Egorka1100

Участник
  • Публикаций

    66
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

0 Обычный

Информация о Egorka1100

  • День рождения 24.08.1984

Информация

  • Автомобиль
    ваз21081
  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Тернопіль

Контакты

  • Сайт
    http://
  • ICQ
    398797896
  1. А якщо хоч один геййец загляне під капот на двигун, то прийдеться тобі відкривати ті спортзамки перед кожним представником правопорядку області, які попадуться ні, яким ти попадешся на очі
  2. Може смішно, але найперше дивись чи всі ВВ дроти намісці після ям.
  3. Такі свічки ставились на кукурузники. Дійсно хороші свічки. Мінус один-всі вони "газонівські" тобто діаметер різьбової частини більший ніж в жигулівських.
  4. А ти випадково не путаєш винт "качества" з винтом "количества". Резинова заглушка стоїть на винті "качества" а не "количества". В мене якщо закрутити винт кількості, то машина теж не глохне. Попробуй відкрути винт якості на +-4 оберти, і вистав обороти двигуна винтом кількості. Подивись, що буде. p.s. винт кількості майже повністю викручений, тобто зазор в дросельній заслонці мінімальний. 6-винт кількості 7- винт якості
  5. В голову приходить тільки одне: розгерметизувалась прокладка економайзера мошностних режимів, і від того дуже багата суміш. Ще таке буває коли відкручується паливний жиклер, але автор пише, що жики. чистив, тобто відкручував.
  6. Занадто бідна суміш на хх. Вистав по людськи хх і все минеться. Коли нажимати тормоза, то суміш додатково збіднюється за рахунок того повітря що є в ВУТі, і машина глохне, саме тому не глохне на підсосі. Якось так.
  7. А стартер тепер працює без ограничительной шайби? чи як?
  8. Ще, як варіант, може запізнє запалювання. Попробуй дати скоріше.
  9. На високих оборотах спостерігається явище "підвисання" клапанів (поршень доходить до ВМТ, а клапан не встигає повністю закритися). Виточки для того, щоб в момент підвисання поршень не цокав по клапану
  10. +1. Або "завязуєш" провода на фаркоп, чіпляєш донора і тягаєш, тягаєш.
  11. Таке буває, якщо слоник УН 1 камери "націлений" не мимо дросельної заслонки, а на її вісь, тоді бензин з слоника тече по осі і сочиться назовні де капає з під ричага.
  12. 1.1 мотор мало чутливий до перегрівів. Максимум прогоріла прокладка ГБЦ.
  13. На маховику є ще пімпочка датчика вмт. Можливо автор спутав мітку з нею?
  14. Народ, в якому б положенні не заклинив термостат, пічка буде гріти. А якщо вона не гріє, то проблема або в помпі, через те і закипів, або в замерзшому радіаторі пічки або його патрубку. Якщо б замерзла пічка, або її патрубки, то машина не закипілаб оскільки з великим колом все впорядку. А так 100 пудів помпа. ps. Ще як варіант могло замерзнути все (пічка і термостат чи основний радіатор), але тоді якщо при закипанні заглушити, то термостат і основний радіатор розмерзається і все працює нормуль. В автора "тосол" перетворився на кашу і від того зірвало крильчатку на помпі. А поворот не працює