Oleg-galaxy 15 Опубликовано 2 декабря, 2016 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 2 декабря, 2016 Після прибирання в гаражі знайшов генератор Valeo 90A з якогось німця. Розібрав, замінив підшипники 6202 та 6303 SKF, щітки нові 5*7 мм, діодний міст робочий, кільця як нові . З інтегралом довелося гратися. Рідний вирішив перевірити на столі, а він не працює. Новий коштує мабуть немало, з 2108 не було поруч, а був з калини, на 4 ноги+ маса. Рідний зрізав з заклепок, просвердлив 4 отвори під ноги і змінивши схему підключення на свою все запрацювало. Тепер виникло питання : чи є сенс заміни свого (з Ланоса на 85 А , Корея) на відремонтований Valeo, з кріпленням проблем не повинно виникнути, якщо шків не підійде- виточимо на роботі. Ще одна ідея. Так як на машині є пневмосигнал, ресивер,насос,то чому б не зробити пневмо-гідроручник. При натисканні на кнопку пневмоклапан відкривається, виштовхує шток пневмоциліндра, є маленький у мене, і натискає на гідроциліндр. Ну це так, задумка, просто в мене зовсім немає ручника))))) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Oleg-galaxy 15 Опубликовано 5 декабря, 2016 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 5 декабря, 2016 Можу сказати одне. Після того як випало у нас 30 см снігу ( а може й більше) - Росава Сновгард - на снігу просто супер, вигрібає все, головне на пузо не сісти. Хоч вона й українська, дешева, але мабуть навчилися робити гуму і в нас, кращу від кордіантів та амтелів. Слава Україні. 1 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти