Рекомендуемые сообщения

Привіт!

Поставив собі за мету купити ВАЗ 21099 1999-2001 років випуску. По фінансах це буде 4900-5300 у.о.

По роках це буде ніби свіжа машина, з кузовом (саме головне :ph34r: ) проблем також не повинно бути... Ну так, щоб їздити і по ходу щось там міняти...

Хотілося би ще інжекторного двигуна.

Хочу запитати Вас, хто експлуатує ВАЗовські інжектори? Як там електроніка? Не глючить? Які найчастіше можуть бути проблеми з нею і взагалі: чи варто зв'язуватися з 099 цих років? Їх збирали в Росії чи вже в Україні (Запоріжжя, Луцьк, Кременчук)?

Допоможіть порадою :drinks:

Після того, як людство винайшло автомобіль, люди стали набагато швидше пересуватися, особливо на пішоходних переходах...:)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

по инжектору, вроде норм не глючит, НО проблема многих инжекторных ВАЗов это ДАТЧИКИ (Х.Х. , положения дросселя, положения коленвала и положения распредвала.), вроди мелочь но сцуко не приятная

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Andruxa

а які блоки управління ставлять на ВАЗи? Я читав, що і BOSCH, Январь і ще якусь х....

А ці датчики що глючать чи їх треба часто міняти :sad: ?

Після того, як людство винайшло автомобіль, люди стали набагато швидше пересуватися, особливо на пішоходних переходах...:)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

у миня стоит Январь-проблем нет

у знакомого на 2111 стоит BOSCH, и шота у ниво глюкало

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

стоит бош и ничего пока не глюкает ). Датчики - да, проблема, но пока не навещала кроме лямбды.

Может лучше тебе уже смотреть на новое зубило?

Let's do some damage !

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

ManowaR

В мене зараз є двокубова Омега 1988 року. Думаю продати її 1000-1500$ докласти і купити посвіжішу 099. Нову я фінансово не потягну. Карбюратор, думаю, це вже минуле століття :nea: , його час вже пройшов. Інжектори ВАЗівські зараз не досконалі, я згідний. Може ще пару років і з цим все буде нормально, "відточиться" часом :) .

З іншої сторони. Ці всі датчики коштують копійки порівняно з іномарками (я знаю, що до моєї Омеги навіть датчик лямбда-зонд підходить з ВАЗ 2110 :) ). Їх доступно купити нові і поміняти. Крім того, всі програми по прошивці блоків управління ВАЗів в інтернеті безкоштовні. Мій друг щось пробує в цьому розібратися, думаю допоможе B)

Ну але все ж таки, хто їздить на ВАЗівських інжекторах? Це надійні двигуни?

Після того, як людство винайшло автомобіль, люди стали набагато швидше пересуватися, особливо на пішоходних переходах...:)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Не думаю что надежность будет сильно отличатся от карбовой версии, двигло то в принципе одинаковое ).

Let's do some damage !

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ваз2115 двиг 2111, инжектор, пробег 15 тык. пока без вопросов

ICQ 215252438

strike@meta.ua Андрей

80674075224

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Strike

15 тисяч думаю буде замало, щоб появлялися якысь проблеми. Я от думаю на 1999-2000 роки випуску...а там пробіг буде далеко за 100 тисяч. Цікаво як тоді себе електроніка покаже :rolleyes: ???

Після того, як людство винайшло автомобіль, люди стали набагато швидше пересуватися, особливо на пішоходних переходах...:)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

на моей прошлош 2112 сейчас пробег 55тыс. всё ок. :good:

моё ИМХО электроника - надёжна...

...хотя....

кому как повезёт...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти