Egorka1100
Участник- 
				
Публикаций
66 - 
				
Зарегистрирован
 - 
				
Посещение
 
Репутация
0 ОбычныйИнформация о Egorka1100
- День рождения 24.08.1984
 
Информация
- 
											
												Автомобиль
												ваз21081
 - 
											
												Пол
												Мужчина
 - 
											
												Город
												Тернопіль
 
Контакты
- 
											
												Сайт
												http://
 - 
											
												ICQ
												398797896
 
- 
	А якщо хоч один геййец загляне під капот на двигун, то прийдеться тобі відкривати ті спортзамки перед кожним представником правопорядку області, які попадуться ні, яким ти попадешся на очі
 - 
	Може смішно, але найперше дивись чи всі ВВ дроти намісці після ям.
 - 
	А ти випадково не путаєш винт "качества" з винтом "количества". Резинова заглушка стоїть на винті "качества" а не "количества". В мене якщо закрутити винт кількості, то машина теж не глохне. Попробуй відкрути винт якості на +-4 оберти, і вистав обороти двигуна винтом кількості. Подивись, що буде. p.s. винт кількості майже повністю викручений, тобто зазор в дросельній заслонці мінімальний. 6-винт кількості 7- винт якості
 - 
	В голову приходить тільки одне: розгерметизувалась прокладка економайзера мошностних режимів, і від того дуже багата суміш. Ще таке буває коли відкручується паливний жиклер, але автор пише, що жики. чистив, тобто відкручував.
 - 
	Занадто бідна суміш на хх. Вистав по людськи хх і все минеться. Коли нажимати тормоза, то суміш додатково збіднюється за рахунок того повітря що є в ВУТі, і машина глохне, саме тому не глохне на підсосі. Якось так.
 - 
	А стартер тепер працює без ограничительной шайби? чи як?
 - 
	Ще, як варіант, може запізнє запалювання. Попробуй дати скоріше.
 - 
	+1. Або "завязуєш" провода на фаркоп, чіпляєш донора і тягаєш, тягаєш.
 - 
	Таке буває, якщо слоник УН 1 камери "націлений" не мимо дросельної заслонки, а на її вісь, тоді бензин з слоника тече по осі і сочиться назовні де капає з під ричага.
 - 
	тиць
 - 
	1.1 мотор мало чутливий до перегрівів. Максимум прогоріла прокладка ГБЦ.
 - 
	Народ, в якому б положенні не заклинив термостат, пічка буде гріти. А якщо вона не гріє, то проблема або в помпі, через те і закипів, або в замерзшому радіаторі пічки або його патрубку. Якщо б замерзла пічка, або її патрубки, то машина не закипілаб оскільки з великим колом все впорядку. А так 100 пудів помпа. ps. Ще як варіант могло замерзнути все (пічка і термостат чи основний радіатор), але тоді якщо при закипанні заглушити, то термостат і основний радіатор розмерзається і все працює нормуль. В автора "тосол" перетворився на кашу і від того зірвало крильчатку на помпі. А поворот не працює
 



