Рекомендуемые сообщения

Ніхто нової рейки не ставив ?:unsure:

Изменено пользователем AXID

Не усложняйте простое!

Для человека нет ничего невозможного, но цель должна оправдывать средства.

Лучшее — враг хорошего...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 29
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Ніхто нової рейки не ставив ?:unsure:

Если в двух словах:

рейка крепится к кузову двумя скобами.наживи эти скобы, не затягивая.естественно, подключаем все рулевые тяги, наконечники.

наживляем рулевую колонку на рейку. крутим руль, выставляем колеса ровно.

разъединяем рейку и колонку, ставим руль ровно. Соединяем, скручиваем.

у меня получилось идеально. но все равно тебе может понадобиться поездка на развал, там доделают ровнее.

PS если напутал с терминами, прошу не пинать;)

Изменено пользователем stan_su
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
stan_su просто і зрозуміло, дякую :drinks: . А передок машини обов"язково піддомкачувати весь, чи можна по одній стороні піднімати або взагалі без підйому? Изменено пользователем AXID

Не усложняйте простое!

Для человека нет ничего невозможного, но цель должна оправдывать средства.

Лучшее — враг хорошего...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

stan_su просто і зрозуміло, дякую :drinks: . А передок машини обов"язково піддомкачувати весь, чи можна по одній стороні піднімати або взагалі без підйому?

я не поднимал, как по мне, нет смысла

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 месяца спустя...

В суботу нарешті рішився на заміну. Помаленьку з перекурами і чеканням поки включать світло (погода взагалі жесть) з братом поміняли за день. Витягувати рейку зручніше на ліву сторону, а в моїй книжці написано навпаки... Найважчим було засунути хвостовик рейки в кардан рульової колонки, довго ця контсрукція не хотіла з'єднуватись. Поставили так: брат знизу постукував по карданчику (хомуту), а я зверху тиснув на руль (скобки на рейці наживлені і підставлений брусок упор до коробки). Поміняв зразу і наконечники, також робота не з легких. Щоб відкрутити старі потрібно мати рожкові ключі на 24 і 27 бажано радянські, 2 трубки (надіти на ріжок ключа) довжиною біля 40-50 см, встати недалеко від стіни бо якщо зламається ключ(або вискочить трубка) можна далеко полетіти :)

Тепер питання: вийшло в мене 3 обороти руля вправо і 4,5 обороти вліво. Що зробити, щоб оборотів було однаково? Думаю ще міняти передню ходову і зразу виставити рейку, щоб один раз їхати на сервіс на розвал-сходження.

Изменено пользователем AXID

Не усложняйте простое!

Для человека нет ничего невозможного, но цель должна оправдывать средства.

Лучшее — враг хорошего...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Тепер питання: вийшло в мене 3 обороти руля вправо і 4,5 обороти вліво. Що зробити, щоб оборотів було однаково? Думаю ще міняти передню ходову і зразу виставити рейку, щоб один раз їхати на сервіс на розвал-сходження.

Крути рулевые наконечники. Перед их заменой желательно было замерить их длину.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Та заміряв..., але потім праве колесо встало криво (вже ніби на поворот) і регулював його положення відкручуванням наконечника. Напевно треба було і лівий відкрутити. Нічого, відрегулюється.

А як закручувати палець наконечника до стойки - тільки щоб вставити шплінт чи поки сили вистачить?

Не усложняйте простое!

Для человека нет ничего невозможного, но цель должна оправдывать средства.

Лучшее — враг хорошего...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Та заміряв..., але потім праве колесо встало криво (вже ніби на поворот) і регулював його положення відкручуванням наконечника. Напевно треба було і лівий відкрутити. Нічого, відрегулюється.

А як закручувати палець наконечника до стойки - тільки щоб вставити шплінт чи поки сили вистачить?

я прикручивал пока шплинт влез
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

stan_su дякую! Я також несильно прикрутив, тому що пильник наконечника сильно зжимається, боявся щоб скоро не потріскав.

Народ, скільки має бути на рейці 2108 з стандартним рульом оборотів вліво і вправо?

Лиска на хвостовику рейки під болт хомута рульового вала, коли колеса стоять рівно, має бути направлена вліво по ходу авто?

Изменено пользователем AXID

Не усложняйте простое!

Для человека нет ничего невозможного, но цель должна оправдывать средства.

Лучшее — враг хорошего...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

прикол.

а я за 200тык на обычной нереэкспортной за 200 тык поменял два раза втулочку. и фсе.

главное чтоб регулировка была всегда в норме.

про какие регулировки идет речь?

stan_su дякую! Я також несильно прикрутив, тому що пильник наконечника сильно зжимається, боявся щоб скоро не потріскав.

Народ, скільки має бути на рейці 2108 з стандартним рульом оборотів вліво і вправо?

Лиска на хвостовику рейки під болт хомута рульового вала, коли колеса стоять рівно, має бути направлена вліво по ходу авто?

коли руль рівно стоїть - 2 оберти в сторону, якщо я не помиляюсь..чисто із памяті..

просто Дебил

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти