Рекомендуемые сообщения

Вот така у мене проблема, робив діагностику, і катався з підключеним ноутом і замітив таку фігню

включаю запалення напруга на лямбді є

завожусь напруга є

двигун працює до прогрівання 90 і більше градусів - напруга пропадає і появляється помилка низького сигналу ДК і відсутність сигналу ДК

коли їду напруга то появляється то зникає

переважно напруга відсутня якшо їхати на передачі і газувати

якшо кидаю газ на передачі або просто виключаю передачу і кочуся на ХХ то напруга то появляється то зникає

+часто появляється помилка Р0131Низкий уровень сигнала ДК, або Р0134 Нет активности датчика кислорода

так має бути чи ні? мені здається шо ні.... і треба або шукати обрив(але тоді сигнал або є або нема взагалі) або просто вмерла лямбда

шо скажете?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

сигнал лямбда зонда должен быть в виде синусоиды (если представить в виде графика). у тебя в цифрах так и происходит: Ты видишь напряжение меняющееся с периодичностью раз в секунду.

а ошибки: "Р0131Низкий уровень сигнала ДК, або Р0134 Нет активности датчика кислорода" говорит о том что датчик умирает. нужно обратится к специалисту.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Проблема в тому шо спеціалістів в Тернополі нема, чесно....

А ті шо називають себе спеціалістом знають не більше ніж я....

Ну якшо вмирає - то найпростіший варіант замінити.

Дякую

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Проблема в тому шо спеціалістів в Тернополі нема, чесно....

А ті шо називають себе спеціалістом знають не більше ніж я....

Ну якшо вмирає - то найпростіший варіант замінити.

Дякую

Дружище, у тебя же ГБО... Покатайся на бензе, если ошибка появится снова, таки ей кердык. Если не появится, то смотри карту газовую относительно бензиновой. Скорее газовая карта ниже, чем бензиновая, вот и выбивает ошибку.

Скорее всего, когда ты менял ремень ГРМ, то снимал клемму с аккума и стер карты. После этого на бензине ты ездил только на холодном двигателе, после прогрева газ включался и газовая карта рисуется относителься бензиновой, а ее нормальной нет. Так что покатайся на бензине где-то 30 км и перекалибруй ГБО. И будет счасте

З.Ы. В Тернополе газ не очень. был у вас проездом, заправился на укрнафте, как-то не очень мне понравилось... Хотя до Умани (около 400 км) ушло всего 27 литров. Правда не жал, т.к фуры мешали ехать быстрее 80

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Помилка появляється і на газі і на бензині

На бензині катався, і т.д

Буду міняти лямбду

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Помилка появляється і на газі і на бензині

На бензині катався, і т.д

Буду міняти лямбду

Можливий варіант перепрошить блок керування без лямбди.

В тебе Январь 7.2?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 3 месяца спустя...

Кароче лямбду поміняв

На газу проблема пропала, та й заведенням вроді вже таких проблем нема

Але коли закінчується газ і проїду 5 км на бензині, знов загорається ЧЕК, і помилка шо Р0131Низкий уровень сигнала ДК

Ну і на бензині їде херовіше ніж на газу, хотя раніше їхала ше краще....

Які можуть бути причини?

ЕБН? Форсунки?

сеточку поміняв буквально пару місяців назад, фільтр бензиновий поміняв літом.....

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А в горючке не может быть проблема.Бензин может хреновенький.

966154209

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Я вже рік так катаюсь, чек то горить то ні, бачив, що в авто в якому встановлено ГБО-4 встановлюють емулятор лямбда-зонда.

собі теж планую лямбду під заміну,

але тяга на бензі однозначно ліпша, тож може тобі така лямбда трапилась

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти