Рекомендуемые сообщения

дык я со своим заниженьЙОм -40 и нулевиком терь не пройду по-честному?)

забанен мудаком

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 31
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Почему я должен доказывать ГАИшнику, что я не олень, пускай он лучше попробует доказать, что я все таки олень.

Если Ваши знания по технической и нормативной документации выше чем у гаишника, то кто ему лекарь. Пускай пишет официальный отказ от выдачи талона техосмотра. ИМХО.

Воля або смерть

Наглость - второе счастье

Капремонт двигунів, ходових, автомалярка Клубное СТО 0501516757

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Игорь ты абсалютно прав!

32531dd444b8072966f611521415a1d1.gif

доставка товаров из интернет магазинов мира....звоним О66-26О-78-9З Андрей

Я на Drive2.ру...тракторист и его трактор=)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Відповідності тюнінга вимогам ДАЇ

Отже, тюнінг - це переробка і дообладнання автомобіля. У власника автомобіля виникає логічне запитання: чи не буде у ДАЇ до нього будь-яких претензій у зв'язку з експлуатацією переробленого автомобіля і наскільки може ускладнитися проходження державного технічного огляду. Відповіді на ці питання ми спробували знайти в Правилах дорожнього руху (ПДР). Серед обов'язків водія, перерахованих у підпункті 2.3.1 пункту 2.3 Правил, сказано: «Перед виїздом перевірити й у шляху забезпечити справний технічний стан транспортного засобу відповідно до Основних положень по допуску транспортних засобів до експлуатації й обов'язками посадових осіб по забезпеченню безпеки дорожнього руху ». Таким чином, правил дорожнього руху містять посилання на цей документ. Як правило, він присутній і в офіційних виданнях Правил дорожнього руху. У третьому пункті Основних положень йдеться про те, що обладнання транспортних засобів, що беруть участь у дорожньому русі, в частині, що відноситься до безпеки руху і охорони навколишнього середовища в Киеве, має відповідати вимогам відповідних стандартів, правил та інструкцій з технічної експлуатації цих транспортних засобів. Найбільш важливі з цих вимог наводяться в Додатку до Основних положень.

До Додатку ми звернемося пізніше, тому що в Основних положеннях є ще один пункт, що заслуговує уваги. Це пункт 15. Серед іншого в ньому говориться наступне: «Відповідні посадові та інші особи у випадках, передбачених чинним законодавством, в установленому порядку погоджують: ... Внесення змін у конструкцію зареєстрованих транспортних засобів, що впливають на забезпечення безпеки дорожнього руху ».

Тут важливо звернути увагу на те, що мова йде про внесення змін у конструкцію транспортних засобів, які зареєстровані. Це не стосується спеціалізованих промислових або авторемонтних підприємств, які встановлюють на автомобіль додаткове обладнання, а після цього продають такі транспортні засоби споживачам. Такі підприємства вважаються кінцевими виробниками автомототехніки. Цим підприємством може бути і спеціалізоване тюнінгове ательє. Продукція цих підприємств в обов'язковому порядку проходить процедуру сертифікації, яка визначена Держстандартом. Таким чином, у даному випадку проблем з експлуатацією та проходженням технічного огляду виникнути не повинно.

Тепер звернемося до Додатку до Основних положень по допуску транспортних засобів до експлуатації й обов'язками посадових осіб щодо забезпечення безпеки дорожнього руху. Це Програма називається «Переліку несправностей і умов, при яких забороняється експлуатація транспортних засобів». Перелік заснований на вимогах ГОСТу У 51709-2001 та інших нормативних документів, у тому числі і міжнародних, які визначають вимоги експлуатаційної безпеки транспортних засобів.

У назві Переліку звертає на себе увагу наступне вираз: «умови, за яких заборонена експлуатація транспортних засобів». Дійсно, у сьомому розділі, який визначає вимоги до інших елементів конструкції, знаходимо пункт 7.18. Цей пункт забороняє експлуатацію транспортного засобу, якщо зміни до його конструкції були внесені без дозволу ДАІ чи інших органів, визначених урядом України.

Порядок контролю за внесенням змін в конструкцію транспортних засобів встановлений наказом МВС України № 1240. Під зміною конструкції розуміється виняток передбачених та встановлення непередбачених конструкцією конкретного транспортного засобу складових частин та обладнання, які впливають на безпеку дорожнього руху. Метою цього контролю є підтвердження відповідності внесених змін вимогам стандартів та інших нормативних актів, що регламентують безпеку дорожнього руху.

У загальному випадку, перед внесенням змін в конструкцію зареєстрованого транспортного засобу необхідно подати заяву з додатком докладного опису заявлених змін :crazy_pilot: до підрозділу ДАІ за місцем реєстрації транспортного засобу. Підрозділ ДАІ за результатами розгляду заяви приймає рішення, в якому зазначаються порядок та умови оформлення та видачі свідоцтва про відповідність транспортного засобу вимогам безпеки. Крім того, у рішенні може бути вказано на необхідність отримання висновку про можливість і порядок внесення змін в конструкцію. У цьому випадку у вирішенні наводиться перелік організацій, які можуть видати такий висновок.

Серед іншого висновок уповноваженої організації містить перелік робіт, які власник може виконати самостійно. При значному обсязі або великої складності робіт до висновку додається необхідна технічна документація.

Після виконання робіт складається заява-декларація про обсяг і якість робіт по внесенню змін до конструкції транспортного засобу.

Технічний стан і конструкція транспортного засобу після внесення змін перевіряється на станціях державного технічного огляду або ДАЇ пунктах технічного огляду. За результатами перевірки оформляється діагностична карта в Киеве, яка видається власнику.

Після цього власник надає до підрозділу ДАЇ пакет документів, необхідних для отримання свідоцтва про відповідність транспортного засобу вимогам безпеки. За результатами розгляду поданих документів ДАЇ видає заявнику вказане свідоцтво або відмовляє у його видачі.

При отриманні свідоцтва до реєстраційних документів автомобіля вносяться позначки про внесені зміни.

Таким чином, існує шлях цілком офіційної реєстрації результатів тюнінга автомобіля. Природно, що перераховані дії по «легалізації» тюнінга вимагають відомих витрат сил і часу, проте якщо всі офіційні дозволи та свідоцтва будуть отримані, то проблем з експлуатацією та проходженням технічного огляду не буде.

У загальному випадку, експлуатація переробленого автомобіля при відсутності дозволу ДАІ на внесення в конструкцію змін є порушенням Правил дорожнього руху України. А відповідно до пункту 1.6. Правил дорожнього руху, особи, які порушили Правила в Киеве, несуть відповідальність відповідно до чинного законодавством. Зокрема в Киеве, адміністративну, тобто відповідальність за правопорушення, передбачені Кодексом України про адміністративні правопорушення (КпАП). Так, перша частина статті 12.5 КпАП як покарання за керування транспортним засобом за наявності несправностей або умов, при яких експлуатація транспортних засобів заборонена в Киеве, передбачає попередження або штраф у розмірі половини МРОТ. Таке ж покарання передбачається та статтею 12.1 за управління транспортним засобом, що не пройшли державного технічного огляду. А тюнінговий автомобіль навряд чи пройде техогляд, якщо зміни в його конструкцію внесені без погодження з ДАІ.

Приймаючи рішення про доопрацювання або переробці автомобіля, необхідно пам'ятати про ці юридичні «тонкощі».

http://autobum.info

Вот посты о не прохожднеии в России. http://autochel.ru/forum/theme.php?id=534551&p=1

только вот интересно до скольки "минус" авто считается заниженным? -25? -40? Часто покупая стоковые пружины они могут просесть как -30!

У меня -40. По передку почти не заметно что она "села", а вот зад не мало. Да и гаера уже не раз спрашивали, чем так загружена.

Думаю поставить домики на время прохождения ТО. Это поднимет зад где-то на 3-4см. Но на перепаковках видны швы переваренных чашек стойки)

Изменено пользователем Hitmanhunter

забанен мудаком

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Відповідності тюнінга вимогам ДАЇ

Отже, тюнінг - це переробка і дообладнання автомобіля. У власника автомобіля виникає логічне запитання: чи не буде у ДАЇ до нього будь-яких претензій у зв'язку з експлуатацією переробленого автомобіля і наскільки може ускладнитися проходження державного технічного огляду. Відповіді на ці питання ми спробували знайти в Правилах дорожнього руху (ПДР). Серед обов'язків водія, перерахованих у підпункті 2.3.1 пункту 2.3 Правил, сказано: «Перед виїздом перевірити й у шляху забезпечити справний технічний стан транспортного засобу відповідно до Основних положень по допуску транспортних засобів до експлуатації й обов'язками посадових осіб по забезпеченню безпеки дорожнього руху ». Таким чином, правил дорожнього руху містять посилання на цей документ. Як правило, він присутній і в офіційних виданнях Правил дорожнього руху. У третьому пункті Основних положень йдеться про те, що обладнання транспортних засобів, що беруть участь у дорожньому русі, в частині, що відноситься до безпеки руху і охорони навколишнього середовища в Киеве, має відповідати вимогам відповідних стандартів, правил та інструкцій з технічної експлуатації цих транспортних засобів. Найбільш важливі з цих вимог наводяться в Додатку до Основних положень.

До Додатку ми звернемося пізніше, тому що в Основних положеннях є ще один пункт, що заслуговує уваги. Це пункт 15. Серед іншого в ньому говориться наступне: «Відповідні посадові та інші особи у випадках, передбачених чинним законодавством, в установленому порядку погоджують: ... Внесення змін у конструкцію зареєстрованих транспортних засобів, що впливають на забезпечення безпеки дорожнього руху ».

Тут важливо звернути увагу на те, що мова йде про внесення змін у конструкцію транспортних засобів, які зареєстровані. Це не стосується спеціалізованих промислових або авторемонтних підприємств, які встановлюють на автомобіль додаткове обладнання, а після цього продають такі транспортні засоби споживачам. Такі підприємства вважаються кінцевими виробниками автомототехніки. Цим підприємством може бути і спеціалізоване тюнінгове ательє. Продукція цих підприємств в обов'язковому порядку проходить процедуру сертифікації, яка визначена Держстандартом. Таким чином, у даному випадку проблем з експлуатацією та проходженням технічного огляду виникнути не повинно.

Тепер звернемося до Додатку до Основних положень по допуску транспортних засобів до експлуатації й обов'язками посадових осіб щодо забезпечення безпеки дорожнього руху. Це Програма називається «Переліку несправностей і умов, при яких забороняється експлуатація транспортних засобів». Перелік заснований на вимогах ГОСТу У 51709-2001 та інших нормативних документів, у тому числі і міжнародних, які визначають вимоги експлуатаційної безпеки транспортних засобів.

У назві Переліку звертає на себе увагу наступне вираз: «умови, за яких заборонена експлуатація транспортних засобів». Дійсно, у сьомому розділі, який визначає вимоги до інших елементів конструкції, знаходимо пункт 7.18. Цей пункт забороняє експлуатацію транспортного засобу, якщо зміни до його конструкції були внесені без дозволу ДАІ чи інших органів, визначених урядом України.

Порядок контролю за внесенням змін в конструкцію транспортних засобів встановлений наказом МВС України № 1240. Під зміною конструкції розуміється виняток передбачених та встановлення непередбачених конструкцією конкретного транспортного засобу складових частин та обладнання, які впливають на безпеку дорожнього руху. Метою цього контролю є підтвердження відповідності внесених змін вимогам стандартів та інших нормативних актів, що регламентують безпеку дорожнього руху.

У загальному випадку, перед внесенням змін в конструкцію зареєстрованого транспортного засобу необхідно подати заяву з додатком докладного опису заявлених змін :crazy_pilot: до підрозділу ДАІ за місцем реєстрації транспортного засобу. Підрозділ ДАІ за результатами розгляду заяви приймає рішення, в якому зазначаються порядок та умови оформлення та видачі свідоцтва про відповідність транспортного засобу вимогам безпеки. Крім того, у рішенні може бути вказано на необхідність отримання висновку про можливість і порядок внесення змін в конструкцію. У цьому випадку у вирішенні наводиться перелік організацій, які можуть видати такий висновок.

Серед іншого висновок уповноваженої організації містить перелік робіт, які власник може виконати самостійно. При значному обсязі або великої складності робіт до висновку додається необхідна технічна документація.

Після виконання робіт складається заява-декларація про обсяг і якість робіт по внесенню змін до конструкції транспортного засобу.

Технічний стан і конструкція транспортного засобу після внесення змін перевіряється на станціях державного технічного огляду або ДАЇ пунктах технічного огляду. За результатами перевірки оформляється діагностична карта в Киеве, яка видається власнику.

Після цього власник надає до підрозділу ДАЇ пакет документів, необхідних для отримання свідоцтва про відповідність транспортного засобу вимогам безпеки. За результатами розгляду поданих документів ДАЇ видає заявнику вказане свідоцтво або відмовляє у його видачі.

При отриманні свідоцтва до реєстраційних документів автомобіля вносяться позначки про внесені зміни.

Таким чином, існує шлях цілком офіційної реєстрації результатів тюнінга автомобіля. Природно, що перераховані дії по «легалізації» тюнінга вимагають відомих витрат сил і часу, проте якщо всі офіційні дозволи та свідоцтва будуть отримані, то проблем з експлуатацією та проходженням технічного огляду не буде.

У загальному випадку, експлуатація переробленого автомобіля при відсутності дозволу ДАІ на внесення в конструкцію змін є порушенням Правил дорожнього руху України. А відповідно до пункту 1.6. Правил дорожнього руху, особи, які порушили Правила в Киеве, несуть відповідальність відповідно до чинного законодавством. Зокрема в Киеве, адміністративну, тобто відповідальність за правопорушення, передбачені Кодексом України про адміністративні правопорушення (КпАП). Так, перша частина статті 12.5 КпАП як покарання за керування транспортним засобом за наявності несправностей або умов, при яких експлуатація транспортних засобів заборонена в Киеве, передбачає попередження або штраф у розмірі половини МРОТ. Таке ж покарання передбачається та статтею 12.1 за управління транспортним засобом, що не пройшли державного технічного огляду. А тюнінговий автомобіль навряд чи пройде техогляд, якщо зміни в його конструкцію внесені без погодження з ДАІ.

Приймаючи рішення про доопрацювання або переробці автомобіля, необхідно пам'ятати про ці юридичні «тонкощі».

http://autobum.info

Вот посты о не прохожднеии в России. http://autochel.ru/forum/theme.php?id=534551&p=1

только вот интересно до скольки "минус" авто считается заниженным? -25? -40? Часто покупая стоковые пружины они могут просесть как -30!

У меня -40. По передку почти не заметно что она "села", а вот зад не мало. Да и гаера уже не раз спрашивали, чем так загружена.

Думаю поставить домики на время прохождения ТО. Это поднимет зад где-то на 3-4см. Но на перепаковках видны швы переваренных чашек стойки)

Это очередная заказная статья, которая никаой ясности не внесла, а только запутала.

Основные требования к конструкции указаны в р. 32 ПДД.

Требования безопасности в ДСТУ 3649-97.

Перечень переоборудования которое тянет за собой перерегистрацию в Правилах по регистрации и перерегистрации транспортных средств.

Относительно ВАЗ-2108-21099. Они официально сняты с производства. Тоесть можно ставить все, что подходит с последующих моделей, но только в соответствии с требованиями всех выше перечисленых документов.

Относительно заднего дворника. Можна требовать его присутствовия только на автомобиле, оборудованом одним наружным зеркалом заднего вида. При наличии двух наружных зеркал заднего вида, стекло ляды не влияет на обзорность. Его можно хоть черной краской закрасить, соответственно и дворник никчему.

Требования по бамперу прописаны в европейских нормах и правилах относительно официального утверждения транспортных средств на стадии производства, и то только в отношении выступающих частей. Специальных требований относительно бампера нету, так как в данный момент он зачастую является декоративным элементом кузова. А это значит, что если вы поставите другой бампер на свой автомобиль, то это ничего за собой не влечет.

По поводу руля уже не раз обсасывалось на форуме. Но поторюсь еще раз. Диаметр руля влияет только на усилие перемещения рулевого управления. Если при установке руля диаметром 320 мм у вас усилие находится в пределах нормы, то все законно, так как установка другого руля не является вмешательством в систему рулевого управления.

Относительно проставок, занижения и т.д.

Изменение положения центра масс автомобиля относительно дорожного покрытия влияет на безопаность движения беспорно. Но почему тогда гайци пропускают "поднятые жопы" колхозников, которые ухудшают устойчивость автомобиля и снижают его тормозные характеристики???

Воля або смерть

Наглость - второе счастье

Капремонт двигунів, ходових, автомалярка Клубное СТО 0501516757

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Это очередная заказная статья, которая никаой ясности не внесла, а только запутала.

Основные требования к конструкции указаны в р. 32 ПДД.

Требования безопасности в ДСТУ 3649-97.

Перечень переоборудования которое тянет за собой перерегистрацию в Правилах по регистрации и перерегистрации транспортных средств.

Относительно ВАЗ-2108-21099. Они официально сняты с производства. Тоесть можно ставить все, что подходит с последующих моделей, но только в соответствии с требованиями всех выше перечисленых документов.

Относительно заднего дворника. Можна требовать его присутствовия только на автомобиле, оборудованом одним наружным зеркалом заднего вида. При наличии двух наружных зеркал заднего вида, стекло ляды не влияет на обзорность. Его можно хоть черной краской закрасить, соответственно и дворник никчему.

Требования по бамперу прописаны в европейских нормах и правилах относительно официального утверждения транспортных средств на стадии производства, и то только в отношении выступающих частей. Специальных требований относительно бампера нету, так как в данный момент он зачастую является декоративным элементом кузова. А это значит, что если вы поставите другой бампер на свой автомобиль, то это ничего за собой не влечет.

По поводу руля уже не раз обсасывалось на форуме. Но поторюсь еще раз. Диаметр руля влияет только на усилие перемещения рулевого управления. Если при установке руля диаметром 320 мм у вас усилие находится в пределах нормы, то все законно, так как установка другого руля не является вмешательством в систему рулевого управления.

Спасибо!

Доказать бы это всё нашим местным прОверкам) Есть правда один способ доказывания, да с доказательствами пока напряг)) :ph34r:

забанен мудаком

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

ничего доказывать не надо. Пускай они парятся с доказательствами. Просто при любом наезде необходимо требовать исчерпывающую аргументацию, если таковая отсутствует, оспаривать принятие их решений. Ну и естественно соблюдать все правила. Тогда все будет гуд.

Если же действительно переоборудование не соответствует нормам, то не стоит и пытатся умничать, будет только хуже :pardon:

Бывает такое, что в отписке они могут указать, что автомобиль не сответствует какомуто нормативу (без указания конкретных изьянов), вот тогда их нада жучить по полной (если есть полная увереность в своей правоте).

Воля або смерть

Наглость - второе счастье

Капремонт двигунів, ходових, автомалярка Клубное СТО 0501516757

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

ничего доказывать не надо. Пускай они парятся с доказательствами. Просто при любом наезде необходимо требовать исчерпывающую аргументацию, если таковая отсутствует, оспаривать принятие их решений. Ну и естественно соблюдать все правила. Тогда все будет гуд.

Если же действительно переоборудование не соответствует нормам, то не стоит и пытатся умничать, будет только хуже :pardon:

Бывает такое, что в отписке они могут указать, что автомобиль не сответствует какомуто нормативу (без указания конкретных изьянов), вот тогда их нада жучить по полной (если есть полная увереность в своей правоте).

при ТО думаю что мне скажут: где ты видел с завода 2108, 2109 или 2113, 14 или 15 с таким занижением? Это изменение конструкции, так что ТО ты не прошел. Все, гудбай

Изменено пользователем Hitmanhunter

забанен мудаком

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

при ТО я уверен что мне скажут: где ты видел с завода 2108, 2109 или 2113, 14 или 15 с таким занижением? Это изменение конструкции, так что ТО ты не прошел. Все, гудбай

Изменение какой конструкции???

Кузова, двигателя или трансмисии - нет.

Это вмешательство в конструкцию тормозной ситемы или рулевого управления - нет.

На какие параметры нормированные ДСТУ 3649-97 повлияло занижение - да ни на какие.

Пускай они доказывают в какой части было переоборудование и на какие параметры оно повлияло.

Воля або смерть

Наглость - второе счастье

Капремонт двигунів, ходових, автомалярка Клубное СТО 0501516757

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Игорь молодца!Это правильно!

32531dd444b8072966f611521415a1d1.gif

доставка товаров из интернет магазинов мира....звоним О66-26О-78-9З Андрей

Я на Drive2.ру...тракторист и его трактор=)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти