rwach110 0 Опубликовано 6 января, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 января, 2011 Всім привіт. Звуть мене Тарас, я з міста Чернівці. Оскільки на даний момент я добився певніх результатів, то бажаю відкрити тему про свій автомобіль, та про його доводку. Почалось все в 2001 році, коли мені дістався від батьків форд сієра 2.0 карб. на той момент ще вважав, що кращої машини не існує взагалі, не дивлячись на те, що мій форд дістався мені ржавим, на пеньках, і зі зламаним двигуном (так мене батько вчив їздити). Це все дало поштовх і якусь тягу до техніки. Далі після завершення ремонту, не встигши натішитись машинкою довелось її відпустити на волю, за винагороду. На те що залишилось вирішив придбати жигулі, і придбав. Тут і пішла жара. Довго їздити не прийшлось. Після удару піддоном о цеглу погнув його з усіма наслідками(клин). Після першого ремонту наїздив близько 20 тис.км. і вирішив змінити зовнішній вигляд машини(жабра на крилах, на капоті, пороги, бампера, оригынал ручноъ роботи). Потім знову померає мотор. Підшаманюеться щоб можна легенько їздити і паралельно віддається в ремонт інший двигун (до спеціаліста, перший і останній раз). Двигун забрав поставив, завів і пропало щеплення, помінявши його встановив також і кпп від полонеза(фу). Перша проба а воно ніфіга не їде, хоч і мотор начебто форсований. Далі прий шлось вчитись самому. Конфіг був такий: обєм 1600, на шатуні від 08(поняття про RS у попереднього майстра 0), голова -пропилені канали, клапани 39,5 впуск, 36,2 випуск, рв-нестандарт, коромисла з роліками, пружини якесь іно непонятне але жорсткі, розрізна шестеря. А потім став такий: обэм 1700, шатун сток легкий, поршень 82.0 трт, коліно утюг(попилене, легке, балансоване на ножах), маслоприйомник на шлангу. голова те саме, що було, але трішки поправлені канали і кут на клапанах не 45 а 35 градусів, підрахована супінь стиснення приблизно 11, карб солекс дороблений. Тепер весь цей брухт поїхав значно веселіше з витратами палива приблизно 15 літрів в економ режимі(стук пальців був навіть на преміумі). Декілька раз пробило прокладку гбц. Найбільше задовбала коробка полонез, замінивши іі двічі, почав шукати альтернативне вирішення прблеми, і знайшов - кпп форд сієра 2.0 (корпус чугун, ряди як на транзіті, так і на сієрі однакові)довжини первічного вала вистачае на парехідну пластину. Редуктор замість 01 став 03. Потім різані пружини, дискові гальма сидіння музика та інші непотрібні на той момент речі. Потішився цим усім ще 2 роки і зрозумів те що я рвач і коли знову довелось це все капіталити відпустив і її на волю за винагороду.(07 вже не моя ракета) На даний момент я являюсь власником 110 апарату з вертикальним злетом. 1.6і 8 кл. повниі сток - був на момент купівлі. Перша доробка встановлення заднього стабілізатора Техномастер. потім знову придбав багато непотрібних речей типу музики, і вдосконалив гальма Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
spri07 0 Опубликовано 6 января, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 января, 2011 да классная доработка ! не останавливайся на начетом! продолжай!!!! да и как тебе девайс ??? Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Temchenko 2 Опубликовано 6 января, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 января, 2011 Удачи в постройке! Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Hitmanhunter 0 Опубликовано 6 января, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 января, 2011 Фоточек поболе бы) забанен мудаком Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
rwach110 0 Опубликовано 6 января, 2011 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 6 января, 2011 (изменено) не грузяться всі фото, але пусте, виправимо. питання до більш знаючих- чому при встановці дискових гальм гідроручник туго затягуеться Изменено 6 февраля, 2011 пользователем rwach110 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Hitmanhunter 0 Опубликовано 6 января, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 января, 2011 не грузяться всі фото, але пусте, виправимо. питання до більш знаючих- чому при встановці дискових гальм гідроручник туго затягуетьсяhttp://www.radikal.ru/multiupl.aspx забанен мудаком Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
rwach110 0 Опубликовано 6 января, 2011 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 6 января, 2011 фоток маю досить багато, але все попорядку панове. Після гальм втановились пластини розвалу, а саме під-час встановлення. також пружини фобос -40, каяба покругу з штоками короткими, Розумію Що це не дуже круто, зате практично. Наступним кроком була реалізація мм54 на 8кл., недоробленого 4.х дроссельного вузла, павука ,датчиків, музики, і побудувалось це Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Palchik 40 Опубликовано 6 января, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 января, 2011 не грузяться всі фото, але пусте, виправимо.Уменьши размер фото. С открытием! Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
BASSBIN 0 Опубликовано 6 января, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 января, 2011 поздравляю с открытием))ну где фото?? доставка товаров из интернет магазинов мира....звоним О66-26О-78-9З Андрей Я на Drive2.ру...тракторист и его трактор=) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
rwach110 0 Опубликовано 6 января, 2011 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 6 января, 2011 і тепер мабуть те після чого піде ряд питань Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти