Anatoliy2108 0 Опубликовано 20 ноября, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 20 ноября, 2015 Не знаю как в полуавтоматических,а в простых карбах пуск почти или через раз с педалькой.Может если все сделано люли-люли/двигатель,зажигание,провода,свечи и т.д./то может и без педальки будет заводится.Хотя я не верю.Инжертора и те бывает с первого раза глохнут,шо говорить о динозаврах.Если едет хорошо,на холодную заводится нормально,расход не бешенный-то забей и катайся. Їде добре, расход отлічний. Заводиться на холодну так, підкачав вручну бензину потім качнув педалькою раза 3-4 кручу стартер починае сватувати ше нажав педаль газа трохи завелась, якось так. Раніше заводилась без всіх цих танців і плясок, було так один раз нажав педаль в пол пустив і завелась. Если с расходом и динамикой все в порядке... то все нормально.Можно сделать хуже. Расход гуд, динаміка не дуже, хочеться зробити получшеУровень Солекса,как сказал Порошин+-5 и я сам убедился,не прихотлив в отличии от Озона и Вебера.Где не читал,везде разные растояния между поплавком и крышкой.У себя вроде 3мм выставлял. У мене зарас 2мм попробую різні варіанти 3-5мм Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Volf 177 Опубликовано 20 ноября, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 20 ноября, 2015 Їде добре, расход отлічний. Заводиться на холодну так, підкачав вручну бензину потім качнув педалькою раза 3-4 кручу стартер починае сватувати ше нажав педаль газа трохи завелась, якось так. Раніше заводилась без всіх цих танців і плясок, було так один раз нажав педаль в пол пустив і завелась. Расход гуд, динаміка не дуже, хочеться зробити получше У мене зарас 2мм попробую різні варіанти 3-5мм5-це образно сказано,роби 3мм.Але причина я думаю не в цьому.1.Пусковий механізм-але в нього лізти в останню чергу,або мінять.2.Бензопровід продивиться,продуть,бензонасос може не докачувать,або перекачувать/може ігла не держе/.Попробуй завести без педалі,просто підкачавши бензин.Спочатку завжди треба обдивитись те що легше,потім лізти в сложніше.Тут теж треба дивитись як заводиться.Якщо з повністю вдавленою педалькой газу,більш всього,що переливає.кручу стартер починае сватувати ше нажав педаль газа трохи завелась, якось так.От як понять:трохи завелась.Це наче в анекдоті про НЕЗАБАРОМ і СРАВНИ. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Anatoliy2108 0 Опубликовано 21 ноября, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 21 ноября, 2015 5-це образно сказано,роби 3мм.Але причина я думаю не в цьому.1.Пусковий механізм-але в нього лізти в останню чергу,або мінять.2.Бензопровід продивиться,продуть,бензонасос може не докачувать,або перекачувать/може ігла не держе/.Попробуй завести без педалі,просто підкачавши бензин.Спочатку завжди треба обдивитись те що легше,потім лізти в сложніше.Тут теж треба дивитись як заводиться.Якщо з повністю вдавленою педалькой газу,більш всього,що переливає.От як понять:трохи завелась.Це наче в анекдоті про НЕЗАБАРОМ і СРАВНИ. "трохи завелась " там опечатка вийшла Має бути так- нажав педаль газа трохи, і завелась.Пускове слава богу працює справно, одне шо там поміняв це діафрагму, правда прийшлось переро***ти діафрагму від звичайного солекса бо таку як мені треба було не знайшов ніде.Просто підкачавши бензин і без педалі, не заведеться.Якщо гаряча то треба педаль в пол шоб завелась.Холодна, то вижимаю на 1/3 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Volf 177 Опубликовано 21 ноября, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 21 ноября, 2015 "трохи завелась " там опечатка вийшла Має бути так- нажав педаль газа трохи, і завелась.Пускове слава богу працює справно, одне шо там поміняв це діафрагму, правда прийшлось переро***ти діафрагму від звичайного солекса бо таку як мені треба було не знайшов ніде.Просто підкачавши бензин і без педалі, не заведеться.Якщо гаряча то треба педаль в пол шоб завелась.Холодна, то вижимаю на 1/3Так в мене те саме,тільки я трохи кручу стартером,потім газку трохи і завелась.Буває зразу,але якщо не довше 5 хвилин постояла.На холодну правда з пів тика.Більш похоже на одне з двох:або переливає,або не доливає.Підошва у карба рівна?Якщо крива,то буде підсос повітря-це може погано впливать на різні моменти в роботі.Можна шукати не тільки в карбові,ще є багато іншого,що впливає на роботу.Зажиганіє попробуй зробить раніше,свічки подивись,в кришку трамбльора заглянь-чи не окислились контакти.Провалів при троганні нема?Може ХХ не правильний.Причин може бути вагон і маленька тєлєжка. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Anatoliy2108 0 Опубликовано 21 ноября, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 21 ноября, 2015 (изменено) Так в мене те саме,тільки я трохи кручу стартером,потім газку трохи і завелась.Буває зразу,але якщо не довше 5 хвилин постояла.На холодну правда з пів тика.Більш похоже на одне з двох:або переливає,або не доливає.Підошва у карба рівна?Якщо крива,то буде підсос повітря-це може погано впливать на різні моменти в роботі.Можна шукати не тільки в карбові,ще є багато іншого,що впливає на роботу.Зажиганіє попробуй зробить раніше,свічки подивись,в кришку трамбльора заглянь-чи не окислились контакти.Провалів при троганні нема?Може ХХ не правильний.Причин може бути вагон і маленька тєлєжка. Підошва у карба не рівна, але це я виправив.Контакти в трамбльорі чистив, свічки в нормі. Зажиганіе зарас стоїть 0.5 град. в мінус, попробую раніше.Холостий хід настроїв як вмів, не знаю чи дуже правильно, працює рівно.Провалів при троганні немає.Все що порадили перевірю. Изменено 21 ноября, 2015 пользователем Anatoliy2108 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Volf 177 Опубликовано 21 ноября, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 21 ноября, 2015 Підошва у карба не рівна, але це я виправив.Контакти в трамбльорі чистив, свічки в нормі. Зажиганіе зарас стоїть 0.5 град. в мінус, попробую раніше.Холостий хід настроїв як вмів, не знаю чи дуже правильно, працює рівно.Провалів при троганні немає.Все що порадили перевірю.Горку нашел болтом в подошве,когда обороты больше не растут/выкручивая/ и немного закрутил назад до малейших падений и опять выкрутил на 1/4 ,1/3 оборота-все.Чорным болтом обороты выставил на слух-порядок.Зажигание должно быть на 95-й бенз минимум +1,только +1 у трамблера-это где-то +8 на маховике.Опять же если крутиш зажигание-надо ХХ немного подправить.Может ти и знаешь У меня тоже 1.3,зажигание стоит около+8,если меньше-больше расход и разгон не тот + ко всему этому у меня трамблер собран из болгарского и росийского,там есть маленькие разбежности-может из-за этого. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти