Рекомендуемые сообщения

помита зовсім друге діло!

до речі Ти писав за покраску ляди, я свою теж фарбував але залишив стару (тільки почала підгнивати)

то весь кантик навколо скла дунув в чорний мат, як на мене оригінально, якщо цікаво кину фотку в своїй темі як то виглядає

до речі чим заклеював капот, віброю? наскільки зменш шуму в салоні, нагрівається зрозуміло що швидше)

я ще ляду не встановив,думаю що скоро буде покраска,тоді і встановлю і помалюю і т.д.

фото буде цікаво подивитись,тому скидай

капот обклеював 2,3 мм віброю СТП,а потім 8мм

post-27478-1327586736.jpg

post-27478-1327586768.jpgpost-27478-1327586809.jpg

для того щоб зменшити шум від мотора,обклеїв передню панель зі сторони салону, не жаліючи ні матеріалів ні грошей.

Шуму стало набагато менше,але потрібно ще обклеювати зі сторони мотора,що є в планах на літо.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 268
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Изображения в теме

сьогодні п’ятниця :drinks: ,в честь чого було вирішено зробити машинці не велике свято

а саме заміна воздушного і бензинових фільтрів,а також склоочистних щіток

так як у нашому регіоні про щітки фірми "Чемпіон" ніхто не чув :rofl: вирішив

встановити щітки фірми ХОРС

post-27478-1327676497.jpg

фільтр Невський і Біґ

post-27478-1327676559.jpgpost-27478-1327676567.jpg

Не судіть строго,але на мою думку краще частіше,кожні 2-3 тис. км проводити таку профілактику,

ніж ставити супер-пупер раз у 8-10 тис. :P

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Любомир а чому два бензофільтри? І де ти їх встановлюєш?

П.С. Я також замінив карбовий бензофільтр на інжекторний :)

Не усложняйте простое!

Для человека нет ничего невозможного, но цель должна оправдывать средства.

Лучшее — враг хорошего...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

от ніколи не розумів який сенс в інжекторному паливному фільтрі, а тут ще й два, взагалі винос мозку) як на мене

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Любомир а чому два бензофільтри? І де ти їх встановлюєш?

П.С. Я також замінив карбовий бензофільтр на інжекторний :)

після того як змінив карб,(на новий 1000 грн. + ремонт ГБЦ 1200) :wacko:

дідусь-карбюраторщик із багаторічним стажем :rolleyes: ,порадив додатково встановити інжекторний фільтр

тому що стандартний - практично нічого не фільтрує :diablo: ,а загаджувати новий карб неохота.

Встановив його після бензонасоса,перед карбом.

Заміну проводжу кожні 2-3 тис. км

от ніколи не розумів який сенс в інжекторному паливному фільтрі, а тут ще й два, взагалі винос мозку) як на мене

сенс в тому що він хоча б щось тай фільтрує,на відміну від стандартного.

Чому два??? :blink: один,другий - стандартний.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

хм, ну нарахунок "нічого не фільтрує" я б поспорив, а два фільтра то як на мене дод навантаження на бензонасос, чи я помиляюсь?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

хм, ну нарахунок "нічого не фільтрує" я б поспорив, а два фільтра то як на мене дод навантаження на бензонасос, чи я помиляюсь?

додатковий фільтр встановлений після бензонасоса,тому все ок.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

хм, ну нарахунок "нічого не фільтрує" я б поспорив, а два фільтра то як на мене дод навантаження на бензонасос, чи я помиляюсь?

На форумах прочитав, що інжекторний краще фільтрує бо для форсунок потрібно чистіший бензин чим для карбюратора. І люди які його поставили це підтверджують - карб менше забивається. Більшого навантаження немає оскільки через один насос тягне, а через інший протискує. Два фільтри думаю перебор вистачить і одного інжекторного перед бензонасосом.

Собі поставив так - фото.

post-18352-1328001566.jpg

Не усложняйте простое!

Для человека нет ничего невозможного, но цель должна оправдывать средства.

Лучшее — враг хорошего...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

На форумах прочитав, що інжекторний краще фільтрує бо для форсунок потрібно чистіший бензин чим для карбюратора. І люди які його поставили це підтверджують - карб менше забивається. Більшого навантаження немає оскільки через один насос тягне, а через інший протискує. Два фільтри думаю перебор вистачить і одного інжекторного перед бензонасосом.

Собі поставив так - фото.

хм,а що може статися у моєму випадку :pardon: ???

Стандартний до бензонасоса,інжекторний після....

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

хм,а що може статися у моєму випадку :pardon: ???

Стандартний до бензонасоса,інжекторний після....

Ну впринципі після насоса по техніці безпеки не рекомендується встановлювати, бо якщо буде вилив бензину (забється фільтр, попадеться бракований фільтр) то він попаде на розжарений колектор. Лишня трата грошей. І третя причина - лишня деталь балтається під капотом :pardon:

Це моя думка, вирішувати тобі.

Не усложняйте простое!

Для человека нет ничего невозможного, но цель должна оправдывать средства.

Лучшее — враг хорошего...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти