Владзьо 0 Опубликовано 19 сентября, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 19 сентября, 2011 (изменено) Два місяці назад попав у ДТП. Пострадала права передня чвертка. Номерний стакан був зміщений в сторону моторного відсіку. В районі правої фари передок і кусок правого ланжерона «під заміну». Викладаю фото де відрізали і приварили нове. До всіх моїх «радостей» додалося ще те, що загубив документи. Тепер потрібно їхати на експертизу. Сьогодні один чувак сказав, що вроді зварочні роботи заборонено проводити ближче як за 60 см до номера кузова. Отже хочу послухати пораду на рах цього. Або вбийте мене вже остаточно з цією 2108 або спростуйте ці слова на рахунок 60 см (бажано з посиланням на нормативну базу), адже вже майже все зроблено, все помальовано, починається зборка, а якщо тут така срака ситуація, то вже треба думати як би хоча б відновити документи….П.С. ДТП зареєстроване в ДАІ, стакан витягнули на місце. Изменено 19 сентября, 2011 пользователем Владзьо у нас гарна дорога...........місцями тел. нуль 68 нуль3667 нуль ВІСЬМЬОРКА Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
H_U_L_K 48 Опубликовано 19 сентября, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 19 сентября, 2011 так если дтп зарегестрировано то проблем нет. береш справку что было дтп и авто требовало сварочних работ. знакомый себе такое делал... видел такую справку... но узнать что да как не могу... разбился он на сделаной машине через 2 недели после выезда... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
LEKS 9 Опубликовано 19 сентября, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 19 сентября, 2011 никаких 60см нет в природе. необходимо наличие заводского соединения соседних деталей. то есть, если стакан не переваривался, и брызговик с моторным щиток заводские - то все нормально. а следы работ объясняются справкой о дтп МегоЗАЗоКорчестроитель(050)525-41-95 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
$L!M 75 Опубликовано 19 сентября, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 19 сентября, 2011 Кстати меня тоже этот вопрос интересует... Но в плане дополнительной проварки на корче заводских швов передних лонжеронов (ну тут думаю ничего страшного) и швов между передним стаканом и брызговиком... Без сверления, точек и т.п. Просто поверх по швам "колбасками" по 1-2см.. Низзя ж наверн на номерном кузове? _____________________________________________ 2108 LowCost Rally Edition на Drive2.ru Power means nothing without control. If everything seems under control, you're just not going fast enough. (с) Mario Andretti Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
niiio 0 Опубликовано 20 сентября, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 20 сентября, 2011 там вроди бы должно остаться какое-то минимальное количество заводских точек сварки, вроди бы не меньше 5, точнее это уже у экспертов надо спрашивать. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Владзьо 0 Опубликовано 29 сентября, 2011 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 29 сентября, 2011 був в МРЕО, відправили на розширену експертизу. і ще одне, при втраті техпаспорта, краще вказувати причину "загубив", тоді не треба буде постанови про відмову у порушенні кримінальної справи. як то всьо пройду напишу скільки обійшлося все і яка процедура. у нас гарна дорога...........місцями тел. нуль 68 нуль3667 нуль ВІСЬМЬОРКА Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mad Max 0 Опубликовано 29 сентября, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 29 сентября, 2011 був в МРЕО, відправили на розширену експертизу.і ще одне, при втраті техпаспорта, краще вказувати причину "загубив", тоді не треба буде постанови про відмову у порушенні кримінальної справи. як то всьо пройду напишу скільки обійшлося все і яка процедура.600-800гр. Обязательно наличие хотя бы подряд 5ти точек заводской сварки Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Владзьо 0 Опубликовано 29 сентября, 2011 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 29 сентября, 2011 якщо ви робили таке, то за день реально то зробити? у нас гарна дорога...........місцями тел. нуль 68 нуль3667 нуль ВІСЬМЬОРКА Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mad Max 0 Опубликовано 29 сентября, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 29 сентября, 2011 якщо ви робили таке, то за день реально то зробити?Так робив, як раз день і потратив. Я так розумію тебе в НДКЦ направили до Тернополя? Там після єкспертизи видадуть довідку з фото де буде написано що виявлено ремонтні роботи в районі номерної панелі з якою потім підеш до єксперта у МРЕО. Будуть дивитися сам стакан, номера на вікнах, дублюючий номер якщо є під запаскою, номери на ременях безпеки, номер на чорному ящику, брати аналіз лакофорбових покритів у 5ти місцях кузова та ін. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Владзьо 0 Опубликовано 4 октября, 2011 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 4 октября, 2011 мусора козли. приїхав у НДКЦ. подивилися, передзвонили до начальника МРЕО,запитали чому він додає їм роботи? одним словом дурно їхав.в МРЕО все пофоткали, чіхали-чіхали і там де я сказав, що зварено, вони сказали, що я брешу. якщо б помалювали і лівий бризговик і стакан, то все було б ОК. так що я остаточно розчарувався в "захисниках законів". в них одна ціль, розвести народ на бабло!коли приїхав в МРЕО третій раз сказали, щоб я поїхав ще у Чернівці в САНТАДОР, я сказав, заправляй і я їду, задрали вже! обійшлося без Сантадора. і того, дублікат техпаспорта 766 грн (разом з податком за 2010 рік) у нас гарна дорога...........місцями тел. нуль 68 нуль3667 нуль ВІСЬМЬОРКА Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти