Рекомендуемые сообщения

короче почистили мне карбюратор,поменяли в нем расходники,продули и т.д карб солекс!и короче начались провалы на всех передачах,приехал к нему,а он говорит у тебя нет подогрева с коллектора(зимний режим),так как на улице холодно,то из за этого провалы,на улице +5.До этого были,но не такие!Подскажите что почем)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

короче почистили мне карбюратор,поменяли в нем расходники,продули и т.д карб солекс!и короче начались провалы на всех передачах,приехал к нему,а он говорит у тебя нет подогрева с коллектора(зимний режим),так как на улице холодно,то из за этого провалы,на улице +5.До этого были,но не такие!Подскажите что почем)

Чоловік просто відмазався. Якщо є провали, то або проблема з перехідними системами (погано помили), або з прискорювальною помпою. Або з усім одразу.

Ще карбюратор може бути уже настільки забруднений, що ніяке миття не допоможе. Як показує досвід, після 100-150 тисяч на нашому бензині солексу уже не допомагає навіть відмокання в ацетоні. Особисто я після такого пробігу карбюратор просто міняю.

А що з запалюванням, не пізнє?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

да блин морды надо бить этим халтурщикам - взялся будь добр сделай или неберись....

а по карбу - хочешь хорошо . сделай сам:-)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Чо у вас по деньгам карб помыть?

У нас один урод за просто помыть 380 берет

А другой все шо надо за 200 делает, даже меньше

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

В мене подібна ситуація була:не було патрубка що йде від повітряного термостата (кріпиться до кастрюля) до випускного колектора і при температурі близькій до 0 (особливо в туман) не з початком руху а трохи пізніше особливо на трасі тупила, трошки постояв на холостих і їхав далі, так вот причиною було обледеніння на малих дифузорах, я спочатку грішив на те, що бензина з водою поставив даний повітряний патрубок і забув про провали.

Якщо на нейтральній передачі нормально обороти набирає а під нагрузкою тупить то я б шукав підсос повітря.

Ще напиши в яких режимах тупить газ в полік чи при плавній їзді на першій камері, бо ще не виключене забиття паливного жиглера.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

причиною було обледеніння на малих дифузорах

А як визначив, що сАме обледеніння малих дифузорів? На трасі розбирав карбюратор (знімав повністю верхню кришку) і виколупував розпилювачі?

Просто я уже багато років їжджу з холодним впуском, кожен день, в будь-яку погоду, і ніколи ні з чим подібним не стикався. Тільки при зниженні температури спостерігається покращення тягових характеристик двигуна, що очевидно.

Наскільки я пам'ятаю з прочитаного давним давно в правильній книжці по ремонту і експлуатації тазиків, цей терморегулятор призначений облегшити роботу непрогрітого двигуна. Одразу після пуску повітря забирається від випускного колектора. Типу, двигун холодний, йому і так важко, так нехай стане трохи легше.

З прогрівом терморегулятор відкриває заслонку і далі повітря уже береться з забірника холодного повітря.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

тоже после копания горе-мастера в карбе (чистка и замена всех мембран) карб как подменили,

провалы начались

при трогании так вообще глохнет 50/50 ...

мне как бы не особо важно... я на газу катаюсь (кстати на газу все ок - зничит дело именно в бензе, а не в подсосе воздуха), но не приятно все же

надо бы раскидать самостоятельно все пересмотреть, но пока руки не доходят :(

Изменено пользователем nezvan

Обменяю лист А4 на audi той же модели...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А як визначив, що сАме обледеніння малих дифузорів? На трасі розбирав карбюратор (знімав повністю верхню кришку) і виколупував розпилювачі?

Просто я уже багато років їжджу з холодним впуском, кожен день, в будь-яку погоду, і ніколи ні з чим подібним не стикався. Тільки при зниженні температури спостерігається покращення тягових характеристик двигуна, що очевидно.

Наскільки я пам'ятаю з прочитаного давним давно в правильній книжці по ремонту і експлуатації тазиків, цей терморегулятор призначений облегшити роботу непрогрітого двигуна. Одразу після пуску повітря забирається від випускного колектора. Типу, двигун холодний, йому і так важко, так нехай стане трохи легше.

З прогрівом терморегулятор відкриває заслонку і далі повітря уже береться з забірника холодного повітря.

Іменно! Знімав кришку кастрюлі на трасі і бачив лід власними очима.

Я не вкурсі як цей терморегулятор працює, але якщо по твоєму тоді запитання: Як терморегулятор визначає чи прогрітий двигун?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Я не вкурсі як цей терморегулятор працює, але якщо по твоєму тоді запитання: Як терморегулятор визначає чи прогрітий двигун?

Точно так само, як термостат системи охолодження. Від випускного колектора починає йти тепле повітря і бі-металічна пластина починає рухати заслонку.

Ну, припустимо, заслонка не до кінця закрилась, холодне повітря частково розбавляється теплим. Але мене дивує інше - що це намерзання, з твоїх слів, було при температурі в околі нуля. Це повітря пройшло через фільтр, змішалося з картерними газами, і після цього ще волога з нього конденсувалася на розпилювачах, а температура останніх виявилась нижче нуля. Щось тут не в підігрітому повітрі справа. Але думати зараз часу не маю.

Ну і до теми це таки не має відношення, ТС пише про провали при температурі повітря +5. Тут вже точно нічого не намерзає.

Изменено пользователем Рост
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Точно так само, як термостат системи охолодження. Від випускного колектора починає йти тепле повітря і бі-металічна пластина починає рухати заслонку.

Ну, припустимо, заслонка не до кінця закрилась, холодне повітря частково розбавляється теплим. Але мене дивує інше - що це намерзання, з твоїх слів, було при температурі в околі нуля. Це повітря пройшло через фільтр, змішалося з картерними газами, і після цього ще волога з нього конденсувалася на розпилювачах, а температура останніх виявилась нижче нуля. Щось тут не в підігрітому повітрі справа. Але думати зараз часу не маю.

Ну і до теми це таки не має відношення, ТС пише про провали при температурі повітря +5. Тут вже точно нічого не намерзає.

Когда топливо интенсивно испаряется в диффузорах, этот процесс активно поглощает тепло. Даже в жару карб холодный. У меня на газели однажды заслонка примерзла после десятка км по шоссе. И при этом температура окружающей среды была тоже около нуля.

По теме. Для начала организовать подогрев воздуха. Если не поможет, ехать к мастеру и забирать деньги . Свою работу он не сделал.

У меня карб с пробегом в 250 тыщ. Пока ездил на бензе раз в год полная разборка и промывка. Ацетон, шприц, и компрессор. рулят. Замачивать в тазике с ацетоном=деньги на ветер+лишний гемор. Даже там где было чисто становится грязно.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти