Рекомендуемые сообщения

А смысл тогда в сигналке?

Наверное неправильно выразился. Мне нужно знать будет ли работать сигналка если не подключено это реле. Просто нужно проверить работоспособность, реле не подключал, а она почему то не работает :sad: Вообще как знать рабочая или нет...?

02e87821861ebd55665851941c013427.gif
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Реле можно не підключати. Для перевірки подати живлення, підключити антенний модуль і сирену (Сирену накрити подушкою якщо в хаті :rolleyes: ). І тригер дверей підключити до маси з можливістю розриву.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Да вроді так і роблю...

клацаю брелок - жодних реакцій, індикатор не світиться...

на одному з форумів прочитав що в цих моделях (sheriff aps 2600) мынус треба подати окремо на датчик удару. Але ж повинна робити...

post-24470-1291912012.jpg

02e87821861ebd55665851941c013427.gif
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...

Хз...я підключив..в мене працює...досихпір не всьо підключив...машина поки в зимовій сплячці...

просто Дебил

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 3 года спустя...

прошу помощи по сигналке Sheriff ZX-999 , так как на 20pin разъеме вырваны провода , куда какой цвет должен приходить ? перекопал весь нет везде только распиновка по цветам , а вот на какой пин должен приходить тот или иной цвет нигде нет .

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 10 месяцев спустя...

я так делал

post-22227-1290856209.gif

добрый день, а можно ли подключиться к такому реле ЦЗ http://www.autoopt.ru/product_pictures/medium/ca8/124488.jpg ??????????????

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

яка машина?

якщо ваз цз доставні то

НЗ - два зкрутити разом і приєднати прям біля блоку сигналки до чорного дроту (масса)

НР - два скрутити разом і до червоного до запобіжника (сигналка - запобіжник - наша скрутка)

БІЛИЙ і ЖОВТИЙ на ЦЗ. (подивитися щоб правильно працювали відкриття-закриття, якщо працюють навпаки поміняти дроти місцями тому ЦЗ приєднуємо вже після того як подали + і - на сигналку)

якщо в водійській дверці ЦЗ на 5 проводів і стоїть блочок ЦЗ (в 2110 в деяких комплектаціях стоїть штатний блок управління ЦЗ ШТАТНИЙ ВИКИДУЄМО або просто відключаємо)

якщо блочок доставний (або штатний але не вазовський його повторюю викидаємо який керується "-") тоді

НЗ - обрізаемо

НР - на массу

БІЛИЙ І ЖОВТИЙ - на білий і коричневий дроти блоку управління ЦЗ або на білий і коричневий 5 дротового ЦЗ водія (інколи на 5 проводів і в передній правій дверці стоїть)

1) НЗ реле блокировки - подаемо на "87а" контакт реле блокировки (на 5-ти контактному реле це центральний дріт)

2) НР реле блокировки - на "87" контакт реле блокировки (цей контакт паралельний центральному(маю на увазі візуально а не те що вони запаралелені))

на схемі в автора теми є схема реле блокировки і куда цепляти, але повторю - вибираємо один з варіантів (хотя можна і два одним реле запалювання іншим бензонасос тут варіантів достатньо )

при варіанті 1 якщо витягнути фішку з блока сигналки то блокировка відключається (машина заводиться і їде) при другому ні

КОНТАКТИ РЕЛЕ ПІДПИСАНІ

INGN1 - провід на якому з"являється + (ВАЖЛИВО щоб місце зєднання бало перед нашим розривом реле блокировки тойсть замок- INGN1-реле блокировки(якщо рвати будеш запалювання а не бензонасос))після включення запалювання (їх може бути декілька) нас цікавить той на якому+ не пропадає під час положення ключа "СТАРТЕР"

INGN2 - для використання турботаймера. якщо потрібен такий то питай якщо ні тоне використовуй його (можливо доречі цей цріт підключити до контакта АСС магнітоли тоді вона буде вирубуватися після постановки автомобіля на сигналку(через час на який буде запрограмована функція турботаймер 1 /2/3/10/30 хв - функція 1 таблиці програмування ))

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

яка машина?

якщо ваз цз доставні то

НЗ - два зкрутити разом і приєднати прям біля блоку сигналки до чорного дроту (масса)

НР - два скрутити разом і до червоного до запобіжника (сигналка - запобіжник - наша скрутка)

БІЛИЙ і ЖОВТИЙ на ЦЗ. (подивитися щоб правильно працювали відкриття-закриття, якщо працюють навпаки поміняти дроти місцями тому ЦЗ приєднуємо вже після того як подали + і - на сигналку)

якщо в водійській дверці ЦЗ на 5 проводів і стоїть блочок ЦЗ (в 2110 в деяких комплектаціях стоїть штатний блок управління ЦЗ ШТАТНИЙ ВИКИДУЄМО або просто відключаємо)

якщо блочок доставний (або штатний але не вазовський його повторюю викидаємо який керується "-") тоді

НЗ - обрізаемо

НР - на массу

БІЛИЙ І ЖОВТИЙ - на білий і коричневий дроти блоку управління ЦЗ або на білий і коричневий 5 дротового ЦЗ водія (інколи на 5 проводів і в передній правій дверці стоїть)

1) НЗ реле блокировки - подаемо на "87а" контакт реле блокировки (на 5-ти контактному реле це центральний дріт)

2) НР реле блокировки - на "87" контакт реле блокировки (цей контакт паралельний центральному(маю на увазі візуально а не те що вони запаралелені))

на схемі в автора теми є схема реле блокировки і куда цепляти, але повторю - вибираємо один з варіантів (хотя можна і два одним реле запалювання іншим бензонасос тут варіантів достатньо )

при варіанті 1 якщо витягнути фішку з блока сигналки то блокировка відключається (машина заводиться і їде) при другому ні

КОНТАКТИ РЕЛЕ ПІДПИСАНІ

спасибо, вот только я понятия не имею какой у меня цз и как определить, ибо машину покупал б/у, ВАЗ-2115(2004 г.в.)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

спасибо, вот только я понятия не имею какой у меня цз и как определить, ибо машину покупал б/у, ВАЗ-2115(2004 г.в.)

Куда сейчас подключены провода (6шт) цз. К какого цвета проводам они подключеныБ и сколько из них подключено 4 или 6?

Если подключиш по схеме

НЗ - два зкрутити разом і приєднати прям біля блоку сигналки до чорного дроту (масса)

НР - два скрутити разом і до червоного до запобіжника (сигналка - запобіжник - наша скрутка)

БІЛИЙ і ЖОВТИЙ на ЦЗ. (подивитися щоб правильно працювали відкриття-закриття, якщо працюють навпаки поміняти дроти місцями тому ЦЗ приєднуємо вже після того як подали + і - на сигналку)

жолтый и белый сигнализацыи подключаеш к синему и зеленому на ц/з.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти