Замена двигателя


Рекомендуемые сообщения

Пасиба, :rolleyes: в принципе понятно, но решение вопроса осталось на том же уровне :pardon:. Практики (кто делал такую замену) - отзовитесь - надо ли уведомлять ГАИ?

Пробей по базе, если мотор чистый, ставь и не парься. Никому сообщать не надо, хотя можешь друзьям за пивом рассказать)
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 46
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

я ставил и снимал и при этом задавал такой же вопрос.

правда не в украине))

а ту что ставил тут, сам не ставил, утверждать на 100% не буду.

а.. вот нашел

Согласно п. 38 ПКМ 1388 від 07.09. 98 р. «Правила державної реєстрації та обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів та мотоколясок» перерегистрация т/с в связи с заменой двигателя осуществляется в случае замены типа двигателя, его массы, рабочего объема и мощности.

читаем дальше...

37. ...

Перереєстрація транспортного засобу у зв'язку із заміною

двигуна проводиться в разі зміни типу двигуна, його ваги, робочого

об'єму і потужності. Документи, що підтверджують законність

придбання двигуна, не вимагаються.

т.е., если мотор устанавливается такой же, как был, то ни регистрировать его замену, ни документы на его приобретение НЕ НУЖНЫ!!! единственное, мотор надо проверить по базам данных угон, арест и т.д., естественно, это надо сделать при покупке двигателя, иначе потом поздно будет

МегоЗАЗоКорчестроитель(050)525-41-95

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

читаем дальше...

37. ...

Перереєстрація транспортного засобу у зв'язку із заміною

двигуна проводиться в разі зміни типу двигуна, його ваги, робочого

об'єму і потужності. Документи, що підтверджують законність

придбання двигуна, не вимагаються.

т.е., если мотор устанавливается такой же, как был, то ни регистрировать его замену, ни документы на его приобретение НЕ НУЖНЫ!!! единственное, мотор надо проверить по базам данных угон, арест и т.д., естественно, это надо сделать при покупке двигателя, иначе потом поздно будет

Тоесть при замене карба1.5 на инж1.5 надо перерегестрировать тс, а что грозит если этого не делать?

VELOGONKI.COM САЙТ ДЛЯ ЛЮБИТЕЛЕЙ

ВЕЛОСПОРТА

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Тоесть при замене карба1.5 на инж1.5 надо перерегестрировать тс, а что грозит если этого не делать?

Меняется модель - типа с 2108 на 2108i. Так вроде? Значит надо перерегистрировать.

А вот с установкой ГБИ, когда дописывают 2108 СНГ - вопрос: кто производит такую модель? В каких каталогах каких производителей она есть?

ab199342.gif
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 1 месяц спустя...

делать ничего ненужно (поидее), номер двигателя в техпасспорте неуказан, но в базе ГАИ он есть, надо быть готовым к ВЫМОГАТЕЛЬСТВУ и бумашкам "де взял мотор"

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...

1. Проводимо огляд ТЗ до переобладнання і беремо у ВРЕР ДАІ АКТ технічного огляду транспортного засобу. Він є номерний, реєструється в журналі обліку даних актів, засвідчується підписом інспектора, скріплюється печаткою ВРЕР, та підписом власника. Офіційна ціна 14 грн. Неофіційна від 150 грн. Видається тому, що це передбачено п. 15 Постанови КМУ від 7 вересня 1998 р. N 1388 Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів,мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів.

2. Звертаєтесь в ДержавтотрансНДІпроект з заявою про видачу висновку науково-технічної експертизи про можливість переобладнання транспортного засобу, яке полягає у переобладнанні ТЗ шляхом заміни двигуна. Ціна питання 360 грн (офіційно + банківські збори) 550 грн (неофіційно, за 1 день).

3. Переобладнуєте ТЗ. Тут слід пам"ятати, що державна реєстрація (перереєстрація), зняття з обліку транспортних засобів, крім випадків вибракування їх у цілому, без ідентифікаційного номера або із знищеними, пошкодженими (один чи кілька символів номера візуально не визначаються) чи підробленими (змінено один або кілька символів номера, замінено панель

(табличку) або частину панелі (таблички) з номером) ідентифікаційними номерами складових частин (кузова, шасі, рами, двигуна) не допускається (ч.2 п.15 вказаної вище Постанови).

4. Проводите огляд переобладнаного ТЗ. За результатами огляду в документах, які подаються для державної реєстрації, уповноважений працівник підрозділу Державтоінспекції робить відповідну відмітку або складає акт технічного огляду. До зазначених документів додається відповідний висновок фахівця експертної служби МВС (ще + біля 300 грн.).

5. Оплачуєте 650 грн. за заміне Свідоцтва про реєстрацію ТЗ та отримуєте свідоцтво з новим об"ємом двигуна. Якщо об"єм залишається той самий, то в цьому випадку оплачуєте тільки послуги ВРЕР по внесенні змін в базу даних.

І Постанова Вам в допомогу http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/la...eg=1388-98-%EF

Основні пункти, що Вас стосуються це 15, 33 та 37 (останній абзац).

І останнє : Все написане мною вище це те, чим керувався я при заміні двигуна. Знаю, що дехто скаже (хоч свою думку законодавством обгрунтувати не зможе), що при заміні 1,3 на 1,3 нічого робити не потрібно. Але я з цим не погоджусь, оскільки при знятті з обліку випливе незістиковка бази даних з фактичними даними авто. А це вже незаконне переобладнання і т.д. аж до арештмайданчика. Тому запропонований мною вище варіант для тих, хто не грає в лотерею з ДАІ та державою, а спокійно їздить і плює на бороду.

Постановою КМУ від 7 вересня 1998 р. N 1388 Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів,мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів передбачено:

33. Перереєстрація транспортних засобів проводиться у разі отримання свідоцтва про реєстрацію замість утраченого або не придатного для користування, зміни їх власників, місця стоянки, місцезнаходження або найменування власників - юридичних осіб, місця проживання або прізвища, імені чи по батькові фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, а також кольору або марки транспортного засобу внаслідок переобладнання чи заміни двигуна або кузова, інших складових частин, що мають ідентифікаційні номери.

А ч.2 п.7 Постанови зазначає, що експлуатація транспортних засобів, що не зареєстровані (не перереєстровані) у підрозділах Державтоінспекції (крім транспортних засобів, зареєстрованих до набрання чинності цим Порядком) та без номерних знаків, що відповідають державним стандартам, а також ідентифікаційні номери складових частин яких не відповідають записам у реєстраційних документах або знищені чи підроблені, забороняється.

Реєстраційні документи - це не тільки Свідоцтво про реєстрацію ТЗ, а і вся та макулатура, яку Ви подали у ВРЕР при реєстрації.

Не я це придумав - життя таке.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Реєстраційні документи - це не тільки Свідоцтво про реєстрацію ТЗ, а і вся та макулатура, яку Ви подали у ВРЕР при реєстрації.

в каком документе это сказано?

МегоЗАЗоКорчестроитель(050)525-41-95

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Тоесть при замене карба1.5 на инж1.5 надо перерегестрировать тс, а что грозит если этого не делать?

ничего не грозит. Вид топлива не меняется, как например при установке гбо

Меняется модель - типа с 2108 на 2108i. Так вроде? Значит надо перерегистрировать.

Чепухня. Ни одного техпаспорта не видел с пометкой 2108i,

надо быть готовым к ВЫМОГАТЕЛЬСТВУ и бумашкам "де взял мотор"

если мотор не числится в угоне,сответствует обьему, ты не должен никому никаких бумажек Изменено пользователем Yurec 9
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Чепухня. Ни одного техпаспорта не видел с пометкой 2108i,

Модификации ВАЗ-2108

ВАЗ-2108-91 - внешне полностью идентична ВАЗ-2108, но с двухсекционным РПД ВАЗ - 415 мощностью 140 л.с. объемом 1300 см3.

ВАЗ-21081 внешне полностью идентична ВАЗ-2108, установлен двигатель объемом 1100 см3. Модель в основном поставлялась на экспорт.

ВАЗ-21083 внешне полностью идентична ВАЗ-2108, установлен карбюраторный двигатель объемом 1500 см3.

С 2001 г. была принята новая программа комплектации моделей. В результате модель ВАЗ-21083 получила удлиненные индексы, в зависимости от комплектации:

ВАЗ-21083-00 - комплектация «стандарт»

ВАЗ-21083-01 - комплектация «норма»

ВАЗ-21083-02 - комплектация «люкс»

Первая серийная инжекторная модель ВАЗ-21083 имела индекс ВАЗ-21083-20 и была выпущена в 1994 году. С 2001 г. была принята новая программа комплектации моделей, в результате чего комплектации модели ВАЗ-21083-20 присвоили наименование «стандарт».

А вот при замене двигателей одного объема - перерегистрация не нужна. Читаем определене "

Полный список модификаций легковых ВАЗ-21083 с инжектором:

ВАЗ-21083-20 - комплектация «стандарт»

ВАЗ-21083-21 - комплектация «норма»

ВАЗ-21083-22 - комплектация «люкс»

ВАЗ-210834 - В 1998 году на базе моделей 21083 и 21213 был разработан внедорожник ВАЗ-210834 с двигателем 21213 и Лада Тарзан с двигателем 21231

ВАЗ-21084 - внешне полностью идентична ВАЗ-2108, установлен двигатель объемом 1600 см3. Представляет собой мотор ВАЗ-21083 с увеличенным по высоте на 1,2 мм блоком, несколько измененной головкой и новым коленвалом и распредвалом. Поршень диаметром 82 мм, обрезанный по высоте на 1,8 мм, здесь будет иметь ход 74,8 мм. Выпускалась мелкими сериями в условиях опытно-промышленного производства.

ВАЗ-21085 - идентична ВАЗ-2108, но с 16-ти клапанным инжекторным двигателем объемом 1500 см3 мощностью 93 л.с..

ВАЗ-21086 - представляет собой модель ВАЗ-2108 с правым расположением рулевого колеса.

ВАЗ-21087 - представляет собой модель ВАЗ-21081 с правым расположением рулевого колеса.

ВАЗ-21088 - представляет собой модель ВАЗ-21083 с правым расположением рулевого колеса.

ВАЗ-21089 - внешне полностью идентична ВАЗ-2108, но с двухсекционным РПД ВАЗ - 414 мощностью 120 л.с. Выпускалась мелкими партиями до появления нового РПД ВАЗ - 415. Затем на смену пришла модель ВАЗ-2108-91.

Изменено пользователем Caridi
ab199342.gif
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

ничего не грозит. Вид топлива не меняется, как например при установке гбо

Чепухня. Ни одного техпаспорта не видел с пометкой 2108i,

если мотор не числится в угоне,сответствует обьему, ты не должен никому никаких бумажек

При смене карба 1.5 на инж. 1,5 меняется мощность... в Днепре ранее доколупывались гайцы (дайте денег), но в разных областях по разному

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти