Штраф за то что не пользуюсь ремнями безопасности!


Рекомендуемые сообщения

Доброго дня, итак наша доблестная милиция нас традует всё больше и больше с каждым днем... в пятницу на меня накатали 2 протокола. 1-ый про отсутствие страховки(уже нашел ссылочку что не имели права) а 2-ой за то что не пользовался ремнями безопасности при езде в городе!!! Подскажите, может есть тоже какое-то положение или другой документ, который предусматривает что использование ремней безопасности не обязательно при езде по городу. Очень срочно надо, так как завтра отправлю официальную жалобу на действия сотрудника ДПС, и хотелось бы всё более детально расписать.

ЗЫ. чуть попозже выложу сюда своё письмо.

Редкий флудер и баянист

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 20
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

ГОшка была отложена до конца года. А ремень - правильно. Имеет полное право оштрафовать.

Я добропорядочный гражданин, ездящий на кредитной малолитражке.fff.jpg

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

ГОшка была отложена до конца года. А ремень - правильно. Имеет полное право оштрафовать.

ладно, за ремень тогда соглашусь. Зато какое я письмицо накатал... Макса, ты будешь ржать! Коростенские такого извращения еще наверно не видели...

Редкий флудер и баянист

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Виконуючому обов’язки начальника

УДАІ УМВС в Житомирській обл.

Недільському В.В.

Матвієнко А.М.

Звернення

Шановний Володимир Володимировичу, хочу довести до вашого відома конфлікт, котрий стався у мене з працівником коростенського підрозділу дорожньо-патрульної служби, старшиною Хомі’як Віталієм Потаповичем.

Я, перебуваючи в місті Коростень на власному транспортному засобі TOYOTA CAMRY, державний реєстраційний номер АА 5607 СІ, був зупинений вище згаданим працівником 31 серпня 2007 року приблизно о 22 годині, 45 хвилині. Одразу хочу відзначити, що патрульна машина, перебувала на узбіччі, у неосвітленому місці, тим самим перешкоджаючи ідентифікацію транспортного засобу, не даючи можливості виявити наявність проблискових маячків, спеціальних державних реєстраційний номерних знаків та інших відзнак. Працівник ДПС безпосередньо подав вимогу зупинитись знаходячись приблизно за 2,5-3 метри від мене, виходячи з неосвітленого узбіччя, тим самим не даючи себе ідентифікувати завчасно, та створивши для мене екстрену ситуацію. Коли старшина підійшов до автомобіля, то віддаючи шану представився прапорщиком. На мій запит пред’явити документи, працівник ДПС показав лише особисте посвідчення, котре я не мав змоги роздивитись цілком та уважно, через відсутність освітлення на вулиці, проте я помітив що звання він має інше, а саме - старшини. На моє запитання щодо причин відсутності особистого нагрудного знаку, взрозумілих роз’яснень отримати не вдалось, також мені не вдалось отримати ґрунтовних роз’яснень, щодо причин зупинки мого транспортного засобу, старшина дав відповідь, що нібито проводиться операція по відпрацюванню міста. Задовольнившись такими відповідями я надав всі необхідні для перевірки папери, та одразу помітив неадекватну поведінку працівника ДПС. В досить грубій формі старшина поставив запитання чому а ні я, а ні мій пасажир, не використовуємо пасів безпеки. Давши відповідь, що автомобіль пересувається в міський смузі, і що перевірка використання пасив безпеки при пересуванні транспортного засобу в міській смузі не є обов’язковою, я зіткнувся з суб’єктивним ставленням до мене, та безгрунтовними, грубими зауваженнями. Після чого працівник ДПС запитав чи маю я полюс страхування на автомобіль, та попрохав надати його оригінал, відповівши що полюс я маю, проте не маю з собою оригіналу через побоювання крадіжки цього документу з транспортного засобу, а також що на офіційній веб-сторінці містиця інформація про те, що перевірку наявності полюса обов’язкового страхування перенесено на 1.01.2008 року, отримав ще декілька грубих та безгрунтовних зауважень. Після чого було складено два протоколи, про не використання пасів безпеки, та про відсутність полюсу страхування на транспортний засіб.

Зателефонувавши наступного дня до обласного управління державної автомобільної інспекції, я отримав відповідь, що ніякої операції по відпрацюванню міста Коростень 31.08.2007 року не проводилось.

Звертаюсь до вас з проханням провести внутрішнє розслідування та виявити хто, з яких обставин, та керуючись якими нормативно-правовими актами допустив до роботи та чергування у нічну зміну старшину Хомі’як Віталія Потаповича, та з яких причин він представляється прапорщиком, а також чому службовий автомобіль під час чергування знаходився на узбіччі, де відсутнє освітлення, і чому під час чергування він зупиняв транспортні засоби виходячи в останню мить з неосвітленого узбіччя, не даючи себе ідентифікувати завчасно. Винних прошу притягти до максимальної міри відповідальності, згідно чинного законодавства, адже це не вперше коли у працівників коростенської дорожньо-патрульної служби відсутні особисті ёпосвідчення та особисті нагрудні знаки, або коли вони взагалі не мають цілісного знання та уявлення про діючу нормативно-правову базу. Також прошу провести особисте, незалежне, психологічне тестування старшини Хом’як Віталія Потаповича, щодо можливості працювати в органах Міністерства Внутрішніх Справ, та на знання діючої нормативно-правової бази України.

Також хочу відзначити, що зупинивши транспортний засіб без грунтовних на то причин, він порушив Інструкції з діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС України, затверджені наказом Міністерства внутрішніх справ України 13 листопаду 2006 року №1111 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 29 листопада 2006 р. за №1243/13117

Копії звітів, щодо внутрішнього розслідування з порушеного мною запитання, та наказів щодо притягнення до відповідальності винних осіб, а також результатів незалежного тестування, прошу надіслати мені замовним листом, у тридцяти денний термін з дня отримання та реєстрації цього листа, на адресу ....

З повагою до Вас, та сподіваючись на підтримку і порозуміння мого обурення, щодо відсутності професійності в однієї з найбільших структур, покликаних на дотримання правопорядку та безпеки мешканців держави, котра є вже більш ніж 16 років незалежною та демократичною, Матвієнко Андрій Миколайович.

Дата Матвієнко А.М.

Редкий флудер и баянист

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Может кто прочитав, некоторые ошибки или несогласования выявит, то буду рад если меня поправят.

Редкий флудер и баянист

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Уже ошибка. Ты еще должен был четко написать Адрес, по которому находился инспектор. и где стояла машина. Эт первое. второе. про ремни я не уверен что ты прав. Третье, нарушения писать сразу. Т.е. инсперктор тебя заставыл выйти из машины,хотя согласно закону такому то, части такой то ты не обязан это делать.

Я добропорядочный гражданин, ездящий на кредитной малолитражке.fff.jpg

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Уже ошибка. Ты еще должен был четко написать Адрес, по которому находился инспектор. и где стояла машина. Эт первое. второе. про ремни я не уверен что ты прав. Третье, нарушения писать сразу. Т.е. инсперктор тебя заставыл выйти из машины,хотя согласно закону такому то, части такой то ты не обязан это делать.

О! Адрес напишу сейчас, по поводу ремней посмотрим, сейчас еще с юритом поговорю, а из машины я вышел только для составления протоколов.

Редкий флудер и баянист

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Даже для составления протокола ты не обязан выходить из машины. пусть составляет, и риносит тебе на подпись. кста, статьи конституции что стоят сзади, и он обязан тебе их рассказать, он их сам не знает.

Я добропорядочный гражданин, ездящий на кредитной малолитражке.fff.jpg

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Относительно ремня, то по закону и ПДД нужно быть всегда пристегнутым. Да сейчас обычно не штрафуют за ремни (а также аптечки, знаки и негорящие лампочки), но это связанно с внутренними распоряжениями МВД направленных на улучшение взаимодействий ГАИ с водителями, и запрещающими инспекторам штрафовать за не значительные нарушения. Между тем, время от времени, в ГАИ обьявляются спец операции под названием "ремень" (или нечто подобное) и тогда всех "имеют" за ремни.

В любом случае если к вам придераются за ремень, то есть простая отмазка "вы были пристегнуты, но пока инпектор дошел, вы отстегнулись чтобы достать документы (или нечто подобное)". Примерно в 90%, в момент остановки инспектору не видно были ли вы пристегнуты или нет, особенно если увас притонированны стекла и темная одежда.

Iva_n

180909.gif

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Да. я как то поставил в субу 4 точечный ремень. при этом остался обычный. Так фишка в том, что пока простой не застегнешь, будет пищать сигнал. Значицца еду я, завязанный 4 точечным, и сверху простым. Останавливает гаец. стаю, открываю окно. ОН мне сержант петренко операция ремень безпекы...и смотрит на меня...

ого...привязан.....счастливого пути.

Я добропорядочный гражданин, ездящий на кредитной малолитражке.fff.jpg

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти