-
Публикаций
132 -
Зарегистрирован
-
Посещение
Репутация
2 ОбычныйИнформация о Рост
- День рождения 15.11.1971
Информация
-
Автомобиль
2108
-
Пол
Мужчина
-
Город
Львів
-
Интересы
Автозвук - рідко коли хобі і професія співпадають. Мені повезло.<br />Бойові мистецтва - айкідо, дзюдо, він-чунь.<br />
Контакты
-
ICQ
70662083
Посетители профиля
2 075 просмотров профиля
-
Приїхав оксид церію. Так, ним треба закінчувати, підтверджено експериментально. Тепер залишилось зробити тягу від протитуманки до рефлектора, герметизувати і вклеювати скло.
-
Скло ні, але фару, напевно, доведеться знімати. Доступ буде знизу. Але на фоні складної процедури заміни ламп в багатьох сучасних автомобілях 4 гайки відкрутити не велика проблема раз в декілька років.
-
Заїжджав в гараж в інших справах, але заодно сфотографував ідею. Протитуманки лінзовані sirius NS-94, невеличкі, з дуже хорошим світловим пучком. В цьому місці вони ніяк не перекривають головне світло, і ще є ідея підв'язати тягою корпус протитуманки до головного рефлектора для регулювання від штатного коректора. Ну, щоб одним вистрілом...
-
Щоб відволіктись від всякого різного, зайнявся передвесняним тюнінхом. І в процесі того тюнінху оптичного була потреба прошкробати скло розсіювача головних фар під лінзочку невелику. Як це все буде в кінці продемонструю пізніше, а поки що про шліфування скла. Справа в тому, що в інтернетах, в тім числі на ютубі, дуже багато розповідей про те, що ніяк інакше, як алмазами, скла не шліфанеш. Люди купують так звані черепашки, тратять купу грошей... А воно неправда. Всього затрат гривень 150 + паста. Канонічно це оксид церію, але навіть з фареклою G3 можна досягнути успіху.
-
Люди ускладнюють собі життя не від доброго життя. Наприклад. У мене була буйна спортивна молодість. Дуже багато штанги, тому що тільки штангою можна розвинути потрібні м'язи при малих кутах згинання. Багато штанги - це порядка 20 тон за одне тренування, і двічі на тиждень. 20 тон - це як... Береш на плечі штангу 100 кг (а я тоді важив 62), і присідаєш. Одне присідання - 100 кг, два - 200. І так, поки набереться 20 тон. Так, великий спорт, щоб йому неладно. Добре, хоч тренер був з головою і хімією нас не кормив. В результаті у мене зараз протрузія (осідання хребців), добре, що ще не
-
Вирішення проблеми утрудненого пуску на гарячу.
Рост опубликовал тема в Ремонт и обслуживание автомобилей
До речі. Все забуваю написати. Усім відома фішка карбюраторних машин, коли, якщо заглушити гарячий двигун і, зачекавши хвилин 5-10, спробувати завести, доведеться трохи покрутити стартером. Тобто, одразу після заглушення заводиться справний двигун моментально, коли уже трохи остине, за яку годинку теж, а от після отого 5-10-хвилинного простою доводиться крутити. Так от, напружив я мозжечок, і відкрутив блочок підігріву карбюратора, що ззаду карба знаходиться, біля гвинта якості, фактично, кронштейник, крізь який тече гаряча охолоджуюча рідина. Відкрутив, і відтягнув в бік. Якось там -
Я б поремонтував. Якщо він не кривий, тобто, є заради чого. Основне навантаження все рівно несе переднє кріплення, де внутрішня балка стоїть. Можна металеву пластину прихімічити, там в кінці є кусочок, за який можна причіпитись. Пластину робити кутником, і до бічної поверхні додатково ще на поліуретановий герметик посадити.
-
Кронштейн для ниви іншої форми, хоча його можна пристосувати. Але, якщо його поставити на штатне місце замість планки заводського замка, доведеться або відмовлятись від двірника, або замок стане так, що незрозуміло, як його потім прикрити декоративною кришкою, щоб усе культурно виглядало. Я чому робив свій кронштейн - щоб зберегти двірник, і щоб чітко фіксувати кришку багажника, корпус замка у мене частково входить в корпус кронштейна, при чому з мінімальними зазорами, тому люфту дверки немає в жодній площині. В принципі, на форумах, і на ютубі є інформація, як поставити замок від ка
-
Тріщин нема. Розпорка утруднює перевезення негабаритних речей. Такий скрип є в багатьох машинах, але так, як там, з допомогою намотування ізоляційної стрічки на вісь кронштейну замка, в зубилі не поборешся, конструкція інша. Нічого, щось придумаю.
-
Бачу, треба нову тему створювати - виготовлення номерів в gimp копіпастом Береш перших два нулі номера і розмножуєш на решту ПС. А що, бувають такі номери, зі всіма нулями? Думав, що їх такі хіба іменні зробити можна. Тільки нащо? Хіба це якась шоу-машина. ПС2. Третя дверка сидить тихо, але тепер чути поскрипування замків спинки заднього сидіння. Літол рятує на тиждень. Чую, наступна тема буде "заміна замків спинки сидіння"
-
Тема, стара, як світ, замок багажника 2108, який тримає пів року, наступних пів року дістає тарахкотінням кришки, потім зношується язичок і планка, заміна яких подовжує агонію на пару місяців. Усугублялося все запахом вихлопу в салоні при відкриванні вікон, який появився в мене після заміни кришки багажника на нову, років 5-6 назад. Виявляється, радіус скривлення дверей багажника не відповідав радіусу кузова машини, що не роби, залишались щілини між ущільнювачем і кришкою. Через які відпрацьовані гази і затягувало в салон. Тому, попри брак часу і фінансів, зробив зусилля, відреставрував с
-
Що ми і робимо кожен день увечері. Ну і "час від часу" не еквівалентно "після кожного разу". Це означає час від часу.
-
Зменшення напруги живлення ламп розжарювання на 10% збільшує термін їх використання у багато разів, кажуть, до 10. Це загальновідомий факт. Той, хто написав про зниження ресурсу, дуже помиляється.