Любомир 0 Опубликовано 26 января, 2012 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 26 января, 2012 помита зовсім друге діло!до речі Ти писав за покраску ляди, я свою теж фарбував але залишив стару (тільки почала підгнивати)то весь кантик навколо скла дунув в чорний мат, як на мене оригінально, якщо цікаво кину фотку в своїй темі як то виглядаєдо речі чим заклеював капот, віброю? наскільки зменш шуму в салоні, нагрівається зрозуміло що швидше)я ще ляду не встановив,думаю що скоро буде покраска,тоді і встановлю і помалюю і т.д.фото буде цікаво подивитись,тому скидайкапот обклеював 2,3 мм віброю СТП,а потім 8мм для того щоб зменшити шум від мотора,обклеїв передню панель зі сторони салону, не жаліючи ні матеріалів ні грошей.Шуму стало набагато менше,але потрібно ще обклеювати зі сторони мотора,що є в планах на літо. Бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Любомир 0 Опубликовано 27 января, 2012 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 27 января, 2012 сьогодні п’ятниця ,в честь чого було вирішено зробити машинці не велике святоа саме заміна воздушного і бензинових фільтрів,а також склоочистних щітоктак як у нашому регіоні про щітки фірми "Чемпіон" ніхто не чув вирішиввстановити щітки фірми ХОРСфільтр Невський і БіґНе судіть строго,але на мою думку краще частіше,кожні 2-3 тис. км проводити таку профілактику,ніж ставити супер-пупер раз у 8-10 тис. Бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
AXID 0 Опубликовано 31 января, 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано 31 января, 2012 Любомир а чому два бензофільтри? І де ти їх встановлюєш?П.С. Я також замінив карбовий бензофільтр на інжекторний Не усложняйте простое! Для человека нет ничего невозможного, но цель должна оправдывать средства. Лучшее — враг хорошего... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mikeng 27 Опубликовано 31 января, 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано 31 января, 2012 от ніколи не розумів який сенс в інжекторному паливному фільтрі, а тут ще й два, взагалі винос мозку) як на мене Диски и шины с Польши под заказ Garage sale!!! +38(067)1687302 mikeburian@gmail.com Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Любомир 0 Опубликовано 31 января, 2012 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 31 января, 2012 Любомир а чому два бензофільтри? І де ти їх встановлюєш?П.С. Я також замінив карбовий бензофільтр на інжекторний після того як змінив карб,(на новий 1000 грн. + ремонт ГБЦ 1200) дідусь-карбюраторщик із багаторічним стажем ,порадив додатково встановити інжекторний фільтртому що стандартний - практично нічого не фільтрує ,а загаджувати новий карб неохота.Встановив його після бензонасоса,перед карбом.Заміну проводжу кожні 2-3 тис. кмот ніколи не розумів який сенс в інжекторному паливному фільтрі, а тут ще й два, взагалі винос мозку) як на менесенс в тому що він хоча б щось тай фільтрує,на відміну від стандартного.Чому два??? один,другий - стандартний. Бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mikeng 27 Опубликовано 31 января, 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано 31 января, 2012 хм, ну нарахунок "нічого не фільтрує" я б поспорив, а два фільтра то як на мене дод навантаження на бензонасос, чи я помиляюсь? Диски и шины с Польши под заказ Garage sale!!! +38(067)1687302 mikeburian@gmail.com Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Любомир 0 Опубликовано 31 января, 2012 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 31 января, 2012 хм, ну нарахунок "нічого не фільтрує" я б поспорив, а два фільтра то як на мене дод навантаження на бензонасос, чи я помиляюсь?додатковий фільтр встановлений після бензонасоса,тому все ок. Бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
AXID 0 Опубликовано 31 января, 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано 31 января, 2012 хм, ну нарахунок "нічого не фільтрує" я б поспорив, а два фільтра то як на мене дод навантаження на бензонасос, чи я помиляюсь?На форумах прочитав, що інжекторний краще фільтрує бо для форсунок потрібно чистіший бензин чим для карбюратора. І люди які його поставили це підтверджують - карб менше забивається. Більшого навантаження немає оскільки через один насос тягне, а через інший протискує. Два фільтри думаю перебор вистачить і одного інжекторного перед бензонасосом.Собі поставив так - фото. Не усложняйте простое! Для человека нет ничего невозможного, но цель должна оправдывать средства. Лучшее — враг хорошего... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Любомир 0 Опубликовано 31 января, 2012 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 31 января, 2012 На форумах прочитав, що інжекторний краще фільтрує бо для форсунок потрібно чистіший бензин чим для карбюратора. І люди які його поставили це підтверджують - карб менше забивається. Більшого навантаження немає оскільки через один насос тягне, а через інший протискує. Два фільтри думаю перебор вистачить і одного інжекторного перед бензонасосом.Собі поставив так - фото.хм,а що може статися у моєму випадку ???Стандартний до бензонасоса,інжекторний після.... Бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
AXID 0 Опубликовано 31 января, 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано 31 января, 2012 хм,а що може статися у моєму випадку ???Стандартний до бензонасоса,інжекторний після....Ну впринципі після насоса по техніці безпеки не рекомендується встановлювати, бо якщо буде вилив бензину (забється фільтр, попадеться бракований фільтр) то він попаде на розжарений колектор. Лишня трата грошей. І третя причина - лишня деталь балтається під капотом Це моя думка, вирішувати тобі. Не усложняйте простое! Для человека нет ничего невозможного, но цель должна оправдывать средства. Лучшее — враг хорошего... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти