Кубок Клубного ралли 2007


Рекомендуемые сообщения

Додаток №3 „Технічний регламент ГС ККР 2007” Проект

І Технічні вимоги до автомобіля Заліку „Клуб-Стандарт”

Серійні легкові автомобілі з закритим кузовом, що мають державну реєстрацію та діючий талон ДТО (Державного технічного огляду). Робочий об”єм двигуна і тип приводу не обмежені. дозволяються тільки ті зміни в конструкції, які мають державну сертифікацію та описані справжніми вимогами. Каркас безпеки заборонений.

1. Двигун.

1.1. Діаметр циліндру и хід поршня не обмежені при зберіганні оригінального блоку циліндрів.

1.2. Система живлення – оригінальна для даної моделі двигуна. Деталі системи живлення вільні. Забороняється застосовувати системи живлення більш ніж з двома дросельними заслонками, якщо інше не передбачено заводом-виробником.

1.3. Система випуску вільна, яка має не менш двох розширених (резонатор, каталізатор, глушники) та, що забезпечує рівень шуму відповідно до вимог ПДР України.

1.4. Кількість опор двигуна не обмежена при збереженні оригінального розташування і кута нахилу двигуна.

1.5. Система охолодження та її елементи – вільні при збереженні принципу (рідинне, повітряне) і місця розташування радіатора.

1.6. Дозволяється заміняти приводний вентилятор системи охолодження на електричний та навпаки.

1.7. Система запалення вільна.

2. Трансмісія.

2.1. Передаточні числа КПП і головної передачі не обмежені при збереженні оригінального корпуса.

2.2. Дозволяється застосовувати блокування диференціала.

2.3. Піввісі, вали, шарніри і приводи вільні.

2.4. Привід КПП не обмежений. Послідовне перемикання передач (секвентальні КПП) заборонено.

3. Гальма та кермове управління.

Дозволяється застосування деталів і вузлів, а також зміни конструкції лише при наявності сертифікації РСТ або УкрСЕПРО або схвалення виробником. Дозволяється заміна задніх барабаних гальмових механізмів на дискові при умові збереження тросового приводу ручного гальма.

4. Підвіска.

4.1. Шарніри підвіски вільні при збереженні оригінальних точок їх встановлення, для автомобілів сімейств ВАЗ-2108 і ВАЗ-2110 кронштейни розтяжок вільні.

4.2. Амортизатори, пружини та ресори. – вільні. Дозволяється встановлення додаткових амортизаторів та кронштейнів їх кріплення.

4.3.Дозволяється встановлення додаткових реактивних тяг задньої підвіски. Дозволяється заміна тяги „Панара” на „паралелограм Уатта”

4.4.Дозволяється зміна , зняття та встановлення додаткових стабілізаторів поперечної стійкості.

5. Електрообладнання.

5.1. Стартер, генератор, АКБ вільні при зберіганні їх місцезрозташування. Дозволяється зміна оригінальних та встановлення додаткових елементів електрообладнання.

Зовнішні світлові прилади (основні та додаткові) повинні відповідати дійсним ПДР України.

6.Троубопроводи.

Дозволяється розміщення трубопроводів в салоні, при цьому вони повинні бути металевими і не мати з”єднань в місцях проходження крізь панелі кузова, крім різьбових.

7. Кузов.

7.1.Дозволяється встановлення з”ємних разпорок, закріплених за допомогою інструментів. Дозволяється підсилення будь яких деталей деталями , що повторюють форму тої деталі яку підсилюють і щільно прилегла до неї по всій поверхні.

7.2.Передні сидіння можуть бути змінені або замінені. Якщо при цьому змінюються кронштейни їх кріплення, то вони повинні відповідати вимогам ст.253 Додатку „J” МСК.

7.3.Дозволяється вилучати задні сидіння (подушки та спинки) з елементами кріплення. При цьому обов”язкова суцільна негорюча перегородка, що відокремлює салон від паливного баку або двигуна.

7.4.Дозволяється змінювати , але не вилучати, матеріал оббивки салону. Дозволяється вилучати оббивку стелі разом з елементами кріплення.

7.5.Дозволяється змінювати та вилучати оригінальні підлокітники.

7.6.Дозволяється зміна ручок скло підйомників та встановлення електросклопідйомників. В любому випадку механізми скло підйомників та замикання дверей повинні бутти в робочому стані.

7.7.Дозволяється вилучати оббивку багажника.

7.8.Матеріал бамперів та декоративної решітки радіатора може бути змінений при збереженні форми та розмірів. Дозволяється вилучати кріплення бамперів до крил.

8. Колеса та шини.

8.1.Дозволяється змінювати болти кріплення колес на шпильки, при цьому кількість та діаметр шпильок не може бути зменшено. В любому випадку шпильки не повинні виступати за площину встановленого комплектного колеса.

8.2.Дозволяється збільшення посадкового діаметра колісного диска не більше ніж на 2 дюйми, відносно розмірам, передбаченого виготовлювачем для даної моделі.

8.3.Дозволяється застосування проставок колес при цьому комплектне колесо не повинне виступати за периметр автомобіля бачений зверху.

8.4.Запасні колеса (не більше двох) повинні бути надійно зафіксовані.

8.5.Дозволяється застосування тільки шин, сертифікованих для шляхів загального користування (на боці повинно бути нанесено фабричним способом клеймо у вигляді букви „Е”(з індексом в колі).

8.6.Дозволяється застосування тільки серійних шипів для легкових автомобілів.

9. Додаткове обладнання.

9.1.Дозволяється змінювати та видаляти кожух рульової колонки. Дозволяється змінювати та видаляти деталі панелі приладів (консолі), розташованих нижче горизонтальної площини, що проходить крізь центр рульової колонки.

9.2.Дозволяється зміна оригінальних та встановлення додаткових приладів.

9.3.Дозволяється встановлення додаткового устаткування а салоні (світло, зв’язок та т.і.) при умові, що воно не є небезпечним для Екіпажу.

9.4.Дозволяється застосування накладок до педалей, подовження та зміна форми важелів КПП та ручного гальма.

9.5.Ручне гальмо може бути обладнане пристроєм миттєвої рас фіксації.

9.6.Рульове колесо вільне, але воно повинно мати замкнуту форму.

10. Обладнання безпеки.

10.1.Рекомендується застосування ременів безпеки, що складаються з двох плечових і одного поясного ременя та мають що найменше три точки кріплення до кузову. Допускається застосування тільки реиенів, що мають сертифікацію ЄС (знак „Є” з цифрою в колі) так званих „клубних ременів” або ременів, що відповідають стандартам ФІА:

• 8853 – 1985, 8854 – 1991 тільки до 31.12.2007 р.

• 8853 – 1998, 8854 – 1998.

10.2.При встановленні сидінь спортивного типу дозволено використання тільки ременів безпеки вказаних в п.10.1.

10.3.Обов”язкові захисні шоломи автомобільного або мотоциклетного типу. Використання шоломів визнаних ФІА – рекомендовано.

ІІ. Технічні вимоги до автомобілів заліку „Клуб” і „Клуб-профі”

Допускаються автомобілі з робочим (еквівалентним) об’ємом двигуна.: Допускаються автомобілі з відсутньою омологацією, при умові, що засоби безпеки відповідають ст.253 Додатку „J” МСК, або автомобілі з омологацією термін дії якої закінчився. Розподіл таких автомобілів за заліками „Клуб” та „Клуб-Профі” відбувається згідно статей 254-255 Додатку „J” МСК.

- до 2000 см3 – залік „Клуб” - що мають привід на одну вісь, підготовлені відповідно до вимог груп: У 1, N2, N3

- до 2000 см3 - залік „Клуб-профі” що мають привід на одну вісь, підготовлені відповідно до вимог груп: А5, А6, А7, Кіт-кар, та Супер-1600

1. Застосування гуми .

1.1.Для заліку „Клуб”:

• на ґрунтовому покритті – необмежено;

• на асфальтному покритті – тільки шини, сертифікованих для шляхів загального користування (на боці повинно бути нанесено фабричним способом клеймо у вигляді букви „Е”(з індексом в колі).

• на снігово-льодовому покритті дозволено застосування шипів..

1.2. Для заліку „Клуб-профі”:

• на ґрунтовому покритті - не обмежено;

• на асфальтному покритті – будь яка гума крім шин без малюнка протектора („слік”)

• на снігово-льодовому дозволено застосування спортивних шипів .

ІІІ. Технічні вимоги до автомобілів абсолютного заліку „Клуб-спорт”

Допускаються автомобілі з робочим (еквівалентним) об’ємом двигуна до 4000 см3 ,підготовленні у відповідності до вимог груп: N4, А8. застосування гуми у відповідності до вимог заліку „Клуб-профі”.

IV. Вимоги безпеки.

Для автомобілів і Водіїв в заліку „Клуб-Спорт” обладнання безпеки та екіпіровка повинні відповідати вимогам Додатку „J” МСК

Тількі в заліках „Клуб” і „Клуб Профі” до 31.12.2007 дозволено використання вогнезахистних комбінезонів стандарту ФІА 8856-1986.

Для автомобілів абсолютного заліку „Клуб-Спорт” замість системи вогнегасіння допускається використання ручних вогнегасників .

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 381
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Изображения в теме

а какой + дает вварной каркас? И почему это болтовой не дает?

Чет я нипанимать.

Вварной ты уже не снимешь....+ жесткость кузова

Напр. как считать стандартную распорку Тольятинскую на задние арки ВАЗ 21099 как каркас или как распорку? Реально машина жестще становится и как бы роль каркаса выполняет....

Изменено пользователем БОРОДА
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
:P да уж. почитал регламент. я попадаю в зачет "клуб стандарт" "зачетный" регламент :bayan: Андрей не обижайся но хоть для порядка позапрещай хоть что то кроме резины..
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Днепр если состоится как этап то будет тоже 1,5. Гонка славится своей сложностью. Каркас будет восприниматься как доп. средство безопасности. Отрицательных начислений и квот по этому поводу не будет, в остальном автомобиль должен быть в стандарте.

Андрюха, помнится на Пикнике Пергат практиковал Супер зачет для боевых машин ...

планируется ли в этом году???

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

экипировка -шлама обязательны, а костюмы? только с омологацией? или картинговые прокатят?

тюнинг навсегдапродажа аксессуаров ОМР

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Андрюха, помнится на Пикнике Пергат практиковал Супер зачет для боевых машин ...

планируется ли в этом году???

Насколько знаю да. Созвонюсь с ним отвечу точно
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

:P да уж. почитал регламент. я попадаю в зачет "клуб стандарт" "зачетный" регламент :bayan: Андрей не обижайся но хоть для порядка позапрещай хоть что то кроме резины..

Вася чем тебе быть недовольным. народ мне уже плачется и того нельзя и того...а тебе можно...так что ж тебе плохо?
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

экипировка -шлама обязательны, а костюмы? только с омологацией? или картинговые прокатят?

Ну насчет омологации это рано...шлема обязательны, а костюмы хоть спортивные но желательно одинаковые на экипаж

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

... а костюмы хоть спортивные но желательно одинаковые на экипаж

:D одинаковые по размерам? фасону? малюнку?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

просто щас будем ОМР заказывать. Платинум будет себе омологированные брать. а мы можем костюмы механиков взять. они стоят как обычный сторивный на базаре. Зато выглядяд как боевые. Шлем у меня с дорожной омологацией, наверное и Пятерке такой брать ОМР будем.

тюнинг навсегдапродажа аксессуаров ОМР

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти