Утруднений запуск "на гарячу".


Рекомендуемые сообщения

Маємо:

ВАЗ-21099 2004року, пробіг 123 ткм. Двигун 2111 ніби живий компресія (12-12-11,5-11,5), Мозги: бош 1.5.4-60, Встановлено ГБО 2 покоління май-же з нуля. Стоїть БК гамма, по БК помилок немає.

Проблема: почала дуже туго заводитись на гарячу, на холодну май-же миттєво. Останнім часом замітив, що БК показує нереальний миттєвий розхід, дуже завищений, наприклад при 70км/ч по рівній дорозі і відкритті дросселя 20% показує миттєвіий розхід 28 літрів(до цього од сили 8-9 показувало). По спостережженням більше жрать не стала, тобто як було в межах 9 літрів пропану на сотку так і залишилось.

Що перевірив: Датчик температури опір в нормі, БК показує нормальну температуру.

Датчик масового розходу тестер показує на виході в спокої 1,01В, БК на холостих показує 13 кг/ч, при 3000 обертів десь 35-37кг/ч.

Спробував пошукати підсоси повітря – не знайшов, массу мозгів прочистив, перекрутив. Тиск в рампі 2,8 при простої, 3,2 на холостих.

Форсунки миті тисяч 60-70 тому, але за цей пробіг вони вприснули від сили літрів 40-50 бензину, все інше пройдено на газу.

Перерив кучу форумів, нічого толкового не порадили, окрім як бош фуфло-міняй на январь, але викинути 3 штуки за нові мозги навмання я собі дозволити не можу. Взять на підміну попробувати теж не вдалося. 

Підкажіть куди ще покопати? Дякую.

Изменено пользователем tigrazloy

rrzx.gif

rrzr.gif

rwpx.gif

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Маємо:

ВАЗ-21099 2004року, пробіг 123 ткм. Двигун 2111 ніби живий компресія (12-12-11,5-11,5), Мозги: бош 1.5.4-60, Встановлено ГБО 2 покоління май-же з нуля. Стоїть БК гамма, по БК помилок немає.

Проблема: почала дуже туго заводитись на гарячу, на холодну май-же миттєво. Останнім часом замітив, що БК показує нереальний миттєвий розхід, дуже завищений, наприклад при 70км/ч по рівній дорозі і відкритті дросселя 20% показує миттєвіий розхід 28 літрів(до цього од сили 8-9 показувало). По спостережженням більше жрать не стала, тобто як було в межах 9 літрів пропану на сотку так і залишилось.

Що перевірив: Датчик температури опір в нормі, БК показує нормальну температуру.

Датчик масового розходу тестер показує на виході в спокої 1,01В, БК на холостих показує 13 кг/ч, при 3000 обертів десь 35-37кг/ч.

Спробував пошукати підсоси повітря – не знайшов, массу мозгів прочистив, перекрутив. Тиск в рампі 2,8 при простої, 3,2 на холостих.

Форсунки миті тисяч 60-70 тому, але за цей пробіг вони вприснули від сили літрів 40-50 бензину, все інше пройдено на газу.

Перерив кучу форумів, нічого толкового не порадили, окрім як бош фуфло-міняй на январь, але викинути 3 штуки за нові мозги навмання я собі дозволити не можу. Взять на підміну попробувати теж не вдалося. 

Підкажіть куди ще покопати? Дякую.

Во-первых, расход воздуха на холостых большой. Хотя, ГБО 2 поколения, может и норма для него.

Во-вторых, при скорости 70 км/ч и открытии дросселя на 20%, расход воздуха 8-9 очень мало. Это нормальный расход на ХХ.

Заводишь на газу или на бензине? Если на газу, то попробуй на бензине.

Как вариант, попробуй отключить ДМРВ (сними с него фишку) и попробуй завести и поездить без него.

Хотя, как будет на Боше я не знаю. На январе работает без ДМРВ нормально.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

На гарячу на газу (2 покоління) у багатьох погано заводиться, а на бензі все нормально.

Потрібно було ставити 4 покоління тоді було б все добре.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Во-первых, расход воздуха на холостых большой. Хотя, ГБО 2 поколения, может и норма для него.

Во-вторых, при скорости 70 км/ч и открытии дросселя на 20%, расход воздуха 8-9 очень мало. Это нормальный расход на ХХ.

Заводишь на газу или на бензине? Если на газу, то попробуй на бензине.

Как вариант, попробуй отключить ДМРВ (сними с него фишку) и попробуй завести и поездить без него.

Хотя, как будет на Боше я не знаю. На январе работает без ДМРВ нормально.

Тоха, расход бенза 8-9, а не воздуха.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Проблема: почала дуже туго заводитись на гарячу, на холодну май-же миттєво.

Клапана давно регулировали?Как бы на них указывает.

С уважением,Владимир.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Тоха, расход бенза 8-9, а не воздуха.

Не досмотрел, сорри :pardon:
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Клапана тисяч 5 назад регулював. Перемикач стоїть в режимі автомат, тоб-то запуск на бензині і десь при 1500 обертів переходить на газ. І дійсно, якщо поставити перемикач тупо в положення бензин, то заводиться нормально :wacko: . Це можуть бути проблеми з перемикачем?

Причину гуляння миттєвого розходу похоже знайшов, походу іздох датчик швидкості, показує "погоду на марсі", то замість 80 км/ч показує 10, то в стоячому положенні 60, то взагалі нуль.

Изменено пользователем tigrazloy

rrzx.gif

rrzr.gif

rwpx.gif

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...

Знайшов. Проблема була в перемикачі, газ/бензин, він чомусь перестав видавати пусковий вприск на гарячу. Замінив на новий і все стало на свої місця.

ЗІ: Нашим потачальникам на замітку: ціна питання 170 грн, а не 211+пересилка, як тут на форумі пропонували, висновок: не лінуйтесь пройтись по своїм місцевим баригам, іноді при перерахунку вийде дешевше, чим у партнерів клубу.

Изменено пользователем tigrazloy

rrzx.gif

rrzr.gif

rwpx.gif

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

ЗІ: Нашим потачальникам на замітку: ціна питання 170 грн, а не 211+пересилка, як тут на форумі пропонували, висновок: не лінуйтесь пройтись по своїм місцевим баригам, іноді при перерахунку вийде дешевше, чим у партнерів клубу.

Напрасно упрекаете наших партнёров. Эти все непонятки от скачков курса гривны.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти