Гость uF_Xeon Опубликовано 30 апреля, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 апреля, 2010 после моего разговора с даи Описаного в ссилке на пост у меня било поднятое настроение + жена сказала что я потратил пол чяса времени и получил массу удовольствияК чему они додлбутся давай проведём експеремент ти мент я останвлений тобой водительПиши по три впроса я буду отвечять на них Начяло диалога:Не путай одно с другим, когда ты едешь и не куда не спешишь и когда ты куда то опаздываешь(и те 10-15 минут для тебя очень критичны). Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Гость uF_Xeon Опубликовано 30 апреля, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 апреля, 2010 (изменено) Сегодня злой как..., достали уже... С утра настроение испоганили нормально, не успел отъехать от дома как остановили - проверили документы(все в порядке), далее начал мне рассказывать что я выпивший(дня три уже не пил). Говорил что у меня руки подозрительно трясутся, сравнил со своими(одинаково), далее переключился на мои глаза(типа какие-то не такие), пытался ему объяснить. что минут 15-20 только проснулся. Оно падло мне минут 10-15 пыталось доказать(хотел даже тащить меня к врачам на мед экспертизу), что я пьяный. В итоге потраченное время, злой и чуть не опоздал на работу. Или эти сцуки от меня денег ждали, только за что... За последнюю неделю ГАЙци тормозили(с предлогом проверить документы, талон ТО у меня в кошелке, а не на стекле) больше чем за предыдущие три года - они что вообще епанутые стали... Ну и на последок пару фоток, снял вчера утром с балкона 13-го этажа. Изменено 30 апреля, 2010 пользователем uF_Xeon Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Karamba 0 Опубликовано 30 апреля, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 апреля, 2010 Праздники, им ведь наполнится надо)) А фото жесть))) 8 093 761 09 79 Артём Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
<REMUS> 11 Опубликовано 30 апреля, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 апреля, 2010 Владельца Гольфа жалко, полюбэ эти пи..ры во всех грехах обвинят. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ValerKat 407 Опубликовано 30 апреля, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 апреля, 2010 Гольфу не повезло. Маленького, кто хочешь обидит. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Гость uF_Xeon Опубликовано 30 апреля, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 апреля, 2010 Водилу 100% крайним сделают, там понаехало потом 2-3 машины с гайцами и не на "обычных жигулях", так что тут уже все предрешено... Да и плюс Гоьф на встречке стоит, я так подозреваю что пытался уйти от столкновения. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Svoloch 0 Опубликовано 30 апреля, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 апреля, 2010 Научисьс ними разговаривать http://protidai.com.ua/Ещу почитай темуГАИ проводит операцию «Форсаж» по борьбе с автотюнингом и стритрейсерамии еше небольшая виборка ІНСТРУКЦІЯз питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС 1. Загальні положення 1.1. Інструкція з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС (далі - Інструкція) визначає завдання та функції працівників підрозділів дорожньо-патрульної служби (далі - підрозділи ДПС), що здійснюють нагляд за дорожнім рухом, взаємовідносини з учасниками дорожнього руху, дії під час отримання інформації про дорожньо-транспортну пригоду (далі - ДТП) та порушень правил, норм і стандартів у сфері безпеки дорожнього руху, а також організацію взаємодії з іншими підрозділами органів внутрішніх справ України (далі - ОВС). …………………………………2. Організація діяльності підрозділів ДПС 2.1. Працівники підрозділів ДПС повинні мати необхідну професійну підготовку, високі моральні якості, бути дисциплінованими та пильними, стійко переносити труднощі, пов'язані зі службою, бути ввічливими й тактовними в спілкуванні з громадянами. 2.2. У своїй діяльності працівники підрозділів ДПС керуються Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства внутрішніх справ України та цією Інструкцією. …………………………………6. Обов'язки працівників підрозділів ДПС 6.1. Працівник підрозділу ДПС під час несення служби зобов'язаний: 6.2. Досконало знати ПДР, цю Інструкцію, інші нормативно-правові акти у сфері безпеки дорожнього руху та свої функціональні обов'язки. 6.3. Перебувати на визначеному місці несення служби відповідно до дислокації. 6.4. Постійно контролювати безперебійність радіозв'язку, а в разі його відсутності негайно вживати всіх можливих заходів щодо інформування про це чергової частини або безпосереднього керівника (командира). 6.5. Дотримуватись встановленого порядку носіння форменого одягу, знаків розрізнення та відомчих нагород. 6.6. Постійно утримувати у належному стані спеціальні засоби захисту, елементи екіпірування, транспортні засоби та їх обладнання, технічні засоби та технічні прилади, які використовуються для фіксації правопорушень, засоби зв'язку, медичне устаткування для надання першої медичної допомоги учасникам дорожнього руху. 6.7. Організовувати безпечний та безперешкодний дорожній рух. …………………………………………………….6.21. Контролювати утримання в справному і безпечному для руху стані вулиць, доріг і дорожніх споруд та їх освітленість. …………………………………6.25. Бути культурним і ввічливим у спілкуванні з громадянами, неухильно дотримуватися законності та не допускати її порушень іншими працівниками. 6.26. Під час керування патрульним автомобілем (автобусом, мотоциклом) бути прикладом для інших учасників дорожнього руху в частині дотримання ПДР. ……………………………………..6.31. Під час несення служби нарядом у складі двох і більше працівників підрозділу ДПС призначається старший наряду. 6.32. Старший наряду ДПС забезпечує керівництво діяльністю наряду ДПС та несе персональну відповідальність за його дії в період несення служби і зобов'язаний: …………………………………….6.32.5. Під час службової діяльності дотримуватись законності, не допускати її порушень іншими працівниками. 10. Розстановка сил та засобів підрозділів ДПС …………………………………10.6. На кожний маршрут патрулювання (пост) складається картка маршруту патрулювання, поста (додаток 4). Один примірник картки зберігається у відділах (відділеннях) Державтоінспекції МВС з обслуговування адміністративних територій міст, районів, районів у містах, другий видається старшому наряду ДПС на час несення служби. …………………………………10.12. Дислокація маршрутів патрулювання і постів розробляється командиром стройового підрозділу на 1 добу і затверджується керівником управління (відділу) Державтоінспекції МВС ГУМВС, УМВС, відділу (відділення) Державтоінспекції МВС з обслуговування адміністративних територій міст, районів, районів у містах. У разі необхідності вносяться зміни, про що повідомляється чергова частина. …………………………………12. Підготовка та інструктаж нарядів ДПС …………………………………12.4. Працівники підрозділів ДПС, які заступають у наряд ДПС, повинні знати: ………………………………складові частини, технічні характеристики та порядок використання технічних засобів та технічних приладів, які застосовуються для виявлення порушень правил, норм і стандартів у сфері безпеки дорожнього руху. 12.5. Працівники підрозділів ДПС, які заступають у наряд ДПС, повинні мати: охайний зовнішній вигляд; справне спорядження; єдиний формений одяг за сезоном; світловідбиваюче екіпірування; нагрудний знак; табельну вогнепальну зброю; жезл та інші спеціальні технічні засоби; список транспортних засобів, оголошених у розшук за останню добу, із зазначенням марки, державного реєстраційного номера, кольору, ідентифікаційного номера кузова, шасі (рами), особливих прикмет; словесні портрети, фотографії (фотороботи) осіб, які розшукуються; картку маршруту патрулювання, поста (додаток 4); відомість обліку роботи по нагляду за дорожнім рухом (додаток 5); службове та водійське посвідчення; бланки протоколів про адміністративне правопорушення, тимчасових дозволів на право керування транспортними засобами та інших необхідних процесуальних документів; авторучку, олівець, лінійку (рулетку), записну книжку, свисток, кишеньковий ліхтарик; ПДР; витяг з Кодексу України про адміністративні правопорушення, що стосується безпеки дорожнього руху, службову сумку або планшет. 14. Підстави для зупинки працівником Державтоінспекції МВС транспортного засобу 14.1. Підставою для зупинення транспортних засобів є: 14.1.1. Порушення ПДР водіями. 14.1.2. Характер руху транспортного засобу викликає підозру в спроможності водія керувати ним (різка та періодична зміна напрямку руху і (або) швидкісного режиму). 14.1.3. Відсутність номерних (го) знаків (а) на транспортному засобі або наявність номерних знаків, які не відповідають вимогам стандартів, закріплені у не встановленому для цього місці, закриті іншими предметами чи забруднені, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані двадцять метрів, а також керування транспортним засобом за відсутності талона про проходження державного технічного огляду. 14.1.4. Наявність ознак, які свідчать про технічну несправність транспортного засобу. 14.1.5. Наявність даних, що свідчать про причетність транспортного засобу, водія, пасажирів або вантажу до скоєння ДТП, злочину чи адміністративного правопорушення. 14.1.6. Перебування транспортного засобу в розшуку, а також наявність даних про використання транспортного засобу з протиправною метою. 14.1.7. Необхідність опитування водія чи пасажирів про обставини скоєння ДТП, адміністративного правопорушення, злочину, свідками якого вони є або могли бути. 14.1.8. Необхідність залучення водія транспортного засобу для надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або працівникам міліції або як свідка при оформленні адміністративних матеріалів. 14.1.9. Проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, а також документів на транспортний засіб і вантаж. 14.1.10. Виконання рішень уповноважених на те державних органів про обмеження чи заборону руху. 14.1.11. Якщо технічний стан транспортного засобу або спосіб закріплення вантажу на ньому створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху. 14.1.12. Порушення визначеного порядку встановлення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв. 15. Порядок зупинки транспортного засобу 15.1. У разі прийняття працівником підрозділу ДПС рішення про зупинку транспортного засобу останній повинен врахувати всі його наслідки (причину зупинки, дорожні умови, інтенсивність руху, освітлення або видимість ділянки дороги, можливий досвід водія). 15.2. Сигнал про зупинку транспортного засобу подається працівником підрозділу ДПС з тротуару (обочини) у зрозумілій для водіїв формі (сигналів), за допомогою жезла регулювальника, свистка чи рукою. При цьому жезлом (рукою) вказується безпосередньо на транспортний засіб, який зупиняється, та на пропоноване місце зупинки. 15.3. Місце для зупинки транспортного засобу працівник підрозділу ДПС повинен вказувати так, щоб після повної зупинки останній знаходився попереду патрульного автомобіля (автобуса, мотоцикла) чи поста на відстані до 20 метрів. 15.4. Після повної зупинки транспортного засобу працівник підрозділу ДПС повинен підійти до водія з дотриманням заходів особистої безпеки. 15.5. Під час звернення до водія працівник Державтоінспекції МВС зобов'язаний прикласти праву руку до головного убору, привітатися, чітко й зрозуміло відрекомендуватися, назвати свою посаду, звання та прізвище, висловити вимогу про передачу водієм документів, зазначених в пункті 2.1 ПДР, для перевірки та повідомити про причину зупинки транспортного засобу і суть скоєного правопорушення. 18. Особливості несення служби працівниками підрозділів ДПС 18.1. Під час несення служби працівникам підрозділів ДПС забороняється: 18.2. Виймати з кобури і передавати будь-кому свою табельну вогнепальну зброю. 18.3. Відволікатися від служби і послаблювати увагу під час нагляду за дорожнім рухом. 18.4. Вступати в розмови з учасниками дорожнього руху з питань, які не мають відношення до служби. 18.5. Порушувати правила радіообміну, вести неслужбові розмови по телефону. 18.6. Заходити без службової необхідності в жилі будинки та інші приміщення. 18.7. У взаємовідносинах з учасниками дорожнього руху забороняється: звертатися до учасників дорожнього руху на "ти"; використовувати погрозливі чи ображаючі жести; допускати при спілкуванні зневажливий тон, грубість, неввічливе викладення зауважень, вирази або репліки, які ображають людську гідність, погрози; пред'являти безпідставні звинувачення. ………………………………18.10. Використовувати під час несення служби технічні засоби та прилади, які не сертифіковані в Україні та не пройшли повірку або мають свідоцтво про повірку, термін дії якого минув. 18.11. Самовільно залишати пост, маршрут патрулювання або відхилятися від нього і змінювати порядок несення служби. 18.12. Порушувати або відступати від вимог ПДР, за винятком випадків, визначених чинним законодавством. ……………………………….18.15. Використовувати для несення служби приватні транспортні засоби. 28. Взаємовідносини працівників підрозділів ДПС з учасниками дорожнього руху 28.1. Взаємовідносини працівників підрозділів ДПС з учасниками дорожнього руху мають ґрунтуватися на принципах дотримання законності, забезпеченні свободи та недоторканності особи та її прав, уважному, доброзичливому і шанобливому ставленні до громадян. 28.2. Під час звернення до учасників дорожнього руху працівник підрозділу ДПС повинен чітко відрекомендуватися, назвавши свою посаду, спеціальне звання, прізвище та причину, суть звернення. У разі звернення громадян (одержання інформації про злочин тощо) працівник підрозділу ДПС зобов'язаний вжити заходів щодо надання допомоги і діяти відповідно до своїх службових обов'язків. У розмові з громадянами працівники підрозділів ДПС зобов'язані виявляти спокій і витримку. Недопустимі грубощі, вирази та репліки, які ображають людську гідність, будь-які дії, що свідчать про неповагу до громадян, коментарі, які не стосуються виконання службових обов'язків. На вимогу громадянина працівник підрозділу ДПС зобов'язаний пред'явити службове посвідчення. 28.3. Зупинення транспортного засобу здійснюється виключно жезлом, а у виняткових випадках - жестом руки. При цьому працівник підрозділу ДПС спочатку вказує на транспортний засіб, який повинен зупинитися, а потім - на місце, де йому слід зупинитися. Для привертання уваги учасників дорожнього руху може подаватися сигнал свистком (у необхідних випадках - увімкненим спеціальним світловим або звуковим сигнальним пристроєм). Жести працівника підрозділу ДПС мають бути зрозумілими всім водіям і пішоходам, подаватися своєчасно і так, щоб їх виконання не створювало аварійної обстановки. 28.4. Працівник підрозділу ДПС під час зупинки транспортного засобу зобов'язаний без затримки підійти до водія. Для розмови з водієм не обов'язково запрошувати його вийти з автомобіля, крім випадків: 28.4.1. Якщо знаходження працівника підрозділу ДПС поруч із зупиненим транспортним засобом створює загрозу особистій безпеці працівника. У цьому випадку розмову з водієм слід проводити на тротуарі (узбіччі). 28.4.2. З метою усунення технічної несправності транспортного засобу або порушень правил перевезення вантажів. 28.4.3. Коли є достатні підстави вважати, що водій знаходиться в стані сп'яніння. 28.4.4. Для проведення (у присутності водія) звірки ідентифікаційних номерів вузлів і агрегатів транспортного засобу із записами в реєстраційних документах. 28.4.5. Коли водій або пасажири підозрюються в скоєнні злочину. 28.4.6. В інших випадках, коли є необхідною участь водія в оформленні документів або наданні допомоги іншим учасникам дорожнього руху. 28.5. Не слід повідомляти про дійсну причину зупинення транспортного засобу, якщо його водій або пасажири підозрюються в скоєнні злочину або причетності до ДТП. При цьому працівник підрозділу ДПС повинен знайти тему для розмови з водієм, не розкриваючи характеру своїх намірів. 28.6. Роз'яснення порушникові про неправомірність його дій необхідно давати доброзичливо, переконливо і зрозуміло, з посиланням на відповідні вимоги ПДР. Під час перевірки документів з ними слід поводитися акуратно, не робити в них будь-яких поміток. Якщо в документи вкладені гроші чи цінні папери, необхідно запропонувати власникові забрати їх. 28.7. Затримання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, для складання протоколу або розгляду справи по суті, якщо ці питання не можуть бути вирішені на місці, здійснюється відповідно до вимог законодавства України. 28.8. Під час несення служби працівник підрозділу ДПС відповідно до норм чинного законодавства може застосовувати необхідні технічні засоби та технічні прилади для виявлення відповідного правопорушення. 28.9. З метою запобігання конфліктним ситуаціям, об'єктивного розгляду справ, а також як допоміжний засіб для попередження протиправних дій та розкриття правопорушень допускається використання фото-, кінозйомки, відеозапису та звукозаписувальної техніки, а під час оформлення матеріалів ДТП воно є обов'язковим. 28.10. Працівник підрозділу ДПС повинен надавати допомогу водіям в усуненні причин, що призвели до вимушеної зупинки в дорозі, а в необхідних випадках сприяти громадянам в: 28.10.1. Організації надання першої медичної допомоги постраждалим у ДТП і доставляння їх до закладів охорони здоров'я. 28.10.2. Захисті від протиправних зазіхань на їхнє життя і здоров'я, а також в охороні їх власності. 28.10.3. Роз'ясненні особливостей проїзду територією маршруту, що обслуговується. 28.10.4. Можливому усуненні технічних несправностей транспортного засобу і транспортуванні ушкодженого транспортного засобу. ………………………………… Жизнь, игра, сюжет хреновий, зато какая графика!!!! Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Masтer 0 Опубликовано 30 апреля, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 апреля, 2010 // и на твоей улице праздник Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Гость uF_Xeon Опубликовано 30 апреля, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 апреля, 2010 Научисьс ними разговаривать http://protidai.com.ua/Ещу почитай темуГАИ проводит операцию «Форсаж» по борьбе с автотюнингом и стритрейсерамии еше небольшая виборка …………………………………Читал уже давно и не однократно...Имеют право остановить, если нету талона ТО на стекле, а дальше поехали проверять все документы....Далее, есть еще ихние инструкции на "алкоголь и т.д." - трясутся руки, чето там зрачки, цвет лица и .т.д., имеют право писать протокол и тащить на экспертизу...З.Ы. Захотят доколупаться - доколупаються. Штраф не впаяют, но время потратят. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Gerasim_76 3 Опубликовано 30 апреля, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 апреля, 2010 Читал уже давно и не однократно...Имеют право остановить, если нету талона ТО на стекле, а дальше поехали проверять все документы....Далее, есть еще ихние инструкции на "алкоголь и т.д." - трясутся руки, чето там зрачки, цвет лица и .т.д., имеют право писать протокол и тащить на экспертизу...З.Ы. Захотят доколупаться - доколупаються. Штраф не впаяют, но время потратят. +1 знайте, как только увидели, что вам махнули жезлом-настроение уже можно считать испорченным Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Svoloch 0 Опубликовано 30 апреля, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 апреля, 2010 после моего разговора с даи Описаного в ссилке на пост у меня било поднятое настроение + жена сказала что я потратил пол чяса времени и получил массу удовольствия К чему они додлбутся давай проведём експеремент ти мент я останвлений тобой водитель Пиши по три впроса я буду отвечять на них Начяло диалога: Жизнь, игра, сюжет хреновий, зато какая графика!!!! Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти