DOK 08

Участник
  • Публикаций

    32
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

0 Обычный

Информация о DOK 08

  • День рождения 01.01.1976

Информация

  • Автомобиль
    М-2141 1.7 16v тіпа турбо
  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Красилів Хм.обл 0977174105

Контакты

  • Сайт
    http://
  • ICQ
    0
  1. Під капотом 3$ і зверху 1,це була моя мрія років з 10,зараз про це не жалію ні каплі,дуже мягка на дорозі,а саме головне на ній не хочеться іхати більше 100 км\год, на відміну від 08,що дуже полєзно для здорвя
  2. Усе буде, шеф.Только спокойствіє.Спочатку сцепа,сухий асфальт і настройка
  3. На скільки я знаю такий один в Украіні,іще один такой похожий(хворий на голову як я) в кацапіі,но той драговий
  4. Пробег 1000км,сцепе пипец , корзина 2112,диск нива широкий было все новое ВИС,давка 0,4,НО выдержало поездку в Буковель и 20см ямы,на восьмерке я б оставил передка на дороге.хорошо что на ней не поехал 16v И 0,4 бар для мустанга это предел для нормального водилы,дальше-экстрим и кардинальные доработки,у меня аж гайки стабилизатора на рычагах пооткручивались,но это пыль по сравнению с глазами водил инотазиков обганяющий москвич с буксующими колесами
  5. Шановний Сергій,якщо можна логи виложіть і при якому надуві.Распредвали я так поняв не стд?Дякую.
  6. Сегодня был первый выезд,давка 0.2 бар прога не настроена(буду ждать сухого асфальта),но в целом норма отсечка в 4 800 Из неприятных передок присел на 3 см,вибрация мотора наверное наши подушки мотора неращитаны на такой вес? Приятное заводка с пол тыка зимой,никаких подсосов,рывков провалов,турба правильная начинает дуть с 2500 если педаль нажата больше 50%(КАК ВТОРАЯ КАМЕРА В КАРБЕ),при 120 км постоянной скорости нет надува расход7-8 л,на хх\об 0.7 л\ч http://video.mail.ru/mail/kirillov01/_myvideo/19.html Машина стоит перед гаражом с открытым капотом и потому на видео странный шелестящий з
  7. При турбо 0.5 за 20 см от дроселя может быть или нет?И все же сименс или бош?
  8. Шановний афтор який краще дмрв на 0.5 бар-город, 21124- ДМРВ Siemens 20.3855 чи бош 116? бо потрібно всерівно купляти,дякую.
  9. Акума и воздухан зліва і нікому немішають,появилося трохи лишнього місця Я думав що кулер буде спереду,але там вже радиатор тому приліпив його тут бо більше нігде,може потім копота поріжу або бмв фари поставлб від пулі для кращоі продувки ВУТ від авео(впритик більшого нема куди) і колдун жиговський Прийомна труба і воздуховоди на 60 трубі,далі термобінт і защіти і т.д Все далі електрика
  10. Посадити Леба в форд а Ярика в сітру-оцеб булоб видовище, ,а так Леба старий кінь і в свою борозну нікого не пустить імхо Хотілося щоб виграли другі номера в командах,а старики на покой
  11. Колгосп розпочав працювати після свят (з повним животиком і без алкоголю,бо пляшка пива може мене вивести з бойового стану на 1 годину ,невживаю 16 років) Перед Новим роком пропав настрій бо закінчився простір під капотом,небуло місця під корпус воздухана.Після свят вирішили переносити радіатор туди де він не влазив, але він вліз ще й помістився шнівовський гвинтокрил+ 10 радиатор,перенесли вліво акуму і помістився ще й воздухан+воздухотрубопровод
  12. Варіант з маленькою іхі хотів попробувати на 1.7,але падло підвів колектор,бо коли варив не продумав слів масла,оце був би трактор при 2000тис об мозги плавляться,настрою ноль,спалив мембрану актюатора регулятора надува на турбі(підбирав пружину) Зараз варіант що на фото вище.
  13. Як же це довго впихати то що там не стояло,аж зло бере на один шлангочок по 3-4 години,кожен болтик підібрати,вродіби місця багато але вже кончилось,ще кулер і стандарт фільтер в корпусі з ДМРВ,тепер жалію що не варив впуск колектор з лівоіі сторони(хохляцька жадність)