Рост 2 Опубликовано 9 июля, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 9 июля, 2016 (изменено) До речі. Все забуваю написати. Усім відома фішка карбюраторних машин, коли, якщо заглушити гарячий двигун і, зачекавши хвилин 5-10, спробувати завести, доведеться трохи покрутити стартером. Тобто, одразу після заглушення заводиться справний двигун моментально, коли уже трохи остине, за яку годинку теж, а от після отого 5-10-хвилинного простою доводиться крутити. Так от, напружив я мозжечок, і відкрутив блочок підігріву карбюратора, що ззаду карба знаходиться, біля гвинта якості, фактично, кронштейник, крізь який тече гаряча охолоджуюча рідина. Відкрутив, і відтягнув в бік. Якось там до чогось стяжкою прихопив, а, в мене там як раз силовий кабель аудіо системи проходить, до нього і притягнув. І таки знаєте, заводитись двигун став значно краще в описаному вище випадку. Тобто, проблему вирішено відсотків на 70-80 точно. А на зиму можна назад прикрутити. Взимку той підігрів не зайвий. Изменено 9 июля, 2016 пользователем Рост Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
lightstar1411 6 Опубликовано 10 июля, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 10 июля, 2016 тільки гвинт заміни, ну той, який ти викручував. Заміни на гвинт з шестигранною головкою. і коли будеш прикручувати тим гвинтов той блочок підігріву підошви карба - дуже зрадієш як воно классно і без зайвих зусиль прикручується. Ну а потім - відкручується))) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти