Правомерность действий ГАИ (коментарии пожалуйста)


Рекомендуемые сообщения

Доброе время суток ув. сотрудники ГАИ и не только! Вот поднакоаилось несколько вопросов и хотелось бы услышать ответы по поводу правомерности действий сотрудников ГАИ по отбору прав!!! Вопросы:

1.Где здесь "прописано "право инспектора" -цитирую- "тимчасово затримати посвідчення водія" вместо него відав бумажку "СПОВІЩЕННЯ"?

Стаття 260. Заходи забезпечення провадження в справах про адміністративні правопорушення

У випадках, прямо передбачених законами України, з метою припинення адміністративних правопорушень, коли вичерпано інші заходи впливу, встановлення особи, складення протоколу про адміністративне правопорушення у разі неможливості складення його на місці вчинення правопорушення, якщо складення протоколу є обов’язковим, забезпечення своєчасного і правильного розгляду справ та виконання постанов по справах про адміністративні правопорушення допускаються адміністративне затримання особи, особистий огляд, огляд речей і вилучення речей та документів.

Порядок адміністративного затримання, особистого огляду, огляду речей і вилучення речей та документів з метою, передбаченою цією статтею, визначається цим Кодексом та іншими законами України.

(Стаття 260 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2342-III від 05.04.2001)

Стаття 265. Вилучення речей і документів

Речі і документи, що є знаряддям або безпосереднім об'єктом

правопорушення, виявлені під час затримання, особистого огляду або

огляду речей, вилучаються посадовими особами органів, зазначених у

статтях 234-1, 234-2, 244-4, 262 і 264 цього Кодексу. Вилучені

речі і документи зберігаються до розгляду справи про

адміністративне правопорушення у місцях, що їх визначають органи

(посадові особи), яким надано право провадити вилучення речей і

документів, а після розгляду справи, залежно від результатів її

розгляду, їх у встановленому порядку конфіскують, або повертають

володільцеві, або знищують, а при оплатному вилученні речей -

реалізують. Вилучені орден, медаль, нагрудний знак до почесного

звання СРСР, почесного звання Української РСР, Почесної Грамоти і

Грамоти Президії Верховної Ради Української РСР, почесного звання

України, відзнаки Президента України, після розгляду справи

підлягають поверненню їх законному володільцеві, а якщо він

невідомий, надсилаються відповідно до Адміністрації Президента

України. Вилучені самогон та інші міцні спиртні напої домашнього

вироблення, апарати для їх вироблення після розгляду справи

підлягають знищенню працівниками міліції.

( Частину другу статті 265 виключено на підставі Закону

N 2342-III ( 2342-14 )від 05.04.2001 )

Про вилучення речей і документів складається протокол або

робиться відповідний запис у протоколі про адміністративне

правопорушення, про огляд речей або адміністративне затримання.

При вчиненні порушень, передбачених статтями 174, 190 -

195-4 цього Кодексу ( 80731-10 ), працівник міліції, а при

вчиненні правопорушень, передбачених статтями 191, 195 цього

Кодексу, - також посадова особа прикордонної служби має право

вилучити вогнепальну, пневматичну зброю калібру понад 4,5

міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів за секунду та

холодну зброю, бойові припаси, електрошокові пристрої і спеціальні

засоби. Працівник міліції, посадова особа прикордонної служби має

право провести особистий огляд і огляд речей порушника в порядку,

встановленому статтею 264 цього Кодексу. До особи, яка вчинила

правопорушення під час виконання службових обов'язків, вилучення

зброї, особистий огляд і огляд речей застосовується лише у

невідкладних випадках.

( Частину п'яту статті 265 виключено на підставі Закону

N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001 )

( Частину шосту статті 265 виключено на підставі Закону

N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001 )

При вчиненні порушень, передбачених частиною другою статті

206-1 цього Кодексу, працівник міліції вилучає транспортний засіб

до вирішення питання по суті судом. При вилученні транспортного

засобу робиться відповідний запис у протоколі про адміністративне

правопорушення. Вилучення транспортного засобу проводиться

відповідно до порядку, визначеного Міністерством внутрішніх справ

України.

( Стаття 265 із змінами, внесеними згідно з Указами ПВР N 2010-11

від 03.04.86, N 4135-11 від 12.06.87, N 7542-11 від 19.05.89, N

1369-12 від 29.07.91, N 1818-12 від 15.11.91; Законами N 3785-12

від 23.12.93, N 148/96-ВР від 25.04.96, N 323/96-ВР від 12.07.96,

N 1685-III ( 1685-14 ) від 20.04.2000, N 2342-III ( 2342-14 ) від

05.04.2001, N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001, N 662-IV

( 662-15 ) від 03.04.2003 - набуває чинності 01.08.2003 року,

N 1299-IV ( 1299-15 ) від 20.11.2003 )

2. Или может здесь???

З.У."Про дорожній рух"

Стаття 15. Основні положення щодо допуску до

керування транспортними засобами

Кожний громадянин, який досяг установленого цим Законом віку та не має медичних протипоказань, може у встановленому порядку отримати право на керування транспортними засобами відповідної категорії (стати водієм).

Право на керування транспортними засобами надається:

мототранспортними засобами і мотоколясками - з шістнадцятирічного віку;

автомобілями всіх видів і категорій (за винятком автобусів і вантажних автомобілів, обладнаних для перевезення більше восьми пасажирів), трамваями і тролейбусами - з вісімнадцятирічного віку;

автобусами і вантажними автомобілями, обладнаними для перевезення більше восьми пасажирів, - з дев'ятнадцятирічного віку.

Перелік захворювань і вад, при яких особа не може бути допущена до керування відповідними транспортними засобами, визначається Міністерством охорони здоров'я України.

Громадянин, який бажає отримати право на керування транспортним засобом, зобов'язаний пройти підготовку в обсязі, передбаченому програмою підготовки водіїв транспортних засобів відповідної категорії чи типу.

Підготовка та підвищення кваліфікації водіїв здійснюються у навчальних закладах незалежно від форм власності та господарювання, що отримали у встановленому порядку ліцензію на цю діяльність. Підготовка та підвищення кваліфікації здійснюються спеціалістами, які відповідають установленим кваліфікаційним вимогам, із застосуванням необхідних технічних засобів навчання. В

особливих випадках допускається самопідготовка водіїв окремих категорій транспортних засобів. Порядок і типові програми підготовки та підвищення кваліфікації водіїв, кваліфікаційні вимоги до спеціалістів, які здійснюють таку підготовку, мінімальний перелік технічних засобів навчання, а також випадки допуску для засвоєння програми підготовки водіїв в індивідуальному порядку визначаються Міністерством освіти України і затверджуються відповідним державним органом з безпеки дорожнього руху.

Право на керування транспортними засобами підтверджується відповідним посвідченням. На території України діють національні і міжнародні посвідчення на право керування транспортними засобами, що відповідають Конвенції про дорожній рух .

Порядок видачі цих посвідчень установлюється Кабінетом Міністрів України.

Водій може бути позбавлений права на керування транспортним засобом внаслідок погіршення стану здоров'я, якщо воно перешкоджає безпечному керуванню транспортним засобом, а також за невиконання встановлених обов'язків у передбачених законодавством випадках.

Позбавлення водія права на керування транспортним засобом внаслідок погіршення стану здоров'я провадиться на підставі висновків відповідних медичних закладів.

Позбавлення водія права на керування транспортним засобом внаслідок невиконання ним встановлених законодавством обов'язків провадиться на підставі матеріалів справи про адміністративне порушення правил дорожнього руху, постанови про відмову в порушенні кримінальної справи або матеріалів кримінальної справи.

Позбавлення права на керування транспортним засобом провадиться до повного усунення причин, що перешкоджають водію безпечно керувати транспортним засобом, а в разі невиконання ним встановлених обов'язків - на строк, визначений чинним законодавством.

Адміністративне стягнення у вигляді позбавлення права на керування транспортними засобами не застосовується до осіб, які користуються ними у зв'язку з інвалідністю, за винятком випадків керування в стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння, а також у разі відмови зупинити транспортний засіб на вимогу працівника міліції з метою виконання службових обов'язків, самовільного залишення місця дорожньо-транспортної події, ухилення від огляду на наявність алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння.

У разі систематичного порушення водієм правил дорожнього руху він може бути направлений уповноваженими посадовими особами Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України для перевірки знань цих правил.

3.Почему нарушаются п.п. 2.1. - 3.5. ІНСТРУКЦІЇ з діловодства в місцевому загальному суді

ІНСТРУКЦІЯ з діловодства в місцевому загальному суді

2.1. Усі судові справи та кореспонденція, у тому числі

документи, надіслані електронною поштою, факсимільним зв'язком, а

також телеграми, що надходять до суду, приймаються, опрацьовуються

та під підпис передаються за призначенням працівниками апарату

суду відповідно до обов'язків.

2.2. Працівник апарату суду, на якого відповідною Посадовою

інструкцією покладено обов'язки щодо приймання судових справ і

кореспонденції, у день їх надходження перевіряє цілісність пакетів

та конвертів і відповідність їх адресування, з дотриманням

установлених правил безпеки розкриває пакети й конверти, перевіряє

відповідність вкладень до опису (наявність додатків до документа),

проставляє на правому нижньому чи іншому вільному від тексту місці

супровідного листа до судової справи (матеріалу), першої сторінки

листа чи іншого документа реєстраційний штамп суду, у якому

зазначає дату надходження матеріалу в суд і реєстраційний номер

згідно з журналом реєстрації вхідної кореспонденції (додаток 1).

Конверти (пакети), у яких надходять документи, приєднуються

до одержаних документів. У разі одержання матеріалів у пошкодженій

упаковці, а також якщо при відкритті конверта (пакета) виявлено

відсутність будь-якого документа чи додатка до нього, про це

складається акт (додаток 2) у двох примірниках, один примірник

якого надсилається відправнику, а другий - долучається до

одержаних матеріалів і передається разом з ним для розгляду за

належністю.

Из приведённого видно, что для принятия документов сотрудниками суда установлены достаточно жёсткие требования.

2.3. Прийняття судових справ і вхідної кореспонденції від

кур'єра (кур'єром) здійснюється за пред'явлення документа, що

посвідчує його особу та належність до організації-відправника

(одержувача). У разі відсутності такого документа судові справи,

кореспонденція від нього (ним) не приймаються.

Получается интереснейшая ситуация: непосредственно у инспектора, составившего протокол, который не является курьером, принимать дело вообще неправомерно!

2.8. Після попереднього розгляду документа керівництвом і

призначення виконавця в той самий день документ повертається до

працівника апарату суду, який здійснював його реєстрацію, для

реєстрації резолюції. До журналу реєстрації вхідної кореспонденції

вносяться відомості про зміст і дату накладення резолюції,

прізвище та ініціали виконавця, термін виконання, дата передачі

документа виконавцеві.

2.9. Документи для розгляду (виконання) від одного виконавця

до іншого передаються тільки на підставі письмової вказівки

керівництва, яким здійснювалися розгляд документа та накладення

резолюції. Передача документів відбувається з внесенням до журналу

реєстрації вхідної кореспонденції відповідних даних про передачу.

Т.е. после поступления документа, в нашем случае админпротокола, в суд, руководством последнего должно быть принято решение, кому заниматься этим делом. Как говорят практикующие юристы, дело должно быть «расписано» на того или иного судью, который должен будет его рассмотреть. И существует для этого определённая процедура, как и для смены этого судьи.

3.5. Матеріали про адміністративне правопорушення, а також

подання щодо застосування конфіскації предметів реєструються в

обліково-статистичній картці на справу про адміністративне

правопорушення (додаток 26 ( za860-06 ) та в алфавітному покажчику

справ про адміністративні правопорушення (додаток 27). В

алфавітному покажчику справ про адміністративні правопорушення

відображаються дані про кожну особу, щодо якої надійшов для

розгляду протокол про адміністративне правопорушення.

4. Что за документ "СПОВІЩЕННЯ" и где,кем или чем он закреплён,какой юридический вес он имеет, тоесть даёт ли он право управлять автомобилем вместо изятых прав до постановления суда???

5. Каким образом инспектор определяет дату судебного заседания и Ф.И.О. судьи который рассматривает дело???Это в компетенции ГАИ???

6. Как реагировать на действия (попытку) сотрудников ГАИ к малейшему правонарушению приписать "аварийну сытуацию"Каким образом можно сохранить в/у до суда???

ОТВЕЧАТЬ ПРОШУ ПО СУТИ ЗАДАНЫХ ВОПРОСОВ, БЕЗ ОТВЕТОВ ТИПА "ТАК ИМ И НАДО И ТД... И ТП..."(можно на e-mail: perevoz2006@ukr.net)

с ув. Zergus

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти