кап.ремонт двигуна ваз 21083 Львів


Рекомендуемые сообщения

ВСЕ ПРОПАЛО . . .

купив тачку покатався трошки поїхав до карбюраторщика , компресія в циліндрах була 11.4-7-12-11.4 , поміняв кільця відкатав десь 700км поміряв комплесію стала 11.6-11.8-12-11.6 , проїхав ще 3000 поміряв 10.5-10.6-11.6-10.1 . Походу 4й циліндр пропускає через кольца . ЩО РОБИТИ ????

де і як дорого можна зробити кап Ремонт , чи вигідніше купити відкапіталений або новий мотор , чи взагалі інжекторний 16 клапанний ?

чи Допоможе хімія ?

заправляюся на ОККО 95м .

іноді заправляюся спиртом на укрнавті їде краще ніж на звичайному і дешевше . недумаю що двигун вбив спирт так як в той період від заміни кілець і до останнього заміру спирту в продажі не було тому більше 20 літрів на нових кільцях не їздив .

при такій компресії і поганій дорозі на 42 літра спирту проїхав 555км . Львів-буковель-Львів .

Але я дуже відхилився від теми Що мені робити з движком ?

ще й якийсь стук появився на холостих але коли вижати щеплення то зникає .

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

IMHO. Нормальна компресія, нема чого туди лізти.

Скарги на тягу та витрату є?

Клапани давно регулював?

Стук на ХХ то КПП, мастило в ній є?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

IMHO. Нормальна компресія, нема чого туди лізти.

Скарги на тягу та витрату є?

Клапани давно регулював?

Стук на ХХ то КПП, мастило в ній є?

та врді скарг на тягу нема а от бензи хаває 10л по місту . свічі ідеально білі . але заправляюся спиртом мабуть це тому . а клапани регулювались коли кольца міняв але клапанів самих не міняв
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти