Shklyoda

Участник
  • Публикаций

    9
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

0 Обычный

Информация

  • Автомобиль
    ВАЗ 21099
  1. ВАЗ 21099 2008. 1,6і. 8кл. З'явилась така проблема. Розганяюсь до 80км. переключаюсь на нейтралку і глохне мотор, правда не завжди, через раз, навіть на гарячу. Стоїть ГБО, замінив ресивер на алюм. І здається після цього почались такі проблеми, чи можливо не в цьому причина. Хто що думає?
  2. ВАЗ 21099 2008р. з новою панеллю. Проблема настпупна - при заведенні авто все нормально, як тільки нажимаю на педать тормозу загоряється лампа несправності стоп-сигналів або габаритних вогнів. Контакти на задніх фанарях преревіряв. Куди ще дивитись???? Машину купував не нову, немає додаткового стоп-сигналу на задньому склі.
  3. Тоді в чому ж може бути причина я не розумію. На діагностиці сказали що циліндри працюють не всі, точніше то працюють, то якийсь не працює. Свічки вкручував інші і всеодно без результатно. Можливо потрібно на іншу СТО поїхати. Або переробити якось цей антихлопковий клапан.
  4. Да забув написати, в мене антихлопковий клапан врізаний в ресивері діаметром приблизно 3 см. і видно що він не герметичний. бо обламаний силіконом
  5. В мене стоїть антихлопковий клапан. На холостому мотор трясе. Був на діагностиці, мотор робить погано, циліндри всі не роблять то один відключиться то другий. то третій. Сказали що причина в цьому антихлопковому клапані, не герметичний він і підсосує повітря. Сьогодні зроблю фото закину. Газовщики сказали що стоїть саме просте ГБО, і що вони таке вперше бачать щоб його ставили з пластмасовим ресивером. Що робити не знаю, так як перший раз з таким стикаюсь, і прийшлось поки що до них прислухатись.
  6. Доброго дня. В мене наступна проблема. Купив ВАЗ 21099 2008 року. 1,6 8 кл. Стоїть ГБО. Поїхав настоїти інжектор, сказали замінити ресивер на алюмінієвий ( в мене стоїть пластмасовий) Чи можна замінити пластмасовий 1,6 8 кл. на алюмінієвий з 1.5 мотора 8 кл. Буду дуже вдчний за допомогу.