Рекомендуемые сообщения

Нарешті карбюраторщик мені її завів і налаштував, та з часом виліз ще один гімор:

Коли надворі холодно - прогрівшись градусів до 50 мотор захлинається і глохне, на газ у підлогу реакції нуль.

Як потеплішало - гімор наче рукою зняло - проїхав бл 300 км і наступного дня декілька разів виїхав без проблем.

Сьогодні зранку в повітрі знов відчув легкий морозець - і знов те саме: на холодну працює нормально, а не дійшовши робочої температури глохне.

Після карбюраторщика в мене був ще один прикол: накрився термостат. Було це в неділю, довелося купувати якесь лайно в якомусь жопному магазині, бо всі решта зачинені, - і все одно кипіла!

Всі мені кричали: "це не термостат - в тебе десь охолодження забите". Одні казали, що забився радіатор, другі - обводна труба... Та я в чудеса не вірив - коротенький патрубок, що йде від мотора до термостата і сам термостат аж димлять, а решта патрубків холодні!

Я загнув клапан на старому термостаті в середину, а на найближчій шиномонтажці мені його ще й розсвердлили, - і чудо: нагрілися і патрубки, і радіатор. Та при темп близько 60град не допомагало ніяке підгазовування - глохнуло ледь завівшись.

Наступного дня, коли я хотів тягнути її назад до карбюраторщика, я вранці завів її без усіляких проблем!

В той день я встиг пробити колесо, з"їздити в трамваї по запаску і проїхати 300 км.

А далі - знов за своє(

В чому прикол??

Що може так вистьобуватися?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

БЫла у мну такая волосня! Я конешно не карбюраторщик, но объясню как умею! Короче в легкий мороз, особенно с повышенной влажностью воздуха, в карбе образовывается конденсат и замерзает отверстие( не знаю как называется) в результате утром ты заводишь всё спонтом отлично фунциклирует, в камере згорают остатки бенза со вчерашнего дня, затем машина тупо глохнет! Наступает паника всё вроде в норме но не куя не заводиться! Как исправить?! Снимаешь крышку воздушного фильтра, видиш карбешник там сверху две дирочки, аккуратно желательно зубичисткой, колупаешь ту что с лева, можно не сильно ударить по карбу где нибудь с краю, но лучше зубочисткой! Итог бенз поступает в камеру, ты доволен и счастлив! У меня процедура занимает 2 минуты! Результат 100%! :good:

P.s. Не знаю устройство твоего карбешника, но уверен проблема та же! Короче ищи дырку! :D

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти