна в темряві погазувати рукою і дивитись, чи не проскакують десь іскорки.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Яке масло?

Мінералка, якщо крутити нормально мотор, а щоб зубило їхало, його все рівно доводиться крутити, стандартно ужирається нормально. Тому 200 мл на тисячу для мінералки не кримінал. Але на холостих, і при не сильних прогазовуваннях на місці дим не має бути сизим з вихлопної. Тільки коли тапкою в підлогу.

А краще користуватись півсинтетикою. І то перевіреною. Мені якось кастрол попався, півсинтетика, якої мотор з'їв дві літри за 5 тисяч. Нарватись на підробку популярного масла легко.

Тому я перейшов на Аддінол, його у нас з Європи возять. Це взагалі не вигорає, як до максимума при заміні налив, так добре, якщо на пару міліметрів впаде рівень за всі 10 тисяч, до наступної заміни. І то скоріше під прокладки виганяє :)

Компресію поміряти, без масла, з маслом, з відкритою дросельною, з закритою... коротше, поїхати до грамотного фахівця, тому що при різних умовах заміру можна судити про різні речі, це не така тривіальна процедура, як здається.

А в кастрюлю повітряного фільтра маслом не закидає? Це, звичайно, може бути і по причині забрудненого масловідділювача, але і про стан мотора теж дещо говорить.

Паразитними мікророзрядами по дорозі. Тоді енергія розряду на свічках падає. Можна в темряві погазувати рукою і дивитись, чи не проскакують десь іскорки.

Напівсинтетика Хадо. Купую лише в магазині.

Ні, каструля фільтру чистенька.

Не знаю, чи це щост означає, але коли раніше їздив на кастролі - то такого доливу, як зараз Хадо, не було.

Я цієї зими жахнувся з того, що машина на 100 км (зимою) брала 12 л палива.

Тієї зими - 10 л.

Щоправда, на цю зиму я їздив на більшій резині (175.70), припускаю, що більше прогрівав...

Але 12 л!!!

Перевірю літом. Попереднього літа їздив по 5.6л

Якщо так можна перевірити проводку - то вже в Пн перевірю.

У мене в тата був знайомий хороший спеціаліст сильний по моторам. Але нащось в попередньому році напився і помер. То тепер буду шукати моториста.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

У меня такой же двигун .. чтоб поднять мощи я поставил калино колено и поршня со смещение под палец получился мотор 1,4 литра. все запчасти заказивались тутже на форуме поршня и колено ..

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

У меня такой же двигун .. чтоб поднять мощи я поставил калино колено и поршня со смещение под палец получился мотор 1,4 литра. все запчасти заказивались тутже на форуме поршня и колено ..

что по финансам получилось?
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

что по финансам получилось?

поршня со смещением брал за 600грн. тут на форуме колено тоже б/у но идеальное тоже на форуме кольца пальцы вкладыши все тут же на форуме у 1го чела с учетом доставки 1500грн. запчасти .На данный момент мотор почти собран и ждет пока докатаю масло и пихну его в машину.

учетом новых поршней и колена обьем стал 1,4литра сам блок расточен до ремонтного размера 76,4 .. если б сделал 79 то было б 1,5 литра почти но я побоялся а так посмотрим

Кстати поршни харьковские ТРТ.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...

Давно не писал. Но немножко чего сделал.

Итак,

1. поднял машину

ИзображениеИзображение

2. Мелкий ремонт кузова (варка + обработка антиржавкой + мелкая подкраска):

Самое страшное из того, что было (это я после зимы снял пластмасовые надарки - и обнаружилось вот это):

ИзображениеИзображение

Стало:

ИзображениеИзображение

Цена вопроса этого ужаса - 60 грн + фоскор + грунт + краска (кстати, как раз торгуем такой заразой на фирме, если кому надо).

3. Купил, но еще не поставил распорку (надо будет расточить дыры)

ИзображениеИзображение

4. Прикупил пару зимней резины 175/70/13 на дисках:

ИзображениеИзображение

Мне еще надо 165/70/13 пара. Но боюсь как отреагирует гаец на то, что разная высота колес... С этими новими правилами тем более. Стремновато.

5. Поставил защиту двигателя. Не знаю, правда, самоклеп это или заводская, но нравиться:

ИзображениеИзображение

6. Купил полку багажника без дырок

ИзображениеИзображение.

7. Поставил спорт-руль.

ИзображениеИзображение

Не нравиться в работе, но ладно, пусть стоит - красив ведь.

Ну вот, неплохая машинка к концу года должна получиться:):

ИзображениеИзображение

Изменено пользователем Taras2108
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Стосовно розпорок передніх стаканів.

Якщо машина не гнила і кузов тримається купи, навряд чи ти відчуєш різницю. Ну але то таке, я про інше. З цими карбюраторними розпорками є проблема. Комусь везе менше, і по розпоці починає дубасити карбюратором, комусь більше, і дістається корпусу фільтра. Тому корпус фільтра я заварив і розпорку зняв від гріха подалі.

А колеса головне, щоб були однакові на одній осі. Якщо ж передня пара відрізняється від задньої, це нічого страшного. Принаймні, так було. А що, в нових Правилах щось змінилось в цьому відношенні?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти