Регламент на Ралли Дружба.


Рекомендуемые сообщения

УЗГОДЖЕНО

Клуб 2108 ЗАТВЕРДЖЕНО

Клуб 2108

Клуб 2108

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ РЕГЛАМЕНТ

автомобільних змагань

ДРУЖБА

ЗМІСТ

РОЗДІЛ 1. ПРОГРАМА ЗМАГАННЯ

РОЗДІЛ 3. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

3.1. ТРАСА, ДИСТАНЦІЯ

3.2. АВТОМОБІЛІ

3.3. УЧАСНИКИ

3.4. ЗАЯВКИ НА УЧАСТЬ

3.5. ЗМІНИ У СКЛАДІ УЧАСНИКІВ

3.6. СПОРТИВНІ НОМЕРИ І ЕМБЛЕМИ

РОЗДІЛ 4. ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАННЯ

4.1. СКЛАД ЗМАГАННЯ

4.2. СПЕЦІАЛЬНІ ДІЛЯНКИ

4.3. КЛАСИФІКАЦІЯ. ПОРЯДОК НАРАХУВАННЯ. РОЗПОДІЛ МІСЦЬ.

РОЗДІЛ 5. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

5.1. ПРОТЕСТИ І АПЕЛЯЦІЇ

5.2. ВНЕСКИ УЧАСНИКІВ НА ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАННЯ (ЗАЯВОЧНІ ВНЕСКИ)

5.3. ПЕНАЛІЗАЦІЯ

5.4. РЕКЛАМА

5.5. НАГОРОДЖЕННЯ

5.6. ЗМІНИ І ДОПОВНЕННЯ ДО РЕГЛАМЕНТУ

5.7. ЗАСТОСУВАННЯ І ТЛУМАЧЕННЯ РЕГЛАМЕНТУ

5.8. ЗВЕДЕНА ТАБЛИЦЯ ПЕНАЛІЗАЦІЇ

РОЗДІЛ 1. ПРОГРАМА ЗМАГАННЯ

І-й день змагання

Збір у зазначеному місці

Початок змагань

IІ-й день змагання

Урочисте закриття змагань та нагородження переможців у «Рівер Палаці»

РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМАГАННЯ

2.1. НАЗВА, СТАТУС ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМАГАННЯ

Клуб 2108, організує автомобільні змагання ДРУЖБА, яке відбудеться 17 Березня 2007 року. Змагання проводяться у відповідності з цим Регламентом, затвердженим 2108.

Всі водії, учасники, офіційні особи, представники преси, і всі інші особи, які мають відношення до підготовки і проведення змагання діють у відповідності з вимогами2108, та цим Регламентом.

Адреса постійного Секретаріату: Фирма Кит. Сайт www.2108.kiev.ua

РОЗДІЛ 3. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

3.1. ТРАСА, ДИСТАНЦІЯ

Траса змагання – Спорткомплекс Ледовый Стадион, Картинг Центр “Жажда Скорости”.

3.2. АВТОМОБІЛІ

3.2.1. До участі у змаганні допускаються серійні легкові автомобілі або автомобілі підготовленіпо групі N, зареєстровані у Державній Автомобільній інспекції, та які відповідають вимогам Правил дорожнього руху України.

3.2.2. Автомобілі повинні мати робочий об'єм двигуна не більше 4000 куб. см (з наддувом – не більше 2058 куб. см.)

3.2.3. Автомобілі розділені на наступні класи:

8 – автомобілі з робочім об’ємом двигуна до 1700 куб.см.;

9 – автомобілі з робочім об’ємом двигуна понад 1700 куб.см.;

У автомобілях які мають встановлений турбо-нагнічувач переводятся у вищий клас.

Автомобили с дизельным двигуном переводятся у нижчий клас.

3.2.4. Змагання не проводиться, якщо до участі в заліковій групі допущено менше 5 водіїв.

3.3. УЧАСНИКИ

3.3.1. До участі у змаганні допускаються володарі посвидчень водия, зареестрованих у ДАИ

3.3.2. Під час керування відповідальність покладаються повністю на першого водія, який декларований у заявці на участь у змаганні.

3.4. ЗАЯВКИ НА УЧАСТЬ

3.4.1. Будь-яка особа або команда, що бажає взяти участь у змаганні повинна адресувати завку на сайт www.2108.kiev.ua у роздил форуму.

Або сповістити організатора про своє бажання взяти участь у змаганні за телефоном 8-067-5020777

3.4.2. Заявку буде прийнято, якщо вона супроводжується документом, який підтверджує внесення заявочного внеску у відповідності з п.5.2.

3.4.3. Підписавши бланки заявочної форми учасник, водій та власник автомобіля зобов'язуються підкорятися тільки спортивній юрисдикції, визначеній2108, положеннями даного Регламенту та вимогам судей змагань.

3.4.4. Максимальна кількість автомобілів, які приймають участь у змаганні – 40.

3.4.5. Перевагу участі у змаганні мають особи, які раніше подали заявки.

3.5. ЗМІНИ У СКЛАДІ УЧАСНИКІВ

Жодних змін не може бути внесено у заявку на участь, за винятком випадків, передбачених даним Регламентом. Однак, до моменту передстартового контролю учасники вільно можуть заміняти заявлений автомобіль.

3.6. СПОРТИВНІ НОМЕРИ І ЕМБЛЕМИ

3.6.1. Організатор надає на кожний автомобіль дві емблеми змагання і два панно з присвоєними номерами.

3.6.2. Емблеми змагань та панно з присвоєними номерами повинні бути до початку передстартового контролю надійно закріплені на автомобілі: номери на передніх дверях автомобіля з обох сторін; емблеми: на передньому та задньому капотах.

3.6.3. Якщо під час змагання виявиться, що:

а) один боковий номер відсутній, учасник підлягає штрафу – 5 сек.

б) два бокових номера відсутні, учасник підлягає штрафу - 10 сек.

.

РОЗДІЛ 4. ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАННЯ

4.1. СКЛАД ЗМАГАННЯ

Змагання складається з залікових етапів:

а) 4 спеціальні ділянки

б) проходження слаломної фігури

4.2. СПЕЦІАЛЬНІ ДІЛЯНКИ

4.2.1. Спеціальні ділянки - це швидкісні змагання на шляхах, спеціально закритих для загального користування.

4.2.2. Під час проходження спеціальної ділянки, знаходячись в автомобілі, всі члени екіпажу повинні бути пристебнутими ременями безпеки, під загрозою виключення.

4.2.3. Екіпажам під загрозою виключення заборонено рух у напрямку, протилежному руху на спеціальній ділянці.

4.2.4. Старт буде даватися з місця, двигун на лінії старту обов’язково повинен працювати. Екіпаж, що не може представити свій автомобіль з працюючим двигуном буде відразу виключений із змагання.

4.2.5. Старти спеціальних ділянок будуть додаватися таким чином:

4.2.5.1. Як тільки автомобіль з екіпажем на борту зупиниться біля старту, Комісар посту запише у карті час, передбачений для старту цього автомобіля (години і хвилини). Він передасть контрольну карту екіпажу і оголосить йому голосно 5 секунд одна за одною.

4.2.5.2. Після закінчення 5 секунд буде подано сигнал старту, після якого негайно повинен стартувати автомобіль.

4.2.5.3. Сигналом старту є помах руки вгору або зелене світло світлофора.

4.2.6. Старт спеціальної ділянки у час, вказаний у контрольній карті, може затриматися Комісаром посту тільки у випадку форс-мажорних обставин.

4.2.7. У випадку запізнення екіпажу на старт, Начальник посту запише новий час старту, а запізнення на старт буде розглядатися як запізнення, записане у секторах зв’язку.

4.2.8. Учасник, який допустив фальстарт, а саме старт, здійснений до сигналу, поданого Комісаром, буде пеналізований на 3 секунд за перший фальстарт в гонці, 10 секунд – за другий, 30 секунд – за третій. Ці штрафи не виключають більш серйозних санкцій, які можуть накладатися суддями, і, зокрема, у випадку повторення.

4.2.9. Фініш спеціальних ділянок базою.

4.2.10. після фінішу екіпаж повинен зупинятися на контрольному посту (пункт "СТОП"), щоб зробити запис у хронометражній карті свого часу фінішу (години, хвилини, секунди).

4.2.12. Старт на спеціальній ділянці надається по закінченню проходження даної СД попереднім екіпажем, про що суддя фінішу повідомляє суддю старту по системі зв’язку.

4.2.13. Кожен екіпаж, що відмовився стартувати на старті спеціальної ділянки у час і у черговості, які йому приписані, буде оштрафований щонайменше (на 30 секунд), аж до виключення, якщо цього запросить Директор Змагання, незалежно від того, чи пройдена спеціальна ділянка, чи ні.

4.2.14. Кожен екіпаж, який не в змозі стартувати на протязі 20 секунд після сигналу старту, повинен бути виштовханим з метою очистити хронометражну зону і відразу виключений із змагання.

4.2.14.1. Екіпаж який бере на борт автомобіля третю особу буде виключений із змагання, якщо це не транспортування пораненого. Лише за особистою згодою організатора дозволяється брати на борт третю особу.

4.2.15. Переривання спеціальної ділянки:

4.2.15.1. Коли проходження спеціальної ділянки буде остаточно зупинено до проходження останнього екіпажу з будь-якої причини, класифікація ділянки може бути встановлена шляхом встановлення екіпажам, яких стосуються обставини переривання, найгіршого часу, реалізованого до зупинки гонки.

4.3. КЛАСИФІКАЦІЯ. ПОРЯДОК НАРАХУВАННЯ. РОЗПОДІЛ МІСЦЬ.

4.3.1. Після кожного етапу змагання встановлюється наступна класифікація:

- класифікація водіїв у індивідуальному заліку у кожній групі;

РОЗДІЛ 5. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

5.1. ПРОТЕСТИ І АПЕЛЯЦІЇ

5.1.1. Будь-який протест повинен бути поданий у відповідності з Розділом XII НСК ФАУ.

5.1.2. Кожен протест повинен подаватися у письмовій формі, підписаний володарем ліцензії учасника та повинен супроводжуватись внеском у розмірі 20 грн. та гарантійним внеском у сумі:

50 гpн. за перевірку одної з частин автомобіля (двигун, трансмісія, керування, гальмівна система і т.і.);

250 гpн. за перевірку всього автомобіля.

5.1.3. Витрати, що пов'язані з виконанням робіт по демонтажу та монтажу при перевірці протесту, що не покриваються гарантійнім внеском відносяться на рахунок протестуючої сторони.

5.1.4. Внески, вказані у п.п. 5.1.2.; 5.1.3. повертаються тільки у випадку, якщо протест виявився обґрунтованим, або на основі рішення Судей.

5.1.5. Протести подаються Директору змагання. При відсутності Директора змагання протести подаються будь-кому зі Судей.

5.1.6. Протести подаються:

- проти прийняття заявки - не пізніше двох годин після закінчення передстартового контролю автомобілів,

- проти послідовності заїздів - не пізніше ніж за годину до старту змагання,

- проти рішення Технічного Комісара або контролера - на протязі 30 хвилин після винесення цього рішення,

- проти помилок або порушень, здійснених на протязі змагання з питань відповідності (невідповідності) автомобіля вимогам або класифікації, встановленій по закінченню змагання - подається на протязі 30 хвилин після офіційної публікації результатів.

5.1.7. Забороняється внесення протестів по рішенням, винесеним суддями лінії старту, суддями фінішу або суддями факту по суті виконання ними своїх обов'язків

5.1.8. Учасники можуть подавати апеляції відносно прийнятих рішень у відповідності з розділом XIII НСК ФАУ.

5.1.9. Для збереження за собою права на апеляцію учасник зобов'язаний на протязі години після опублікування цього рішення повідомити Спортивних Комісарів про намір опротестувати їх рішення.

5.2. ВНЕСКИ УЧАСНИКІВ НА ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАННЯ (ЗАЯВОЧНІ ВНЕСКИ)

5.2.1. Для забезпечення проведення змагання учасники вносять Організатору доброчинні внески на розвиток автомобільного спорту (Заявочні внески) у розмірі:

а) за екіпаж – 100 грн.;

5.2.2. Від заявочного внеску учасники звільняються, якщо вони проживають не иеньше нiж за 100 км. Вiд Киiва, або спонсоры змагання.

5.2.3. Заявочний внесок буде повернено повністю:

а) особам, заявки яких було повністю відхилено;

б) у випадку коли змагання не відбулося.

5.3. ПЕНАЛІЗАЦІЯ

5.3.1. При порушенні під час змагань даного Регламенту учасники пеналізуються згідно відповідних пунктів цих регламентів. Колегія Спортивних комісарів приймає рішення у тих випадках, коли пеналізація чітко не встановлена.

5.4. РЕКЛАМА

5.4.1. Учасникам змагання дозволяється вільно розміщувати будь-яку рекламу на своїх автомобілях при умові, що ця реклама:

а) не носить образливого характеру;

б) не займає місця, зарезервовані для емблем, номерів змагання та обов'язкової реклами Організатора: два місця максимальним розміром 250 х 400 мм на передніх дверях автомобіля, та одне місце на передній частині капоту автомобіля;

в) не заважає видимості з місця водія.

5.4.2. Учасник змагання повинен розмістити на автомобілі обов'язкову та необов'язкову (якщо вона їм прийнята) рекламу Організатора до початку передстартового контролю.

5.4.3. Забороняється присутність на автомобілі емблем інших змагань.

5.4.4. Якщо реклама не відповідає вищевказаним вимогам, учасник виключається із змагання.

5.5. НАГОРОДЖЕННЯ.

5.5.1. Місце і порядок нагородження буде оголошений перед стартом гонки.

5.5.2. Відсутність на церемонії нагородження при відсутності форс-мажорних обставин веде до позбавлення призів.

5.6. ЗМІНИ І ДОПОВНЕННЯ ДО РЕГЛАМЕНТУ.

5.6.1. Положення даного Регламенту можуть змінюватись тільки 2108

5.6.2. Всі можливі зміни і додаткові положення оголошуються через датовані і нумеровані доповнення, які діють як складова частина даного Регламенту. Ці доповнення вивішуються у Секретаріаті, на сайтi оголошень змагання. Одночасно у самий короткий термін вони доводяться безпосередньо учасникам

5.8. Зведена таблиця пеналізації

Зміст Відміна старту Виключення Штраф

Час гроші

ПДР - друге порушення 1 хв.

Спеціальні ділянки:

За кожен дотик до маркера 2 с.

Фальстарт 3 с.

Неправильне виконання фігури 1,5 худших результати даної СД

Відмова стартувати вчасно і згідно послідовності 1 хв.

За кожний закритий номерний знак 10сек.

За одну відсутню емблему ралі 5сек.

За один відсутній номер змагання 5сек.

ПДР - 1-е порушення 10сек.

Відсутність чи нефункціонування однієї з передніх фар, або двох передбачених ПДР, або одного із задніх вогнів або освітлення номерного знаку, або стоп-сигналів або покажчиків поворотів 5сек.

Порушення правил зони старту 10сек.

Штрафи, залишені у розпорядженні Судей.

Неправильна, обманна чи неспортивна дія

Відсутність "ідентифікаційної карти"

Недотримання інструкції Судей

Недотримання процедурних правил відмітки

Повторний фальстарт (спеціальна ділянка)

Відмова стартувати вчасно і згідно послідовності

Відсутність документів на автомобіль

Маленького, кто хочешь обидит.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 40
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Значит так, ребята, мероприятие будет проходить следующим образаом.

В Пятницу 16 Марта, будет проведена регистрация, предстартовый брифинг, и техническая комиссия. Место проведения "Ривер Палас" с 19.30, до 21.00. Заявочные формы, в ближайшее время можно будет скачать в разделе регламент, и заполнить самомстоятельно. То есть прийти на брифинг, и сдать уже готовые. Таким образом, вы сэкономите себе время. Техком кстати, будет довольно строгим. Сразу скажу, что, будет проверяться подтеки масла внизу (Это главное условие) С капающим маслом машины, извините не поедут. Так же подтеки тормозных циллиндров. Особенно главного. Я раз ездил на ХОКе без тормозов. Не хочу, что бы кто то такое повторял. Тогда я таки поцарапал себе бампер и крыло. Машины должны быть с исправным рулевым (Будет проверяться люфт). Вобщем займитесь эту неделю своими малышками.

Далее, 17 Марта, в Субботу будет проведена сама гонка. Участники, согдласно стартовых номеров разбиваются на две группы. Четные номера, и нечетные. Нечетные номера вначале едут СУ 1, и Слалом 1. Четные начинаютс СУ2 и слалома 2. После прохождения последних номеров в каждой группе, группы меняются.

Далее. 18 Марта, в Воскресение, в 15.00 на Ривер Паласе будет проведено награждение всех участников гонки. Просьба быть всем. Иначе вы рискуете пропустить лохотрон (честный), а будет розыгран новый мобильный телефон. Разумеется участник, который не приехал на награждение лишается своих призов. То есть, если человек приехал на первое место, и не приехал на награждение, то он автоматически лишается всех призов, и они идут в тот же лохотрон.

Далее. Будут следующие классы.

1. Зачет группы Т. В нее входят все таврии и Славуты. А так же автомобили ЗАЗ - 965, 968.

2. Зачет группы 1.7 (По просьбе участников, спортсмены, и люди имеющие регалии, переводятся в класс выше)

3. Зачет группы свыше 1.7

4. Зачет класса Субару (Отдельный класс, который не идет в остальные зачеты)

Вроде все разложил по полочкам.

Изменено пользователем ValerKat

Маленького, кто хочешь обидит.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Чуть не забыл. Отдельно будет награждена лучшая девушка по женскому зачету. Памятным призом. Ну и разумеется тройка получит медали. При условии наполненности класса.

Маленького, кто хочешь обидит.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Далее, 17 Марта, в Воскресение будет проведена сама гонка.

Наверное всётаки 17го в Субботу ;)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Наверное всётаки 17го в Субботу ;)

Спасибо за внимательность. Уже исправил.

Маленького, кто хочешь обидит.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Тоесть обсалютного не будет в принципе? Тогда может номера по класам разбить для удобства подсчётов?

С уважением, Сергей.

8 (097) 279-75-77

a1_a1_23_7_1996_3_1a.gif

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Тоесть обсалютного не будет в принципе? Тогда может номера по класам разбить для удобства подсчётов?

Нет, Абсолют будет. Это подразумевается. Уже и кубки подписаны.

Маленького, кто хочешь обидит.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Привет, народ!

Дурят Вашего брата!

п. 5.1.8. Учасники можуть подавати апеляції відносно прийнятих рішень у відповідності з розділом XIII НСК ФАУ выполнен быть не может!

Гонка то проводится вне спортивной юрисдикции ФАУ. А апеляционный суд ФАУ может рассматривать аппеляции только по поводу споров между владельцами лицензий, которые выдает ФАУ...

Да и п.5.1. под сомнением... Судьи то кто? Лицензированные судьи, имеющие опыт судейства и знающие регламентные документы, не имеют права принимать участие в несанкционированной ФАУ гонке, потому что это требование Международной автомобильной федерации (FIA)!

Вот так то...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

и шо теперь? Жаждующие бумажных гонок остались без допов? :))

Ф топку.

Кста, пункт 3.2.2 так не совсем корректен. В числе участников есть машины 2.5 с турбо. Интересно, напишуть апеляцию если шо ? ;)

Я добропорядочный гражданин, ездящий на кредитной малолитражке.fff.jpg

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Привет, народ!

Дурят Вашего брата!

п. 5.1.8. Учасники можуть подавати апеляції відносно прийнятих рішень у відповідності з розділом XIII НСК ФАУ выполнен быть не может!

Гонка то проводится вне спортивной юрисдикции ФАУ. А апеляционный суд ФАУ может рассматривать аппеляции только по поводу споров между владельцами лицензий, которые выдает ФАУ...

Да и п.5.1. под сомнением... Судьи то кто? Лицензированные судьи, имеющие опыт судейства и знающие регламентные документы, не имеют права принимать участие в несанкционированной ФАУ гонке, потому что это требование Международной автомобильной федерации (FIA)!

Вот так то...

Ну так это не лешает права участников подавать жалобы, а будут они расмотрены или нет - это проблема ФАУ :)

С уважением, Сергей.

8 (097) 279-75-77

a1_a1_23_7_1996_3_1a.gif

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти