Любомир 0 Опубликовано 27 июня, 2012 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 27 июня, 2012 молодець що підвіску перебравяка логыка в опорних севы спорт? сафарі не думав тулити?чим шумоізолятори сс20 такі заслуженіяк загалом відчуття?дякую,стараємось логіки ніякої,але скоро весілля тому вирішив трохи зекономитину поідеї мали б забирати можливі шуми від пружиниале чесно хз,просто вирішив все робити скопом Всетаки вирішив ставити ППРЗ на перід... Патрони в тебе Хола масло? Давай кидай фотки як сидить машинка, порівняю зі своєю. Мені здається пружини зовсім за 1,5 роки не просіли, висока шо ..., правда в мене ще сафарі 08. Але в деяких випадках виручає високий кліренс Розвальні болти краще лишати рідні або купити бу. Я також купив нові, почув стук - зірвалась різьба на гайці і колесо хиталось в вертикальній площині, послідкуй за цимНу так,патрони Хола але як тільки появлються лишні гроші, поміняю на БОЖЕ масло.Чесно високувато,фото сьогодні закину.Щодо кліренса,то це ти вірно сказав з нашими дорогами або джип або ВАЗ Надіюсь з болтами все обійдеться,а ти бачу збирається переходити на інжектор 1,5 Бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
niiio 0 Опубликовано 27 июня, 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано 27 июня, 2012 Щодо кліренса,то це ти вірно сказав з нашими дорогами або джип або ВАЗ Де ви такі дороги знаходите що їздити або на ВАЗі або на джипахТа ладно не все так страшно, я вже другий рік десь на -30 їзжу і на низькопрофільній гумі, поки ще ніде не сів. Навіть зимою один раз пробирався по горбах на вул.Трускавецькій і ніде нічого не чипляв. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
AXID 0 Опубликовано 27 июня, 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано 27 июня, 2012 (изменено) niiio, та сильно і шукати не потрібно Любомир, купив на форумі мотор 1,5 з інжекторним навісним, бо мій старичок вже здав позиції. До повного інжа ще лишалось вкласти.... біля 3-3,5 тис.грн Рішив залишити карбюратор. Планую в серпні зробити пересадку "серця" машинці , зараз потрошки збираю деталюшки, складаю карту робіт Изменено 29 июня, 2012 пользователем AXID Не усложняйте простое! Для человека нет ничего невозможного, но цель должна оправдывать средства. Лучшее — враг хорошего... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Любомир 0 Опубликовано 28 июня, 2012 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 28 июня, 2012 (изменено) і так порівняльні фото ДО ПІСЛЯ Изменено 28 июня, 2012 пользователем Любомир Бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
AXID 0 Опубликовано 3 декабря, 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано 3 декабря, 2012 Ну що там Любомир? Судячи з активності в бортовику і на форумі, вже можна привітати з вступом в сімейне життя ? Не усложняйте простое! Для человека нет ничего невозможного, но цель должна оправдывать средства. Лучшее — враг хорошего... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
voyajer75 5 Опубликовано 25 января, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 25 января, 2013 (изменено) і так настав час міняти всю систему приводаПривіт, помпу важко виймати? Бо я бачу, що в мене вона так просто не вийде, треба двигун в сторону коробки виводити, інакше їй крило не дасть вийти. В мене лузар турбо з 500 км підвивати стала, я її міняв на знятому блоці, то проблем не було. Изменено 25 января, 2013 пользователем voyajer75 Тазы валят, а BMW говно, Это факт, доказанный давно Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mikeng 27 Опубликовано 25 января, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 25 января, 2013 та реально її поміняти, чуть мотор на подушках посовати і вийде лузар як на мене фігня - оригінал нормально ходить від заміни до заміни ременя Диски и шины с Польши под заказ Garage sale!!! +38(067)1687302 mikeburian@gmail.com Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
voyajer75 5 Опубликовано 25 января, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 25 января, 2013 та реально її поміняти, чуть мотор на подушках посовати і вийделузар як на мене фігня - оригінал нормально ходить від заміни до заміни ременяА що тоді оригінал, ТЗА? Тазы валят, а BMW говно, Это факт, доказанный давно Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
voyajer75 5 Опубликовано 9 февраля, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 9 февраля, 2013 (изменено) після того як Антон написав що помпа 16в,я поїхав на ринок до знайомого,взяли різні помпи 8,16в все виміряли і дійшли висновка що "вушко" це одне а ширина шківа - друга і головна відмінність цих помп.Я і так був сильно розстроєний,щоб і надалі розвивати цю тему а відправляти не став,тільки тому що мені пересилка дорожче вийшла ніж обміняти на ринку на нову.Ваня,все нормально і ні на кого я зла не тримаю ,а Антон напевно помилився, з ким не буває то в тебе Долц була 16-клапанна із шириною шківа 34 мм.? я сьогодні поставив DOLZ L-121 для 2108, наче все ОК, теж 4 вушка, круглі зуби, але ширина шківа 26,5 як в звичайних 8-клапанних Изменено 9 февраля, 2013 пользователем voyajer75 Тазы валят, а BMW говно, Это факт, доказанный давно Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти