CCCM 1 Опубликовано 26 февраля, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 26 февраля, 2008 Нарешті карбюраторщик мені її завів і налаштував, та з часом виліз ще один гімор: Коли надворі холодно - прогрівшись градусів до 50 мотор захлинається і глохне, на газ у підлогу реакції нуль. Як потеплішало - гімор наче рукою зняло - проїхав бл 300 км і наступного дня декілька разів виїхав без проблем. Сьогодні зранку в повітрі знов відчув легкий морозець - і знов те саме: на холодну працює нормально, а не дійшовши робочої температури глохне. Після карбюраторщика в мене був ще один прикол: накрився термостат. Було це в неділю, довелося купувати якесь лайно в якомусь жопному магазині, бо всі решта зачинені, - і все одно кипіла! Всі мені кричали: "це не термостат - в тебе десь охолодження забите". Одні казали, що забився радіатор, другі - обводна труба... Та я в чудеса не вірив - коротенький патрубок, що йде від мотора до термостата і сам термостат аж димлять, а решта патрубків холодні! Я загнув клапан на старому термостаті в середину, а на найближчій шиномонтажці мені його ще й розсвердлили, - і чудо: нагрілися і патрубки, і радіатор. Та при темп близько 60град не допомагало ніяке підгазовування - глохнуло ледь завівшись. Наступного дня, коли я хотів тягнути її назад до карбюраторщика, я вранці завів її без усіляких проблем! В той день я встиг пробити колесо, з"їздити в трамваї по запаску і проїхати 300 км. А далі - знов за своє( В чому прикол?? Що може так вистьобуватися? Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Sergi 0 Опубликовано 27 февраля, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 27 февраля, 2008 БЫла у мну такая волосня! Я конешно не карбюраторщик, но объясню как умею! Короче в легкий мороз, особенно с повышенной влажностью воздуха, в карбе образовывается конденсат и замерзает отверстие( не знаю как называется) в результате утром ты заводишь всё спонтом отлично фунциклирует, в камере згорают остатки бенза со вчерашнего дня, затем машина тупо глохнет! Наступает паника всё вроде в норме но не куя не заводиться! Как исправить?! Снимаешь крышку воздушного фильтра, видиш карбешник там сверху две дирочки, аккуратно желательно зубичисткой, колупаешь ту что с лева, можно не сильно ударить по карбу где нибудь с краю, но лучше зубочисткой! Итог бенз поступает в камеру, ты доволен и счастлив! У меня процедура занимает 2 минуты! Результат 100%! P.s. Не знаю устройство твоего карбешника, но уверен проблема та же! Короче ищи дырку! Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти