кто ставил сигнализацию Sheriff APS-2625

Рекомендуемые сообщения

кто ставил сигнализацию Sheriff APS-2625 помогите установить если есть фотоотчет установки буду признателен!

кто ставил сигнализацию Sheriff APS-2625 помогите установить если есть фотоотчет установки буду признателен!

в чому саме не можеш розібратися?

в чому саме не можеш розібратися?

та нівчому! я новачок в цій справі тримаю таке перший раз в руках! що і куда підключати!

а чому вирішив сам ставити?

Питай що саме цікавить і поступово. Мануал є так там все є. Решта підкажемо

а чому вирішив сам ставити?

Питай що саме цікавить і поступово. Мануал є так там все є. Решта підкажемо

сам вирішив ставити тому що хочу сам навчитися!) проблемка з підключенням проводів! стояла якась древня сигналка, брилок загублено от і купив цю! який проовдок до якого нешарю там їх так багато) по інструкції не розберуся от би якісь фото по установці!

якщо не шариш , то будеш довго ставити.... Бери схему підключень сигналки.. мультиметр... та розбирайся в проводці... шукай де живлення для сигналки брати , де брати сигнал з кінцевих вимикачів на дверцятах і.т.д. або ж не тратьте куме сили, спускайтеся на дно.. і шукай тямлячу людину яка тобі поставить сигналку.. так буде краще.. бо якщо не можеш розібратися в інструкції- то це дуже погано..

або ж задавай питання на форумі.. може хтось таку сигналку і ставив.. але я думаю наврядчи хтось мав час і ще й фотографував процес встановлення.

Любой выбор – это дорога, которая исчезает у тебя за спиной

i-11.jpg

ЗАЗ 968м -> ВАЗ 21099 -> KIA ShumaII RS -> Mitsubishi Lancer IX Sport

ставил шериф пару месяцев назад (впервый раз), никаких проблем не возникло, в мануале все четко и по порядку расписано

сам вирішив ставити тому що хочу сам навчитися!) проблемка з підключенням проводів! стояла якась древня сигналка, брилок загублено от і купив цю! який проовдок до якого нешарю там їх так багато) по інструкції не розберуся от би якісь фото по установці!

Старую сигналку - выкинуть.