Рекомендуемые сообщения

Власне почалось все мабуть ще зимою. холостого не було. грішив на карбулятор, в якому зірвана різьба на ЕМК ХХ. поміняв на новий карб. ХХ появився, але всерівно якийсь нестабільний. 1000 об\хв тримаєн нормально. поміняв свічки, ВВП, кришку трампльора бігунок........

а проблема не проходить. помітив, що коли інтенсивно понатискати на гальми, то з більш-менш стабільних 1000 обороти піднімаються до більше як 1500. закурує свічки 3-4 циліндрів. сьогодні поміняв клапан-штуцер ВУТа. різниці не відчув. при знятому шлангу разом з клапаном з ВУТа обороти ростуть. притискаєш пальцем, падають до 500 обертів......

Вакуум під заміну???????????

на форум не зможу зайти мабуть до завтрашнього вечора, якщо у когось таке було, то подзвоніть завтра після 7 ранку на о68оз667нуль вісім (джуйсе)

у нас гарна дорога...........місцями

тел. нуль 68 нуль3667 нуль ВІСЬМЬОРКА

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

дзвынкыв купу і вдень і навіть вночі))))) ...шутка

якщо чесно, то розраховував почитати хоч якісь думки вслух

у нас гарна дорога...........місцями

тел. нуль 68 нуль3667 нуль ВІСЬМЬОРКА

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти