Оформление двигателя 21124


Рекомендуемые сообщения

Устанавливаю себе в 2108 двигатель 21124 1.6 л. 16-клапанный. Такой вопрос как это все можно официально оформить и спокойно себе ездить? Что нужно для этого оформления и сколько примерно это будет стоить?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 63
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

а поиск юзать слабо????

Переделка ВАЗ с 1500 8в на 1600 16в!

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

а поиск юзать слабо????

Переделка ВАЗ с 1500 8в на 1600 16в!

Так я не страдаю фигней и нечего не предлываю, а ставлю полностю двигатель весь и низ от 21124 и гбц от 21124. Так что тут вопрос другой

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Выборка с правового сайта,правда там речь шла о перестановке 1.3 на 1.5,но может пригодится:

Ответ: 4.5. У разі необхідності заміни кузовів (рам), які мають ідентифікаційні номери, переобладнання ТЗ, яке призводить до зміни типу та призначення ТЗ, зміни його повної маси та її розподілу по осях, центру ваги, типу двигуна, його ваги і потужності, колісної бази чи колісної формули, систем гальмового і рульового керування та трансмісії, працівниками РЕП ДАІ розглядаються відповідні письмові заяви власників ТЗ або уповноважених ними осіб (додатки 1 і 2) після проведення попереднього огляду ТЗ та перевірки ідентифікаційних номерів вузлів і агрегатів ТЗ за наявною інформацією баз даних на предмет розшуку та накладення арешту.

4.5.1. Огляд ТЗ проводиться відповідно до вимог пункту 3.7 глави 3 цієї Інструкції. При цьому складається акт технічного огляду ТЗ у двох примірниках, який підписується посадовою особою, що його склала. У разі заміни кузовів (рам), які мають ідентифікаційні номери, додається висновок (з обов'язковою наявністю фотознімків ідентифікаційних номерів та ТЗ) фахівця експертної служби МВС або іншого експерта, що має свідоцтво про право проведення відповідного виду експертних досліджень і внесений до Реєстру атестованих судових експертів, щодо справжності та відповідності вимогам заводу-виробника ідентифікаційних номерів вузлів і агрегатів ТЗ, який буде переобладнуватися.

Перший примірник акта технічного огляду ТЗ видається власнику ТЗ, а другий із експертним висновком (у разі його оформлення) долучається до його заяви, яка реєструється в книзі обліку переобладнання ТЗ (додаток 5) і зберігається в РЕП ДАІ до проведення перереєстрації ТЗ після переобладнання.

4.5.2. Перереєстрація переобладнаних ТЗ проводиться на підставі документів про відповідність цих ТЗ вимогам безпеки дорожнього руху, які встановлені пунктом 37 Порядку, та документів, що підтверджують правомірність придбання встановлених кузовів (шасі, рами), які мають ідентифікаційні номери (у разі їх заміни), актів технічного огляду ТЗ (експертних висновків), виданих РЕП ДАІ відповідно до вимог підпункту 4.4.1 пункту 4.4 глави 4 цієї Інструкції, та в разі переобладнання ТЗ, яке призводить до зміни типу та призначення ТЗ, зміни його повної маси та її розподілу по осях, центру ваги, типу двигуна, його ваги і потужності, колісної бази чи колісної формули, систем гальмового і рульового керування та трансмісії, - погоджень, виданих виробниками ТЗ, ЦБДРтаАС при МВС або ДП "ДержавтотрансНДІпроект" Мінтрансзв'язку на проведення вказаного виду переобладнання ТЗ. Дійсність зазначених погоджень перевіряється за відповідною автоматизованою базою даних. До матеріалів реєстраційної справи долучаються роздруковані відомості про проведення цієї перевірки.

У разі заміни кузовів (шасі, рами), які мають ідентифікаційні номери, до матеріалів справи про перереєстрацію ТЗ долучаються також документи, на підставі яких вони були реалізовані їх попереднім власником (власниками).

При цьому виконуються дії, передбачені пунктами 3.1-3.11, 3.13-3.18 глави 3 цієї Інструкції.

4.5.3. За заявою власника ТЗ на вивільнений кузов (шасі, раму) або інші вузли і агрегати, що мають ідентифікаційні номери, оформляється та видається довідка на вивільнені вузли та агрегати (додаток 6).

Факт видачі вказаної довідки реєструється в книзі обліку довідок на вивільнені вузли та агрегати (додаток 7), яка зберігається протягом 10 років.

4.6. Під час перереєстрації переобладнаних ТЗ працівниками РЕП ДАІ вносяться корективи до наявних автоматизованих баз даних та проводиться заміна свідоцтва про реєстрацію ТЗ. До графи "Особливі відмітки" свідоцтва про реєстрацію ТЗ уноситься запис про виконане переобладнання або особливості конструкції.

очень подробно - http://vuso.at.ua/news....-12-337

----------------------------------

0 * 38 sasha (14 Март 2011 08:27:56)

Был в субботу в нашем МРЕО, насчитали 2200грн!!! Это полный беспредел! По вашим подсчетам около 1000, по официальным тарифам насчитал окло 800 грн.. К кому обратится с жалобой?

28 sasha (11 Март 2011 15:44:52)

Сколько будет стоить, хоть примерно переоборудование (замена двигателя 1, 3 на 1,5)в МРЕО, необходимый документы из НИИ есть?

Ответ: Разрешение - 100 гривен, + смена тех паспорта и номеров до 1000 гривен

Ответ: Вам наверное посчитали штраф за самовольное переоборудование, + выдачу временных номеров и временного тех паспорта

-----------------------------------

Кстати сайт очень познавательный.И в отличии от других реально отвечают на вопросы.

689294800.png
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Так я не страдаю фигней и нечего не предлываю, а ставлю полностю двигатель весь и низ от 21124 и гбц от 21124. Так что тут вопрос другой

Ты бы хоть тему по ссылке прочел.. там кстати разговор о правовой стороне идет.. а не о технической...

Любой выбор – это дорога, которая исчезает у тебя за спиной

i-11.jpg

ЗАЗ 968м -> ВАЗ 21099 -> KIA ShumaII RS -> Mitsubishi Lancer IX Sport

 

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

мой совет!сперва сделай доки на переоборудыв..лекс тебе в помощь!а уже потом ставь мотор!прошли уже это)

32531dd444b8072966f611521415a1d1.gif

доставка товаров из интернет магазинов мира....звоним О66-26О-78-9З Андрей

Я на Drive2.ру...тракторист и его трактор=)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Устанавливаю себе в 2108 двигатель 21124 1.6 л. 16-клапанный. Такой вопрос как это все можно официально оформить и спокойно себе ездить? Что нужно для этого оформления и сколько примерно это будет стоить?

Сходить в Мрео и получить направление на экспертизу.

Сделать експертное заключение.

Провести переоборудование.

Оформить Акт технической экспертизы.

Сходить в МРЕО и внести изменения в регистрационные документы.

На все про все около 1500-2000 грн.

Воля або смерть

Наглость - второе счастье

Капремонт двигунів, ходових, автомалярка Клубное СТО 0501516757

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

дядядя))Игорь как всегда в точку!

32531dd444b8072966f611521415a1d1.gif

доставка товаров из интернет магазинов мира....звоним О66-26О-78-9З Андрей

Я на Drive2.ру...тракторист и его трактор=)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Сходить в Мрео и получить направление на экспертизу.

Сделать експертное заключение.

Провести переоборудование.

Оформить Акт технической экспертизы.

Сходить в МРЕО и внести изменения в регистрационные документы.

На все про все около 1500-2000 грн.

это бюджет с переоформлением? Если у меня номера старого образца? 123-45 ТС?

просто Дебил

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

побарабану какие у тебя номера)

32531dd444b8072966f611521415a1d1.gif

доставка товаров из интернет магазинов мира....звоним О66-26О-78-9З Андрей

Я на Drive2.ру...тракторист и его трактор=)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти