Рекомендуемые сообщения

короче почистили мне карбюратор,поменяли в нем расходники,продули и т.д карб солекс!и короче начались провалы на всех передачах,приехал к нему,а он говорит у тебя нет подогрева с коллектора(зимний режим),так как на улице холодно,то из за этого провалы,на улице +5.До этого были,но не такие!Подскажите что почем)

Ускоритель (слон) прямо в диузфузор льет? Не бьет в стенку дифузора или на заслонку?

У меня на 2106 подогрева вооще небыло(карб солекс)

Изменено пользователем serega83
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Когда топливо интенсивно испаряется в диффузорах, этот процесс активно поглощает тепло. Даже в жару карб холодный. У меня на газели однажды заслонка примерзла после десятка км по шоссе. И при этом температура окружающей среды была тоже около нуля.

Зрозуміло, що при зниженні температури може відбуватися конденсація вологи. Але постає запитання, як я їжджу зі своїм холодним впуском при різних значеннях температури, включаючи -25 (було минулої зими)? Кожен день, в місті і по трасі, в будь-яких кліматичних умовах, при тумані і підвищеній вологості (а у нас вологість під 100% не рідкість). При повній відсутності "провалів" в перехідних режимах і інших проблем в роботі двигуна.

Також я не пригадую, щоб колись, при роботі двигуна, карбюратор у мене був холодний. Більше того, усі ми знаємо таку фішку зубил - якщо вимкнути мотор і постояти 10-15 хвилин, після цього двигун не запуститься одразу, а потрібно трохи покрутити його стартером. Причиною є випаровування бензину в каналах карбюратора. І поки нова порція бензину не пройде цими вузькими каналами, двигун не запуститься. Тобто, карбюратор, насправді, є гарячим в достатній мірі для випаровування бензину.

Тепер про імовірні причини обмерзання.

Щоб почалось обмерзання, потрібно, щоб, по-перше, температура розпилювача була мінусовою, по-друге, щоб відбувалась конденсація вологи, фактично, запотівання. Причиною запотівання є досить велика різниця між температурою повітря і поверхні, з якою воно контактує, високий вміст вологи в повітрі, близький до 100%, тоді, при охолодженні при контакті з поверхнею розпилювача досягається точка роси, відбувається конденсація і подальше обмерзання.

Як цього уникнути.

Варіант 1 - нагріти впускне повітря, щоб вміст вологи знизився, тоді при контакті з холодним розпилювачем точка роси не наступає.

Варіант 2 - знизити температуру впускного повітря, щоб не було суттєвої різниці між температурою, власне, повітря, і температурою холодного розпилювача.

Тепер чому обмерзає. Якщо ми маємо нагріте повітря на впуску - немає обмерзання. Якщо маємо повністю холодне - теж не маємо. Але якщо у нас вся система терморегуляції стоїть, але просто немає шлангу, що забезпечує забір гарячого повітря від колектора, то отримуємо наступне. Заслонка терморегулятора закрита (знизу гаряче повітря не поступає, щоб вона почала відриватись), тому забір іде не з холодного впуску, а знизу, з гарячого. А знизу поступає не гаряче, але тепле повітря, від нагрітого двигуна і колектора. При чому воно не настільки прогріте, щоб вміст вологи впав до потрібного рівня, тому і біля холодного розпилювача наступає точка роси, запотівання, обледеніння.

Висновок - якщо вже стоїть система терморегуляції, то вона повинна бути реалізованою повноцінно і справною. А якщо вона правильно не працює, то краще вже її взагалі викинути. З мого досвіду, її таки краще викинути, але то вже хто як хоче.

Поправте, якщо я в чомусь помиляюсь.

Ще стосовно роботи того терморегулятора. Був сьогодні в гаражі, заодно пролистав розумну книгу по ВАЗах, і виявив, що я був не до кінця правий. Я звідкись пам'ятав, що після нагріву заслонка терморегулятора повністю відкривається. Реально ж, воно зроблено для того, щоб підтримувати температуру впускного повітря на рівні +25...35 градусів з допомогою забору частини повітря з холодного впуску, а частини від гарячого колектора.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ого наваял))))). На девятке без подогрева не ездил. А вот на волговском моторе наблюдалось следующее. Когда подключал подогрев так как должен быть с завода, получал очень горячий воздух на впуске и как следствие сильную детонацию. Когда снимал полностью, были провалы и рывки под нагрузкой. Иногда "чихала" в карбюратор. В итоге проделав пару отверстий в шланге подогрева добился не горячего а теплого воздуха. При этом двигатель работал без замечаний. Про нагрев карба, то он уже нагревается после остановки от двигателя. В процессе езды, он гораздо прохладнее. Особенно средняя часть, где бензин испаряется. А обмерзание, мне кажется, зависит от влажности воздуха а не от температуры.

По поводу затрудненного пуска горячего двигателя после остановки в 10-15 минут тоже не согласен. Бензин в карбе испаряется, только не заводится мотор не потому что бенза нету, а потому что эти пары слишком насыщенны, и требуется прокрутить двигатель для продувки, чтоб смесь обеднела до состояния при котором возможно её воспламенение.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

вот холостые и трогание норм,а когда разгон,то провалы именно на 2,3,4 передачах ..

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А обмерзание, мне кажется, зависит от влажности воздуха а не от температуры.

Боюсь, ти не дуже уважно прочитав написане мною. Або мені не вдалось донести. Вологість і температура - два обов'язкових чинники обмерзання.

Ну але менше з тим.

По поводу затрудненного пуска горячего двигателя после остановки в 10-15 минут тоже не согласен. Бензин в карбе испаряется, только не заводится мотор не потому что бенза нету, а потому что эти пары слишком насыщенны, и требуется прокрутить двигатель для продувки, чтоб смесь обеднела до состояния при котором возможно её воспламенение.

Я і не казав, що бензину немає, а що він випаровується і порушується склад емульсії в каналах. І надто вона збіднена стає, чи збагачена, не важливо. Я просто говорив це все до того, що гріється карбюратор. В противагу твоїм словам, що він залишається прохолодним.

Добре, замнем, це все до теми не відноситься.

вот холостые и трогание норм,а когда разгон,то провалы именно на 2,3,4 передачах ..

На форумі це не вилікується. Треба лізти під капот, і перевіряти, чи не забули елементарно поставити на місце трубку вакуум-коректора, як там з запалюванням, зі свічками і ВВ-проводкою, щоб виключити інші, так би мовити, не карбюраторні причини. Ну і, якщо ні, далі трясти карб.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 1 месяц спустя...

У меня ВАЗ 99 карб,После покупки авто купил новый карб,поставил фильтр от инжа.И уже 35тыщ,4замены фильтра и три полоскания АБРОЙ.Нужен грамотный специалист или тренируйся сам,книгу в руки и удачи.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

купи очиститель и почисть карб по инструкции на заведенном авто.сними крышку карба и топливный жиклер на эл.магнитном клапане,тщательно все продуй компрессором.купи ремкомплект и замени все диафрагмы и прокладки.распылители. как вариант-можно форсировать карб-распылитель от нивы с одним носиком и флажок привода ускорительного насоса заменить на №7.проверить натяжение троса педали газа.выставить зажигание трамблером.еще смазать внутри трос сцепления,из-за него тоже могут быть рывки,если он туго в рубашке ходит.

фух, еще: диафрагма бензонасоса,подсос воздуха через патрубки ,фильтр тонкой очистки и сеточка в самом карбе. это все может давать описанный тобой эффект.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 3 недели спустя...

я как то купил новый карб не на свой литраж и раз он новый поеду я к спецу настроил чуток и поехал, так он выкрутил новые жиклеры поставил старые такие , взял с 150грн и она вообще ехать перестала, на следующий день вернелся к нему и расказал ситуацию, а он говорит "я знал что плохо будет" и хотел денег за повторную настройку, после этого теперь я сам себе карбюраторщик и отлично получается

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти