Сармат 0 Опубликовано 10 августа, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 10 августа, 2011 Добрий день.Є проблема.ВАЗ 2109,карб,смикався при набору швидкості.Передивився карб.Був низький рівень у поплавкової камері.Продув,прочистив(повне розбирання).Налаштували ХХ-пісня.Авто мого товариша.Свічки білі,були чорні.А приїхав і казав,що після заправки почала смикатися при гальмуванні двигуном,та і смикалась при набиранні швидкості..Коротше.Одну проблему вбили,залишилась-смикання при гальмуванні.Подивилися трамблер та МЗ.МЗ виправили,ще перед налаштуванням ХХ.А от трамблер-розібрали,почистили.Передивились пружини та противаги.Все у нормі,тільки трохи масла було та пружини трохи слабі.Зібрали.Нічого.Смикається.Смикається і на 10,20,і на 50 ,іна 80 км.Що це? Вважаю що це не карб,а система запалювання,трамблер. Що підкаже громада? Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
karlson 8 Опубликовано 10 августа, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 10 августа, 2011 Добрий день.Є проблема.ВАЗ 2109,карб,смикався при набору швидкості.Передивився карб.Був низький рівень у поплавкової камері.Продув,прочистив(повне розбирання).Налаштували ХХ-пісня.Авто мого товариша.Свічки білі,були чорні.А приїхав і казав,що після заправки почала смикатися при гальмуванні двигуном,та і смикалась при набиранні швидкості..Коротше.Одну проблему вбили,залишилась-смикання при гальмуванні.Подивилися трамблер та МЗ.МЗ виправили,ще перед налаштуванням ХХ.А от трамблер-розібрали,почистили.Передивились пружини та противаги.Все у нормі,тільки трохи масла було та пружини трохи слабі.Зібрали.Нічого.Смикається.Смикається і на 10,20,і на 50 ,іна 80 км.Що це? Вважаю що це не карб,а система запалювання,трамблер.Що підкаже громада? При гальмуванні двигуном, система ЕПХХ повинна перекривати подачу палива, відповідно в циліндрах стає нічому горіти.Здається система запалювання тут ні до чого.... Як смикається? Рівномірно? Сильно? Може глючить клапан ХХ, або блок управління ЕПХХ, то дає паливо, то ні. А може то суто механічна проблема? Коробка, наприклад? На яких обертах смикається? Якщо, наприклад розкрутити до 4000, відпустити педаль газу, буде смикатися до повної зупинки?, чи до якихось певних обертів? Спробуйте розігнати авто, і на включеній передачі вимкнути запалювання(зрозумів, газ пускаеш, запалювання вимикаеш, тобто гальмуеш заглушеним двигуном) Якщо при такому тесті буде смикатись, то , розумієш сам, ні карбюратор, ні запалювання тут ні до чого...... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
тесля 2 Опубликовано 10 августа, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 10 августа, 2011 (изменено) При гальмуванні двигуном, система ЕПХХ повинна перекривати подачу палива, відповідно в циліндрах стає нічому горіти.Здається система запалювання тут ні до чого.... Як смикається? Рівномірно? Сильно? Може глючить клапан ХХ, або блок управління ЕПХХ, то дає паливо, то ні. А може то суто механічна проблема? Коробка, наприклад? На яких обертах смикається? Якщо, наприклад розкрутити до 4000, відпустити педаль газу, буде смикатися до повної зупинки?, чи до якихось певних обертів? Спробуйте розігнати авто, і на включеній передачі вимкнути запалювання(зрозумів, газ пускаеш, запалювання вимикаеш, тобто гальмуеш заглушеним двигуном) Якщо при такому тесті буде смикатись, то , розумієш сам, ні карбюратор, ні запалювання тут ні до чого......на 4000 обертів викл запалення???????Ти зрозумів шо порадив????Або я напевно не зрозумів до кінця...це ж капец шо буде, шо там можна провірити?а по суті - це карб. і правильна його настройка і підстройка все вирішують, в самого таке було, і зара знов зявляється...П.С.вибачаюсь за "ти" Изменено 10 августа, 2011 пользователем тесля Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
karlson 8 Опубликовано 10 августа, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 10 августа, 2011 (изменено) на 4000 обертів викл запалення???????Ти зрозумів шо порадив????П.С.вибачаюсь за "ти"Добре, які можуть бути наслідки???? Розірве глушник? Клапан ХХ відключиться(бо запалення ж вимкнене),і якщо не чіпати при цьому педаль газу, палива не буде. Пробач, але максимум що може бути, при включенні запалення невеликий хлопок у глушник. Собі, до речі, таке робив. Машина жива, сам також))))))))) Изменено 10 августа, 2011 пользователем karlson Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
тесля 2 Опубликовано 10 августа, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 10 августа, 2011 а компресія?????ривка не буде? я приторможував позавчора на 3 передачі майже до 20 км/год, заглох,(замріявся)) ) так такий ривок стався, шо на крабі резинка полетіла,а я валявся на торпеді...на іно такий експеримант проходить, на наших тазах ще ніколи такого не бачив... ну не можу просто собі таке уявити, а пробувати не хочеться...))))) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
karlson 8 Опубликовано 10 августа, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 10 августа, 2011 а компресія?????ривка не буде? я приторможував позавчора на 3 передачі майже до 20 км/год, заглох,(замріявся)) ) так такий ривок стався, шо на крабі резинка полетіла,а я валявся на торпеді...на іно такий експеримант проходить, на наших тазах ще ніколи такого не бачив...ну не можу просто собі таке уявити, а пробувати не хочеться...)))))Ти мене не вірно зрозумів. Я ж не кажу розігнати авто, вимкнути зчеплення, заглушити двигун, в ввімкнути зчеплення на передачі. Так звісно буде ривок, і не маленький. А якщо авто їде, двигун розігнаний, то ривка НЕ БУДЕ! Ти ж як газ відпускаеш, на панель не падаеш? Ривок ще може бути тоді, коли двигун майже зупиняється, тоді починає здорово плигати. Повторю всю процедуру))))) Розганяєшся, наприклад на третій передачі, до чотирьох тисяч,(приблизно, можна більше-менше), відпускаеш газ, Потім(через секунду, наприклад) вимикаєш запалювання. Яйця свої під сокиру положу- ти нічого не відчуєш. Якби збоку сидів, а хтось запалення вимкнув, ти не відчув би точно))))))) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Сармат 0 Опубликовано 10 августа, 2011 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 10 августа, 2011 Дякую за поради.Але,якщо це був б карб,то і на набір швидкості були б глюки?Ця проблема(як і у всіх,всі інші) з'явилась раптово.ХХ-норма,розгін-норма,постійний рух-норма.Тільки при гальмуванні ДВЗ проблема. Буду перевіряти на різних режимах,відпишусь. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти