pet 20 Опубликовано 26 марта, 2007 Жалоба Поделиться Опубликовано 26 марта, 2007 Коэфициэнты будут...все будет. Думаю сегодня выложу...уже дым из головы идеть...По поводу Харькова, если кому не понятно. Харьков проходит под ФАУ. Поэтому орг.комитетом принято решение не снимать ралли Дружба по 2 ум причинам. 1. Там едут парни которые и дальше поедут....ну а если кто поедет от нас туда придется покупать К-1 2. Как бы есть причина, выполнение которой через некоторое время позволит на проводить ККР под ФАУ.Еще раз повторяю ККР и ФАУ с нынешней дирекцией несовместимы.... едут не только парни.... тюнинг навсегдапродажа аксессуаров ОМР Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
БОРОДА 9 Опубликовано 26 марта, 2007 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 26 марта, 2007 (изменено) ПРОЕКТ ЗАТВЕРДЖЕНО Комісією автомобільного спорту Асоціації Клубів України КУБОК КЛУБНОГО РАЛІ ВСЕУКРАЇНСЬКЕ ЗМАГАННЯ АСОЦІАЦІЇ КЛУБІВ УКРАЇНИ ДЛЯ АМАТОРІВ АВТОМОБІЛЬНОГО СПОРТУ (Загальний регламент) Кубок клубного ралі (далі Кубок) проводить на виконання статутних завдань громадських організацій «Київський міський автомотоклуб» (КМАМК) та клубу «Ніссан-Україна". 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ 1.1. Даний Регламент є керівним документом для всіх змагань, включених у залік Кубку. Всі змагання організуються і проводяться у відповідності з даним Регламентом, Індивідуальним Регламентом і Програмою кожного змагання, які видаються Організатором змагання. У випадку розбіжностей положень Індивідуального Регламенту з даним Регламентом та Стандартним Регламентом змагання, включеного у залік Кубку діє положення даного Регламенту . 1.2. Кубок має статус всеукраїнського змагання аматорів автомобільного спорту. 1.3.Кожне змагання, включене у залік Кубку (далі "змагання") проводиться в абсолютному заліку та у класах згідно п.5.1. даного Регламенту. 1.4. Кубок складається щонайменше з п’яти змагань. Дата і місце проведення змагань публікуються Організатором. Функції Організатора Кубку виконує Організаційних Комітет (далі Оргкомітет), у складі Комітету аматорського автоспорту „КМАМК” та делеговані представники місць проведення етапів. 1.5. Оргкомітет має право, призначити етап на заміну запланованого етапу, який не може бути проведеним. 2. ІНДИВІДУАЛЬНИЙ РЕГЛАМЕНТ 2.1. Кожне змагання проводиться при наявності Індивідуального Регламенту змагання, виданого Організатором не пізніше, ніж за 20 діб до початку змагання. 2.2. Індивідуальні Регламенти видаються Організаторами у відповідності з регламентуючими документами, переліченими у п.1.1. даного Регламенту і повинні посилатися на відповідність даному Регламенту. Індивідуальний Регламент повинен відповідати Стандартному Регламенту змагання, включеного у залік Кубку. 3. УЧАСНИКИ 3.1. До участі у Кубку допускаються володарі посвідчення водія категорії "В", за поданням Клубів, які є членами Асоціації Клубів України. 3.2. Водії, допущені згідно п.3.1., можуть брати участь у Кубку у індивідуальному заліку (абсолютний залік та залік у класі) та входити до складу команд у заліку команд Клубів та команд закладів підготовки водіїв. 3.3. а) Водій, заявлений у індивідуальному заліку, може бути заявлений одночасно за одну команду Клубу та/або команди закладу підготовки водіїв; б) Право заявити команди мають особи – які представлять відповідну команду: - для заліку команд Клубів допускаються команди за поданням Автомобільних Клубів, які є членами асоціації Клубів України; - до заліку команд закладів підготовки водіїв допускаються команди за поданням закладів підготовки водіїв, за переліком, узгодженим Комісією автомобільного спорту Асоціації Клубів України. в) У одному змаганні, включеному у залік Кубку, кількість команд не обмежена. 3.4. До участі у змаганні допускаються команди які складаються під час всього Кубку з довільної кількості водіїв, але з наступними кількісними обмеженнями у складі в одному змаганні: не менше 2 та не більше 3 екіпажів у будь-яких класах. 4. ПОДАННЯ ЗАЯВОК НА УЧАСТЬ У ЗМАГАННЯХ 4.1. Після затвердження Оргкомітетом Кубку Індивідуального Регламенту Організатор змагання, включеного у залік Кубку висилає, через Клуби або безпосередньо, учасникам Кубку свій Індивідуальний Регламент і форму заявки на участь у змаганні. Вказана інформація розміщується також на офіційному сайті Кубку www.kmamk.kiev.ua. 4.2. Форму заявки, заповнену друкованими літерами, учасник висилає Організатору у порядку, встановленому у Індивідуальному Регламенті, при виконанні таких умов: 4.2.1. Попередня заявка повинна бути подана не пізніше ніж за 7 діб до початку змагань. 4.2.2. Останній строк прийому заявок встановлюється не пізніше ніж за 24 години до початку змагань. 4.2.3. У виняткових випадках дозволяється подання заявки не пізніше ніж за 12 годин до початку змагань. 4.2.4. При реєстрації участь підтверджується офіційною формою. 4.3. Командні заявки затвердженої форми подаються, окремо по кожному командному заліку, при реєстрації з числа водіїв, попередньо заявлених згідно п.4.2. та повинні включати в себе: назву і дату змагання, відомості про водіїв: прізвище, ім’я, номер водійського послвідчення, клас та державний реєстраційний номер автомобіля, прізвище, ім’я та підписи учасника і всіх водіїв. 4.4. Форма заявки заповнюється друкованими літерами. Заявка, що не вміщує повної інформації або має неточні відомості, особливо по даним автомобіля, відхиляється. 4.5. Організатор має право відмовити у прийомі заявки без вказування причин. Якщо організатор змагання відмовляє учаснику у прийомі його заявки, він повинен на протязі 48 годин повідомити про це учасника, який подав заявку. 4.6. Присвоєння ідентифікаційних (стартових) номерів здійснюється Організатором Кубку шляхом жеребкування перед першою участю першого водія у етапах Кубку. Першим Водіям, що беруть участь у змаганні встановлюються стартові номери з 100 по 180; Стартові номери не змінюються протягом всіх етапів Кубку. 4.7. Повні списки заявлених учасників зі стартовими номерами у відповідності з п.4.6 повинні публікуватися Організатором не пізніше, ніж за 24 годин до початку змагання. 4.8. Фактом подання заявки учасник і водій підтверджують знання даного та Індивідуального Регламентів, приймають встановлені умови без обмежень, зобов’язуються виконувати всі правила і вимоги, офіційних осіб змагання та Організатора. 4.9. Забороняється допуск до участі у змаганні учасників, які не пройшли адміністративної перевірки, якщо вони не подали заявки згідно п.4.2. 4.10. Учасники змагань повинні внести заявочні внески у вигляді доброчинного внеску для розвитку автомобільного спорту згідно порядку, який встановлюється Індивідуальним Регламентом змагання. 4.11. Розмір внеску, який встановлюється згідно п.4.10. не повинен перевищувати: - за екіпаж: 250 грн., - за команду: 500 грн. 4.12. В разі невиконання екіпажем п.4.2.1. внесок збільшується на 20 відсотків, в разі невиконання п.4.2.2. - на 50 відсотків. 5. ДОПУЩЕНІ АВТОМОБІЛІ 5.1. До участі у Кубку допускаються; 5.1.1. У заліку Клуб-стандарт: Серійні легкові автомобілі, що мають державну реєстрацію і відповідають вимогам Правил Дорожнього руху України; - Дозволяється застосування тільки шин, сертифікованих для шляхів загального користування (на боці повинно бути нанесено фабричним способом клеймо у вигляді букви „Е”(з індексом в колі); - Рекомендується застосування ременів безпеки, що складаються з двох плечових і одного поясного ременя та мають що найменше три точки кріплення до кузову; - Допускається застосування тільки ременів, що мають сертифікацію ЄС (знак „Є” з цифрою в колі) та ремені, що відповідають стандартам Міжнародної автомобільної федерації. - Обов’язкові захисні шоломи автомобільного або мотоциклетного типу під час проходження додаткових змагань на швидкість. - Якщо в момент передстартового контролю на старті виявиться, що автомобіль не відповідає вищевказаним вимогам за пропозицією Технічних Комісарів може бути призначене час для приведення у відповідність, переведено до іншого класу або знято. 5.1.2. Учасник повинен представити докази того, що його автомобіль відповідає вимогам Правил дорожнього руху та технічній документації виробника автомобіля. Такими доказами можуть бути: - реєстраційне свідоцтво та автомобіль (технічний паспорт); - талон про проходження державного технічного огляду; - технічна документація (каталоги, технічні опису виробника, сертифікати, інші технічні видання, що підтверджують відповідність переобладнання автомобіля вимогам виробника та державним регламентуючим документам). 5.2. На автомобілях всіх класів в обов’язковому порядку з обох боків наносяться написи на крилах або на задніх бокових вікнах автомобілів: прізвище, ім’я водіїв, репродукції державного прапора України. Висота шрифту не менше 40 мм для написів на крилах, та не більше 100 мм для написів на вікнах. Інші написи і реклама - згідно вимог організатора. 5.3 Мінімальна кількість автомобілів у заліковій групі не обмежена. 6. КЛАСИ 6.1. клас Опис об’єм двигуна Абсолют Серійні легкові автомобілі, що мають державну реєстрацію і відповідають вимогам Правил Дорожнього руху України та цього Регламенту до 3500 см3 ЛА 0 2501-3500 см3 ЛА 1 1601-2500 см3 ЛА 2 1401-1600 см3 ЛА 3 до 1400 см3 6.1.2 Об’єм двигуна автомобілів, обладнаних системою турбонаддуву враховується з коефіцієнтом 1,5. 7. КОЕФІЦІЄНТИ РАЛІ 7.1. Для всіх змагань, включених до заліку Кубку встановлені наступні коефіцієнти в залежності до складності змагання: 7.1.1. Організатор Місто Коефіцієнт АК „Харків” м. Харків 1,5 КМАМК, АК Ніссан Україна м. Київ 1,2 АІС Рено м. Дніпропетровськ 1,5 АК Гепард м. Чернігів 1,1 КМАМК, Ніссан Україна, ВФДкр м. Біла Церква 1,5 АК Черкаси м. Черкаси 1 Фінальному ралі за звання переможця ККР-2007 надається коефіцієнт – 3. 7.1.2. Змагання, які буде рішенням Оргкомітету включено до заліку Кубку, що не входять до вище вказаного переліку встановлюється коефіцієнт 1,0. Встановлені Коефіцієнти діють виключно протягом сезону 2007 року та підлягають перегляду на наступний спортивний сезон 8. ТРАСИ 8.1. Всі траси повинні бути інспектовані Оргкомітетом. До заліку Кубку включаються змагання з ралі, до яких включаються додаткові змагання (ДЗ) типу Режимних Гонок (РГ), або Регулярності Руху (РР). Допускаються застосування секретних трас. 8.1.1. Додаткові змагання (ДЗ). 8.1.1.1. Режимні гонки. 8.1.1.2. Слалом. 8.1.1.3. Швидкісне маневрування. 8.1.1.4. Регулярність руху. Опис додаткових змагань, внесених у змагання включається у Індивідуальний регламент етапу Кубку. 8.1.2. Протягом всього змагання ремонт, заміна шин і заправка ГСМ можуть проводиться тільки в Сервісних парках і в спеціально відведених місцях, позначених в Дорожній Книзі. 8.1.3. Точний час старту оголошується в Стартовій Відомості, яку рекомендується складати на підставі прологу. 8.2. Загальна довжина всіх ДЗ під час одного змагання повинна бути не більше 80 км. 8.3. Найбільша довжина кожної ДЗ швидкісного маневрування не повинна перевищувати 20 км. (з допуском +10%). 8.4. Максимальна середня швидкість на будь-яких ДЗ не повинна перевищувати 80 км/год. або 60 км/год., якщо ДЗ проводиться на дорогах загального використання в межах населених пунктів. 9. КЛАСИФІКАЦІЯ. ПОРЯДОК НАРАХУВАННЯ ОЧКІВ. РОЗПОДІЛ МІСЦЬ 9.1. Після кожного змагання, включеного у залік Кубку встановлюється наступна класифікація: - класифікація екіпажів у абсолютному заліку та у кожному класі; - класифікація командного результату серед команд; 9.2. Порядок нарахування очок: 9.2.1. Водіям за виборені місця у абсолютному заліку та у окремих класах, згідно п.6.1., нараховуються очки за таблицею, помножені на коефіцієнт відповідного змагання: 1 місце – 20 очок 6 місце – 5 очок 2 місце – 15 очок 7 місце – 4 очка 3 місце – 10 очок 8 місце – 3 очка 4 місце – 8 очок 9 місце - 2 очка 5 місце – 6 очок 10 місце – 1 очко 9.2.2. Якщо у абсолютному заліку або у окремому класі було заявлено менше 10 учасників, очки нараховуються у пропорційній меншості до кількості учасників починаючи з нижчого місця залікової таблиці п. 9.2.1. 9.2.3. Якщо з форс-мажорних обставин змагання припинено коли пройдено від 30% до 60% загальної дистанції ДЗ водій одержує 50% від кількості очок, встановлених п.8.2., якщо пройдено менше 30% загальної дистанції ДЗ – змагання вважається таким, що не відбулося. 9.3. Звання Володаря Кубку Клубного Ралі серед водіїв (других водіїв – штурманів) у абсолютному заліку або у класі присвоюється та наступні місця визначаються за найбільшою сумою очок набраних водіями на всіх змаганнях, включених у залік Кубку, які враховуються для заліку. Водій має право брати участь у всіх змаганнях, включених у залік Кубку. Право брати уучасть у фінальному змаганні встановлена окрім фінального змагання. 9.4. До фінального змагання допускаються екіпажи які взяли участь не менш ніж у 50% проведених етапів. Проведено змагань: 2 4 5 6 7 8 Кількість змагань, в яких необхідно взяти участь для допуску до фінального змагання 2 3 4 4 5 6 Участь у фінальному змаганні для учасників Кубку не є обов’язковою. 9.5. Якщо водії при остаточній класифікації набрали однакову кількість очок, то першість визначається за кращим місцем зайнятим на змаганнях, включених у залік Кубку. 9.6. Першість на кожному змаганні серед команд визначається по найбільшій кількості очок, набраних 2 і менше кращими екіпажами у класі. 9.10. У Кубку першість серед команд визначається по найбільшій сумі очок, набраних ними на всіх змаганнях. При рівності очок першість визначається за кращим місцем, зайнятим командою на всіх змаганнях. 9.11. Кубок у командному заліку вважається таким, що не відбувся, якщо в ньому взяли участь менше 3 команд. 10. ПРОТЕСТИ І АПЕЛЯЦІЇ 10.1. Будь-який протест повинен бути поданий у відповідності з Індивідуальним Регламентом змагання. 10.2. Кожен протест повинен подаватися у письмовій формі, підписаний учасником та повинен супроводжуватись внеском у розмірі 250 грн. та гарантійним внеском у сумі: 100 грн. - за перевірку одної з частин автомобіля (двигун, трансмісія, керування, гальмівна система і т.і.), яка не потребує розбирання агрегату; 500 грн. - за перевірку одної з частин автомобіля (двигун, трансмісія, керування, гальмівна система і т.і.), яка потребує розбирання агрегату; 10.3. Витрати, що пов'язані з виконанням робіт по демонтажу та монтажу при перевірці протесту, що не покриваються гарантійнім внеском відносяться на рахунок протестуючої сторони. 10.4. Внески, вказані у п.п. 10.2.; 10.3. повертаються тільки у випадку, якщо протест виявився обґрунтованим. 10.5. Протести подаються Директору змагання. При відсутності Директора змагання протести подаються будь-кому зі Спортивних Комісарів. 10.6. Протести подаються: - проти прийняття заявки – не пізніше двох годин після закінчення передстартового контролю автомобілів, - проти рішення Технічного Комісара або контролера – на протязі 1 години після винесення цього рішення, - проти помилок або порушень, здійснених на протязі змагання з питань відповідності (невідповідності) автомобіля вимогам або класифікації, встановленій по закінченню змагання – подається на протязі 30 хвилин після офіційної публікації результатів. 10.7. Забороняється внесення протестів по рішенням, винесеним суддями лінії старту, суддями фінішу або суддями факту по суті виконання ними своїх службових обов'язків. 10.8. Учасники можуть подавати апеляції відносно прийнятих рішень у Оргкомітет Кубку. 10.9. Для збереження за собою права на апеляцію учасник зобов'язаний на протязі години після опублікування цього рішення повідомити Спортивних Комісарів про намір опротестувати їх рішення. 11.ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ 11.1. Організатор змагання повинен провести урочисте нагородження переможців змагання з участю представників засобів масової інформації, як правило у місцях відкритих для глядачів. Обов’язковими атрибутами нагородження переможців та призерів змагання, включеного у залік Кубку є: наявність у місці проведення нагородження - Державного прапору України. На місці проведення нагородження (подіум, арка, і т.і.) повинно бути розміщено зареєстровану емблему змагання і текст КУБОК КЛУБНОГО РАЛІ АСОЦІАЦІЯ КЛУБІВ УКРАЇНИ (висота літер жодного іншого напису у місці нагородження не може бути більше літер вказаного тексту). Порядковий номер етапу, місце проведення, дата”. 11.2. Час, місце і процедура прибуття для нагородження учасників змагання встановлюється у Індивідуальному регламенті та Програмі змагання. 11.3. Присутність учасників Кубку на всіх заходах, включених у програму змагань та на урочистому нагородженні переможців та призерів Асоціації Клубів України обов`язкова. 11.4. Розподіл призового фонду а також інші положення, які не увійшли у даний Регламент, встановлюються Індивідуальним Регламентом та Програмою змагання. 11.5. Для затвердження результатів Кубку Клубного ралі організатор повинен у тижневий строк надіслати всі протоколи затверджені рішенням Колегії Спортивних Комісарів та за підписом Директора змагання до Організаційного комітету Кубку. 11.6. Тільки Організаційний комітет уповноважений вирішувати будь-які розбіжності, що можуть виникнути при виконанні даного Регламенту. 11.7. Організаційний комітет Кубку при необхідності вносить зміни і доповнення до цього Регламенту та повідомляє їх у Офіційних бюлетенях . Изменено 26 марта, 2007 пользователем Лёша Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
БОРОДА 9 Опубликовано 26 марта, 2007 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 26 марта, 2007 (изменено) едут не только парни.... Речь шла о Харькове или вам важен принцип за что-нибудь уцепиться? Девушек мы не забывали Изменено 26 марта, 2007 пользователем БОРОДА Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
БОРОДА 9 Опубликовано 26 марта, 2007 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 26 марта, 2007 (изменено) с Завтрашнего дня на сайте КМАМКА прошу в соответствующей ветке форума регистрировать экипажи на участие в КУБКЕ. Флуд будет удаляться! Изменено 26 марта, 2007 пользователем БОРОДА Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Костяфан 0 Опубликовано 26 марта, 2007 Жалоба Поделиться Опубликовано 26 марта, 2007 с Завтрашнего дня на сайте КМАМКА прошу в соответствующей ветке форума регистрировать экипажи на участие в КУБКЕ.Флуд будет удаляться!Ты хочешь, чтобы люди сразу подписывались сразу на весь кубок? хм...Вопро сразу - ок, человек взял К1 и проехал Харьков. Потом он едет в соревнование от ассоциации. Как поступает ФАУ ко второму Харькову? - Дисквалифицирует? Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
KajuK 0 Опубликовано 26 марта, 2007 Жалоба Поделиться Опубликовано 26 марта, 2007 СУ - не более 2-х км? Протест - 250 грн!?! Это чтобы не хотелось или ты так уверен в квалификации организаторов? У настоящих водителей мошки расплющиваются об боковые стекла. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Лёша 2 Опубликовано 26 марта, 2007 Жалоба Поделиться Опубликовано 26 марта, 2007 Ты хочешь, чтобы люди сразу подписывались сразу на весь кубок? хм...Вопро сразу - ок, человек взял К1 и проехал Харьков. Потом он едет в соревнование от ассоциации. Как поступает ФАУ ко второму Харькову? - Дисквалифицирует?никто никого не дисквалифицирует, иначе к 1 никто вообще покупать не будет Связь по тел: 8 063 237 2457, Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Лёша 2 Опубликовано 26 марта, 2007 Жалоба Поделиться Опубликовано 26 марта, 2007 СУ - не более 2-х км?Протест - 250 грн!?! Это чтобы не хотелось или ты так уверен в квалификации организаторов?СУ не более 20 км это опечатка.По обсуждению, ныряем на WWW.KMAMK.KIEV.UA Связь по тел: 8 063 237 2457, Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Влад 0 Опубликовано 26 марта, 2007 Жалоба Поделиться Опубликовано 26 марта, 2007 Влад а может в сентябре перед Ялтой забадяжим у Вас гонку? Дадим ей коэффициэнт 3 и усе приедут. Подъем на Ай Петри утулим, а на верху высокогорный слалом, такого еще ниукого небыло. Бомба. А потом и ЯЛТУ останемся смотреть да за Кучера болеть....Пельмени я знатно варю, Валерка помнит....Где и как можно решить......ай-петри не совсем категорично,много мест жирных........я обеими руками за такую гонку.....можно сделать интересно......я с автоклубом планирую на конец мая что-то подобное,так что обкатаем и посмотрим как лучше!А вкус твоих пельмешек у меня только что отчётливо вспомнился. Даже как ты храпел ночью,помню Блин,фотки посмотрел,аж взгруснулось....... Ближе к делу что-то придумаем! Cars like a source of inspiration Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Костяфан 0 Опубликовано 26 марта, 2007 Жалоба Поделиться Опубликовано 26 марта, 2007 Леша - мне очень жаль. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти