tigrazloy 0 Опубликовано 4 сентября, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 сентября, 2015 (изменено) Маємо: ВАЗ-21099 2004року, пробіг 123 ткм. Двигун 2111 ніби живий компресія (12-12-11,5-11,5), Мозги: бош 1.5.4-60, Встановлено ГБО 2 покоління май-же з нуля. Стоїть БК гамма, по БК помилок немає. Проблема: почала дуже туго заводитись на гарячу, на холодну май-же миттєво. Останнім часом замітив, що БК показує нереальний миттєвий розхід, дуже завищений, наприклад при 70км/ч по рівній дорозі і відкритті дросселя 20% показує миттєвіий розхід 28 літрів(до цього од сили 8-9 показувало). По спостережженням більше жрать не стала, тобто як було в межах 9 літрів пропану на сотку так і залишилось. Що перевірив: Датчик температури опір в нормі, БК показує нормальну температуру. Датчик масового розходу тестер показує на виході в спокої 1,01В, БК на холостих показує 13 кг/ч, при 3000 обертів десь 35-37кг/ч. Спробував пошукати підсоси повітря – не знайшов, массу мозгів прочистив, перекрутив. Тиск в рампі 2,8 при простої, 3,2 на холостих. Форсунки миті тисяч 60-70 тому, але за цей пробіг вони вприснули від сили літрів 40-50 бензину, все інше пройдено на газу. Перерив кучу форумів, нічого толкового не порадили, окрім як бош фуфло-міняй на январь, але викинути 3 штуки за нові мозги навмання я собі дозволити не можу. Взять на підміну попробувати теж не вдалося. Підкажіть куди ще покопати? Дякую. Изменено 4 сентября, 2015 пользователем tigrazloy Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
toxa777 122 Опубликовано 4 сентября, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 сентября, 2015 Маємо:ВАЗ-21099 2004року, пробіг 123 ткм. Двигун 2111 ніби живий компресія (12-12-11,5-11,5), Мозги: бош 1.5.4-60, Встановлено ГБО 2 покоління май-же з нуля. Стоїть БК гамма, по БК помилок немає.Проблема: почала дуже туго заводитись на гарячу, на холодну май-же миттєво. Останнім часом замітив, що БК показує нереальний миттєвий розхід, дуже завищений, наприклад при 70км/ч по рівній дорозі і відкритті дросселя 20% показує миттєвіий розхід 28 літрів(до цього од сили 8-9 показувало). По спостережженням більше жрать не стала, тобто як було в межах 9 літрів пропану на сотку так і залишилось.Що перевірив: Датчик температури опір в нормі, БК показує нормальну температуру. Датчик масового розходу тестер показує на виході в спокої 1,01В, БК на холостих показує 13 кг/ч, при 3000 обертів десь 35-37кг/ч.Спробував пошукати підсоси повітря – не знайшов, массу мозгів прочистив, перекрутив. Тиск в рампі 2,8 при простої, 3,2 на холостих.Форсунки миті тисяч 60-70 тому, але за цей пробіг вони вприснули від сили літрів 40-50 бензину, все інше пройдено на газу.Перерив кучу форумів, нічого толкового не порадили, окрім як бош фуфло-міняй на январь, але викинути 3 штуки за нові мозги навмання я собі дозволити не можу. Взять на підміну попробувати теж не вдалося. Підкажіть куди ще покопати? Дякую.Во-первых, расход воздуха на холостых большой. Хотя, ГБО 2 поколения, может и норма для него.Во-вторых, при скорости 70 км/ч и открытии дросселя на 20%, расход воздуха 8-9 очень мало. Это нормальный расход на ХХ.Заводишь на газу или на бензине? Если на газу, то попробуй на бензине.Как вариант, попробуй отключить ДМРВ (сними с него фишку) и попробуй завести и поездить без него.Хотя, как будет на Боше я не знаю. На январе работает без ДМРВ нормально. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Мачок 5 Опубликовано 5 сентября, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 5 сентября, 2015 На гарячу на газу (2 покоління) у багатьох погано заводиться, а на бензі все нормально. Потрібно було ставити 4 покоління тоді було б все добре. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
H_U_L_K 48 Опубликовано 5 сентября, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 5 сентября, 2015 Во-первых, расход воздуха на холостых большой. Хотя, ГБО 2 поколения, может и норма для него.Во-вторых, при скорости 70 км/ч и открытии дросселя на 20%, расход воздуха 8-9 очень мало. Это нормальный расход на ХХ.Заводишь на газу или на бензине? Если на газу, то попробуй на бензине.Как вариант, попробуй отключить ДМРВ (сними с него фишку) и попробуй завести и поездить без него.Хотя, как будет на Боше я не знаю. На январе работает без ДМРВ нормально.Тоха, расход бенза 8-9, а не воздуха. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
dok-2 18 Опубликовано 5 сентября, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 5 сентября, 2015 Проблема: почала дуже туго заводитись на гарячу, на холодну май-же миттєво.Клапана давно регулировали?Как бы на них указывает. С уважением,Владимир. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
toxa777 122 Опубликовано 5 сентября, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 5 сентября, 2015 Тоха, расход бенза 8-9, а не воздуха.Не досмотрел, сорри Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
tigrazloy 0 Опубликовано 5 сентября, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 5 сентября, 2015 (изменено) Клапана тисяч 5 назад регулював. Перемикач стоїть в режимі автомат, тоб-то запуск на бензині і десь при 1500 обертів переходить на газ. І дійсно, якщо поставити перемикач тупо в положення бензин, то заводиться нормально . Це можуть бути проблеми з перемикачем? Причину гуляння миттєвого розходу похоже знайшов, походу іздох датчик швидкості, показує "погоду на марсі", то замість 80 км/ч показує 10, то в стоячому положенні 60, то взагалі нуль. Изменено 5 сентября, 2015 пользователем tigrazloy Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
tigrazloy 0 Опубликовано 18 сентября, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 18 сентября, 2015 (изменено) Знайшов. Проблема була в перемикачі, газ/бензин, він чомусь перестав видавати пусковий вприск на гарячу. Замінив на новий і все стало на свої місця. ЗІ: Нашим потачальникам на замітку: ціна питання 170 грн, а не 211+пересилка, як тут на форумі пропонували, висновок: не лінуйтесь пройтись по своїм місцевим баригам, іноді при перерахунку вийде дешевше, чим у партнерів клубу. Изменено 18 сентября, 2015 пользователем tigrazloy Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
toxa777 122 Опубликовано 18 сентября, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 18 сентября, 2015 ЗІ: Нашим потачальникам на замітку: ціна питання 170 грн, а не 211+пересилка, як тут на форумі пропонували, висновок: не лінуйтесь пройтись по своїм місцевим баригам, іноді при перерахунку вийде дешевше, чим у партнерів клубу.Напрасно упрекаете наших партнёров. Эти все непонятки от скачков курса гривны. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти