Рекомендуемые сообщения

Хлопці така ситуація-коли я їду поза 100 км вибиває шо починаються пропуски запалення і машина троїть,заглушу заведу наново і їду нормально.Тоже замічаю шо коли тисну тапок поза 3500 об. і більше 100 то також починає троїти.От коли їду спокійно до 90 км то машина нормально їде нічого не троїть :blink: :blink: :blink:

Катушки місцями міняли,свічки місцями міняли,підсосу повітря нема...Розбирали блок бо був прогорівший клапан в 3 циліндрі,а зараз в 4 циліндрі компресія 12 значить клапани відкидаємо.Лишається форсунка чи що-може їй при великих оборотах тяжко працювати.

Ше таке цікавить чи можна їздити при оборотах до 2500-3000 при швидкості до 90 км(тоді пропусків нема),чи не зашкодить то двигуну-бо до форсів будем дивитись не скорше як в понеділок.

Порадьте бо незнаю шо робити,а машина потрібна

Двигун 1,6 16кл

Изменено пользователем Петро
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 28
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Петро, в мене була та сама історія, до 3500 їде як завжди, після зразу пропуски в 1 і 4 і відключало їх, зразу практично глох, перевірив переміняв всьо шо можна було, виявилось забитий фільтр в баку. Думаю 99% шо в тебе теж саме, просто перед тим як купляти шось нове подивись спочатку туда) Изменено пользователем b_andriy

f5c2fdff6f1c461508add3e43f09b0fc

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Правельнее всего заехать на диагностику. Желательно туда где есть мото док. По компресии ты можеш ничего не увидеть. Если покрутить мотор на мотодоке на разряжение то все сразу станет понятно. Если клапан только начал подгорать то компресия ничего не покажет. У тебя происходит следующее. Когда ты даеш нагрузку контроллер улавливает неравномерность и соответственно чтобы не сжечь катализатор отключает форсунку. Ты заглушил,завел, все работает. Можно проверить даже примитивно на слух. Но если разница не большая можеш не услышать. Отключи катушки или форсунки. Можно и то и другое. И попроси чтобы покрутили двигатель стартером. Если услышиш неравномерность вращения стартером значить проблеммы с компресией есть. Можно смело разбирать. А вообще на ДИАГНОСТИКУ.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Правельнее всего заехать на диагностику. Желательно туда где есть мото док. По компресии ты можеш ничего не увидеть. Если покрутить мотор на мотодоке на разряжение то все сразу станет понятно. Если клапан только начал подгорать то компресия ничего не покажет. У тебя происходит следующее. Когда ты даеш нагрузку контроллер улавливает неравномерность и соответственно чтобы не сжечь катализатор отключает форсунку. Ты заглушил,завел, все работает. Можно проверить даже примитивно на слух. Но если разница не большая можеш не услышать. Отключи катушки или форсунки. Можно и то и другое. И попроси чтобы покрутили двигатель стартером. Если услышиш неравномерность вращения стартером значить проблеммы с компресией есть. Можно смело разбирать. А вообще на ДИАГНОСТИКУ.

я вчора на діагностиці був-міняли місцями катушки,міняли місцями свічки то саме...Сьогодні поміняв всі фільтра і при розгоні різкому знову так само.От коли їде 90 км без нагрузки то машина їде без пропусків і чек не горить.

Лишається форсунка чи що...До понеділка буду їздити легко не більше 90,а потім форсунки будем знімати

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Буду їздити не даючи їй під хвіст,бо як їду неспішно до 90 км год то машина нормально їде чек не горить,не троїть.А тільки дам газу в межах 300-3200 починає тупити спочатку а потім троїть тобто відключається 4 циліндр

Помало нині поїду а в поенділок до електрика на роботі поїду хай все провіряє

Хлопці хто шо знає по тому поводу підскажіть,бо забагато думаю)))

Забув дописати на холостому робить як би нічого не було,обороти до 5000 спокійно без троїння набирає,а при їзді до 3200 і починає тупити троїти...

Изменено пользователем Петро
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ты не обижайся. Ты дебил? Я тебе написал что нужно сделать. Ты отвечаешь. Я там был. Мы все меняли местами. Результат тот же. Вывод?????????????

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ты не обижайся. Ты дебил? Я тебе написал что нужно сделать. Ты отвечаешь. Я там был. Мы все меняли местами. Результат тот же. Вывод?????????????

Полегше,задуже мудрий :angry: По твоєму за 20 км пробігу може знову впасти компресія,а вона в 4 цил 12?Я не дурак я тоже розумію шо він вловлює помилку і відключає і правильно робить

Мені цікаво які можуть бути ше причини крім того шо мені робили на діагностиці бо вихідні і хер хто візметься провіряти знову.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

замало бензи, вона не загораеться, лямда бачить незгорений бенз і думає шо пропуск іскри. Або фільтр в баку або насос

f5c2fdff6f1c461508add3e43f09b0fc

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Когда мало бензина. Это очень хорошо видно на диагностике. Покорекции топливе. Форсунки еще можно проверить на работающем двигателе бычным балансом форсунок. Это элементарно. Катушки можно проверить автоасэкспрес. И не нужно ничего менять местами и играть в гадалки. И мотодоком проверить вращение двигателя. Если есть неравномерность то тогда уже понятно что проблеммы по компресии. На 16в моторах стандартных. Редкость сгоревшие клапана. А тут уже были проблеммы. Причину нашли? Устранили? И что ремонтировали в головке? Только один клапан поменяли. Или ремонтировали всю головку?))))))))))))))))))))))))))))))

замало бензи, вона не загораеться, лямда бачить незгорений бенз і думає шо пропуск іскри. Або фільтр в баку або насос

Ты хочеш сказать что у него бедная смесь. Правильно? Если она бедная значить она бедная во всем диапазоне. А бедняк как известно одна из первых причин прогара клапанов и поршней. и еще детонация.)))
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Когда мало бензина. Это очень хорошо видно на диагностике. Покорекции топливе. Форсунки еще можно проверить на работающем двигателе бычным балансом форсунок. Это элементарно. Катушки можно проверить автоасэкспрес. И не нужно ничего менять местами и играть в гадалки. И мотодоком проверить вращение двигателя. Если есть неравномерность то тогда уже понятно что проблеммы по компресии. На 16в моторах стандартных. Редкость сгоревшие клапана. А тут уже были проблеммы. Причину нашли? Устранили? И что ремонтировали в головке? Только один клапан поменяли. Или ремонтировали всю головку?))))))))))))))))))))))))))))))

Ты хочеш сказать что у него бедная смесь. Правильно? Если она бедная значить она бедная во всем диапазоне. А бедняк как известно одна из первых причин прогара клапанов и поршней. и еще детонация.)))

Так головку знімали,міняли випускний клапан в 3 циліндрі,притирали всі клапана повністю.Було все нормально вночі виїхав проїхався добре їхало,на 2 день рішили проїхатися з тапокм в підлогу.Після того машина почала чудити таке.Пробіг машини 111000 км.Головне шо коли їду акуратно до 90 в межах 200-2500 все добре,більше починає троїти.Ше не знімали форсунки.На діагностиці сказали поміняти місцями форсунки шоб провіритись на який циліндр перейде проблема.

Сьогодні вночі замітив шо коли на холодну заводив(довго не робила) прийшлось чуть пігазувати бо обороти плавали,пройшло півгодини чи більше завів нормально

Изменено пользователем Петро
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти